درباره بهترین میکروبلیدینگ کار در رشت بیشتر بدانید!

بهترین میکروبلیدینگ کار در رشت – یکی از ترفندهای زیبایی هاشور، سایه زدن ابروها با قلم های نازکی است که جوهر تاتو را به پوست تزریق می کند. با این روش به راحتی می توانید ایرادات ابرو را از بین ببرید و ابروها را به شکل دلخواه در آورید. با این ترفند می توانید به ابروهایی زیبا برسید و بر جذابیت خود بیفزایید.

این ترفند توسط متخصصی انجام می شود که با استفاده از ابزار و وسایل مخصوص خطوط را به صورت دقیق ترسیم می کند. عملکرد این دستگاه ها این است که چندین سوزن کوچک به طور مداوم رنگ را با صدها ضربه کوچک به پوست تزریق می کنند. این سوزن ها دارای تیغه های استاندارد متفاوتی هستند که برای ابروهای مختلف متفاوت است.

در این روش آرایشگر باید با مهارت خاص خود تارهای ظریف و ظریفی شبیه مو ایجاد کند. این تار ها با موهای خود ابرو ترکیب می شوند و تشخیص آنها دشوار خواهد بود و بسیار طبیعی به نظر می رسند.

یکی از روش های آرایش دائمی ابرو، میکروبلیدینگ است که به شما امکان می دهد ابروهایی زیبا و مرتب داشته باشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که خواهان ابروهای پرپشت هستید، می توانید از این روش استفاده کنید. نباید تصور کرد که متخصصان میکروبلیدینگ متخصص تاتو هستند و بالعکس زیرا این دو روش کاملا متفاوت هستند.

مطلب پیشنهادی:

بررسی بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در رشت

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

در اینجا به بررسی و  معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت می پردازیم.

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چه فرقی دارند؟

در میکروبلیدینگ ابرو از قلم بلید استفاده می شود. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که بلید چیست؟ بلید در واقع یک ردیف سوزن است که در کنار هم قرار گرفته اند و از طریق آن رنگ به صورت ردیفی به پوست تزریق می شود.

یکی از تفاوت های واضح و مثبت بلیدینگ با روش های دیگر مانند تاتو و … این است که در این روش ابروها بسیار طبیعی به نظر می رسند و شبیه مو هستند. ماندگاری میکروبلیدینگ کمتر از میکروپیگمنتیشن است زیرا به صورت سطحی تر به پوست نفوذ می کند و یک ترفند کاملا بدون درد است.

بیشتر این ترفند در بین افرادی که دوست دارند طبیعی و در عین حال زیبا به نظر برسند محبوب است. ابزارهای مورد استفاده در این دو روش نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در میکروپیگمنتیشن از قلم ماشینی با انواع سوزن یا کارتریج و در میکروبلیدینگ از قلم دستی بدون موتور استفاده می شود.

ظرافت در میکروبلیدینگ بیشتر است زیرا خطوط به صورت سطحی به داخل پوست نفوذ می کنند و رد ریزتری از خود به جای می گذارند.

برای مقایسه فاصله زمانی هر کدام باید گفت که میکروبلیدینگ برای میکروبلیدینگ هر ۵-۶ ماه و برای میکروپیگمنتیشن هر ۶-۸ ماه یکبار انجام شود.

طراحی مدل ابرو برای میکروبلیدینگ

اولین چیزی که برای انجام این کار باید به آن توجه کنیم سلامت جسمانی فرد است. پس از بررسی این نکات می توانید با توجه به فرم صورت هر فرد و سایر قسمت های صورت، ابروها را تعیین و تنظیم کنید.

از ابتدا از سوزن تیغه ای استفاده نکنید. در ابتدا از یک مداد ساده برای طرح استفاده کنید و پس از مشاوره و انتخاب نهایی آن را با سوزن تیغه ای اعمال کنید. مصنوعی بودن اصلاً جذاب نیست و تغییر زیاد معمولاً باعث می‌شود چهره‌ انحراف پیدا کند، بنابراین بهترین فرم برای هر ابرو، شکلی نزدیک به ابروهای فرد است.

بعد از انتخاب طرح مناسب، نوبت به انتخاب رنگ ابرو می رسد.  این کار  با مشورت مشتری انجام می شود و رنگی انتخاب می شود که متناسب با چهره و رنگ پوست او باشد و بیشترین ثبات را داشته باشد.

مزیت های این روش از دیدگاه بهترین میکروبلیدینگ کار در رشت

یکی از دلایل طبیعی به نظر رسیدن ابروها در میکروبلیدینگ این است که خطوط به صورت نامنظم و با طول ناهموار در موهای ابرو پنهان می شوند. در این ترفند با حداقل خونریزی مواجه می شویم زیرا خراش ها بسیار سطحی هستند و به عمق نفوذ نمی کنند.

مدت زمان میکروبلیدینگ

به طور متوسط ​​حدود ۲ ساعت طول می کشد.

تجهیزات مورد استفاده توسط بهترین میکروبلیدینگ کار در رشت

  1. قلم لمسی با بلید مناسب برای طرح قطر ابرو
    ۲٫ بی حس کننده های موضعی مانند پماد، اسپری، قطره
    ۳٫ لباس و کلاه مخصوص
    ۴٫ ماسک صورت
    ۵٫ پنبه های بهداشتی
    ۶٫ سرم شستشو
    ۷٫ ظرف رنگ

تمام موارد ذکر شده در بالا باید یک بار استفاده شوند.

چه افرادی قادر به انجام این کار نیستند؟

زنان باردار مستعد ابتلا به کلوئید و افرادی هستند که پیوند عضو داشته اند. اگر شما یکی از آن دسته از افراد مبتلا به بیماری شدید کبدی یا یک بیماری ویروسی مانند هپاتیت هستید، باید قبل از انجام این کار به کارفرمای خود اطلاع دهید. متخصص ابتدا قبل از هر کاری از کرم های بی حس کننده موضعی روی پوست شما استفاده می کند تا نگران درد نباشید.

چگونه مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در رشت پیدا کنم؟

بهترین میکروبلیدینگ کار رشت باید ویژگیهای زیر را داشته باشد:

یک تکنسین حرفه ای باید دارای مجوز باشد.

شناخته شده باشد.

نمونه کار های زیادی داشته باشد

اصول ایمنی و بهداشت را رعایت کند

 

نکات مهم قبل از میکروبلیدینگ

نکات مهم قبل از میکروبلیدینگ

نکات مهم قبل از میکروبلیدینگ

قبل از آن بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید و سابقه پزشکی خود را به او اطلاع دهید تا با اطلاعات کافی و صحیح در انجام این تکنیک به شما کمک کند.

اگر در دوران بارداری یا شیردهی دچار درد می‌شوید یا از جمله افرادی هستید که دچار بیماری‌های نقص ایمنی هستند، پیشنهاد می‌کنیم از انجام جداگانه این گروه کر خودداری کنید.

برای این کار حتما یک فرد متخصص و با تجربه و یک سالن و مرکز زیبایی معتبر را انتخاب کنید تا از عوارض این کار و سوزن جلوگیری کنید.

نحوه انجام میکروبلیدینگ روی پوست

نوع سوزن مورد استفاده با توجه به نوع پوست شما انتخاب می شود. با استفاده از سوزن های مخصوص، رنگدانه ها در زیر پوست قرار می گیرند. رنگدانه ها باید زیر قسمت دوم پوست قرار گیرند و سایه های طبیعی ایجاد کنند. این قفل ها بسیار ظریف و طبیعی هستند و نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

دوام میکروبلیدینگ

از این ترفند برای زیباتر شدن ابروها استفاده می شود و در این روش اپراتور تیغه برای فرم دادن به ابروها و رفع عیوب آنها به ابروها سایه می دهد. تفاوت بین تاتو و میکروبلیدینگ در عمق تزریق رنگ است. ماندگاری میکروبلیدینگ به نوع پوست بستگی دارد و می تواند از ۱۲ تا ۲۴ ماه متغیر باشد.

مواردی که باید قبل از میکروبلیدینگ انجام شود

  1. قبل از انجام این کار باید عکس ابرویی را که دوست دارید به تکنسین نشان دهید. باید مطمئن شوید که رنگ و مدل ابرو باید به فرم صورت و رنگ موی طبیعی شما نزدیک باشد.
    ۲٫ از مصرف آسپرین، نیاسین، ویتامین E یا ایبوپروفن ۲۴ ساعت قبل خودداری کنید.
    ۳٫ در روزی که این تور را انجام می دهید از نوشیدن قهوه، الکل و نوشیدنی های انرژی زا خودداری کنید.
    ۴٫ از اپیلاسیون ۲-۳ روز قبل از میکروبلیدینگ خودداری کنید.
    ۵٫ در صورت انجام لیزر، یک هفته قبل از انجام این کار آن را کنار بگذارید.
    ۶٫ مصرف امگا ۳ را از هفته قبل متوقف کنید.
    ۷٫ به مدت ۳ روز زیر آفتاب شدید قرار نگیرید.

نکات مهم بعد از میکروبلیدینگ

  1. در ابتدا رنگ ابرو بسیار تیره به نظر می رسد، نگران نباشید زیرا بعداً رنگ ابرو ۳۰-۴۰ درصد کاهش می یابد و محو می شود.
    ۲٫ هفته اول در صورت احساس درد می توانید از وازلین استفاده کنید.
    ۳٫ پس از انجام این کار باید مراقب باشید که از فعالیت هایی که باعث تعریق می شود خودداری کنید.
    ۴٫ از هر نوع لیزر یا اشیاء مشابه تا مدتی بعد خودداری کنید.
    ۵٫ از وسایل نقلیه روباز استفاده نکنید. مانند: دوچرخه، موتور سیکلت و غیره.
    ۶٫ از تماس ابرو با آب خودداری کنید.
    ۷٫ تا چند روز از لوازم آرایشی  استفاده نکنید.
    ۸٫ ابروها را نخارانید و آنها را پوست پوست نکنید، بگذارید خودشان بیفتند.
    ۹٫ به مدت ۱۰ روز به صورت نخوابید.
    ۱۰٫ به مدت هفت روز از خوردن غذاهای تند خودداری کنید.

عوارض میکروبلیدینگ

به احتمال زیاد، اولین بار پس از خراش دادن پوست ابرو، بدن شما جوهر را پس می زند و ابرو ها رنگ پریده به نظر می آید. همچنین پس از انجام این کار، خارش و قرمزی نیز طبیعی است. در ابتدای کار ابروهای شما کمی تیره می شوند اما به مرور زمان کم رنگ شده و روشن می شوند. علائم آلرژیک نیز در برخی افراد دیده می شود.

خطوطی که به این شکل کشیده می شوند تا حدودی ضخیم‌تر از موهای فرد هستند. میکرو ابرو نسبت به بقیه ترفندها، کمترین دوام را دارد و کمترین خونریزی را شامل می شود.

هنگامی که تیغه بید روی پوست کشیده می شود، مقداری از بافت پوست از بین می رود. مچ تیغه کار درد می کند زیرا فشار دست در تمام مراحل کار یکسان نیست. در این روش از آنجایی که با دست انجام می شود، در صورتی که فرد کنترل کافی روی تیغه نداشته باشد، می توان خطوط را از محل مورد نظر بیرون کشید. پیشنهاد می شود مطلب آموزش میکروبلیدینگ را مطالعه نمایید.

ممنوعیت های میکروبلیدینگ ابرو

ممنوعیت های میکروبلیدینگ ابرو

ممنوعیت های میکروبلیدینگ ابرو

در صورت مبتلا بودن به هر یک از موارد زیر از انجام میکروبلدینگ ابرو خودداری کنید.

  1. در صورت بارداری و شیردهی 
    ۲٫ در صورت ابتلا به دیابت
    ۳٫ بیماری های حاد مانند سرطان، صرع و بیماری های خودایمنی
    ۴٫ در صورت مصرف دارو حتما قبل از انجام این کار به تکنسین اطلاع دهید.
    ۵٫ در صورت سوختگی شدید، بقیه کار را برای مدتی کوتاه رها کنید.
    ۶٫اگر  از بوتاکس بلید استفاده کردید به پیگمنتر خود اطلاع دهید.
    ۷٫ هر نوع اختلال خونی را گزارش دهید.
    ۸٫ اگر در ناحیه ابرو دارای شکستگی یا آفتاب سوختگی هستید، باید با متخصص مشورت کنید.

دوره نقاهت میکروبلیدینگ و فیبروز

میکروبلیدینگ و فیبروز از روش های دشوار تاتو به حساب نمی آید و برای انجام این کار نیازی به زمان زیادی نیست. بلکه باید طرح ابروی مناسب فرد و متناسب با چهره او را انتخاب و به دقت ترسیم شود که همه مراحل میکرو یا فیبروز ابرو حدودا به طور متوسط ​​۲ ساعت طول می کشد.

هفته اول ممکن است احساس خارش داشته باشید، نگران نباشید، طبیعی است. با رعایت نکات ذکر شده و استفاده از کرم ها می توانید آن را رفع کنید. مدت زمان درمان برای افراد مختلف متفاوت است. بسته به نوع پوست هر فرد بین ۱۴ تا ۳۰ روز متغیر است.

چه زمانی باید ابرو هارا ترمیم کرد؟

اگر قصد دارید ابروهای خود را ترمیم کنید، باید حداقل ۳۰ تا ۶۰ روز فرصت دهید تا زخم بهبود یابد. ابروها با استفاده از این روش در چند مرحله ترمیم می شوند. مدتی طول می کشد تا رنگ ها ثابت شوند. پس از انجام ترمیم به شما توصیه می کنیم که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید تا رنگ ابروهایتان کمرنگ نشود و رنگ اصلی خود را حفظ کنند.

قیمت میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

هزینه و قیمت بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله محل سالن زیبایی و تخصص و مهارت پیگمنتر، تیغه، مواد اولیه (مارک سوزن و دستگاه مورد استفاده)، نوع و مقدار ابرو، مواد مورد نیاز برای این کار، تعداد دفعاتی که ابروها نیاز به ترمیم دارند با توجه به نوع پوست و … باید دقت داشته باشید که قیمت میکروبلیدینگ مو از میکروپیگمنتیشن بیشتر باشد.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.