معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شیراز

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شیراز – امروزه ابروهای پهن، پرپشت و طبیعی در بین خانم ها بسیار محبوب شده است. برخلاف دهه گذشته که اکثر خانم ها ابروهای خود را نازک نگه می داشتند، امروزه ابروهای پرپشت روی مد است و داشتن چنین ابروهایی برای خانم هایی که ابروهای کم پشت، نازک، ناهموار و نامرتب دارند به دغدغه‌ای مهم تبدیل شده است. استفاده از انواع مداد ابرو در این زمینه ممکن است پاسخگو باشد، اما نمی توان آنها را در تمام روز و به طور مداوم روی ابروها استفاده کرد.

برای اینکه ابروهایی پرپشت و طبیعی داشته باشید نیازی به ایستادن دقایق طولانی جلوی آینه برای فیکس کردن ابرو ها با مداد ابرو نیست، توصیه می کنیم با روش میکروبلیدینگ ابرو بیشتر آشنا شوید.

دلیل اینکه این روش میکروبلیدینگ نامیده می شود به دلیل سوزن مورد استفاده در آن است که به سوزن تیغه ای معروف است. در این روش رنگ مخصوص میکروبلیدینگ توسط سوزن تیغه ای به پوست شما منتقل می شود و جلوه ای زیبا و طبیعی بر روی صورت شما ایجاد می کند. این روش ممکن است با خونریزی خفیف همراه باشد، اما اگر از داروهای موضعی روی ابروهای خود استفاده کنید، دردی احساس نخواهید کرد.

بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در شیراز

در اینجا به بررسی و  معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شیراز می پردازیم.

فرق بین میکروبلیدینگ ابرو با تاتو چیست؟

آیا میکروبلیدینگ ابرو همان تاتو است؟

آیا میکروبلیدینگ ابرو همان تاتو است؟

نمی توان گفت میکروبلیدینگ دقیقاً مشابه تاتو است. چون تفاوت زیادی بین این دو مورد وجود دارد، اگر مدل های تاتو را چند دسته در نظر بگیریم، می توان گفت میکروبلیدینگ یکی از زیرگروه های آن است.

تاتو در واقع یک روش قدیمی است که نتیجه آن خیلی طبیعی نخواهد بود. در این روش دور ابروی شما را قاب می کشند و داخل آن را با رنگ تاتو پر می کنند.  نتیجه در این روش چندان شبیه ابروهای طبیعی نخواهد بود. علاوه بر این، پاک کردن تاتو کار ساده ای نیست و برای پاک کردن آن باید از دستگاه های لیزر خاصی استفاده کرد.

میکروبلیدینگ ابرو روشی جدید است که نتیجه ای زیبا و طبیعی دارد و درد و سوزش آن به میزان قابل توجهی کمتر از تاتو است. در روش میکروبلیدینگ خطوط کوتاه و بلندی در ابروهای شما با سوزن تیغه دار مخصوص کشیده می شود تا شبیه موهای طبیعی ابرو شود. بنابراین نتیجه قابل مقایسه با تاتو های معمولی نیست.

در این روش چون رنگ را به عمق پوست منتقل نمی کنند به مرور زمان نتیجه آن کمرنگ شده و مانند تاتو ماندگاری ندارد و پاک کردن آن کار سختی نیست و این را می توان یکی از مزایای میکروبلیدینگ زیرا اگر فردی پشیمان و ناراضی بود به راحتی می تواند آن را حذف کند یا مدل خود را تغییر دهد.

اگر در حین کار صبور باشید و زمان کافی را به کار تیغه اختصاص دهید، بعد از حدود ۲ ساعت می‌توانید نتیجه خوبی بگیرید. این مدت زمان بسته به سرعت دست پیگمنتر، ظرافت و دقت کار آن‌ها متفاوت خواهد بود.

ویژگی های میکروبلیدینگ

مزایای میکروبلیدینگ

مزایای میکروبلیدینگ

  • چون رنگ به عمق پوست شما نفوذ نمی کند جلوه بهتر و طبیعی تری به ابروهای شما می‌دهد.
    • این قابلیت برای شما وجود دارد که در صورت تمایل مدل ابرو را به راحتی تغییر دهید.
    • با این روش ابروهای طبیعی شما از بین نمی روند.
    • بعد از انجام میکروبلیدینگ، کار آرایش صورت شما آسان‌تر می شود. زیرا با ابروهای زیبا و طبیعی دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو و آرایش ابروهایتان نیست و در وقت شما نیز صرفه جویی می کند.

فرق بین میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

در روش میکروبلیدینگ همانطور که اشاره کردیم با استفاده از سوزن های مخصوصی به نام سوزن های تیغه ای رنگ کمتر به لایه های پوست شما نفوذ می کند و رنگ از غشای میانی پوست عمیق‌تر نمی شود. بنابراین نمی توان پایداری آن را نه در کوتاه مدت و نه در بلندمدت در نظر گرفت.

میکروپیگمنتیشن دارای یک قلم مخصوص است که اجازه می دهد رنگ به عمق لایه های پوست شما نفوذ کند. به همین دلیل نسبت به میکروبلیدینگ دوام بیشتری خواهد داشت.

سوالات متداول از بهترین مرکز میکروبلیدینگ در شیراز

  • قیمت میکروبلیدینگ در شیراز چقدر است؟ بسته به روش میکروبلیدینگ یا روش میکروپیگمنتیشن و همچنین مهارت پیگمنتر و نوع پوست شما، هزینه ها متفاوت خواهد بود. لطفا برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • آیا افراد مبتلا به هپاتیت می توانند از روش میکروبلیدینگ استفاده کنند؟ خیر
  • اگر بخواهیم ابروهایی ظریف و طبیعی داشته باشیم کدام روش را پیشنهاد می کنید؟ روش میکروبلیدینگ
  • میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟ بین ۱۲ تا ۲۴ ماه، ماندگاری متغیر است.
  • دلیل ماندگاری کم میکروبلیدینگ چیست؟ زیرا در این روش هاشور ها سطحی بوده و عمیق نیستند.

مطلب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.