نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند

نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند در این مطلب ارائه شده تا شما بتوانید با دقت بیشتری تصمیم گیری کنید. لازم به ذکر است تمام نظراتی که در این مطلب درج شده نظرات واقعی افرادی هست که عمل ساکشن انجام داده اند اما با توجه به درخواست افرادی نظرشان در این مطلب درج شده از اسامی مستعار در این مطلب استفاده شده است.

پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی برای لیپوماتیک ابتدا به آزمایشگاه تاو و یا سایر آزمایشگاههای معتبر سراسر کشور مراجعه نمایید و آزمایشات قبل از عمل جراحی را جهت چیشگیری از هر گونه عوارضی انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:

نظر هانیه که ساکشن غبغب انجام داده اند

نظر هانیه درباره ساکشن غبغب
نظر هانیه درباره ساکشن غبغب

من ساکشن غبغب انجام دادم، حدود دو هفته بعد از عمل، متوجه ناهمواری سطح غبغب شدم و با دکترم تماس گرفتم و به من گفتند نگران نباشید برای بهبودی به زمان نیاز دارم و به مرور زمان ناهمواری برطرف می شود.
بعد از دو ماه نه تنها ناهمواری برطرف نشد کل گردنم پر از آکنه شد! دوباره به دکتر مراجعه کردم و او به من مقداری دارو داد و مرا برای درمان تکمیلی به متخصص پوست فرستاد. خوشبختانه یک دکتر پوست خوب پیدا کردم و پس از چند ماه مشکل آکنه حل شد.
اما هنوز مشکل ناهمواری زیر گردنم وجود دارد. که الان بعد از گذشت ۵ سال خوب نشده و از نتایج بسیار ناراضی هستم. به چندین دکتر مراجعه کردم که چند تاشدن کفتن باید دوباره جراحی بشم و چند تاشون هم گفتن باید در قسمت فرورفتگی ها ژل تزریق کنم. ولی همشون نظرشون این بود که این ناهمواری به صورت کامل برطرف نمیشه و نتایج خیلی قابل پیش بینی نیست. ای کاش قبل از عمل نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند رو میپرسیدم و فقط از طریق تبلیغات دکتر رو انتخاب نمی کردم.

مطلب پیشنهادی: نظر کسانی که ایمپلنت کرده اند

لیپوساکشن ران انجام دادم

من ران های بزرگی داشتم و همیشه عرق می کردم. از این موضوع خیلی ناراحت شدم. کرمی هم که برای لاغری تبلیغ می شد به من کمکی نکرد. به هر حال تصمیم گرفتم جراحی کنم. خداروشکر رانم لاغر شده و من خیلی راضی هستم.

نظر کژال در مورد لیپوماتیک پهلو

لیپوماتیک کردم کمرم بدجوری کبود شده بود،بدنم بدجوری سیاه و کبود شده بود. حدود یک ماه طول کشید تا از بین برود و در ضمن من حدود یک هفته درد قابل تحمل داشتم.

مطلب پیشنهادی: نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

نظر مریم که عمل ساکشن ساعت شنی انجام داده اند

وقتی این کار را انجام دادم هر روز به خودم لعنت می‌فرستم که چرا این کار را انجام دادم زیرا واقعا درد داشتم بود. اما الان خیلی راضی هستم. واقعا بدنم مدل ساعت شنی شده و سینه را هم جراحی کردم. بعد از عمل، وقتی هم که وزنم اضافه می شود، باسنم بزرگتر می شود ولی کمرم همچنان باریک است.

نظر الهام که عمل ساکشن انجام دادند

موقع عمل من ۵۷ کیلو وزن و ۱۶۷ قد داشتم، همه می گفتند هیکلم خوبه اما من اصلا از شکمم راضی نبودم چون دوتا بچه ام چاق بودند و بعد از زایمان شکمم آویزان شده بود. و هر چقدر هم ورزش می کردم چربی زیر شکمم آب نمی شد. به همین خاطر جراحی کردم خداروشکر عملم خوب پیش رفت و دست دکترم خیلی سبک بود.

مطلب پیشنهادی :آزمایشگاه جواب فوری تهران با مراجعه و نمونه گیری رایگان درب منزل

نظر الناز که لیپوساکشن انجام دادند

از تجربیاتم گفتم شاید به دردتون بخوره.
۳۶ روز از جراحی من می گذرد.
سعی کنید آن را بپوشید زیرا به حفظ شکل پهلوها و شکم کمک می کند، و هر چه سفت تر باشد، احتمال ایجاد ورم کمتر می شود. تا وقت کشیدن بخیه ها نرسیده دکتر میگه هر چی کمتر راه بری بهتره و روی شکمت آب جمع نمیشه البته بعد از عمل خوبه تا حدی برای کاهش ورم  راه بری بعد تا روز بخیه. که برای دو هفته طبیعی است بهتر است کمی پیاده روی کنید.
و بعد از عمل باید هفته اول تا حد امکان ماهی و میگو و آناناس بخورید.

در تجربه من هیچ دردی در کشیدن بخیه وجود ندارد. وقتی گره ها را با موچین می گیرد کمی احساس گرما وجود داشت، البته پوست من حساس است، اما به راحتی می توان گره ها را از بین برد. و یه نکته دیگه ای که هست اینه که اگر جای بخیه ها موند می تونید با روشهایی مثل فیلینگز جای بخیه ها رو از بین ببرید.

مطلب پیشنهادی: مراکز طب کار در تهران

نظر زیبا که عمل ساکشن ساق پا انجام داده اند

نظر زیبا که عمل ساکشن ساق پا انجام داده اند
نظر زیبا که عمل ساکشن ساق پا انجام داده اند

حدود دو سال پیش ناحیه ساق پا و اطراف زانوهایم را لیپوساکشن کردم. بزرگترین نگرانی من این بود که پوست و چربی روی زانوهایم افتاده بودند. این مشکلی است که من در تمام عمرم داشتم.
را از ساق پاهای من که در حال حاضر عجیب و ناهموار به نظر می رسند، خارج کرد، بلکه زانوهای من را حتی بدتر کرد. او عکس های مشتریان قبلی که داشت به من نشان نمی داد.

نظر نسرین در مورد لیپوساکشن بازو

بازو های من خیلی خونریزی کرد اما درد نداشت. بعضی ها گفتندافرادی که ساکشن شکم انجام میدهند درد دارند، اما این برای من درد زیاد نبود. شاید شکم به خاطر خم شدن و صاف شدن بیشتر درد می کند. در کل به نظر من درد در ناحیه شکم و پهلوها بیشتر از بازو است. دستم فقط روز بعد از عمل درد می کرد، مثل اینکه تصادف کرده بودم و کوفتگی داشتم، اما بعد بهتر شد.

نظر الهام که ساکشن شکم داشتند

دوستان من فوق العاده کم تحرک بودم ۸۳ کیلو وزنم بعد از زایمان شکمم به طرز وحشتناکی بزرگ شد. هزار بیماری داشتم از کمردرد گرفته تا خیلی مشکلات دیگر تا اینکه تصمیم گرفتم عمل کنم. خداروشکر الان خیلی از مشکلاتم حل شده.

سخن نهایی درباره نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند

در این مطلب سعی شده با جمع آوری تجربیات بیماران اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم. در پایان از شما درخواست میکنیم که نظرات خود را درباره ساکشن در این مطلب درج کنید.

همچنین پیشنهاد می شود از مطلب بهترین دکتر لیپوماتیک تهران دیدن کنید. در این مطلب همه ویژگیهایی که یک جراح لیپوماتیک خوب باید داشته باشد درج شده است.

8 نظر در “نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند

  1. ناهید گفت:

    سلام دوستان من الان یک هفته هست عمل ساکشن کردم ورم دارم و یبوست ممنون میشم کمکم کنید وزیر شکمم خیلی سفت شده میگم نشه مشکل برام مرسی اگر راهنمایی کنید سپاس فراوان

    1. ناشناس گفت:

      سلام عزیزم انجیررابخیسون توگلاب تویه لیوان بعدروز بعدبخورش خبلی خوبه

      1. راد گفت:

        سلام من سه روزه انجام دادم” ولی حس میکنم زیر پوست شکمم پر از خون ابه س”و هرچی نگاه میکنم شکمم از قبلش بزرگتره 😥یعنی کوچیک میشه؟

  2. سونیا گفت:

    من انجام دادم بی تاثیر بود مجدد درکل سه ماه گذشته شکمم بزرگترم شده

    1. ناشناس گفت:

      چون پیاده‌روی نداشتی رژیم غذایی ثبات ادامه دادی

  3. آسیه گفت:

    سلام دوستان من ۸روزه ساکشن انجام دادم وشکم وپهلو بزرگتر شده چرا؟

  4. ناشناس گفت:

    من میخام ساکشن شکم انجام بدم ولی میترسم بچها

  5. عسل گفت:

    من لیپو ساکشن شکم انجام دادم و پشیمانم بعد از چهل گذشته شکمم هنوز همون شکم قبلیه تخت نشده اینقدر عصبیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.