بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران و ویژگیهایی که باید داشته باشد را در ادامه این مطلب معرفی می شود. در سالن های زیبایی بانوان، روش های مختلفی برای آرایش ابروها و زیباتر جلوه دادن آن ها وجود دارد که یکی از جدیدترین این مدل ها که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد میکروبلیدینگ نام دارد، که نوعی تتوی نیمه دائم است که خطوطی را در میان ابروی اصلی ایجاد می کنند و از این طریق ابروها پرپشت و کاملا طبیعی و زیبا جلوه می کند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش میکروبلیدینگ

با توجه به درخواستهای کاربران مجله پری پس از بررسی و تحقیقات فراوان آکادمی آرایش دائم آرامی را به عنوان بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران برای معرفی به شما عزیزان برگزیده ایم. در ادامه تعدادی از نمونه کارهای انواع میکروبلیدینگ این مرکز را مشاهده نمایید، همچنین می توانید جهت مشاوره و یا دریافت خدمات با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید و یا قصد انجام آرایش دائم را دارید روی دکمه زیر کلیک کنید و با آکادمی آرامی تماس بگیرید …

نمونه کارهای بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران

در ادامه این مبحث قصد داریم به بررسی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم لذا دعوت می کنم با ما همراه باشید

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

همانطور که گفتیم میکروبلیدینگ ابرو نوعی تتوی نیمه دائم است که در مقایسه با دیگر روش های تتوی ابرو مانند سایه و هاشور ماندگاری کمتری دارد، میکروبلیدینگ ابرو با نوعی قلم مخصوص توسط افرادی که در این زمینه از تخصص لازم برخوردارند انجام می شود، در نوک این قلم حدود ۱۰ الی ۱۲ سوزن وجود دارد که به صورت سطحی بر روی پوست حرکت کرده و خطوط نازکی را میان قسمت های خالی ابروها ترسیم می کنند، این خطوط کاملا مشابه تار موی ابرو بوده و موجب می شود تا طبیعی به نظر برسد.

به این نکته توجه داشته باشید که میکروبلیدینگ ابرو باید فقط در مراکز دارای مجوز و توسط افراد دارای مهارت و تخصص انجام شود از این رو توصیه می کنیم حتما به مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران مراجعه کنید.

آزمایشگاه جواب فوری تهران

چگونگی انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران

اگرچه خدمات میکروبلیدینگ ابرو در سالن های زیبایی انجام می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که بایستی حتما سالنی را انتخاب کنید که در این زمینه از اعتبار لازم برخوردار باشد لذا لازم است حتما قبل از این که برای انجام میکروبلیدینگ ابرو اقدام کنید ابتدا در مورد مرکزی که می خواهید به آن مراجعه کنید تحقیق کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش مجازی میکروبلیدینگ

به این نکته نیز توجه داشته باشید برخلاف تصور  اغلب افراد، سالن های زیبایی با توجه به خدمات گسترده ای که توسط افراد متخصص و ماهر ارائه می دهند با آرایشگاه ها فرق دارند که برخی از آن ها به صورت تخصصی تنها خدمات میکروبلیدینگ ابرو انجام می دهند و تحت عنوان مرکز میکروبلیدینگ ابرو شناخته می شوند لذا برای این که بهترین نتیجه را از کار دریافت کنید حتما در زمان انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران به نکات فوق الذکر توجه داشته باشید.

بهترین مرکز میکرو بلیدینگ در تهران

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

در انتخاب مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران باید به ویژگی هایی که در ادامه به آن می پردازیم توجه کنید. تا بهترین انتخاب را داشته و از نتیجه نهایی کار راضی باشید.

مطالب پیشنهادی :

تخصص و مهارت بهترین میکروبلیدینگ کار در تهران :

بهترین میکروبلیدینگ کار در تهران باید از تخصص و مهارت لازم در این زمینه برخودار باشد که البته بایستی حتما مدرک این حرفه را دریافت کرده باشد. در حقیقت داشتن مدرک به این معنا است که مرکز فوق الذکر دارای اعتبار قانونی است.

تجربه بهترین میکروبلیدینگ کار در تهران :

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش های زیبایی است که هرچقدر تجربه مرکزی که این تکنیک را انجام می دهد بیشتر باشد به این معنا است که فرایند انجام کار به صورت کاملا حرفه ای تر صورت می پذیرد. به مرکزی مراجعه نمایید که با بهترین بهترین میکروبلیدینگ کار ها در تهران همکاری می کند. تا با خیالی آسوده از دریافت بهترین نتیجه در پایان کار به آنجا مراجعه کنید.

ظرافت در کار بهترین میکروبلیدینگ کار در تهران :

آرایش ابروها با توجه به این که بایستی در آن قرینه سازی رعایت گردد باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. از سوی دیگر طرح و مدل ابرو باید با فرم صورت فرد هم خوانی داشته باشد لذا بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران باید ظرافت را سرلوحه کار خود قرار دهد. و هنگام استخدام میکروبلیدینگ کار این نکته را به دقت بررسی کند.

قیمت خدمات میکروبلیدینگ در تهران:

توجه داشته باشید که میکروبلیدینگ ابرو در مراکزی که این فرایند توسط افراد متخصص انجام می شود بدون شک در مقایسه با سالن ها و آرایشگاه هایی که از اعتبار و تخصص لازم بهره مند نیستند با قیمت بالاتری ارائه می شود. از این رو می توان گفت قیمت میکروبلیدینگ ابرو در تهران براساس تجربه و مهارت مرکز مورد نظر سنجیده می شود. حتی می تواند یکی از معیارها برای انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران باشد.

فرایند انجام میکروبلیدینگ ابرو به چه صورت است؟

همانطور که پیشتر نیز گفتیم برای انجام این تکنیک از ابزاری مشابه قلم که دارای چند سوزن است استفاده می شود. رنگدانه های مخصوص با این سوزن ها بر روی پوست قرار گرفته و به صورت تارهای نازکی مشابه تار موی ابرو ایجاد می کند. این رنگدانه ها به صورت سطحی و در عمق مناسبی از پوست وارد می شود، با این کار زیبایی ابرو کاملا طبیعی جلوه می کند. از سوی دیگر مدت زمان ماندگاری آن بر روی پوست دائمی نمی باشد، یعنی برخلاف دیگر روش های تتوی ابرو بعد از گذشت مدت زمانی کمرنگ شده و پاک می شود. این مورد یکی از مزیت های میکروبلیدینگ ابرو به شمار می آید.

انجام فرایند میکروبلیدینگ با توجه به مدل ابرو انتخابی حدودا ۲ الی ۵/۲ ساعت به طول می انجامد.

بهترین مرکز میکرو بلیدینگ در تهران

مراقبت های بعد از انجام میکروبلیدینگ

بعد از این که میکروبلیدینگ ابرو را انجام دادید لازم است به منظور دریافت بهترین نتیجه حتما مراقبت هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را به درستی رعایت کنید:

  • به مدت ۱ هفته از خوابیدن بر روی صورت ممانعت کنید.
  • از خوردن غذاهای تند تا زمانی که زخم های ایجاد شده در خطوط ابرو بهبود می یابد خودداری کنید.
  • بهتر است به مدت سه روز از استحمام و دوش گرفتن خودداری کنید.
  • از وسایل آرایشی مانند شوینده های صورت و یا کرم در محل و یا اطراف ابرو استفاده نکنید.
  • با توجه به توصیه بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران ابروها به مدت ۷ الی ۱۰ روز زخم می باشد. که ممکن است با خارش همراه باشد، که جای هیچگونه نگرانی نیست و فرد باید حتی الامکان از خاراندن نقاط زخم خودداری کند.
  • زخم های ایجاد شده بر روی پوست با توجه به نوع پوست بعد از گذشت ۱۰ روز بهبود پیدا می کند و در صورت مشاهده هرگونه عدم قرینگی و نیاز به ترمیم، بعد از ۱ ماه و نیم با مراجعه به مرکز می تواند برای ترمیم مجدد آن اقدام کند.

مطالب پیشنهادی

منبع

 
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.