بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان را بشناسید!

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان – ابرو بیشترین تاثیر را در زیبایی صورت دارد. همه خانم ها خواهان ابروهای پرپشت و زیبا هستند اما به مرور زمان به دلایلی مانند استرس، رژیم غذایی نامناسب، بالا رفتن سن و … ابروهایشان می ریزد. برخی افراد از نظر ژنتیکی با مشکل ابروهای نازک مواجه هستند. امروزه برخی افراد زمان زیادی را صرف رنگ کردن ابروهای خود با سایه و مداد می کنند که نه تنها راه حلی موقتی است، بلکه نتیجه دلخواه ما را نیز به همراه ندارد و بسیار خسته کننده است. راه حل بهینه استفاده از “فیبروز ابرو” است!

فیبروز که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است یکی از زیر مجموعه های میکروبلیدینگ ابرو می باشد. در این روش که یک روش نیمه دائمی است از سوزن های یکبار مصرف و رنگ های گیاهی برای کشیدن و ترسیم طرح ابروها استفاده می شود. هدف از این روش رفع عیوب ابروها و نشان دادن آنها به صورت کاملا طبیعی است.

مطلب پیشنهادی:  آموزش میکروبلیدینگ

معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

در اینجا به بررسی و  معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان می پردازیم.

فیبروز ابرو چیست؟

سایه زدن، رنگ کردن و فرم دادن به ابروها یکی از مهم ترین کارهایی است که خانم ها علاقه زیادی به انجام و یادگیری آن دارند. برای این دسته از خانم ها آموزش فیبروز ابرو را پیشنهاد می کنیم. این دوره توسط متخصصان مجرب برگزار می شود و تمامی تکنیک های لازم به هنرجویان آموزش داده می شود. با توجه به محبوبیت فیبروز ابرو در بین خانم ها، اگر در این زمینه تسلط کافی داشته باشید، می توانید وارد بازار کار شوید و درآمد خوبی کسب کنید.

لوازم  دوره یادگیری فیبروز

۱) قلم نقره ای سنگین
۲) قلم اکسنتریک
۳) سوزن یکبار مصرف
۴) سوزن قلم
۵) خط کش خط ابرو
۶) استفاده از رنگ های فیبروزی
۷) پوست طبیعی

بعد از گذراندن این دوره چه مهارت هایی را یاد خواهید گرفت؟

پس از این دوره با انواع پوست و رنگ های مناسب برای هر پوست، انواع مدل ابروهای مناسب با فرم صورت افراد آشنا می شوید. نحوه استفاده صحیح از ابزار فیبروز را یاد می گیرید و می توانید چهار مدل مورد تایید آکادمی فیبروز ابرو را با توجه به ابروها و سلیقه مشتری طراحی کنید.
مطمئن باشید که آموزش شما تا رسیدن به مهارت کافی ادامه خواهد داشت. با یادگیری تکنیک های ذکر شده و به کارگیری آن ها می توانید پس از اتمام این آموزش شروع به کسب درآمد در این زمینه پرسود کنید.

تشخیص نوع و رنگ مناسب پوست در فیبروز ابرو

تشخیص نوع و رنگ پوست و انتخاب رنگ های مناسب برای زیبایی نتیجه کار و رضایت مشتری بسیار مهم است.
به دلیل نفوذ رنگ به لایه های سطحی یا عمیق پوست، این کار بسیار حساس است و در صورت بی دقتی، ابروها را مخدوش کرده و ظاهر نامناسبی به آن ها در صورت می دهد.

هر رنگ پوست دارای رنگدانه های متفاوتی است، به عنوان مثال:

رنگ پوست سفید دارای رنگدانه قرمز است و نباید با رنگ قرمز استفاده شود مگر با مکمل آن یا رنگ پوست هابی تیره که دارای رنگدانه آبی یا بنفش است.
رعایت نکردن دو مورد فوق در تشخیص رنگ پوست تا مرحله اجرای کار باعث ایجاد کبودی یا ایجاد رنگ های آبی، قرمز یا بنفش در نتیجه نهایی کار می شود.

انوام پوست ها

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

مدل پوست ها به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  1. مدل پوست خشک
  2. پوست نیمه خشک
  3. و چرب

تقسیم می شود.

تشخیص صحیح نوع پوست منجر به انتخاب صحیح رنگ مورد استفاده برای کار می شود.

رنگ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. رنگ هایی که در ترکیب ساختاری خود حاوی روغن هستند.
  2. و همینطور رنگ هایی که در ترکیب ساختاری خود حاوی آب هستند.

انتخاب نادرست هر یک از این رنگ ها بر اساس نوع پوست باعث ریزش طراحی ابرو ها و فیبروز می شود.

جایگاه فیبروز ابرو در بازار کار:

امروزه ظاهر زیبا و طبیعی بیشتر از آرایش غیرطبیعی و مصنوعی در بین خانم ها طرفدار دارد. خانم ها ترجیح می دهند به جای تاتو ابرو که اثر مصنوعی دارد از روش فیبروز ابرو استفاده کنند. با تمرین، پشتکار و گذراندن آموزش ها زیر نظر مربیان مجرب، می توانید زمینه کاری خود را تثبیت کرده و مشتریان زیادی داشته باشید که علاوه بر رضایت مشتری، درآمد مناسبی نیز کسب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.