آشنایی با نظرات مردم درباره پیکر تراشی

بسیاری از افراد با پیروی از یک رژیم غذایی سخت و انجام فعالیت های ورزشی با شدت بالا، هنوز در شرایط بدنی خود به نتایج مطلوبی دست نمی یابند. در این صورت موجی از ناامیدی اطراف فرد را فرا می گیرد، اما باید گفت که امروزه راه حل های زیادی برای این مشکل وجود دارد. در این مقاله به نظرات مردم درباره پیکر تراشی می پردازیم.

پیکر تراشی از جمله راه های بسیار ساده برای رسیدن به اندامی ایده آل است. این روش که با تکنیک های مختلف جراحی و غیرجراحی انجام می شود نتایج بسیار خوبی دارد. بسته به شرایط بدنی و چربی فرد، پزشک تصمیم می گیرد با یکی از تکنیک های رایج، چربی را تخلیه کند. این روش برای حذف چربی از نواحی خاصی از بدن و تغییر شکل آنها استفاده می شود. پیکرتراشی بدن زیرمجموعه های زیادی دارد که یکی از شناخته شده ترین آنها لیپوماتیک است. گاهی برای رسیدن به بهترین نتیجه از روش های مختلفی برای بهبود ظاهر افراد استفاده می شود.

بستگی به سلیقه شخصی فرد و نظر پزشک متخصص دارد که کدام قسمت از بدن از چربی تخلیه می شود. در این روش چربی بدن از بین نمی رود. به همین دلیل پس از جراحی می توان از این چربی ها برای تزریق به سایر نواحی بدن استفاده کرد. اکثر روش های پیکرتراشی بدن نیازی به بیهوشی ندارند، اما در صورت لزوم می توان از بیهوشی استفاده کرد. استفاده از این روش به دلیل حساسیت بالایی که دارد نیاز به متخصص مجرب و توانمند دارد.

مطلب پیشنهادی: دندانپزشکی اقساطی با سفته

چند مورد از نظرات مردم در مورد پیکرتراشی

نظرات مردم درباره پیکر تراشی (پریا از سوئد)

به نظر من ارزشش را دارد، می تونم بهتون بگم که بعد از انجام لیپوماتیک چقدر بدنتون زیبا میشه. من در سوئد زندگی می کنم. از طریق دوستم و نظرات مردم درباره پیکر تراشی با دکترم آشنا شدم. به هر حال با هم یک مشاوره تصویری انجام دادیم و او به من وقت عمل داد. اواخر اسفند ۱۳۹۴ بود من اومدم ایران و لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی انجام دادم. واقعا نتیجه عمل به درمان دکتر و پرسنل مطبش بستگی دارد.

من از پیگیری آن ها خیلی راضی بودم. منظورم از پیگیری اینه که چون عملم عید بود و همه جا تعطیل بود. پیدا کردن و فرستادن دارویی که برادرم پیدا نکرد به این معنی است که بسیار عالی است. امسال برای سینه و بازوهام مرخصی گرفتم تا بیام ایران مجدد و انشالله مثل عمل قبلی ام خوب بشه.

نظر زهرا از تهران

من با عملم هیچ مشکلی ندارم و فقط روز اول درد داشتم ولی خیلی راضی هستم هر لباسی بپوشم واقعا با ورزش و رژیم راحت میشم. فکر می کنم دکترم خوب بود چون همه کسانی که مرا می بینن میکن چقدر بهتر شدی

نظر فائزه از بجنورد

من خودم لیپوساکشن کردم و دنبال یه دکتر خوب گشتم و از نظرات مردم در مورد پیکرتراشی کمک گرفتم تا اینکه صفحه ای در اینستا دیدم که خیلی خوب بود. از نمونه کارهاش خوشم اومد با چند نفر صحبت کردم دیدم آنها هم راضی هستند. من عمل کردم و خدا را شکر مشکلی نداشتم. خدا بیامرزدش. دکتر بسیار با تجربه است و خوب کار می کند

نظر نازگل ۳۳ ساله

بعد از زایمانم خیلی شکم و پهلو گذاشتم یعنی بد در نتیجه لیپوماتیک انجام دادم و فوق العاده راضی هستم. هیچ کس نمی تونه باور کنه که من زایمان کردم. خیلی  موثر و خوب شده

البته این کار رو پیش متخصص ماهری انجام دادم نه این دکتر آبکیا

نظر صبا، ۲۸ ساله

در ۲۷ سالگی دو بار سزارین کردم و وزن زیادی اضافه کردم. من ابتدا به باشگاه رفتم و وزن زیادی کم کردم اما پوست شکمم شل و آویزان بود و بسیار زشت و پر از ترک های بارداری بود.

ابدو، لیپو و تزریق هر سه را همزمان انجام دادم

اوایل خیلی اذیت شدم و درد داشتم یه مقدار، اما الان خیلی تغییر کردم و هیکلم قشنگ شد.

ولی باید خیلی رعایت کنی چون متاسفانه امکان بازگشت پذیری داره

 

نظر خانم راد از رشت

من خودم این کار را انجام ندادم، اما اطرافیانم این عمل رو انجام دادند و کاملا راضی بودن از نتایجشون. دو هفته نمی تونستن راه برن و سر کار برن. یکی از آنها چندین ساله که وزنشون تغییری نکرده، و بازگشت وزنی نداشته. البته دکتر گفت وزنشون رو کنترل کنن ولی رژیم خاصی ندارن. یه مقدار دوران نقاهت داره اگه این تایم رو بگذرونی اندامت خیلی قشنگ میشه فقط بعدش حتما رعایت کن تا تلاشات حروم نشه!

نظرات مردم درباره پیکر تراشی(نظر مبینا ۳۲ ساله)

رانم را لیپوماتیک کردم و چربی برداشته شده به صورتم تزریق شد. الان شکمم من خیلی صاف و زیباست و صورتم که جوش و فرورفتگی داشت بهتر شده

نظرات مردم درباره پیکر تراشی( خانم بابایی)

همکارم لیپوماتیک کرد اما اصلا راضی نبود و وزنش برگشت. اگه می خواین عمل کنین پیش دکتر کار بلد و حرفه ای بریدنه پیش دکتر محله 

 

نظرات مردم درباره پیکر تراشی(حنانه از قم)

من دو سال پیش تو یک کلینیک خصوصی عمل کردم. اول وضعیت خوبی داشت، اما چون ورزش نمی رفتم و به رژیم غذایی خودم توجه نکردم وزنم برگشت. به نظرم اگه می تونی بعدش رعایت کنی و تغذیه و ورزش سالم داشته باشی عمل کن!

سخن نهایی درباره نظرات مردم درباره پیکر تراشی

نظرات مردم درباره پیکرتراشی می‌تواند متنوع باشد و به موارد زیر بستگی دارد:

  • تغییر ظاهر: برخی افراد ممکن است از پیکرتراشی راضی باشند و آن را به عنوان راهی برای بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس خود ببینند. آن‌ها ممکن است نتایج را مثبت و جذابیت اضافی را تجربه کنند.
  • افزایش اعتماد به نفس: برخی افراد، با انجام پیکرتراشی، تغییرات مثبتی در اعتماد به نفس خود مشاهده می‌کنند. این می‌تواند بهبودی در روابط شخصی و اجتماعی، محیط کار و خودپنداره را به همراه داشته باشد.
  • ریسک‌ها و عوارض: همانند هر روش جراحی دیگری، پیکرتراشی نیز ریسک‌ها و عوارض خاص خود را دارد. برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی مانند درد، عفونت، خونریزی، تورم و اثرات جانبی دیگر را تجربه کنند. بنابراین، مطالعه دقیق و مشاوره با پزشک متخصص قبل از تصمیم به انجام پیکرتراشی ضروری است.
  • تجربه شخصی: هر شخص تجربه متفاوتی از پیکرتراشی دارد و نظرات بر اساس تجربیات شخصی آن‌ها متفاوت خواهد بود. برخی افراد ممکن است تجربه‌ای مثبت و بدون مشکل داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با مشکلات و نتایج غیرمطلوب روبرو شوند.

در نهایت، برای تصمیم‌گیری مناسب درباره پیکرتراشی، مهم است که با پزشک متخصص یا افرادی که تجربه مرتبطی دارند، مشورت کنید و به توصیه‌های حرفه‌ای آن‌ها توجه کنید. همچنین، اطلاعات دقیقی درباره روش‌ها، ریسک‌ها و نتایج ممکن را بدست آورید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

نظرات مردم درباره سایر روش های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.