بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از جمله مواردی است که در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. کاشت مو یک روش جراحی ترمیم مو است که معمولاً موها را از یک قسمت پوست سر به قسمت دیگر منتقل می کند. جراحی کاشت مو بهتر است توسط متخصصین پوست انجام شود، اما می توانید از جراحان پلاستیک یا پزشکان ترمیم مو که در درمان ریزش مو نیز تخصص دارند، کمک بگیرید.

 

چرا مردم کاشت مو انجام می دهند؟

شایع ترین دلیل برای انجام کاشت مو طاسی الگوی (آلوپسی آندروژنتیک) به خصوص در مردان است. اما گاهی بیماران مبتلا به آلوپسی اسکار، جراحات سوختگی یا شرایط مختلف دیگری را که تحت عمل جراحی کاشت مو قرار می گیرند، نیز نیاز به کاشت مو دارند.

البته الگوی طاسی اکثریت غالب بیماران را تشکیل می دهد و افراد پیوند مو را برای بازیابی دائمی موهای از دست رفته در یک منطقه خاص انتخاب می کنند. شایع ترین دلیل برای کاشت مو، طاسی الگوی مردانه است.

مطلب پیشنهادی:  هزینه جراحی افتادگی پلک در بیمارستان فارابی

چه کسانی واجد شرایط کاشت مو هستند؟

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران ابتدا شرایط بیمار را مورد بررسی قرار می دهند. واجد شرایط بودن برای کاشت مو می تواند کمی مشکل باشد و ممکن است به بیمار بستگی داشته باشد.

اما، در اینجا چند ویژگی رایج افرادی که می توانند کاشت مو انجام دهند، آورده شده است:

  • بیماران به طور ایده آل بین سنین ۲۵-۶۵ ،
  • بیمارانی که دچار طاسی شده اند،
  • بیمارانی با ناحیه اهدایی مساوی یا بزرگتر از ناحیه طاسی .
  • به طور کلی بیماران سالم با موهای ضخیم به اندازه کافی و پوست سر انعطاف پذیر.

 

مطلب پیشنهادی:

چه کسانی واجد شرایط کاشت مو نیستند؟

  • بیماران مبتلا به آلوپسی اسکار فعال.
  • بیمارانی که کمتر از ۲۵ سال دارند با طاسی زودرس، در حال تکامل و تهاجمی.
  • بیمارانی که پیوند کافی برای برداشت ندارند به دلیل ناحیه طاسی که بزرگتر از ناحیه اهداکننده است.

همانطور که گفتم، واجد شرایط بودن شما به احتمال زیاد به مورد خاص شما بستگی دارد. اما اگر بیشتر موارد بالا را شمال حال شما باشد، احتمالاً می توانید در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران برای کاشت مو اقدام نمایید. اما فراموش نکنید که انتخاب اشتباه بیمار یکی از دلایل اصلی شکست کاشت مو است.

پزشکانی که باتجربه نیستند یا متخصص پوست نیستند، ممکن است دانش کافی برای درک نوع مو و پوست شما برای تصمیم گیری و تنظیمات صحیح نداشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که برای جراحی کاشت مو به یک بهترین مرکز کاشت مو مراجعه کنید.

بیمارانی که واجد شرایط نیستند می توانند اقدام به اسکالپ سر نمایند.

مطلب پیشنهادی: نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند

روش های مختلف جراحی در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

روش های مختلف جراحی در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

روش های مختلف جراحی در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

از اولین جراحی کاشت مو در سال ۱۹۵۲، روش های جدید و موثرتری برای کاشت مو ایجاد شد. پس بیایید با قدیمی ترین تکنیک شروع کنیم و در ادامه تکنیک های اخیر و محبوبی که در سراسر جهان در بهترین مراکز کاشت مو استفاده می شود بررسی کنیم:

۱- تکنیک پلاگ مو

در سال ۱۹۵۲، دکتر نورمن اورنترایچ، متخصص پوست در دانشگاه نیویورک، کاشت مو را با تکنیک “شاخه مو” آغاز کرد.

البته، همانطور که در اولین تکرار هر روشی وجود دارد، تکنیک پلاگ مو روش اولیه بود و بهینه ترین روش نبود.

در طی عمل پلاگ مو ، نوار یا ناحیه بزرگی از مو و پوست (حدود ۴ میلی‌متر) از ناحیه اهداکننده (پشت پوست سر) کشیده شده و در نواحی طاس کاشته می‌شود.

این استخراج‌های بزرگ از ناحیه اهداکننده به نتایج نهایی غیرطبیعی منجر شد، بنابراین مردم را وادار کرد تا به دنبال تکنیک‌های بهتری باشند.

اگرچه مناطق برداشت شده در طول سال‌ها کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شدند و نتایج بهترمی شد، اما برای جلوگیری از استفاده از تکنیک‌های مدرن مانند FUT و FUE کافی نبود .

تکنیک پلاگ مو دیگر استفاده نمی شود و منسوخ شده است.

۲- تکنیک پیوند واحد فولیکولی (FUT).

در اوایل دهه ۱۹۹۰، دکتر بابی لیمر، متخصص پوست در تگزاس، ایالات متحده، اولین عمل پیوند واحد فولیکولی (FUT) را انجام داد.

در پیوند واحد فولیکولی، جراح نواری از گرافت ها را از ناحیه پر مو را استخراج می کند و آن را در ناحیه طاسی می کارد. روش FUT حدود ۴-۶ ساعت طول می کشد.

تفاوت بین تکنیک پلاگ مو و تکنیک FUT در این است که تکنیک FUT به جای استفاده از نواحی بزرگ، از نوارهای نازکی از پیوند مو استفاده می کند تا جای زخم را به حداقل برساند و محصول نهایی را تا حد امکان طبیعی جلوه دهد.

اما، اگرچه این روش بسیار بهتر از تکنیک پلاگ مو است، تکنیک FUT به عنوان زخم های نازک و طولانی در ناحیه ای که مو ها استخراج شده اند، به جا می گذارد. جراحان ماهر می توانند آسیب را به حداقل برسانند و شما حتی می توانید جای زخم ها را با موهای خود بپوشانید، اما تکنیک بسیار بهتری وجود داردکه در بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران انجام می شود و اگر به درستی انجام شود، جای زخم کمتری باقی می ماند.

۳- تکنیک استخراج واحد فولیکولی (FUE)

دکتر ری وودز، جراح مغز و اعصاب که تجربه قبلی در زمینه زنان و زایمان، داخلی و پوست زیبایی داشت، اولین عمل استخراج واحد فولیکولی (FUE) را در سال ۱۹۸۹ انجام داد.

در روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) ، جراح از یک ابزار میکرو پانچ برای استخراج مقادیر کمی از فولیکول‌های مو استفاده می‌کند و سپس آنها را با دقت در ناحیه طاس کاشت می‌کند. از آنجایی که این یک فرآیند زمان‌بر و دقیق‌تر است، یک روش FUE حدود ۶-۸ ساعت طول می‌کشد.

در مقایسه با پلاگ مو و تکنیک‌های FUT، روش‌های FUE با دقت و در سطح دقیقی انجام می‌شوند که اکثریت بزرگ بیماران با موهایی طبیعی به‌نظر می‌رسند و تقریباً هیچ جای زخم قابل تشخیص در ناحیه برداشت مو مشاهده نمی شود.

امروزه، اکثر جراحان متخصص بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران، روش fue را ترجیح می دهند، زیرا نتایج بسیار بهتری را ارائه می دهد.

تکنیک FUE

Sapphire FUE با استفاده از یک سنگ قیمتی گران قیمت به نام یاقوت کبود انجام می شود. نوک یاقوت کبود در مرحله برش زخم کمتری ایجاد می‌کند (برای باز کردن سوراخ‌های کوچک استفاده می‌شود) و بنابراین باعث بهبودی سریع‌تر و افزایش احتمال موفقیت می‌شود.

به عنوان متخصص در کاشت مو، ما از این نکات یاقوت کبود در FUE استفاده می کنیم زیرا به بهترین نتایج ممکن اهمیت می دهیم.

۴-کاشت مو  به روش dhi

کاشت مو به روش dhi در دانشگاه ملی کیونگ پوک در کره ابداع شد. قلم ایمپلنت اصلی به قلم Choi Implanter اشاره دارد که در آنجا توسعه یافته است.

در مرحله کاشت با FUE متفاوت است. در این روش از قلم Choi Implanter Pen برای بازکردن همزمان کانال ها و کاشت پیوند استفاده می شود. اپراتور می تواند به راحتی زاویه، جهت و عمق کاشت مو را با استفاده از قلم مخصوص کنترل کند.

دقت بیشتر این تکنیک را حتی اگر گرانتر از FUE باشد جذاب می کند. علاوه بر این، تکنیک DHI دوره نقاهت سریع تری دارد و در مقایسه با روش FUE با خونریزی کمتری قابل انجام است. روش DHI نیز بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران هم اکنون انجام می شود.

۵- تکنیک کاشت موی رباتیک

در سال ۲۰۲۱، گنجاندن رباتیک برای کمال در هر زمینه ای اجتناب ناپذیر است. ما شاهد افزایش تعداد کلینیک های گران قیمت بوده ایم که از رباتیک برای کمک به آنها در طول جراحی های کاشت مو استفاده می کنند. این روش در واقع از روش کاملاً جدیدی برای کاشت مو استفاده نمی کند، بلکه فقط پزشکان را از مراحل خاصی از جراحی های کاشت مو حذف می کند. متداول ترین این مراحل استخراج پیوندها است.

این تجهیزات ابتدا ناحیه اهداکننده شما را اسکن می‌کند، بهترین قسمت‌ها را برای پیوندهایی که باید از آن استخراج شود، تعیین می‌کند و سپس پیوندها را برداشت می‌کند. معمولاً مراحل بعدی مجدداً توسط جراح انجام می شود، بنابراین هنوز یک روش کاملاً رباتیک کاشت مو وجود ندارد.

استفاده از تجهیزات رباتیک در جراحی‌های کاشت مو ، آینده‌ای را نوید می‌دهد که در آن جراحی‌ها دقیق‌تر و کمتر مقاوم باشند. اما در حال حاضر، آنها موثرتر از جراحان با تجربه نیستند و فقط یک ابزار بازاریابی برای اکثر کلینیک ها هستند.

۶-کاشت مو با سلولهای بنیادی

کاشت موی سلول های بنیادی مشابه سایر روش های کاشت مو است. با این تفاوت که به جای برداشت تعداد زیادی از موها و کاشت آن در ناحیه ریزش مو، نمونه کوچکی از پوست گرفته می شود و فولیکول های مو از آن برداشته می شود. سپس فولیکول ها در آزمایشگاه تکثیر می شوند و در نواحی ریزش مو در پوست سر کاشته می شوند. این روش باعص می شود جایی که سلولهای بنیادی قرار داده می شوند دوباره موها رشد کنند. برای آشنایی بیشتر با این روش کاشت مو و مزایا و معایب آن اینجا کلیک کنید.

اکنون که روش‌های مختلف جراحی کاشت مو را می‌دانیم، بیایید عمیق‌تر بدانیم که این فرآیند واقعاً برای یک بیمار معمولی چگونه است:

مراحل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مراحل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مراحل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

تمام مراحل کاشت موی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران توجه به تکنیکی که برای استخراج و کاشت فولیکول‌های مو استفاده می‌شود، بسیار مشابه هم هستند.

روند کاشت مو را به ۳ مرحله تقسیم می شود : قبل از جراحی، جراحی و بعد از جراحی .

می دانم وقتی می گوییم “کاشت مو” به خود عمل جراحی اشاره می کنیم که چند ساعت طول می کشد. اما با توجه به تجربه می توانم بگویم که اقدامات قبل و بعد از جراحی برای موفقیت جراحی کاشت مو بسیار مهم تر از خود عمل جراحی واقعی است.

من اهمیت این مراحل را توضیح می دهم که شما را در مورد ظاهر آنها توضیح می دهم:

مرحله ۱ – قبل از جراحی در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

بنابراین فرض کنید شما تصمیم گرفته اید که متقاعد شده اید و در واقع می خواهید پیوند مو انجام دهید.

هر کاری که از این مرحله به بعد انجام دهید به موفقیت درمان کمک می کند. بنابراین حتی اگر مجبور نیستید مراقب هر قدم خود باشید، مراقب کارهایی که انجام می‌دهید و توصیه‌های پزشکتان باشید.

مشاوره و پیشنهاد برنامه اقدام

اول از همه، کجا جراحی کاشت مو را انجام خواهید داد؟

کلینیک و جراح بر اساس فاکتورهای مختلفی می توانند متفاوت باشند که مهم ترین آنها موقعیت مکانی و بودجه شما است. هر بیمار نمی تواند هزینه جراحی کاشت مو ۲۰۰۰۰ دلاری را در یک کلینیک مجلل بپردازد، بنابراین شما باید گزینه های خود را در نظر بگیرید .

عجله ای نیست، وقت بگذارید. اکثر کلینیک ها مشاوره رایگان ارائه می دهند، بنابراین قبل از تصمیم گیری با تعدادی از کلینیک ها مشورت کنید. چند نکته را باید در نظر گرفت:

  • همیشه یک متخصص پوست را انتخاب کنید ، فقط به این دلیل که آنها متخصصان مراقبت از پوست و مو هستند که بیشتر از همه در مورد عوارضی که ممکن است رخ دهد می دانند.
  • روش برخورد کلینیک های مختلف با شما را در طول فرآیند مشاوره مقایسه کنید، اگر آنها سعی می کنند در اسرع وقت از این روند درآمد کسب کنند، به احتمال زیاد سلامت شما را در اولویت قرار نمی دهند .
  • هر چقدر که نیاز دارید سوال بپرسید، این وظیفه پزشک است که به شما اطلاع دهد .
  • مراقب رویکرد پزشک برای درمان خود باشید، متوجه شوید که آیا آنها از طریق برنامه اقدامی که برای مورد فردی شما ارائه می دهند تجربه دارند یا خیر.

اگر در انتخاب کلینیک و پزشک دقت نکنید، ممکن است به دست پزشکان بی تجربه ای برسید که پول را مقدم بر سلامتی شما می کنند.

اولین مشاوره و معاینه

اکنون که کلینیک و پزشک خود را انتخاب کرده اید، وقت آن است که برای اولین معاینه خود وارد شوید .

پزشک باید مطمئن شود که هر مشکلی برطرف شده است و شما واجد شرایط جراحی کاشت مو هستید. موضوعات اصلی که پزشک شما در طول معاینه برجسته می کند عبارتند از:

  • دلایل ریزش مو و اینکه چگونه باید به این دلایل توجه کنید تا موفقیت عمل را به حداکثر برسانید.
  • مراحل و روشی که پس از اولین معاینه انجام می شود، انتظاراتی که در کوتاه مدت و بلند مدت باید داشته باشید.
  • هزینه دقیق و مدت زمان عمل ، که با توجه به تعداد گرافت هایی که پزشک برای شرایط شما مناسب تشخیص می دهد، تعیین می شود.

در اولین معاینه، باید از نحوه برخورد پزشک با وضعیت و درمان خود آگاه باشید. اگر بی‌تجربه به نظر می‌رسند، نمی‌توانند به سؤالات شما پاسخ دهند یا بی‌توجه به نظر می‌رسند. شما حق دارید درمان را متوقف کنید و با پزشک یا کلینیک دیگری ادامه دهید.

اگر در مورد پزشک خود شک دارید یا فکر می کنید که او سلامت شما را در اولویت قرار نمی دهد، نه تنها در جراحی های کاشت مو بلکه در هر روش درمانی نباید اقدام کنید.

مرحله ۲ – جراحی

در این مرحله، عمل جراحی واقعی را انجام می دهید که با آماده شدن شما برای عمل شروع می شود، با فرآیند برداشت پیوند ادامه می یابد و با اجرای موفقیت آمیز پیوند توسط پزشک به پایان می رسد.

از آنجایی که شما یک پزشک دقیق و با تجربه و یک کلینیک خوب انتخاب کرده اید، در این مرحله نیازی به انجام کاری ندارید. بگذارید پزشک و تیم او از شما مراقبت کنند .

اگر FUE دریافت می کنید، کل جراحی از ابتدا تا پایان باید به طور متوسط ​​۶-۸ ساعت طول بکشد .

۲٫۱ – کشیدن خط مو و بیهوشی

این کار را می‌توان در اولین معاینه نیز انجام داد، اما از آنجایی که پزشک برای کار با ناحیه مورد نظر نیاز دارد، خط موی جدیدی را برای شما پیشنهاد می‌کند.

از آنجایی که پزشک شما یک جراح با تجربه و ترجیحاً یک متخصص پوست است، بهترین خط موی هدف را برای شما می شناسد، بنابراین پذیرش پیشنهاد آنها یک انتخاب واضح است .

خط موی طبیعی توسط پزشک مجرب تعیین می شود.

پس از کشیده شدن خط مو، موهای شما به اندازه ای که راحت ترین کار با آن است تراشیده می شود. سپس به شما بی حسی تومسنت (روشی نسبتاً ایمن‌تر برای ارائه بی‌حسی موضعی) تزریق می‌شود تا درد حین جراحی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

معمولاً از انژکتور با سوزن استفاده می شود، اما درموجت که نوعی تزریق بدون سوزن است، بر اساس انتخاب بیمار قابل استفاده است. (گزینه آرامبخشی نیز موجود است اما نیاز به متخصص بیهوشی دارد که هزینه را افزایش می دهد.)

۲٫۲ – برداشت پیوند

در طول مرحله برداشت، فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده ، که معمولاً پشت پوست سر شما است که مقدار زیادی مو دارد، با دقت استخراج می‌شود .

فولیکول های استخراج شده در یک مایع مناسب ذخیره می شوند تا ایمن و آماده کاشت باشند.

۲٫۳ – کاشت پیوند

و در نهایت، پزشک با دقت فولیکول های استخراج شده را در نواحی طاس در پوست سر شما کاشت و هدف آن بازگرداندن خط موی شما و ایجاد ظاهری طبیعی است.

این قسمتی است که بیشترین زمان و بیشترین تلاش را می گیرد، اما اکثر بیماران به لطف بی حسی موضعی در این مرحله بسیار راحت هستند.

پس از موفقیت آمیز بودن اجرای، پزشک ناحیه اهدایی را که در آن فولیکول‌ها استخراج شده است، پانسمان می‌کند و کار شما تمام می‌شود.

باز هم به عنوان یک متخصص پوست و جراح باتجربه کاشت مو می توانم بگویم که مرحله جراحی کاشت مو کمترین پیچیدگی را نسبت به شما دارد.

پس از جراحی، پزشک باید حداقل در چند روز اول قبل از اولین شستشوی مو، شما را از هر چیزی که در آینده باید به آن توجه کنید، آگاه کند.

مرحله ۳ – بعد از جراحی

اکنون مرحله ای فرا می رسد که اگر می خواهید کاشت موی شما یک داستان موفقیت آمیز باشد ، به نهایت توجه و مراقبت شما نیاز دارد.

موفقیت جراحی کاشت مو با توجه به درصد گرافت هایی که پس از مدتی طولانی روی پوست سر شما باقی می ماند تعیین می شود. برای اینکه این درصد را به حداکثر برسانید، باید به پوست سر خود کمک کنید تا فولیکول های موی تازه کاشته شده را با فراهم کردن همه چیزهایی که ممکن است به آن نیاز دارد، بپذیرد.

یک یا دو روز پس از اتمام جراحی، شما برای معاینه فراخوانده می شوید:

معاینه و شستشوی اول

در طول معاینه پس از جراحی، پزشک لباس‌های خود را از تن خارج می‌کند و ناحیه اهداکننده و همچنین ناحیه طاسی را که عمل روی آن انجام شده است، معاینه می‌کند. آنها شما را از پیشرفت هر دو حوزه آگاه می کنند.

سپس، پزشک و تیم او برای اولین بار موهای شما را می شویند و نحوه انجام این کار را در آینده به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهند.

و در نهایت همه چیزهایی را که برای موفقیت در کاشت مو باید بدانید به شما اطلاع می دهند. آنها محصولاتی را که قرار است استفاده کنید در اختیار شما قرار می دهند، توضیح می دهند که چگونه از آنها استفاده می کنید. به شما می گویند از چه چیزی اجتناب کنید، چند تغییر عادت را برای به حداقل رساندن میزان شکست عملیات پیشنهاد می کنند.

پیگیری

اکثر کلینیک هایی که من می شناسم این کار را انجام نمی دهند، اما من شخصاً معتقدم که این مهم تر از آن چیزی است که بسیاری فکر می کنند…

پزشکی که جراحی را انجام داده است باید بیمار را پیگیری کند، مرتب معاینه کند و در مورد پیشرفت بیمار نظر دهد.

بله، به عنوان یک بیمار، شما واقعاً می‌توانید پیشرفت را ببینید، اما یک پزشک با تجربه می‌تواند الگوها را راحت‌تر تجزیه و تحلیل کند و در صورت وجود هرگونه عارضه به شما اطلاع دهد.

(چیزی که معمولاً بعد از جراحی به هر بیمار می گویم )

من دریافتم که بررسی‌های منظم برای روند بهبودی بسیار مفید است. حتی اگر کلینیک شما چک‌این‌های منظم انجام نمی‌دهد، در صورت امکان باید به آن مراجعه کنید ، یا عکس‌هایی از پوست سر خود بفرستید تا پزشک ببیند.

اگر کنجکاو هستید که بعد از جراحی کاشت مو چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید، مقاله ما را برای بهبودی پس از کاشت مو بخوانید یا فقط از ابزار دستیار مراقبت ما دیدن کنید .

اگر هر مرحله را طی کنید و با دقت قدم بردارید، باید موهایی طبیعی و پوست سر سالمی داشته باشید که بیشتر موهای کاشته شده را پذیرفته است.

برای مشاهده تغییرات دقیق می توانید مطالب ما را در مورد عکس های قبل و بعد از عمل های کاشت مو مشاهده کنید.

مزایا و خطرات کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مجدداً، مانند هر درمان پزشکی، پیوند مو مزایایی دارد و همچنین خطراتی برای این فرآیند وجود دارد.

در این بخش، می‌خواهم فواید و خطرات جراحی‌های کاشت مو را عمیقاً بررسی کنم و مطمئن شوم که به سؤالات باقی‌مانده شما پاسخ خواهم داد.

با خبر خوب شروع کنید:

مزایای کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران

مزایای اصلی جراحی کاشت مو به شرح زیر است:

  1. نتایج دائمی

آیا می دانید جالب ترین چیز در مورد کاشت مو چیست؟ فولیکول‌های مو که از کنار و پشت سر گرفته می‌شوند، مقاومت DHT آن‌ها را در ناحیه تازه پیوند شده حفظ می‌کنند و آنها را دائمی می‌کند.

بنابراین، جراحی های کاشت مو در صورت موفقیت، درمان دائمی هستند.

  1. میزان موفقیت بالا با انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

این جراحی ها با توجه به توسعه و مطالعه طولانی مدت رشته، از میزان موفقیت بالایی برخوردار هستند.

در صورت انجام توسط جراح متخصص پوست با تجربه، میزان موفقیت تا ۹۹ درصد افزایش می یابد.

  1. درمان پیشرفته و مدرن در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

جراحی های کاشت مو به دلیل وسعت صنعت و رقابت، پیشرفته و مدرن هستند.

  1. رشد طبیعی مو

رشد مو طبیعی است، زیرا موهای خود شما هستند، بنابراین هیچ کس نمی تواند بگوید که جراحی انجام شده است، مگر اینکه آنها را از این روش مطلع کنید.

  1. بسیار مقرون به صرفه

این یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین (اگر نگوییم) درمان‌های ریزش مو است، زیرا راه‌حلی دائمی است.

  1. حداقل عوارض جانبی با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

در اکثر موارد هیچ عارضه جانبی وجود ندارد، زیرا این یک روش اساسی و مکانیکی است.

  1. خط مویی که رویای آن را داشتید

شما خط موی مورد نظر خود را بازیابی می کنید، لازم نیست قمار کنید، همانطور که معمولاً با راه حل های دیگر انجام می شود. درمان مستقیم است.

  1. نتایج سریع

در مقایسه با سایر روش‌های درمانی، کاشت مو نتایج بسیار سریع‌تری دارد. شما می توانید پیشرفت دائمی را در عرض چند هفته مشاهده کنید.

  1. یک و تمام، بیشتر

جراحی کاشت مو در مقایسه با اکثر روش‌های دیگر، می‌تواند یک درمان یک‌بار انجام شده در نظر گرفته شود. لازم نیست دائماً برای جلسات درمانی به کلینیک مراجعه کنید یا از یک درمان دارویی طولانی مدت استفاده کنید.

  1. افزایش اعتماد به نفس مادام العمر

تقریباً همه بیماران من به من گفته اند که به دلیل نتایج سریع، طبیعی و دائمی که تجربه کرده اند، اعتماد به نفس خود را افزایش داده اند.

  1. مطالعات بیشتر

با توجه به اینکه کاشت مو یکی از روش های قدیمی درمان ریزش مو است، مطالعات متعددی در این زمینه وجود دارد که اثربخشی آن را اثبات می کند.

خطرات جراحی کاشت مو

و حالا بیایید با خبرهای بد صحبت کنیم. در اینجا شایع ترین خطرات برای کاشت مو آورده شده است:

  • در صورت بروز هرگونه عارضه در حین و بعد از عمل، ممکن است خونریزی و حتی عفونت وجود داشته باشد.
  • آسیب عصبی در صورتی که پزشک مجرب نباشد و در هنگام برداشت و اجرا بسیار عمیق شود.
  • زخم های ناشی از پزشکان بی تجربه که در برداشت دقت نمی کنند یا اگر از روش FUT استفاده می کنید.
  • ریزش مو (ریزش فولیکول مو) به دلیل عوارض مختلفی که می تواند توسط شما، پزشک یا اقدامات کلینیک ایجاد شود.

عوارض جراحی کاشت مو چیست؟

در نهایت، بیایید در مورد عوارض جانبی کاشت مو صحبت کنیم که ممکن است تجربه کنید یا نه، با رایج ترین آنها شروع کنیم:

  • بی حسی در سراسر پوست سر، به دلیل بی حسی موضعی.
  • درد و ناراحتی در اهدا کننده و نواحی طاس.
  • تورم ، حداقل خونریزی و کبودی.
  • اسکارهای کوتاه مدت هم در ناحیه اهداکننده و هم در ناحیه طاس.
  • از دست دادن شوک چند هفته بعد از عمل به دلیل عمل استرس زا که روی پوست سر انجام شد.

توجه داشته باشید که این عوارض طبیعی و موقتی هستند. هیچ عارضه جانبی اضافی و ناشناخته‌ای مانند درمان‌های کمتر تمرین‌شده و تجربی برای ریزش مو وجود ندارد.

سوالات متداول درباره بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

درصد موفقیت کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چقدر است؟

حدود ۹۵ درصد از جراحی های کاشت مو موفقیت آمیز هستند، به این معنی که اکثر گرافت های کاشته شده در ناحیه طاس پس از مدتی طولانی نمی ریزند و به طور دائم در آنجا باقی می مانند. میزان موفقیت در کلینیک های پیشرفته با جراحان مجرب به تقریباً ۹۹ درصد افزایش می یابد.

کاشت مو چقدر دائمی است؟

اگر پیوند مو موفقیت آمیز باشد، به این معنی است که بیشتر پیوندهای کاشته شده پس از مدت طولانی زنده می مانند.آنها برای همیشه در آنجا خواهند ماند. بنابراین، می توان گفت که اکثر کاشت مو راه حل های دائمی هستند.

آیا کاشت مو دردناک است؟

در طول جراحی کاشت مو، اکثر بیماران به لطف بی حسی موضعی درد بسیار کمی احساس می کنند (بعضی حتی می خوابند). در روزهای بعد از جراحی، ممکن است درد خفیفی در پوست سر وجود داشته باشد، اما این درد را می توان با داروهای سبکی که پزشک به شما توصیه می کند نیز از بین برد.

بهترین سن برای کاشت مو چه سنی است؟

سن مناسب برای کاشت مو بین ۲۵ تا ۶۵ سال است. افراد مسن‌تر از این سنین معمولاً موهای زیادی در ناحیه اهداکننده ندارند و افراد جوان‌تر از این سنین معمولاً آلوپسی مداوم و تهاجمی دارند که هنوز برطرف نشده است.

آیا کاشت مو طبیعی به نظر می رسد؟?

اگر کاشت موی FUE انجام دهید که شامل یک فرآیند بسیار دقیق استخراج و کاشت گرافت توسط جراح متخصص است، کاشت موی شما شبیه موهای طبیعی شما خواهد بود. در بیشتر موارد، اگر به آنها نگویید که شما پیوند مو انجام داده اید، دیگر افراد متوجه نمی شوند که شما کاشت مو انجام داده اید.

آیا کاشت مو جای زخم دارد؟

تکنیک Hair Plug در کاشت مو می‌تواند اسکارهای بزرگی را در سرتاسر پوست سر به جای بگذارد، تکنیک FUT می‌تواند نوارهایی از جای زخم را در ناحیه اهداکننده باقی بگذارد، اما تکنیک FUE اسکارهای حداقل تا غیرقابل تشخیص را در سراسر پوست سر شما بر جای می‌گذارد.

سخن نهایی درباره بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

طبق گزارشات انجمن مو ، سالانه بیش از ۶۵۰۰۰۰ نفر تحت عمل جراحی کاشت مو قرار می گیرند. اکثر این بیماران از پیچیدگی این درمان آگاه هستند و معمولاً سوالات زیادی دارند. کاشت مو، جراحی ترمیم مو است که موهای موجود شما را از یک قسمت از پوست سر به قسمت های طاسی منتقل می کند. هر بیمار که با معیارهای سنی ۲۵ تا ۶۵ سال مطابقت داشته باشد، احتمالاً از شانس موفقیت ۹۵ درصدی کاشت مو بهره خواهد برد.

با انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران با متخصص پوست و موفق ترین روش ها مانند FUE می توانید از ایجاد اسکارهای بزرگ روی پوست سر خود جلوگیری کرده و راه حلی دائمی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.