بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد را بشناسید!

بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد – یکی از روش های اصطلاحی ابرو که این روزها زیاد درباره آن می شنویم میکروبلیدینگ ابرو است. همه خانم ها می‌دانند که حالت ابرو در صورت نقش مهمی دارد و مدل آن تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد، یکی از مشکلاتی که گریبان بسیاری از خانم ها را گرفته است، ابرو های نازک و کم پشت و بی حالت است. میکروبلیدینگ یکی از روش هایی است که در ابروها نمایی متفاوت ایجاد می کند و زیبایی چهره را چندین برابر می کند. با این روش شما از مداد کشیدن و آرایش روزانه خلاص می شوید، می توانید هر روز ابروهایی مرتب و زیبا را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو یک روش نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابرو است. در این روش با استفاده از قلم تیغه ای با سوزن های یکبار مصرف خطوط ظریفی به شکل موهای ابرو ایجاد می کند و رنگ فقط به غشای پوست که خیلی عمیق نیست نفوذ می کند.

همچنین بر خلاف تاتو که مصنوعی و غیر طبیعی است، یک اثر دائمی و طبیعی روی صورت ایجاد می کند و حتی اگر فردی ناراضی باشد، واقعاً می تواند الگوی ابروی خود را تغییر دهد. حتی پس از میکروبلیدینگ، موهای ابرو نه تنها از بین نمی روند، بلکه تقویت می شوند.

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن از نظر ماندگاری متفاوت هستند و میکروبلیدینگ ماندگاری کمتری دارد اما ظرافت و زیبایی قابل توجهی از خود بر جای می گذارد که واقعا قابل توجه است. بهترین مرکز میکروبلیدینگ در مشهد یک گزینه مناسب برای کسانی است که می خواهند ابروهایی با زیبایی و ظرافت بالا داشته باشند.

بررسی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو مشهد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در مشهد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در مشهد

بهترین میکروبلیدینگ کار مشهد کیست؟ این سوال برای خانم های مشهدی است که به دنبال خدمات آرایش ابرو هستند. امروزه خدمات هاشور با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها بسیار پرطرفدار است میکروبلیدینگ ابرو می باشد. اما چگونه یک پیگمنتر حرفه ای را بشناسیم؟

بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

با گسترش روزافزون میکروبلیدینگ در مشهد، تعداد افرادی که به آن یا مراکز میکروبلیدینگ می پردازند نیز افزایش یافته است. برای شناسایی بهترین ها، می توانید از اطلاعات خود پیگمنتر مانند وب سایت، صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام و حتی بازدیدهای حضوری کمک بگیرید. اما جدای از این مراحل، شناخت پیگمنتر حرفه ای دارای ویژگی های حرفه ای و اخلاق حرفه ای است که در ادامه به آن می پردازم:

۱- وقت شناسی

این مهمترین ویژگی اخلاقی بین مشتری و کار میکروبلیدینگ است. اینکه رنگدانه تا چه اندازه این مشکل را مشاهده می کند به حرفه ای بودن او مربوط می شود. البته در دنیای امروزی همیشه چیزهایی در کمین است که مانع از این وقت شناسی می شود، اما یک پیگمانتر حرفه ای همیشه سعی می کند آنها را رعایت کند و اگر این اتفاق نیفتد، مشتری درمان حرفه ای خود را ارج می نهد.

۲-سطح کار حرفه ای

در میکروبلیدینگ چیزی که مشتری را خوشحال و خندان می کند کیفیت کار و نتیجه نهایی کار است. میکروبلیدینگ برای رفع عیوب و فرم دادن به ابروها استفاده می شود. یک میکروبلیدینگ خوب باید کاری را انجام دهد که پس از توافق شکل نهایی با مشتری، به بهترین شکل توافق شده است. که از دو بخش تشکیل شده است:

تجربه حرفه ای :

هرچه تجربه بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه حرفه ای شوید بیشتر می شود. یعنی تجربه کاری ممکن است یک پیگمنتیست یک سال کار کرده باشد و در آن سال روزی یک کار انجام دهد. البته این پیگمانتیست نسبت به همکارش که ۵ سال سابقه کار دارد و فقط یک کار در ماه انجام داده است، با تجربه تر به حساب می آید.

مهارت های بالا:

شایستگی نتیجه علاقه و سخت کوشی است. یکی از راه های دیگر افزایش آن، ارائه در کنفرانس های بین المللی و جهانی است. آگاهی از ابزارهای پیشرفته و مدرن و استفاده از آنها نیز باعث افزایش مهارت می شود.

۳- استفاده از ابزار پیشرفته، ابزار استریل و یکبار مصرف

ابزار کار مناسب و پیشرفته و استفاده از جوهرها و رنگدانه های اورجینال یکی از بارزترین خصوصیات کار میکروبلیدینگ حرفه ای است.

۴- قدرت طراحی بالا

قبل از انجام کار باید ابروها کشیده شوند. هر چه پیگمنتر در این موضوع صلاحیت بیشتری داشته باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت.
عوامل دیگری نیز ممکن است در شناسایی بهترین کار میکروبلیدینگ دخیل باشند که به مهمترین آنها اشاره کردیم.

مزایای میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکروبلیدینگ مشهد چیست؟

یکی از مهمترین مزایای این روش استفاده از ابزارهای پیشرفته و کاملا استریل و یکبار مصرف می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با آرامش کامل ابروهایی کاملا طبیعی داشته باشید. با این روش تکنسین های متخصص و مجرب مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران می توانند تارهای ابرو را به صورت تکی در نقاط ضروری و خالی ابرو به صورت کاملا طبیعی طراحی کنند. بنابراین ظرافت در این کار می تواند عامل اصلی جذب افراد به استفاده از این روش باشد. دوام این روش یکی از دلایل اصلی ترغیب افراد به استفاده از این روش است.

ماندگاری میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکروبلیدینگ تهران کمتر از روش معروف و قدیمی تاتو است. در روش قدیمی، تاتو تغییر رنگ می دهد و اگر مشتری به هر دلیلی از خالکوبی خود ناراضی باشد، می توان آن را در مدت زمان طولانی تری و به سختی پاک کرد. زیرا مدت زیادی سر جای خود می ماند و نارضایتی مشتری را به همراه دارد. در بهترین مرکز میکروبلیدینگ مشهد با استفاده از مواد با کیفیت و تکنسین متخصص می توانید در کمترین زمان و بدون هیچ گونه عوارضی ابروهایی طبیعی داشته باشید.

مزایای روش میکروبلیدینگ به روش فیبروز

فیبروز ابرو مزایای مختلفی نسبت به سایر روشهای تاتو دارد:

  • بسیار طبیعی است (به دلیل نفوذ کمتر به پوست).
  • امکان تغییر مدل در صورت تمایل مشتری را دارد.
  • میکروبلیدینگ نه تنها رشد طبیعی مو را مختل نمی کند، بلکه باعث تقویت آن می شود.
  • نیازی به آرایش ابرو نیست و صورت همیشه طبیعی و زیبا به نظر می رسد.

فرق بین تکنیک میکروپیگمنشن و میکروبلیدینگ

در روش میکروبلیدینگ همانطور که گفتیم تیغه به سطح کم عمق پوست نفوذ می کند و به همین دلیل نسبت به میکروپیگمنتیشن ابرو ماندگاری کمتری دارد اما ظرافت کار بسیار زیباست و از همه مهمتر به نظر بسیار طبیعی می رسد.

اثرات میکروبلیدینگ بر ابرو ها

اثرات میکروبلیدینگ بر ابرو ها

اثرات میکروبلیدینگ بر ابرو ها

در ابتدا اکثر مراجعین از ظاهر زیبا و طبیعی خود بسیار راضی هستند، اما پس از گذشت چند روز به مرور رنگ ابرو ها کم رنگ و محو می شود. اما در طی این فرآیند ابرو ها شکل طبیعی خود را حفظ می کنند.  در واقع ابروها رنگ و جلوه طبیعی خود را تثبیت می کنند و پس از ترمیم مجدد این ظاهر دوباره ثابت می شوند و حالت طبیعی خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می کنند.

 

سوالات متداول از بهترین میکروبلیدینگ کار در مشهد

  • تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چیست؟
    اگر می خواهید ابروهایی با تار های ظریف‌تر و طبیعی‌تر داشته باشید از روش میکروبلیدینگ استفاده کنید اما توجه داشته باشید که ماندگاری آن کمتر از روش میکروپیگمنتیشن است زیرا رنگ به صورت سطحی به داخل پوست نفوذ می کند.
  • چرا هاشور در روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری بیشتری دارد؟
    زیرا رنگ به عمق پوست نفوذ می کند.
  • آیا روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیاز به ترمیم دارند؟
    بله، هر دو روش بعد از چند ماه نیاز به ترمیم دارند.
  • زمان ترمیم هر یک از روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چقدر است؟
    در روش میکروپیگمنتیشن بین ۶ تا ۸ ماه و در روش میکروبلیدینگ بین ۵ تا ۶ ماه نیاز به ترمیم دارد.
  • آیا خانم های باردار و شیرده می توانند از روش های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنند؟
    خیر
  • هزینه هاشور با دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چقدر است؟
    بسته به نوع روش مورد استفاده، هزینه ها متفاوت است، بنابراین برای هزینه ها تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.