درباره بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد چه می‌دانید!

بهترین میکروبلیدینگ در یزد – آرایش دائمی ابرو کاری بسیار طاقت فرسا است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ابروهای کم پشتی دارید و می خواهید ابروهایتان پرتر و زیباتر به نظر برسند یا همیشه تمیز و مرتب به نظر برسند، بهتر است با میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید. در این روش، رنگ تاتو به وسیله تیغی مخصوص به لایه های زیرین پوست منتقل می شود، گاهی این کار با خونریزی بسیار کمی همراه است اما در نهایت اثری طبیعی بر روی صورت فرد می گذارد.

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در یزد

در اینجا به بررسی و  معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در یزد می پردازیم.

میکروبلیدینگ ابرو و تاتو 

میکروبلیدینگ ابرو را می توان زیرمجموعه ای از خانواده تاتو دانست، اما در عمل تفاوت های زیادی با تاتو دارد. تاتو یک روش سنتی و قدیمی است که حالتی مصنوعی دارد و برای مدت بسیار طولانی دوام دارد که برای از بین بردن آن نیاز به استفاده از دستگاه های لیزر است.

در صورت فیبروز ابرو جلوه طبیعی و زیبایی بیشتری به چهره فرد می دهد. یکی از مزایای فیبروز ابرو نسبت به تاتو این است که رنگ به عمق پوست نفوذ نمی کند و اگر فردی به دلایلی ناراضی باشد یا بخواهد وضعیت خود را تغییر دهد، به راحتی قابل پاک شدن است.

این ترفند جزو تکنیک های سخت و پیچیده نیست و برای ارائه کار تنها به ۲ ساعت یا کمتر وقت نیاز دارد که می تواند زیبایی بیشتری به فرد بیافزاید.

قابلیت های روش میکروبلیدینگ ابرو:

  1. این تکنیک بسیار طبیعی به نظر می رسد زیرا تا عمق کمی از پوست نفوذ می کند.
  2.  در این روش امکان تغییر الگوی ابرو برای فرد وجود دارد.
  3. این ترفند نه تنها باعث ریزش ابروهای طبیعی فرد می شود، بلکه آنها را تقویت می کند.
  4. با این کار فرد دیگر نیازی به آرایش دائمی ابرو ندارد و می تواند همیشه آرایشی طبیعی و مرتب داشته باشد.

فرق بین میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

فرق بین میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

فرق بین میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن ابرو ماندگاری کمتری دارد زیرا در این روش رنگ از طریق سوزن‌ها یا تیغه‌های مخصوص به عمق خاصی نفوذ می‌کند و ناحیه کمتری از لایه پوست را می‌پوشاند.

سخن نهایی درباره بهترین میکروبلیدینگ در یزد

تمام افرادی که از این ترفند استفاده می کنند در اولین روز از داشتن ابروهای خوش فرم و زیبا راضی هستند. اما بعد از چند روز فرد کم کم احساس می کند که رنگ ابروها تغییر کرده و کم رنگ می شوند. اما نکته مهم این است که ابروها در واقع رنگ طبیعی خود را می گیرند و این کار حتی پس از ترمیم هم ثابت می شود و حالت طبیعی خود را حفظ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.