آیا میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی امکان پذیر است؟

افرادی که می‌خواهند میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی انجام دهند گاهی تاتو ابروهایشان به روش قدیمی انجام شده است و به نظر تغییر آن غیر ممکن می‌رسد. در این زمان معمولاً این افراد به دنبال بهترین راه برای پوشاندن آن و طبیعی‌تر جلوه دادن آن هستند.

احتمالا به خوبی از این موضوع آگاه هستید که میکروبلیدینگ به ابروهای شما نقشی طبیعی می دهد. زیبایی طبیعی این روش کاملا قابل مشاهده است؛ به همین دلیل است که این روش بسیار محبوب است. بنابراین، یک سوال بسیار رایج که مطرح می شود این است:  آیا می توانم میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی انجام دهم؟ اصلا امکانش هست؟

مطلب پیشنهادی:  آموزش میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی

اگر تاتو قدیمی ابرو دارید و می خواهید آن را با میکروبلیدینگ ابرو بپوشانید، ابتدا باید یک آرایشگر متخصص جهت میکروبلیدینگ ابرو پیدا کنید که این کار را انجام دهد. برخی از آن ها (مخصوصاً مبتدیان، از این روش آگاهی کافی ندارند) یا نمی خواهند روی کار دیگر آرایشگران کار کنند.

همه آرایشگرهایی که کار تاتو و ترمیم را انجام می‌دهند، قبل از اینکه شما را به عنوان مشتری بپذیرند، از شما می خوهند از زوایای مختلف از ابروهایتان عکس بگیرید و برایشان بفرستید و یا حضوری مراجعه کنید.

بنابراین اگر بخواهید میکروبلیدینگ روی تاتو ابرو قدیمی انجام دهید، ۲ امکان برای شما وجود دارد:

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی و بسیار محو

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی و بسیار محو

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی و بسیار محو

اگر تاتو ابروی قدیمی شما بسیار محو شده و به سختی قابل مشاهده است، پس احتمال انجام میکروبلیدینگ بر روی ابروهای تاتو شده زیاد است.

خطوط میکروبلیدینگ به طور کامل قابل مشاهده خواهد بود. با این حال، ممکن است مقداری سایه از تاتو قدیمی در زیر آن مشاهده شود. گاهی اوقات، هنرمندان برای دستیابی به نتایج بهتر توصیه می کنند که از روش میکرو تلفیقی ابرو استفاده شود.

اگر تاتوی قدیمی شما رنگ غیرجذابی دارد، ابتدا ابروهای شما نیاز به اصلاح دارند. تاتوکار می داند که از چه رنگی برای خنثی کردن تاتو ابروهای خاکستری، نارنجی یا آبی استفاده کند.

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی و خیلی تیره

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی و خیلی تیره

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی و خیلی تیره

اگر تاتو ابروی قدیمی شما حتی پس از گذشت سالها خیلی تیره است،  احتمالاً به این معنی است که رنگدانه یا جوهر خیلی عمیق کاشته شده است و میکروبلیدینگ روی ابروهای تاتو شده امکان پذیر نیست.

دلیل آن کاملا واضح است، محل رویش مو‌ها قابل مشاهده نیستند و نتایج طبیعی به نظر نخواهد رسید.

یکی از راه حل های این مشکل پاک کردن تاتو ابرو است. این‌ کار موثرترین راه ها برای خلاص شدن از شر تاتوی قدیمی ابرو هستند.

همچنین تعداد جلساتی که نیاز دارید تاتو ابرو های خود را به طور کامل پاک کنید نیز چیزی نیست که بتوانید به تنهایی تعیین کنید. متخصصین در زمینه پاک کردن تاتو بعد از ارزیابی وضعیت ابرو ها پیش بینی می‌کنند چند جلسه نیاز دارید تا تاتو ابرو های خود را به طور کامل پاک کنید.

آنها همچنین باید در نظر داشته باشند که پوست شما بعد از هر جلسه چه واکنشی ممکن است نشان دهد.

با اینحال اگر نخواهید تاتوی ابروی قدیمی خود را پاک کنید؛ نمی توانید با میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی را بپوشانید. ممکن است برخی از روش های آرایش دائمی مانند فیبروز ابرو توصیه شود، اما باز هم به وضعیت تاتو ابروی قدیمی شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید، اگر بتوانید میکروبلیدینگ انجام دهید یا نتوانید، همین امر در مورد نانو بروز ابرو نیز صدق می کند. ابروهای نانو هم باعث ایجاد خطوط مو می شوند و اگر تاتوی قدیمی ابرو شما برای میکروبلیدینگ خیلی تیره است، برای ابروهای نانو نیز مناسب نیست.

بهترین راه حل ابروهای ترکیبی

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی

ابروهای ترکیبی

همانطور که در بالا گفته شد، میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی محو امکان پذیر است اما معمولاً با سایه ترکیب می شود تا نتایج واقعی تر و طبیعی تر باشد.

ابروهای ترکیبی شامل؛ میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو هستند، یعنی ترکیب خط هایی که به شکل مو ایجاد می‌ شوند و سایه زدن قسمت انتهایی ابرو. ضربه های مو معمولاً در تاج ابروها انجام می شود و انتهای آن سایه زده می شود.

ابروهای ترکیبی یک راه حل عالی برای پوشش تاتو های قدیمی هستند، به خصوص اگر انتهای ابرو تیره تر از سر ابرو باشد.

اگر تاتو قدیمی ابرو بسیار سبک است و سر به همان اندازه دم محو شده است، می توان کل ابرو را میکروبلیدینگ کرد و مقداری سایه برای نتایج بهتر و تازه به آن اضافه کرد. سایه به قدری سبک است که ضربه های مو را نمی پوشاند.

آیا بین میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی با میکروبلیدینگ ابروهای دست نخورده تفاوت وجود دارد؟

وقتی ابروهای دست نخورده و تاتو نشده را می کنند، مراحلی را برای دنبال کردن انجام می دهند.  اندازه گیری، بی حس کردن، معمولاً دو مرحله میکروبلیدینگ و گاهی اوقات  اضافه کردن رنگدانه  در بین آنها.

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی تقریباً مشابه است. در صورتی که نیاز به  تصحیح رنگ باشد استثناء ایجاد می شود . پیگمنتر‌های میکروبلیدینگ از رنگدانه ها یا خنثی کننده های مخصوص برای اصلاح رنگ تاتو قدیمی و طبیعی تر جلوه دادن آن استفاده می کنند.

چگونه از تاتوی ابروی قدیمی خود عکس بگیرید

هنرمندان میکروبلیدینگ که می‌پذیرند روی یک تاتو قدیمی میکروبلیدینگ کنند، قطعاً عکس ابروهای شما را می‌خواهند (مگر اینکه آنها شخصاً ابروهای شما را ببینند).

در اینجا نحوه صحیح عکس برداری آورده شده است تا آرایشگران بتوانند به درستی به شما در مورد کارهای بعدی راهنمایی کنند.

حداقل ۳ عکس بگیرید:

  • یک صورت مستقیم و تمام چهره
  • یکی از سمت چپ
  • یکی از سمت راست

بهتر است از دوربین پشتی استفاده کنید و نور طبیعی و مناسب را پیدا کنید.  در صورت امکان، از کسی بخواهید که به شما کمک کند و از هر ابرو و همچنین صاف عکس بگیرید.

عکس های تار، عکس هایی که در نور بد گرفتید و یا عکس های فیلتر دار را ارسال نکنید.  این فقط اتلاف وقت است زیرا پیگمنتر ها نمی توانند وضعیت را به درستی ارزیابی کنند.

سخن نهایی

میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی معمولا امکان پذیر است، اما بستگی به میزان اشباع رنگدانه، تیرگی و متراکم بودن تاتوی قدیمی شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.