۰ تا ۱۰۰ نکات طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت آرایشگاه در موفقیت سالن های زیبایی می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند باید به گونه ای باشد که علاوه بر اطلاع رسانی به مشتریان قدیمی به جذب مشتریان جدید کمک کند. در ادامه این مطلب همه مشخصات لازم برای طراحی بهترین سایت سالن زیبایی ارائه شده است.

مشخصات بهترین طراحی سایت سالن زیبایی:

طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی

به طور خلاصه یک سایت موفق سالن زیبایی باید ویژگی های زیر را داشته باشد

۱- یک صفحه اصلی جذاب در طراحی سایت آرایشگاه

صفحه اصلی سایت شما اغلب اولین معرفی شما در دنیای آنلاین است.

۲- به کار بردن تصاویر با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی

به عنوان یک سالن زیبایی، وب سایت شما باید جذابیت بصری قوی داشته باشد. عکس‌هایی که انتخاب می‌کنید نه تنها باید کارهایی را که می‌توانید از نظر خدمات انجام دهید را نشان دهند، بلکه باید مشوق بازدیدکنندگان شما برای تماس با شما و رزرو خدمات شما باشند.

اگر یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید تا به سالن شما بیاید و از شما و تیمتان، محیط سالن و کاری که انجام می دهید عکس بگیرد، قطعا در جذب بازدیدکنندگان شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

۳- صفحه خدمات جامع + قیمت در طراحی سایت آرایشگاه

یک وب سایت سالن زیبایی حتما لیست کاملی از خدمات را در خود داشته باشد. همچنین توصیه میشود قیمت را به خدمات اضافه کنید. در غیر این صورت، زمان زیادی را صرف تماس‌های تلفنی می‌کنید که هزینه خدمات را از شما می‌پرسند. علاوه بر این شفافیت باعث ایجاد اعتماد مشتریان می شود.

۴- صفحه نظرات مشتریان

نظرات مشتریان شما درباره خدمات شما می تواند باعث موفقیت کسب و کار و یا شکست شما شود. هنگامی که مردم به دنبال خرید یک محصول جدید یا خرید خدمات هستند، به خصوص چیزی که برای آنها مهم است مانند ظاهرشان، آنها می خواهند نظر مشتریان سابق شما را بدانند.بنابراین شما می توانید با قرار دادن نظر مشتریان خود درسایت رضایت مشتریانخود را در سایت اعلام کنید. همچنین می توانید نظرات مشتریان را در تمام صفحات سایت خود قرار دهید و یا حتی یک صفحه کامل از سایت خود را به نظرات مشتریان اختصاص دهید.

صفحه ای به نام «نظرات مشتری» ایجاد کنید و نظرات برتر خود را در آن قرار دهید. این اثبات اجتماعی نامیده می شود و برای جلب مشتریان جدید شگفت انگیز است.

در حالی که دریافت نظرات عالی به عهده شماست، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان می توانند آنها را در سایت شما ببینند نه اینکه مجبور باشند از یک وب سایت شخص ثالث بازدید کنند. برای انجام این کار، می توانید نظرات شخص ثالث، مانند نظرات مخاطبین ود در شبکه های اجتماعی را در صفحات خود جاسازی کنید.

۵- صفحه وبلاگ در طراحی سایت آرایشگاه

وبلاگ نویسی نه تنها با ارائه محتوای ارزشمند به افراد کمک می کند، بلکه سایت شما را مورد توجه قرار می دهد و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود قرار می دهد. این مهم است: شما می توانید زیباترین وب سایت موجود را برای خود طراحی کنید یا برای خود طراحی کنید، اما اگر کسی آن را پیدا نکند، هدر خواهد رفت. مردم چگونه آن را پیدا می کنند؟ با سئو و وبلاگ نویسی مبتنی بر سئو. این بخش بزرگی از دلیلی است که ترافیک وب سایت او در حال افزایش، افزایش و افزایش است! سئو سایت سالن زیبایی برای موفقیت وب سایت بسیار مهم است.

۶- طراحی صفحه اطلاعات تماس برای سایت آرایشگاه

برقراری ارتباط را برای بازدیدکنندگان آسان کنید. تمام اطلاعات تماس خود را ارائه دهید، آدرس، تلفن و ایمیل خود را در سایت درج کنید. علاوه بر این، در صفحه تماس با فرمی ایجاد کنید که آنها می توانند آن را پر کنند و برای شما ارسال کنند. فرم تماس را طوری طراحی کنید که تا حد امکان واضح باشد و تمام اطلاعاتی را که ممکن است برای ساده‌سازی فرآیند از آن‌ها نیاز داشته باشید درخواست کنید.

در واقع باید برقراری ارتباط را برای مخاطب بسیار آسان کنید. مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما در جلو و مرکز صفحه اصلی شما قرار دارد.

    • شماره تلفن خود را بزرگ و قابل کلیک از یک دستگاه تلفن همراه کنید
    • آدرس و مسیرهای خود را در صفحه اصلی نشان دهید
    • “رزرو یک قرار” را به برجسته ترین دکمه یا پیوند در صفحه اصلی خود تبدیل کنید

در هر صفحه از سایت خود یک دکمه تماس یا رزرو قرار دهید. بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا هر چند وقت یکبار با هم ارتباط برقرار کنند (بدون اینکه آزاردهنده باشد).

۷- طراحی صفحه درباره ما برای سایت آرایشگاه

اینترنت دو بعدی است. اما ما می‌خواهیم بدانیم چه کسی پشت این وب‌سایت‌ها است، تا بتوانیم با او تعامل داشته باشیم. بنابراین مطمئن شوید که عکس های خود/تیم/سالن خود/و غیره را اضافه کنید.

هنگام اقدام به طراحی سایت سالن زیبایی حتما خودتان را در صفحه درباره ما معرفی کنید.

خدمات کارکنان خوش برخورد که باعث می شود که یک سالن شگفت انگیز را متمایز می کند. و برای بازدیدکنندگان وب‌سایت که هنوز مشتری نشده‌اند، می‌خواهند ببینند که آیا سالن شما اینگونه است. یک صفحه «درباره» با عکس هایی از کارکنان خود یا بهتر از آن یک ویدیوی سریع برای معرفی خود و موقعیت مکانی خود قرار دهید.

۸- طراحی سایت سالن زیبایی سازگار با موبایل و واکنشگرا

در دهه ۲۰۲۰، افراد بیشتر از هر دستگاه دیگری با استفاده از گوشی های هوشمند خود به دنبال آرایشگاه می گردند. این بدان معنی است که اگر می خواهید وب سایت شما به طور مؤثر برای آن افراد کار کند، باید به درستی روی صفحه نمایش کوچک گوشی نمایش داده شود. متأسفانه، همه تم‌های وب‌سایت طوری طراحی نشده‌اند که به این روش کار کنند، بنابراین مطمئن شوید که هنگام ایجاد وب‌سایت خود از یک تم واکنش‌گرا (موبایل پسند) استفاده کنید. طراحی سایت واکنش گرا برای سایت سالن زیبایی مهم است. زیرا واکنشگرایی وب سایت شما را برای کار بر روی همه دستگاه ها تطبیق می دهد: تلفن، رایانه و تبلت.

طراحان سایت طرح بندی محتوا را تنظیم می کنند و اندازه تصاویر، فرم ها و دکمه ها را تغییر می دهند تا مطمئن شوند که هر کاربر بدون در نظر گرفتن دستگاه می تواند به محتوای سایت دسترسی مناسبی داشته باشد. با واکنشگرا نبودن سایت سالن زیبایی شما، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شما ممکن است نتوانند محتوای شما را بخوانند و در نتیجه مشتریان جدید زیادی را از دست بدهید.

۹- طراحی گالری با کیفیت بالا برای سایت سالن زیبایی

مشتریانی که سالن شما را نمی شناسند چگونه می توانند بفهمند که شما چقدر در خدمات و تخصص خود عالی هستید؟ پاسخ واضح این است که یک گالری از بهترین نمونه کارهای خود ایجاد کنید و آنها را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه ببینند. برخی از تم های وب سایت دارای صفحات نمونه کار و ابزارهای گالری داخلی هستند، اما می توانید آنها را با افزونه ها یا حتی با آخرین نسخه های وردپرس، با استفاده از ویژگی های کامل ویرایش سایت، اضافه کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از مشتریان بپرسید که آیا می توانید عکسی برای استفاده در سایت خود بگیرید (به آنها بگویید که ظاهر جدید آنها چقدر عالی است!) و سپس آنها را در وب سایت خود آپلود کنید. مطمئن شوید که تصاویر به خوبی نوردهی شده، با کیفیت بالا هستند و استعدادهای شما را به بهترین شکل نشان می دهند و مطمئناً مشتریان جدیدی را جذب خواهید کرد. علاوه بر تصاویری از نمونه کارهای خود، عکس هایی از زیبایی سالن شما، تجهیزات تخصصی که استفاده می کنید و تصاویر دوستانه از تیم خود را نشان دهید.

نکته مهم:

    1. لطفا از تصاویر استوک صرف نظر کنید
    2. آیا تصاویری را که می توانید از اینترنت دانلود کنید از زنان فوق العاده زیبا با آرایش کامل می شناسید؟ لطفا آنها را در سایت خود قرار ندهید! به جای آن از تصاویر کارکنان و مشتریان واقعی خود استفاده کنید – فقط مطمئن شوید که نور خوبی دارند و تار نیستند.

۱۰- طراحی صفحه سوالات متداول برای سایت سالن زیبایی

سوالاتی وجود دارد که همه مایلند قبل از مراجعه به سالن زیبایی پاسخ خود را بدانند و بدون آگاهی از پاسخ سوالات خود، بعید است که به شما مراجعه نمایند. قرار دادن این اطلاعات کلیدی در وب سایت خود، در مکانی که یافتن آن آسان باشد، از جمله ضروری ترین موارد درز طراحی سایت سالن زیبایی است.

مواردی که باید در آن گنجانده شوند عبارتند از اطلاعاتی درباره آرایشگران شما و تجربه آنها، گستره خدماتی که ارائه می کنید و هزینه ای که برای آنها می گیرید، ساعات کاری شما، مکان و نزدیکترین پارکینگ.

۱۱- امنیت سایت

اطمینان حاصل کنید که یک گواهی SSL (به صورت رایگان از طریق eukhost در دسترس است) دارید، زیرا این کار اطلاعاتی را که کاربران ارسال می کنند رمزگذاری می کند و اطمینان حاصل می کند که سایت شما با نماد قفل در مرورگرها به عنوان ایمن برچسب گذاری شده است.در عین حال، استفاده از میزبانی وب که از سرور شما با فایروال‌های قوی و جلوگیری از نفوذ و بدافزار دفاع می‌کند و پشتیبان‌گیری رایگان روزانه ارائه می‌کند، خطر حملات سایبری را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند در صورت وقوع بدترین اتفاق، سایت خود را به سرعت بازیابی کنید. از طراح سایت خود بخواهید که تدابیر امنیتی را در طراحی سایت سالن زیبایی شما به کار گیرد.

۱۲-طراحی سایت آرایشگاه با سرعت مناسب

مطمئن شوید که وب سایت شما در کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری می شود! مطمئناً حتی یک ثانیه تاخیر می تواند مانع از ماندن ۵۰ درصد افراد در سایت شما شود! بنابراین از عکس ها و فیلم های بزرگ دوری کنید تا وب سایت خود را سریع نگه دارید. همچنین، از آنجایی که بیش از نیمی از ترافیک وب سایت در حال حاضر از دستگاه تلفن همراه است، مطمئن باشید که وب سایت شما خوب به نظر می رسد و از طریق تلفن به خوبی کار می کند!

هاست سریع و مناسبی را انتخاب کنید. مطمئنا مخاطبین مجهز به دستگاه‌های فوق سریع با فناوری پیشرفته، انتظار ندارند منتظر بارگذاری وب‌سایت‌ها یا قطع شدن پاسخ‌ها به تعاملاتشان باشند. به این دلایل، به دنبال یک برنامه میزبانی باشید که در آن سرورها از فناوری با سرعت بالا و عملکرد بالا استفاده می کنند.

۱۳- ساده معمولا بهترین است

تمام نکات بالا به شما کمک می کند تا یک وب سایت سالن موثر ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. اما افراط در کارها در یک وب سایت می تواند آسان باشد. صفحات کمتر با متن کمتر اغلب بهترین است. بازدیدکنندگان خود را با صفحات طولانی که برای همیشه ادامه می‌یابند و ۲۰ آیتم منو ندارند غرق نکنید. ساده خوب است!

۱۴- جمع آوری اطلاعات تماس مخاطبین سایت

بیش از ۸۰ درصد از افرادی که از وب سایت سالن شما بازدید می کنند، بدون اینکه دیگر خبری از آنها داشته باشید، سایت شما را ترک می کنند. اما لازم نیست اینطور باشد! یک پنجره بازشو در سایت خود اضافه کنید که از افراد دعوت می کند تا برای تخفیف و تبلیغات ویژه به باشگاه سالن زیبایی شما بپیوندند.

از این طریق شما تلفن تماس و آدرس ایمیل آنها را دریافت می کنید و می توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن با آنها ارتباط برقرار کنید. از طراح خود بخواهید که این امکان را هنگام طراحی سایت سالن زیبایی شما برایتان فراهم کند. با داشتن اطلاعات تماس مخاطبین خود به راحتی می توانید تبلیغات سالن زیبایی خود را انجام دهید.

۱۵- برند خود را متمایز کنید

برند سالن شما فقط لوگوی شما نیست. این رنگ‌ها، فونت‌ها، سبک تصویر و سبک نوشتاری شماست. اطمینان حاصل کنید که همه این موارد در وب سایت شما آشکار است. یک پالت رنگی را انتخاب کنید و از روشن ترین رنگ ها به عنوان دکمه های خود و دومین رنگ روشن به عنوان رنگ عنوان خود استفاده کنید. ۲ فونت با تضاد را انتخاب کنید و به طور مداوم از آنها استفاده کنید.

۱۶- رزرو نوبت اینترنتی

موتور رزرو آنلاین نصب موتور رزرو در وب سایت شما مشکلات را حل می کند و فرصت هایی را فراهم می کند. اگر کسی برای پاسخگویی به تلفن وجود ندارد، یک پیام ساده در دستگاه منشی تلفنی شما که آنها را به وب سایت شما هدایت می کند، می تواند از یافتن سالن دیگری توسط تماس گیرنده جلوگیری کند.به طور مشابه، اگر شخصی نتواند در طول روز کاری رزرو تلفنی انجام دهد، فرم رزرو وب سایت به او این امکان را می دهد که این کار را در زمانی که برایش راحت است انجام دهد. علاوه بر این، وقتی نام، آدرس ایمیل و شماره موبایل مشتری را می‌گیرید، می‌توانید قرار ملاقاتش را برای او یادآوری دوستانه بفرستید تا فراموش نکنند و به دلیل مراجعه نکردن آنها ضرر نکنید. .

سخن نهایی درباره طراحی سایت سالن زیبایی

به طور خلاصه وب سایت های سالن زیبایی باید سازگار با موبایل باشند، تصاویر و اطلاعات مناسب را ارائه دهند و رزرو نوبت اینترنتی داشته باشند. همچنین سریع، ایمن و قابل اعتماد باشند. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد دارید وب سایت سالن زیبایی خود را طراحی نمایید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس خاصل فرمایید.

مثل همیشه، از حضور شما متشکرم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.