جذب مشتری تاتو یا میکروبلیدینگ

جذب مشتری تاتو و میکروبلیدینگ دغدغه اکثر پیگمنترها و مراکز آرایش دائم است. تعداد زیادی از متخصصین آرایش دائم با وجود تجربه و مهارت کافی در حرفه خود آن گونه که باید در جذب مشتری موفق نیستند.

 مهمترین دلیل این موضوع عدم تبلیغات درست و هدفمند برای حرفه شما است.

زیرا هر چقدر که شما در حرفه خود تخصص داشته باشید تا زمانی که کسی با شما و خدماتی که ارائه می دهید آشنا نباشد نمی تواند به مشتری شما تبدیل شود. راه های مختلفی برای تبلیغات تاتو و میکروبلیدینگ در فضای مجازی وجود دارد از جمله تبلیغات در اینستاگرام و واتساپ و سایت های مختلف آرایشی و تبلیغاتی که هر کدام ویژگیهای خود را دارند.

مطلب پیشنهادی: دیجیتال مارکتینگ پزشکی

تاثیر فیلترینگ اینستاگرام بر تبلیغات تاتو و میکروبلیدینگ

 قبل از فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ اکثر متخصصین میتوانستند با فعالیت در این شبکه های اجتماعی اقدام به جذبمشتری تاتو و میکروبلیدینگ نمایند، اما متاسفانه با شرایطی که در کشور پیش آمد و فیلترینگ شبکه های اجتماعی اکثر کسب و کارهای زیبایی با مشکل مواجه شدند و تبلیغ در اینستاگرام دیگر بازدهی گذشته را ندارد.

بهترین راه برای جذب مشتری تاتو و میکروبلیدینگ

در حال حاضر با توجه به فیلترینگ اینستاگرام بهترین راه برای جذب مشتری تاتو و میکروبلیدینگ تبلیغات در سایتهای آرایشی و زیبایی پربازدید است. سایتهای زیادی در این زمینه وجود دارد اما برای اینکه تبلیغات شما بازدهی مناسبی داشته باشد باید سایت مورد نظر خود را بسیار با دقت انتخاب نمایید. زیرا اکثر سایتهای تبلیغاتی بدون اینکه مخاطب کافی داشته باشند و فقط با هدف کسب درآمد اقدام به انتشار تبلیغات برای اشخاص مختلف می نمایند که متاسفانه نمی تواند بازدهی داشته باشد.

مجله تخصصی آرایش دائم پری از ابتدای سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت و انتشار مطالب علمی در زمینه آرایش دائم نموده است و در حال حاضر تنها مجله اینترنتی تخصصی در زمینه آرایش دائم است.

آیا میدانید با سرچ کردن تمام عبارات زیر می توانید مجله زیبایی پری را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید:

میکروبلیدینگ ابرو ، نانوبلیدینگ ابرو ، نانو بروز ابرو ، رژ لب دائم ، تاتو رژ لب ، خط چشم دائم ، تاتو خط چشم ، فشن بروز ابرو ، شیدینگ ابرو ، نانو بروز ابرو ، میکرو تلفیقی ابرو ، فشن بروز ابرو ، بولد بروز ابرو ، انواع تاتو ابرو  و ده ها عبارت دیگر در زمینه آرایش دائم

 

تبلیغات تاتو و میکروبلیدینگ در مجله آرایش دائم پری

شما میتوانید صفحات زیر را به صورت اختصاصی رزرو کرده و تبلیغات خود را در مجله اینترنتی آرایش دائم پری نمایش دهید. همچنین می توانید صفحه مورد نظر خود را سفارش داده تا برای شما طراحی شود.

صفحه رزرو شده به عنوان صفحه شخصی شما محسوب شده و شما می توانید اطلاعات تماس، نمونه کارها، لیست قیمت و تمام اطلاعات مورد نظر خود را نمایش دهید.

پس از رزرو صفحه مورد نظر و درج اطلاعات شما در این صفحه به جهت بازدهی بیشتر لینک صفحه شما در تمام صفحات پربازدید سایت نمایش داده می شود.

جهت کسب اطلاعات و رزرو صفحات با شماره ۰۹۱۰۶۲۱۳۶۹۵ تماس حاصل فرمایید.

جذب مشتری تاتو و میکروبلیدینگ با سایر روش های آرایشی متفاوت است. زیرا میکروبلیدینگ با سایر کارهایی که در سالن انجام می شود متفاوت است. اصلاح کردن اشتباه در بقیه کارها، مانند مانیکور، میکاپ و هر اقدام دیگری بسیار ساده تر است. اما کاری که پیگمنترها انجام می دهند آرایش دائمی است و برای مدت طولانی روی پوست باقی می ماند و پاک کردن آن بسیار سخت است، جبران آن بسیار سخت و حتی گاهی اوقات غیرممکن است. به همین دلیل همه افرادی که قصد انجام آرایش دائم را دارند در مورد انتخاب متخصص آرایش دائم بسیار دقت می کنند.

راههای جذب مشتری در شغل پیگمنتری

هر چقدر هم کیفیت کار شما بالا باشد در صورتی که تبلیغات درستی نداشته باشید موفق نمی شوید. برای جذب مشتری در شغل پیگمنتری روشهای زیر را در نظر بگیرید. با عملی کردن روشهای زیر مطمئن باشید که می توانید مشتریان زیادی را برای ارائه خدمات خود پیدا کنید.

۱- برای جذب مشتری تاتو یا میکروبلیدینگ خودتان الگو باشید

هیچ کس به سالنی که افرادش آرایش مناسبی ندارد نمی رود. سعی کنید خودتان و همکارانتان بهترین تاتو یا میکروبلیدینگ ابرو را داشته باشید و الگویی برای مشتریان خود باشید.

۲- آداب اساسی در برخورد برای جذب مشتری تاتو:

به دلیل استرسی که اکثر مشتریان تاتو دارند نحوه برخورد با با آنها بسیار مهم است، سعی کنید نکات زیر را برای جذب مشتری تاتو رعایت کنید.

  1.  به محض ورود مشتری، سلام و احوالپرسی کنید، تماس چشمی برقرار کنید و با مشتری لبخند بزنید.
  2. به مشتری سلام کنید و پیشاپیش برای هرگونه سوال از او تشکر کنید (ممنون از حضور شما، تشکر از حضور به موقع و غیره)
  3. شخصی را تعیین کنید که لباس مشتری را بگیرد و راهنمایی کند.
  4. سلام کوتاهی به او بکنید.

۳- ویژگی های مشتریان تاتو آرایشگاه را بشناسید

با سوالات زیر می توانید شناخت کافی از مشتری کسب کنید.

  1. خدمات زیبایی مورد علاقه مشتری چیست؟
  2. از چه خدماتی استفاده نمی کند و چرا از آنها استفاده نمی کند؟
  3.  مشتری چند بار به سالن زیبایی ما مراجعه می کند؟
  4.  چه ساعت هایی برای درمان های زیبایی به سالن می آید؟
  5. آیا مناسبت ها در استفاده از خدمات ما و ارجاع آنها تاثیری دارند؟
  6. برای خدمات زیبایی چقدر هزینه می کند؟
  7. و…

با پاسخ به این سوالات می توانید درک کافی و مناسب از مشتری خود پیدا کنید.

آرایشگاه رفتن برای برخی موجب لذت و آرامش است!

۴- اعتماد به نفس داشته باشید

نکته بعدی اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس شما بسیار مهم است. شما باید به مشتریان خود اطمینان دهید. الان چه کاری میتوانید انجام دهید؟

به مشتری خود نشان دهید که کسب و کار خود را می شناسید و می دانید چه کاری انجام می دهید. باعث رضایت مشتری و احساس خوبی می شود. بدون اعتماد نیست همراه با ترسی که در چهره شما وجود دارد، باعث ترس مشتری از وجود شما نیز می شود.

۵- بهترین متن تبلیغاتی برای جذب مشتری تاتو

شعار و هدف شما باید این باشد: من خدماتی را ارائه می دهم که دیگران نمی خواهند و نمی توانند انجام دهند.

مشتری سالن زیبایی به دنبال خدمات خاصی است و آیا ما از این خدمات برای جذب مشتری به سالن زیبایی خود استفاده می کنیم؟

شعار ما باید جذاب و مهیج باشد تا همه بلافاصله به استفاده از خدمات زیبایی ما تشویق شوند.

۶- اطلاعات مشتری تاتو را داشته باشید

به عنوان مثال: تولد، سالگرد ازدواج و تبریک به آنها و ارائه تخفیف های ویژه و هدایای جالب از سالن ما، تا آن هدیه بتواند برای ما تبلیغ کند.

نکته: از خدمات رایگان برای ارائه خدمات رایگان به مشتریان استفاده نکنید.

۷- تخفیف های ارزشمند و حساب شده برای جذب مشتری میکروبلیدینگ ارائه دهید!

شما می توانید خدمات سودآوری را به مشتری با درصد کمتر و مخاطب کم با درصد بالاتر ارائه دهید.
دوستان، افرادی که مجموعه، رویدادها، مسابقات و چالش های ما را ارائه می دهند می توانند برای توجیه این تخفیف های ویژه عالی باشند.

توجه: همه مردم باید از تخفیف های ما مطلع باشند و اطلاع رسانی از طریق پیامک، تماس تلفنی، بنر، تبلیغات، شبکه های اجتماعی و … انجام شود.

۸- اهمیت محیط سالن تاتو و میکروبلیدینگ در جذب مشتری

با اقدامات زیر یک محیط آرام و منحصر به فرد برای مشتریان و همکاران خود ایجاد کنید.

  1. موسیقی مناسب و آرامش بخش پخش کنید
    موسیقی پر از شادی و نشاط پخش کنید تا خاطرات خوب و خوشی در ذهن مشتری تداعی شود. در همان زمان که موهای او را کوتاه می کنید، مشتری در ذهن خود به یاد می آورد. (از نظر روانشناسی نیز افراد ترجیح می دهند به جای غمگینی به جایی بروند که خوشحال هستند)
  2. در محل کار با صدای بلند صحبت نکنید
  3. هنگام مراجعه به مشتریان از تلفن همراه برای تماس های شخصی استفاده نکنید
  4. دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای مشتریان فراهم کنید
  5. رنگ آمیزی محیط سالن زیبایی
    رنگ هایی مانند سفید، صورتی، طلایی، نقره ای و بنفش برای سالن های زیبایی آرامش بخش و حرفه ای هستند.
  6. ایجاد پیشخوان مشتری هوشمند و در دسترس برای سالن شما
    تا تمامی خدمات و تخفیفات ما در معرض دید مشتری قرار گیرد. به عنوان مثال، مواردی مانند: ایجاد بروشورها، کاتالوگ ها، ویدئوهایی که در آن کلیه خدمات ما و تفاوت های ما با رقبایمان نشان داده شده است.

۹- پذیرایی در سالن زیبایی

چای، نسکافه، آب، شکلات، بیسکویت می توانند گزینه های بسیار خوبی برای احترام به مشتری باشند و مطمئن باشیم که او نسبت به ما احساس خوبی خواهد داشت و مطمئنا از ما قدردانی خواهد کرد.

۱۰- ارائه خدمات رایگان

خدماتی مانند: ترمیم رایگان یا جمع آوری امتیاز با هر بار مراجعه و استفاده از خدمات ما ممکن است نمونه هایی از استراتژی های جذب مشتری تاتو و میکروبلیدینگ به سالن زیبایی ما باشد.

۱۱- رعایت نکات بهداشتی برای جذب مشتری تاتو

نظافت اتاق باید در زمان های مختلف بررسی شود و فردی برای کارهای نظافتی و بهداشتی تعیین شود. این موارد را چندین بار در طول روز بررسی کنید. رعایت نکات بهداشتی محیط و ابزارهای مورد استفاده در جذب مستری میکروبلیدینگ و انواع تاتو تاثیر بسیار زیادی دارد.

مواردی که در سالن زیبایی برای رعایت نکات بهداشتی و نظافتی باید رعایت کنیم:

  1. بهداشت ابزارهای مورد استفاده را به دقت بررسی کنید
  2. تهیه اتاق های مجزا برای سالن و سرویس بهداشتی
  3. تعیین محدوده نظافت برای هر فرد
  4. از لباس فرم مخصوص با برچسب مخصوص سالن زیبایی خود استفاده کنید
  5. دستکش و ماسک داشته باشید
  6. دندان های خود را هر روز مسواک بزنید.
  7. لباس های خود را روزانه بشویید تا بوی عرق ندهد و از لوسیون یا اسپری ضد تعریق استفاده کنید.
  8. هرگز از عطر و ادکلن در محیط کار استفاده نکنید (این کار باعث ایجاد حساسیت یا خاطرات بد می شود)

۱۲- اقدامات ممنوعه در سالن های زیبایی

  1.  هرگز در محیط کار با صدای بلند صحبت نکنید.
  2.  در مورد مسائلی مانند: مذهب، سیاست، مسائل جنسی، مسائل شخصی و… صحبت نکنید بهتر است در مورد کار یا علایق خود بپرسید.
  3.  از موبایل مخصوصا برای مکالمات شخصی و طولانی استفاده نکنید.
  4. از دستبند و النگو استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد صدا در گوش مشتری می شود.
  5. هرگز مشتری را منتظر نگذارید.
  6. هرگز در مورد مشتریان با مشتریان دیگر صحبت نکنید!
  7. در مورد اخلاق بد مشتریان سابق با مشتریان دیگر صحبت نکنید، زیرا با این کار آنها متوجه می شوند که ممکن است پشت سر آنها صحبت کنید.

۱۳- بیایید در مورد مزایای خدمات خود صحبت کنیم!

اگر مشتری میکروبلیدینگ یا تاتو متقاعد شود که با استفاده از خدمات ما به این مزایا خواهد رسید، با سهولت و سرعت بیشتری مشتری جذب خدمات تاتو یا میکروبلیدینگ ما می شود.

۱۴- مشاور خوبی باشید و پیشنهادهای شگفت انگیز بدهید!

  1. مشاور تاتو مشتری باشید. همیشه قبل از شروع کار در مورد خواسته ها و نیازهای اصلی مشتری صحبت کنید.
  2. مانند بقیه مشاوره ندهید و سعی کنید از ابتکار شخصی خودتان استفاده کنید.
  3. نمایش بازخورد از مشتریان قبلی. (نوشتن، تایید، فیلم و …)
  4. حتماً مشتری را از ارائه خدمات اضافی خود مطلع کنید و به یاد داشته باشید که پیشنهاد خود را تحمیل نکنید!
  5. مدیریت زمان
    به این معنی که مشتری تاتو تحت هیچ شرایطی وقت خود را با پیشنهادات و توصیه های شما تلف نکند. بهتر است در حین ارائه خدمات، پیشنهادات و مشاوره های خود را ارائه دهیم.

۱۵- اعتماد مشتری تاتو و میکروبلیدینگ را جذب کنید.

در ابتدا مشتری تاتو یا میکروبلیدینگ در مورد استفاده از خدمات ما استرس دارد. و وظیفه ما این است که به آنها در مورد استفاده از خدمات خود اطمینان دهیم.

رعایت نکاتی مانند:

  1. لحن آرام صدا
  2. لحن صدا با فرد مقابل تطبیق داده می شود
  3. به زبان عامیانه صحبت نکنید
  4. به نظر طرف مقابل اهمیت دهید
  5. استفاده از کلماتی مانند: مطمئن باشید، مطمئن باشید، تضمین می کنم، شما راحت هستید و … می تواند این احساس اطمینان را در شما و خدمات شما ایجاد کند.

ایجاد اعتماد یعنی آنها فقط به ما مراجعه می کنند.

۱۶- از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید.

دلیل اینکه بسیاری از مشتریان تاتو دیگر به ما مراجعه نمی کنند این است که بازخوردی از آنها دریافت نمی کنیم. سعی کنید از آنها در مورد کیفیت خدمات و ایده آل های مشتری بپرسید یا از مشتریان میکروبلیدینگ در مورد خدمات، تجهیزات، رویکرد و غیره ما بپرسید. و با این ترفند می توانید ذهن مشتری خود را بخوانید و مشکلات کاری خود را حل کنید.

۱۷- همیشه فعالیت همکاران خود را بررسی کنید

پیگیری باعث می شود مشتری سالن زیبایی شما احساس کند که خدماتی که ما ارائه می دهیم VIP و ویژه برای شخص دیگر است. این یک سرویس در دسترس همه مشتریان نیست. و این پیگیری باعث ایجاد حس مثبت و اعتماد به نفس در مجموعه ما خواهد شد.

نمونه هایی از این پیگیری عبارتند از: مراقبت از آنها، اطلاع رسانی به آنها از زمان های بازدید آتی، به روز نگه داشتن اطلاعات با مشتری، پیگیری زمان ورود مشتری و زمان دقیق.

۱۸- جلب اعتماد مشتریان

به همین دلیل، اعتماد به مشتریان کمی دشوار است. آن را به خاطر بسپار.

مشکل بعدی اینه که بعد از مشتری های خیلی حساس مثلا عکس نشون میدن و فقط نظرشون رو میخوان. بچه ها سعی کنید با این مشتری مهربانانه رفتار کنید و با توضیحات خود سعی کنید نظر او را تغییر دهید. اما برای مخالفت با آنها خیلی تلاش نکنید.

واقعیت این است که در کار ما بسیار بهتر است که همه چیز در حد استاندارد باشد. برخی از افراد اصرار دارند که رنگ های روشن مناسب آنها باشد. سعی کنید برای این مشتریان توضیح دهید و با توضیحات خود آنها را متقاعد کنید. با دلایل منطقی چون نگویم همین است، من هم همین کار را می کنم و تمام.

۱۹- مشتریان شما بزرگترین ابزار بازاریابی  برای جذب مشتری تاتو هستند

باید بدانید که مشتریان شما بزرگترین ابزار بازاریابی شما برای جذب مشتری میکروبلیدینگ جدید هستند. هرچقدر هم که شما تبلیغات انجام دهید، اگر مشتریان راضی نباشند، برای شما تبلیغات منفی می کنند و ما نمی توانیم از تبلیغات برای جذب مشتری تاتو به نتیجه دلخواه خود برسیم. پس حواستان به این مورد باشد.

۲۰- در مورد همکاران خود صحبت نکنید!

جلوی مشتریانتون در مورد سایر همکاران حرف نزنید، از کار همکاران خود انتقاد نکنید. به کسی توهین نکنید زیرا سطح شما را در مقابل مشتریانتان پایین می آورد و همین چیزهای کوچک اعتماد مشتری تاتو را از بین می برد.

۲۱- اطلاعات کافی به مشتریان خود بدهید

بچه ها، چیزی که اجتناب ناپذیر است این است که مشتریان یک هفته یا چند روز در هر جایی بنشینند، مهم نیست که چه شده است، آنها در مورد آنچه انجام داده اند صحبت می کنند. حالا روی ابروها، چشمانشان یا هر کاری که قبل از مراجعه به شما انجام داده اند. باید آنقدر به آنها اطلاعات بدهید که وقتی در جمع صحبت می کنند و نظر مخالفی می شنوند، بتوانند با اطلاعاتی که ارائه کردید به شخص پاسخ دهید.

این باعث تبلیغات مثبت برای شما می شود، اما اگر شما هیچ اطلاعاتی به مشتری خود نداده اید و مشتری نتواند پاسخ صحیحی به اطرافیان بدهد، باعث می شود حرفهای منفی را باور کند. در نهایت نداشتن اطلاعات کافی منجر به کاهش اعتماد مشتری می شود و همچنین یک نوع تبلیغات منفی خواهد داشت. پس از دادن اطلاعات صحیح و کامل به مشتریان خود نترسید و این کار را حتما انجام دهید.

مشکل میکروبلیدینگی که ما انجام می‌دهیم این است که ۵۰ درصد تیره‌تر و ۱۵ درصد ضخیم‌تر از زمانی است که بعد از افت رنگ آن را می‌بینیم، و چندین بار به مشتریان خود آن نکته را بگویید تا کاملاً آن را باور کنند.

نکته بعدی این است که مشتریان عموماً شوک خود را بیشتر از اطرافیان می پذیرند. اگر اعضای خانواده آنها شوکه شوند و مشتری نتواند پاسخ درستی به آنها بدهد و آنها را توجیه کنند، باعث ایجاد حس بدی در مشتری می شود و سعی می کند با روش های خانگی کار خود را تمیز و تخریب کند. برخی افراد زخم را با اسفنج می مالند.

۲۲- ارائه آموزش مراقبت های بعدی میکروبلیدینگ

به خاطر داشته باشید که مراقبتهای بعدی را به خوبی به مشتریان آموزش دهید. درباره مجموعه کارهایی که به پوست آسیب می رساند و باعث عفونت می شوند. پس حتما این نکات را به مشتری خود بگویید و بهتر است که چند روز پس از انجام کار با مشتری تماس بگیرید و از وضعیت او مطلع شوید و اگر نگران هستند، دوباره موارد لازم را به آنها بگویید.

سخن نهایی درباره راههای جذب مشتری در شغل پیگمنتری

در این مطلب همه آنچه که باید درباره راههای جذب مشتری در شغل پیگمنتری بدانید ارائه شده است. این نکات را دوباره به خاطر بسپارید. اگر بتوانید این کارها را انجام دهید، به شما قول می دهم در کارتان پیشرفت زیادی خواهید کرد.

و در نهایت پیشنهاد می شود از صفحات زیر دیدن کنید:

آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

طراحی سایت سالن زیبایی  *  سئو تضمینی سایت سالن زیبایی  *  تبلیغات سالن زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.