بهترین مرکز میکروبلیدینگ در قم کجاست؟

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در قم –  اگر از افرادی هستید که ابروهای کم پشتی دارند یا ابروهایی نامرتب دارند و نمی توانند در هر زمان و مکانی آن ها را مرتب و یکدست کنند، به خصوص زمانی که از خواب بیدار می شوند. می توانید با روشی که در ادامه ما به شما توصیه می کنیم ابرو هایی زیبا و یکدست داشته باشید. توصیه می شود   در ادامه مطلب، بهترین میکروبلیدینگ در قم، با ما همراه باشید.

این سبک از آرایش نیمه دائمی ابرو با تیغی مخصوص که وظیفه انتقال رنگ به لایه های زیرین و عمیق پوست را دارد انجام می شود که گاهی اوقات با کمی خونریزی همراه است. خوب است بدانید که میکروبلیدینگ ابرو ماندگاری خوبی دارد. زیرا به عمق پوست نفوذ می کند و اثر ماندگاری در چهره افراد ایجاد می کند.

مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

بررسی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در قم

بررسی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در قم

در اینجا به بررسی و  معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در قم می پردازیم.

تفاوت میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) با میکروپیگمنتیشن ابرو در چیست؟

اگر بخواهیم پاسخ روشنی برای این سؤال پیدا کنیم، باید گفت که میکروبلیدینگ تفاوت های زیادی با میکروپیگمنتیشن ابرو دارد و شاید این روش از خانواده تاتو نشات گرفته باشد; همه ما فهمیده‌ایم که تاتو یک اثر مصنوعی دائمی و غیرطبیعی بر جای می‌گذارد که سنتی در نظر گرفته می‌شود.

همینطور برای حذف تاتو به دستگاه های لیزری نیاز است که معمولاً برای همه ناخوشایند است. این مورد تفاوت اصلی تاتو و میکروبلیدینگ را نشان می دهد، زیرا نفوذ رنگدانه ها در میکروبلیدینگ به عمق تاتو نیست و در صورت نارضایتی به راحتی پاک می شود. همچنین روش میکروبلیدینگ ابروها قابلیت افزایش زیبایی ابرو ها و طبیعی‌تر کردن آن را دارد.

میکروبلیدینگ ابرو دشوار و سخت نیست، و به هیچ وجه زمان خاصی را نمی گیرد. همچنین ما را در انجام کارهای روزمره دچار مشکل نمی کند. زمان لازم برای این کار حداقل دو ساعت یا کمتر است و جذابیت آن به چهره و طرح روی صورت بستگی دارد.

مزایای روش میکروبلیدینگ فیبروز

  • نفوذ این سبک از تاتو ابرو نسبت به سایر روش ها کمتر است و اثر آن روی پوست کاملا طبیعی نشان داده می شود.
    • دائمی و تغییرناپذیر نیست، به زبان ساده در صورت عدم رضایت این روش قابل تغییر است.
    • این روش علاوه بر اینکه باعث زیبایی و طبیعی بودن ابرو ها است، این اطمینان را به شما می دهد که نه تنها به ابروهایتان آسیبی نمی رساند، بلکه برای آن ها مفید بوده و باعث تقویتشان می شود.
    • همه می‌دانیم که آرایش زمان زیادی می برد، در حالی که میکروبلیدینگ از تکرار مکرر آرایش جلوگیری می کند و طبیعی بودن صورت را حفظ می کند.

روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در قم

روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ
روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

اگر از روش میکروبلیدینگ برای تقویت ابروهای خود استفاده کرده اید، توجه داشته باشید که میکروبلیدینگ از سوزن هایی مخصوص به نام تیغه برای افزودن رنگ روی پوست استفاده می کند. میزان نفوذ رنگ ها به پوست کمتر از روش میکروپیگمنتیشن است. همچنین طبیعی بودن موها در میکروبلیدینگ نسبت به موهای ابرو در میکروپیگمنشن تضمین شده‌تر است.

اثرات میکروبلیدینگ فیبروز بر افراد مختلف

در روزهای اول پس از فیبروز ابرو ، افراد احساس رضایت زیادی دارند نسبت به چهره خود دارند. اما ممکن است متوجه تغییر رنگ ابرو نشوند که ناشی از پوسته پوسته شدن و کمرنگ شدن لایه رویی ابرو است. خوب است بدانید که پس از ترمیم ابروها ظاهر طبیعی آن ها مجدد باز می گردد و احساس شادی در فرد دوباره شکوفا می‌شود.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.