فیبروز ابرو چیست ؟ بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست ؟ این سوالی است که بسیاری از افراد از خود می پرسند و می خواهند مزایا و معایب فیبروز ابرو را بدانند. روش فیبروز یک تکنیک جدید میکروبلیدینگ ابرو است که با استفاده از دستگاه خاصی انجام می شود.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو چیست

فیبروز ابرو چیست

بسیاری از مردم ممکن است علاقه مند باشند که فیبروز ابرو چیست و چه تفاوتی با  میکروبلیدینگ ابرو دارد . شما باید این مقاله را تا انتها بخوانید تا هر آنچه را که باید در مورد فیبروز بدانید بدانید. نام این روش فیبروز برگرفته از شرکتی در صربستان است که این روش زیبایی را پایه گذاری کرده است. در حال حاضر افراد زیادی در کشور ما از این روش برای زیبایی ابرو استفاده کرده اند.

فیبروز ابرو یکی از روش های نیمه دائمی برای زیبایی و آرایش ابرو می باشد که با استفاده از سوزن های یکبار مصرف به صورت دستی عمل می شود و پس از تکمیل این روش زیبایی ابروهای خود را با فرمی بسیار طبیعی و بی نقص خواهید دید. امروزه بیشتر افراد با این روش زیبایی و آرایش ابرو آشنایی دارند و در تمامی جوامع غربی و شرقی از این روش استفاده می کنند.

مطلب پیشنهادی: بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران

 هدف از انجام فیبروز

هدف از این روش حل و ارائه راه حلی برای پوشاندن عیوب ابرو است که با پرکردن نواحی خالی، فرم دادن به ابرو و کانتور کردن ابرو انجام می دهید. با  فیبروز ابرو  می توان ابروهایی با طرح و رنگ خاص داشت. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نیست و پس از مدتی از بین می رود.

بنابراین می توانید برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص از این روش به صورت دائمی استفاده کنید. با مراجعه به کلینیک های زیبایی می توانید از این روش بهره مند شوید. همچنین می توانید با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با این روش و مراحل آن، ابروهای خود را در منزل آماده کنید.

مراحل فیبروز ابرو

امروزه فیبروز ابرو روشی بسیار پرطرفدار و پرطرفدار است. به خصوص خانم هایی که علاقه زیادی به زیبایی طبیعی صورت دارند، این روش تاتو ابرو را انتخاب می کنند و گزینه بسیار مناسبی برای آنها محسوب می شود. با ابداع و معرفی فیبروز ابرو   ، به سرعت در سراسر جهان مورد استقبال و توجه قرار گرفت، بنابراین پس از مدت کوتاهی برانکو از روش فیبروز ابرو راضی نشد و به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه های براق پرداخت. مراحل فیبروز ابرو به شرح زیر انجام می شود:

  • ابتدا باید خطوط ابرو را در قسمت تاج ابرو کشید
  • هر خط کشیده شده را باید ۲ بار امتداد داد
  • سپس نوبت به شوک زدن رنگ می رسد
  • پس از ۳-۴ دقیقه ابروها رنگ می شوند و نوبت به بی حس شدن می رسد
  • در مرحله بعد استخوان ابرو و دم ابرو کشیده می شود.

نکته:  ۱۰ روز قبل از فیبروز، ابروها نباید رنگ شوند و رنگ انتخابی نباید خیلی روشن باشد. انجام فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود و انواع پوست های خشک و نرمال برای این روش مناسب هسند.

 انواع مدل های فیبروز ابرو

رفع موهای زائد ابرو بر اساس روش فیبروز ابرو در الگوهای مختلفی انجام می شود و افراد می توانند   با توجه به میل و سلیقه خود الگوی فیبروز ابرو را انتخاب کرده و روی ابروهای خود اعمال کنند. معمولا افراد در کلینیک های زیبایی با رعایت صورت و ویژگی های صورت خود بهترین مدل را برای ابروهای فیبروز انتخاب می کنند.

Spine-3: این الگو به نام هچ تیغه ماهی شناخته می شود. در این مدل نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار می گیرد

spine-5: این الگوی فیبروز ابرو به عنوان ابروی آسیایی نیز شناخته می شود و نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین شروع و قوس ابرو قرار دارد.

spine-5: به این مدل هاشور ابرو کلاسیک نیز می گویند. در این روش نقطه کانونی هاشور در قوس پایینی قرار می گیرد و تمامی هاشورها در این جهت قرار می گیرند.

ستون فقرات بالایی: این روش تمام خطها را بالای ابروها قرار می دهد زیرا نقطه کانونی در بالای ابروها قرار دارد.

بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو

فواید فیبروز ابرو

اجرای فیبروز توسط افراد ماهر و با تجربه باعث می شود موهای طرح دار به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه ظاهر شوند، زیرا در این روش رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کنند و در نهایت بسیار زیاد است. تمیز کردن آسان تر است و می توانید الگوی ابرو را در هر زمان بدون هیچ مشکلی تغییر دهید. این یکی از بهترین و اصلی ترین مزایای فیبروز ابرو است.

از دیگر مزایای این روش زیبایی ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • التهاب کمتر در مقایسه با روش های دیگر
  • ابروهایی با دقت بالا و در نهایت ظاهر طبیعی
  • در این ناحیه تراکم بالایی ایجاد کنید
  • تغییر آسان مدل ابرو
  • وجود مدل های مختلف برای اجرای این روش
  • هزینه بسیار مناسبی داشته باشد
  • بهترین گزینه برای ایجاد قیاس در ابروها
  • فرم دادن به تاج ابرو
  • سوختگی و درد کمتر
  • حالتی ظریف و طبیعی به ابروها بدهید
  • فرم دادن به قوس ابرو

توجه داشته باشید که با انتخاب این روش در حداقل زمان ابروهایی طبیعی با زیبایی خاصی خواهید داشت و از تمام مزایای این روش بهره مند خواهید شد.

معایب فیبروز ابرو

اگر بخواهیم در مورد مضرات فیبروز ابرو در اختیار شما علاقمندان به این سوال قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده اند نمی توانند از این روش برای زیباتر شدن ابروهای خود استفاده کنند. این مشکل برای افرادی که نمی توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده است.

با توجه به اینکه با اعمال فشار به دستگاه میکروبلیدینگ، کاربر مراحل فیبروز را انجام می دهد و به مرور زمان مچ دست کاربر خسته شده و در پایان کار از میزان فشار کاسته می شود که می تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بگذارد.

با توجه به اینکه تیغه دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر ساخته می شود، احتمال آسیب رسیدن بسیار بیشتر است و افرادی که این کار را انجام می دهند باید بسیار مراقب باشند.

– در برخی مراکز از رنگ های بسیار بی کیفیت استفاده می شود که ماندگاری آن را کاهش می دهد و پس از مدت کوتاهی رنگ ابروها کم رنگ می شود به همین دلیل توصیه می شود به مراکزی مراجعه کنید که قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند. ابروهای شما به حداقل رسیده و پول شما هدر نمی رود.

هزینه فیبروز ابرو

پس از کسب اطلاعات مفید در مورد فیبروز ابرو بدانید که  هزینه فیبروز ابرو  بسته به تخصص و مهارت آرایشگر و البته محل آرایشگاه متفاوت است. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت فیبروز ابرو به عوامل دیگری مانند نوع رنگ تاتو استفاده شده، نوع و برند بستگی دارد. سوزن تاتو نیز متغیر است. به عنوان مثال یکی از بهترین سوزن های تاتو سوزن میکروبلیدینگ فیبروز یا همان رنگ های برند فیبروز است که علاوه بر قیمت بالا، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. برای فرم دادن به ابرو می توانید هزینه ای بین ۵۰۰ تا ۱ میلیون تومان و حتی بیشتر را در نظر بگیرید.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، فیبروز ابرو در رنگ های مختلف تاتو اجرا می شود. رنگ های مورد استفاده در این روش زیباسازی ابرو از انواع مواد معدنی تهیه و تولید می شوند.. به دلیل نداشتن فلزات سنگین به راحتی جذب پوست می شوند و به همین دلیل ظاهر ابروها بسیار طبیعی است.

در ضمن یکی از دغدغه های خانم هایی که قصد استفاده از این روش را دارند ترس از به جا گذاشتن رنگ تیره این روش است که به جرات می توان گفت جای نگرانی و استرس نیست و رنگ مورد استفاده در این روش آسان برای زیبا کردن و کاملا از روی پوست پاک می شود و رنگ قرمزی باقی نمی ماند.

توجه داشته باشید که رنگ های مورد استفاده در روش فیبروز ابرو توسط موسسه فی تهیه و تولید می شود و در تولید آن از هیچ گونه مواد مضر مانند سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی شود. و رنگ های تولیدی طبیعی هستند. برای ماندگاری بیشتر این روش، می‌توانید از رنگ تاتوی پورپیگمنت نیز استفاده کنید. بعد از برداشتن جوهر ابرو هیچ ته رنگ قرمزی از این رنگ مشاهده نمی کنید. البته بسیاری از شرکت های معتبر مانند KP Tattoo Color این رنگ ها را تولید می کنند که از نظر کیفی در  رده رنگ های فیبر قرار می گیرند  .

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو از دیگر مواردی است که بی شک افرادی که تمایل به انجام این روش دارند به این سوال بسیار حساس هستند. به طور کلی رشد ابرو به دلایل مختلفی بستگی دارد. با این حال، به طور معمول، ماندگاری این روش آرایش ابرو بین ۶ ماه تا ۱ سال خواهد بود زیرا میکروبلیدینگ در مقایسه با سایر روش ها عمق کمتری دارد. بنابراین دوام کمتری دارد. البته در نظر داشته باشید که اگر خط های این روش عمیق تر شوند و رنگ های فیبروز به روز تهیه و استفاده شود، ماندگاری خطوط فیبروز نیز افزایش می یابد. جوهر تاتو در این روش ماندگاری کمتری دارد زیرا کمتر نفوذ می کند در حالی که ماندگاری تاتو بیشتر از این روش آرایش ابرو است.

تفاوت فیبروز ابرو و تاتو

استفاده از تاتو برای آرایش صورت یک روش بسیار قدیمی است و در این روش به صورت غیر طبیعی و مداوم بر روی موضع آسیب دیده تزریق می شد. و پاک کردن تاتو از روی صورت بسیار سخت بود و همیشه مقداری جوهر زیر پوست باقی می ماند زیرا جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ می کند. اما با ابداع روش فیبروز ابرو اثری باقی نمی ماند که یکی از بارزترین تفاوت های فیبروز ابرو با تاتو است.

در روش فیبروز ابرو جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ نمی کند. بنابراین، برداشتن جوهر آسان است. ضمناً در این روش می توانید الگوی ابروی خود را تغییر داده و بدون نگرانی از باقی ماندن جوهر آن را پهن یا باریک کنید. انجام دادن. همچنین در این روش فرد می تواند ابروهای شما را به صورت تار مو طراحی کند تا به هیچ عنوان به عنوان تاتو شناخته نشوند و ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر برسد و در صورت تمایل می توانید ابروهای خود را پرپشتتر طراحی کنید. انجام دهید

دستگاه فیبروز ابرو

در روش فیبروز ابرو از  هیچ وسیله ای برای سایه زدن و سایه زدن ابروها استفاده نمی شود. تنها وسیله ای که در این روش استفاده می شود قلم میکروبیلد است که یک خودکار است. هنرمندان تاتو با استفاده از دستان خود می توانند خطوط و نقاط بسیار ظریف و طبیعی را به صورت ماهرانه و هنرمندانه ایجاد کنند. یک پست مرتبط ایجاد کنید. طراحی ابرو با روش فیبروز با توجه به اجزای صورت انجام می شود که به همین دلیل حالتی کاملا طبیعی دارد. ابروهای ایجاد شده کاملا شبیه ابروهای طبیعی خواهند بود. سوزن های استفاده شده در این دستگاه باید با هر بار استفاده تعویض شوند زیرا روش تاتو و فیبروز روش بسیار حساسی است. باید تمامی نکات بهداشتی رعایت شود و در صورت بروز حساسیت های پوستی در اسرع وقت با پزشک متخصص مشورت نمایید. . زیبایی سلامت را ببینید.

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

توجه داشته باشید که این روش آرایش ابرو برای افرادی مناسب است که هرگز صورت خود را تاتو نکرده اند. اگر افرادی از تاتو استفاده کرده باشند اجرای این روش امکان پذیر نخواهد بود زیرا  فیبروز ابرو  به قدری ظریف است که این طرح روی ابروهای تاتو دیده نمی شود. ضمناً برای انجام این روش، پوست فرد باید عاری از آسیب باشد. افرادی که در این قسمت از صورت خود آسیب دیده اند، باید فیبروز اب را به تعویق بیندازند. با استفاده از این تکنیک قطعا رضایت کافی را خواهید گرفت و زیبایی بی نظیری به ابروهای خود خواهید داد.

به لطف پیشرفت علم و فناوری می توانید از بهترین و راحت ترین خدمات در زمینه زیبایی و آرایش که تنها شاخه زیبایی صورت در این راه است برخوردار شوید. می توانید از این روش با فیبروز لب، چشم و سایر شاخه ها آشنا شوید و از زیبایی طبیعی بی نظیری لذت ببرید.

توصیه هایی در مورد فیبروز ابرو

و در آخر به چند نکته مهم و ضروری در این روش و تکنیک اشاره می کنیم:

به خاطر داشته باشید که همه رنگ های روغنی و آب به معنای نامناسب بودن رنگ و ریزش آن نیستند. زیرا برخی از شرکت ها از فرمولاسیون هایی استفاده می کنند که کمبود آب و روغن را در تولید رنگ ها جبران می کنند. که این باعث ماندگاری بیشتر رنگ می شود. در طراحی ابرو به روش فیبروز حتما باید به کلینیک هایی مراجعه کنید که افراد مجرب و واجد شرایط در این زمینه فعالیت می کنند تا در پایان کار نتیجه ایده آلی به دست آورید.

همچنین پیشنهاد می کنیم قبل از زدن فیبروز روی ابروها با یک پزشک زیبایی مشورت کنید و از مناسب و سازگاری این روش با پوست خود مطمئن شوید. زیرا در برخی موارد این پلیر با تمامی پوسته ها سازگاری ندارد و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

کار تاتو به روش  فیبروز ابرو  باید دارای گواهی از آکادمی فیبروز باشد. به افرادی که این گواهی را دریافت کنند، لوگوی مخصوص این روش ارائه می شود و نام فرد به عنوان بهترین تاتو آرتیست در سایت اصلی فیبروز ثبت می شود. توجه داشته باشید که هنرمندان تاتو بر اساس استعداد و مهارت خود در این زمینه دارای مدرک هستند.

مطالب پیشنهادی:

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.