آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران

آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران – آموزشگاه آرایشگری زنانه صورتگرماه بیش از ۴۰ دوره آموزشی آرایشگری در سطوح مبتدی و پیشرفته برگزار می کند. هنرجویان پس از اتمام دوره آرایشگری می توانند با دریافت گواهینامه رسمی از سازمان فنی و حرفه ای گامی در جهت حرفه ای شدن بردارند. دانش روز مربیان صورتگرماه و استفاده از تکنیک های همگام با تکنولوژی روز جهانی، سطح رضایت دانش آموزان و کیفیت آموزش را بسیار افزایش داده و آنها را در سطح بالاتری نسبت به رقبا قرار داده است.

با یادگیری نکات کسب درآمد در این دوره ها می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید. اگر قصد گذراندن بهترین دوره های آموزش آرایشگری در بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران و یا راه اندازی آرایشگاه را دارید، برای مشاوره رایگان در زمینه آموزش آرایشگری حرفه ای بانوان و یا ثبت نام اینترنتی با کارشناسان صورتگرماه تماس بگیرید. شما یک قدم تا حرفه ای شدن فاصله دارید.

آموزش آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران

در آموزشگاه صورتگرماه به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران، دوره های آموزشی خدمات آرایشگری به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش کوتاه کردن مو، آموزش بافتن، آموزش مو، آموزش کراتینه مو و آموزش رنگ کردن مو بخشی از آموزش های مربوط به خدمات مو می باشد. تمامی آموزش ها توسط اساتید مجرب و حرفه ای در محیطی استاندارد و بهداشتی ارائه می شود. آموزشگاه آرایشگری صورتگرماه تضمین می کند که در تمامی کلاس ها از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می شود و هنرجویان تا ۶ ماه از حمایت کامل مربیان برخوردار خواهند بود.

آموزش گریم

دوره های آموزشی خدمات آرایش و گریم در آموزشگاه صورتگرماه به صورت تخصصی و ویژه بازار کار ارائه می شود. آموزش گریم، آموزش گریم عروس، آموزش گریم و آرایشگری، آموزش خودآرایی و آموزش گریم کودکان بخشی از آموزش های مربوط به خدمات گریم و میکاپ می باشد. کلیه آموزش ها توسط معلمان مجرب و با مدارک بین المللی در محیطی استاندارد و بهداشتی ارائه می شود. در این دوره هنرجو علاوه بر مباحث فنی و تخصصی میکاپ و میکاپ، ارزیابی هندسی صورت مدل را می آموزد تا بهترین نوع آرایش را اجرا کند.

هنرجو در پایان دوره علاوه بر دریافت دیپلم فنی و حرفه ای تا ۶ ماه از پشتیبانی مستمر اساتید برخوردار بوده و تمرینات متعددی را بر روی مدل انجام می دهد تا کاملا آماده ورود به آرایش، انجام میکاپ و میکاپ باشد. بازار کار آرایشی علاوه بر این، کلیه دوره های آرایشگری می تواند به صورت آنلاین برگزار شود.

آموزش خدمات پوست در آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران

دوره های آموزشی خدمات پوست در آموزشگاه صورتگرماه به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش فیبروز ابرو، آموزش میکروبلیدینگ، آموزش اصلاح ابرو، آموزش پاکسازی پوست صورت، آموزش میکرونیدلینگ از جمله آموزش های مرتبط با خدمات پوست می باشد. کلیه دوره های آرایشگری توسط اساتید کاملا حرفه ای با مدارک بین المللی در محیطی استاندارد و بهداشتی تدریس می شود. این روزها خدمات پوست در آرایشگاه ها طرفداران زیادی دارد. همه حوزه های مراقبت از پوست، شغل هایی با درآمد خوب و پر مشتری در نظر گرفته می شوند.

آموزش خدمات لیفت و اکستنشن

دوره های آموزشی لیفت و اکستنشن در آموزشگاه صورتگرماه به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش اکستنشن مو، آموزش اکستنشن مژه، آموزش لیفت و لمینت مژه و آموزش لیفت و لمینت ابرو از آموزش های مربوط به خدمات لیفت و اکستنشن است. تمامی آموزش ها توسط مربیان مجرب و حرفه ای در محیطی استاندارد و بهداشتی ارائه می شود. در این دوره ها با نحوه جذب مشتری و تمامی نکات ویژه برای ورود به بازار کار آشنا می شوید. در کلاس های اکستنشن و لیفت، شما روی مدل زنده تمرین می کنید.

آموزش کاشت و طراحی ناخن

دوره های آموزشی خدمات کاشت و طراحی ناخن در آموزشگاه صورتگرماه به صورت تخصصی و ویژه بازار کار برگزار می شود. آموزش کاشت ناخن، آموزش طراحی ناخن و آموزش پدیکور و پارافین تراپی از جمله آموزش های مرتبط با خدمات طراحی و کاشت ناخن می باشد. کلیه دوره های آرایشگری توسط اساتید مجرب و حرفه ای در محیطی استاندارد و بهداشتی تدریس می شود. اگر به دنبال آموزش حرفه ای کاشت و طراحی ناخن به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران هستید، صورتگرماه موفقیت شما را در این زمینه ها تضمین می کند.

 

سوالات متداول از آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران

دیگران در مورد دوره آرایشگری چه می پرسند؟

۱ آیا در پایان دوره های آرایشگری دیپلم فنی حرفه ای دریافت خواهم کرد؟

بله، بسیاری از دوره ها دارای مدرک فنی حرفه ای هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر دوره با ما تماس بگیرید.

۲ آیا می توان آرایشگاه با مدرک فنی حرفه ای از تمامی لاین ها ایجاد کرد؟

خیر، برای افتتاح یک سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش یا هفت دوره مهارت جداگانه را بگذرانید.

۳٫ اگر ساکن شهرستان باشم چگونه می توانم در کلاس های صورتگرماه شرکت کنم؟

آموزشگاه صورتگرماه به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران آموزش هایی را در ساعات مختلف و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های مختلف در دوره ها شرکت کرده و در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند.

۴ اگر بعد از پایان دوره، همه دروس را یاد نگرفتم، آیا باید دوباره با هزینه شخصی در دوره شرکت کنم؟

خیر، در پایان دوره جلسات رفع اشکال برگزار می شود و برای هرگونه سوال و راهنمایی حداکثر تا ۶ ماه از پشتیبانی مربیان برخوردار خواهید بود.

۵٫ آیا می توانم بعد از فارغ التحصیلی به عنوان کارآموز در مدرسه کار کنم؟

بله، در صورت موافقت مربی، می توانید با پرداخت هزینه جداگانه، دوره کارآموزی را در مدرسه انجام دهید.

۶ آیا آموزشگاه صورتگرماه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت می کند؟

بله آموزشگاه آرایشگری صورتگرماه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد.

۷ بعد از اتمام دوره آموزشی چقدر طول می کشد تا بتوانم وارد بازار کار شوم؟

تمامی دوره های آموزشی برای ورود سریع به بازار کار طراحی شده اند و شما می توانید بلافاصله پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوید.

۸ چگونه می توانم از کیفیت دوره های ارائه شده مطمئن شوم؟

شما می توانید قبل از ثبت نام در دوره های آرایشگری در یک جلسه آزمایشی در کلاس مربوط به این دوره شرکت کنید.

۹ آیا برای اخذ دیپلم فنی حرفه ای به مدرک دانشگاهی نیاز دارم؟

خیر، برای دریافت مدرک حرفه ای نیازی به مدرک ندارید.

۱۰٫ آیا می توانم بلافاصله پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوم؟

بله، سرفصل های تمامی آموزش های صورتگرماه به صورت ویژه برای ورود سریع به بازار کار طراحی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.