بررسی بهترین میکروبلیدینگ کار در تبریز

بهترین میکروبلیدینگ کار در تبریز – امروزه به دلایل مختلف از جمله ژنتیک و آب و هوا بسیاری از افراد از ابروهای نازک راضی نیستند.

اگر به ظاهر خیلی اهمیت می دهید و از داشتن ابروهای کم پشت، نازک و بد شکل خسته شده اید. بهتر است به جای استفاده مداوم از ابزارهای موقتی مانند سایه چشم، ریمل و مداد ابرو که اثر طبیعی ندارند، از تکنیک زیبایی مدرن اروپایی به نام میکروبلیدینگ استفاده کنید.

این تکنیک نوعی تاتوی دائمی ابرو محسوب می‌شود و ابروها را پرتر و مشخص‌تر نشان می‌دهد و ظاهری بسیار طبیعی ایجاد می‌کند. اما تفاوت های زیادی با تاتو دارد.

در این تکنیک جدیدترین روش آرایش ابرو است و به دلیل طبیعی بودن و ماندگاری طولانی آن طرفداران بی شماری را به خود جذب کرده است. پس افراد مشهور نیز از این تکنیک استفاده می کنند.

بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز

بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز

بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز می پردازیم.

متد میکروبلیدینگ

از این روش برای اصلاح فرم ابروها و از بین بردن نازکی ابروها استفاده می شود. این روش با استفاده از ابزاری به نام تیغه انجام می شود و با ایجاد خطوط کرکی در کناره های ابرو می تواند جلوه ای طبیعی به ابروهای شما ببخشد. این تکنیک علاوه بر ابرو برای آرایش دائمی چشم و صورت نیز قابل استفاده است. این ماده از طریق سوزن های مخصوصی به نام تیغه به عمق پوست نفوذ می کند، اما نه آنقدر عمیق که برداشتن و تمیز کردن آن دشوار باشد.

فرق روش میکروبلیدینگ با تاتو چیست؟

تاتو یک روش سنتی است که در آن مواد مصنوعی به عمیق ترین قسمت پوست تزریق می شود و حذف آن نیاز به لیزر دارد و بسیار ناخوشایند است. و تصفیه کننده است.

فرق بین میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

ابزار و وسایل مورد استفاده در هر دو روش با یکدیگر متفاوت است، بنابراین در میکروبلیدینگ از قلم دستی بدون موتور و در میکروپیگمنتیشن از قلم ماشینی سوزنی و کارتریج استفاده می شود.

خطوط هاشور در میکروبلیدینگ نازک‌تر و طبیعی تر از میکروپیگمنتیشن هستند. و ظرافت بیشتری دارد.

ماندگاری روش میکروپیگمنتیشن نسبت به روش میکروبلیدینگ بیشتر است.

زمان لازم برای ترمیم میکروپیگمنتیشن معمولاً هر شش تا هشت ماه یک بار و برای میکروبلیدینگ هر پنج تا شش ماه یکبار است.

مزیت های این روش

  • جلوه ای بسیار طبیعی دارد
    • نیازی به آرایش ابروهای متنوع، خجالت آور و موقتی نیست
    • صرفه جویی در زمان برای داشتن ابروهای زیبا
    • به راحتی می توانید مدل ابروها را تغییر دهید.
    • در این روش نه تنها موهای ابروی خود را حفظ می کنید، بلکه آنها را تقویت می کنید.

زمان مورد نیاز برای میکروبلیدینگ

زمان لازم برای این کار بسته به طرح و حالت ابرو دو ساعت یا کمتر می باشد. تیره شدن ابروها بعد از میکروبلیدینگ طبیعی است. به دلیل التهاب ایجاد شده در این ناحیه، رنگ ابرو کمی تیره‌تر از رنگ مورد نظر به نظر می رسد. زیرا رسوب و نفوذ رنگدانه ها به داخل پوست زمان بر است و پس از ۳ تا ۷ روز ۳۰ تا ۴۰ درصد از سیاهی آن کم شده و از بین می رود.

برای میکروبلیدینگ ابرو کجا برویم؟

میکروبلیدینگ ابرو را کجا انجام دهیم؟

میکروبلیدینگ ابرو را کجا انجام دهیم؟

برای انجام میکروبلیدینگ باید به کلینیک یا سالن زیبایی معتبر و مجهز مراجعه کنید. قبل از انجام میکروبلیدینگ از مهارت و تخصص پیگمنتر، کیفیت بالای رنگ، استریل و یکبار مصرف بودن آن اطمینان حاصل کنید. سوزن ها و سایر وسایل مورد استفاده برای دستیابی به زیبایی علاوه بر جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی. و به نتیجه مطلوب برسید.

سخن نهایی درباره بهترین میکروبلیدینگ کار در تبریز

میکروبلیدینگ یک روش تاتو و طراحی ابرو برای افزایش زیبایی و جذابیت چهره شما با ترسیم بهترین فرم ابرو متناسب با صورت شما و میزان سرمایه گذاری شما در آن است. این فرآیند به لطف ابزار مورد استفاده کاملاً دقیق، طبیعی و ماهرانه است. ماندگاری رنگدانه ها در این روش بر خلاف روش های قدیمی بسته به نوع پوست بیشتر بوده و نتیجه به دست آمده طبیعی تر خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.