کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به  روش sut از بهترین روشهای کاشت ابرو است که در ادامه این مطلب همه آنچه که باید درباره آن بدانید ارائه شده است. ابروها با وجود نازکی و کوچکی خود تاثیر بسیار مهمی در زیبایی چهره دارند. افراد در هر جنسیت و سن ممکن است به دلایلی مانند: ژنتیک، سوء تغذیه، کمبود آهن و حتی افزایش سن، موهای ابرو را از دست بدهند. ایرادات ابرو می تواند تا حد زیادی روی اعتماد به نفس و شادابی چهره آنها تاثیر منفی بگذارد. بنابراین همیشه به دنبال بهترین راه برای داشتن ابروهای طبیعی و دائمی هستند. یکی از این روشهای فوق العاده و مطمئن و در بین انواع مختلف آن، روش SUT است که یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها می باشد. برای آشنایی بیشتر با کاشت ابرو به روش SUT با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند

ریزش ابرو

همه ما ممکن است در طول زندگی خود ریزش مو و ریزش ابرو را تجربه کرده باشیم. ریزش ابرو می تواند به دلیل رژیم غذایی نامناسب و کمبود ویتامین ها، مشکلات ژنتیکی، تغییرات هورمونی، اضطراب و استرس ناشی از اتفاقات روزانه، بیماری های خاص مانند تیروئید و غیره رخ دهد. برخی افراد از روش های غیر دائمی برای ترمیم ابروهای از دست رفته استفاده می کنند.

استفاده از مداد ابرو و لوازم آرایشی و یا روش های آرایش دائمی مانند تاتو یا میکروبلیدینگ می تواند به طور موقت مشکل ریزش ابرو را حل کند. این روشها ممکن است بعد از مدتی به ابرو و موهای باقی مانده آن آسیب برساند. اما اگر به دنبال راه حل دائمی هستید و می خواهید ابروهای طبیعی خود را به دست آورید، کاشت ابرو SUT یکی از ساده ترین و پیشرفته ترین روش هاست.

کاشت ابرو به  روش SUT چیست؟

با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی، روش های مختلفی برای کاشت دائمی ابرو معرفی شده است. در همین حال، برخی از این روش ها فواید و نتایج بهتری را ارائه می دهند. یکی از این تکنیک های مدرن کاشت ابرو SUT است. این روش علاوه بر رفع معایب روش‌های قبلی، مزایای آن را افزایش داده و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاشت ابرو محسوب می‌شود. استفاده از تجهیزات دقیق و پیشرفته کاشت ابرو SUT را از سایر جراحی ها متمایز می کند.

روش SUT شباهت های زیادی با کاشت ابرو به روش fue دارد. اما استفاده از تکنولوژی پیشرفته در تکنیک SUE و برداشت انفرادی و جداگانه فولیکول ها (قسمتی که ریشه مو در آن قرار دارد و مو از رشد تا ریزش زمان خود را می گذراند) تا حد امکان از عوارض آن کاسته است. جراح با مهارت و تخصص خود از فناوری کاشت ابرو SUT استفاده می کند به گونه ای که پس از اتمام کاشت و پایان دوره نقاهت، ابروهایی بسیار طبیعی و زیبا خواهید داشت. اثری از جراحی یا جای زخم نیست! البته کوتاه بودن زمان ریکاوری یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این روش است.

اگر از فرم ابروهای خود ناراضی هستید یا به دلیل ریزش موی ابرو آنها را از دست داده اید، روش SUT ممکن است گزینه مناسبی برای زیبایی و زیبایی باشد. اگر در گذشته از روش های آرایش نیمه دائمی مانند تاتو ابرو استفاده کرده اید، می توانید از این روش نیز استفاده کنید. در واقع این تکنیک محدودیت خاصی ندارد.

مطلب پیشنهادی: آزمایشگاه در منزل تهران

مراحل کاشت ابرو به روش SUT

مراحل کاشت ابرو به روش SUT

مراحل کاشت ابرو به روش SUT

پس از تعیین وقت ملاقات با  بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران، نوبت به مشاوره دقیق می رسد تا پزشک علاوه بر بررسی سابقه پزشکی شما، انتظارات شما را از روش SUT برای ابروهای شما ارزیابی کند. او همچنین تاریخچه پزشکی، داروها و آلرژی های دارویی شما را خواهد دانست. تاکید می کنیم برای حصول نتیجه مطلوب باید اطلاعات لازم را در اختیار پزشک خود قرار دهید.

در ابتدا، پزشک از شما می خواهد که نتایج رویایی و دور از واقعیت را در مورد کاشت دائمی ابرو رها کنید و تصمیمی واقع بینانه بگیرید. سپس تمام جزئیات، مزایا، معایب و  مراقبت های قبل از  کاشت ابرو و همچنین  مراقبت های بعد از کاشت ابرو را توضیح می دهد. زیرا  نقش شما در حصول نتیجه مطلوب به اندازه مهارت پزشک و دقت تجهیزات مورد استفاده اهمیت دارد.

در  جلسه مشاوره رایگان، در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام، از صحبت با پزشک خود دریغ نکنید. او با حوصله به سوالات شما پاسخ می دهد. به طور خلاصه، مراحل کاشت ابرو SUT شامل موارد زیر است:

ارزیابی و بررسی بانک موی شما

بانک مو شامل ناحیه پشت سر و بین گوش است. این قسمت تحت تاثیر الگوی ریزش مو قرار نمی گیرد و استحکام موهای این قسمت از سایر قسمت ها بیشتر است. البته از موهای نزدیک گوش برای کاشت موی ابرو استفاده می شود. این موها به دلیل نرمی بیشتر شبیه موهای ابرو هستند.

طراحی مدل ابروی مورد نظر شما

دکتر طرح و مدلی را که دوست دارید و با توجه به سلیقه شما تعیین و مشخص می کند. آنچه در تعیین طرح ابرو مهم است این است که طرح جدید با کل صورت به خصوص فرم چشم ها هماهنگی داشته باشد.

 تراشیدن موهای ابرو و استفاده از بی حسی موضعی

جراح موهای شما را تراشیده تا عمل پیوند با دقت بیشتری انجام شود. کوتاه کردن مو تا ۱ میلی متر مورد نیاز است. سپس پس از استریل و تمیز کردن ناحیه مورد نظر از بی حسی موضعی برای کاهش درد حین جراحی استفاده می کند. یک دستگاه پیشرفته و یک میکروموتور تمام اتوماتیک فولیکول ها را از محل اهدا کننده خارج می کند. فولیکول بخشی از ساختار مو است که باعث رشد مو می شود.

 آماده سازی فولیکول ها

پس از برداشت، فولیکول ها بررسی و دسته بندی می شوند. هر فولیکول به طور متوسط ​​شامل ۱ تا ۴ تار مو است. فولیکول های سالم و با کیفیت بالا از ناحیه ابرو انتخاب و جدا می شوند.

 کاشت فولیکول ها در محل پیوند

فولیکول ها با توجه به زاویه و خواب ابرو یعنی فضاهای کوچک ایجاد شده در ابرو با استفاده از دستگاه میکروموتور تمام اتوماتیک یا به عبارت دیگر کاشته می شوند. پزشک با مهارت زیاد و دقت لازم، خواب ابروها را در نظر می گیرد تا پس از بهبودی شکل ابروها نامنظم نباشد.

محل اهدا کننده و ناحیه پیوند را بپوشانید.  و در نهایت دستورات مراقبت بعد از کاشت ابرو به شما ارائه شده و مرخص می شوید.

مراقبت های بعد از  کاشت ابرو به روش SUT

فرض کنید بعد از کاشت SUT مراقبت های لازم را طبق دستور پزشک انجام نمی دهید. در این صورت آسیب جدی به ابروهای کاشته شده وارد می شود و موهای کاشته شده خیلی سریع می ریزند و  دیگر رشد نمی کنند!  بنابراین، در طول دوره نقاهت، حتماً اقدامات احتیاطی زیر را به دقت رعایت کنید:

پس از جراحی، پزشک از بانداژ برای پوشاندن زخم‌های ناحیه اهداکننده استفاده می‌کند. لازم است این پانسمان به مدت  دو روز روی نواحی مورد نظر بماند. بنابراین در این دو روز مرتباً آنها را عوض کنید تا از خطر عفونت جلوگیری کنید.

هنگام برداشتن پانسمان از ناحیه اهدا کننده، ناحیه را به طور کامل بشویید.

هر  ۲ تا ۳ ساعت  یکبار اسپری مخصوصی را که پزشک تجویز کرده روی ابروهای خود اسپری کنید. به یاد داشته باشید که آن را در زمان مشخص شده و طبق دستورالعمل استفاده کنید!

اگر پینه، لخته خون خشک شده یا وضعیت پوسته پوسته در نواحی جراحی ایجاد شد، هرگز با آنها برخورد نکنید! بگذارید پس از بهبودی کاملا ناپدید شوند.

استفاده از کمپرس سرد برای کاهش التهاب اشکالی ندارد. اما به شرطی که  کمتر از ۲۰ دقیقه استفاده کنید!

مزایای روش sut

مزایای روش sut

مزایای روش sut

در بین روش های مختلف کاشت ابرو مزایای قابل توجه و رضایت بخشی دارد. بیایید برخی از مهمترین این مزایا را مرور کنیم:

  •  بدون نیاز به بیهوشی؛
  •  دوره نقاهت بسیار کوتاه؛
  •  بدون اثری از جای زخم یا اسکار؛
  •  داشتن ابروهای پرپشت و متراکم؛
  •  ابروهای ماندگار و ماندگار با مدل دلخواه;
  •  کاملاً کم تهاجمی (بدون جراحی و بستری شدن در بیمارستان)؛
  •  میزان آسیب به فولیکول ها را به حداقل می رسد

عوارض روش sut

همانطور که گفته شد کاشت ابرو SUT با رفع معایب سایر روش های قبلی کاشت و عارضه خاصی ندارد. عوارض ممکن است به دلیل انتخاب یک پزشک غیرمتخصص و یا حضور در کلینیک های نامعتبر باشد. علاوه بر این، بی توجهی شما به مراقبت پس از کاشت دائمی ابرو نیز می تواند منجر به عوارض، خطرات و در نتیجه مشکلاتی در رشد موهای جدید شود. بنابراین علاوه بر انتخاب پزشک و  بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران ، حتما دستورالعمل های مراقبتی را رعایت کنید. برخی از عوارض رایج روش SUT ممکن است شامل یکی از موارد زیر باشد:

  •  ورم
  •  عفونت
  •  عدم شباهت ابروها
  •  عدم رشد فولیکول
  •  قرمزی و التهاب پوست
  •  جای زخم باقی مانده
  •  زاویه نادرست قرار دادن موهای ابرو و رشد ناهموار ابرو

به یاد داشته باشید که نتایج کاشت ابرو به روش SUT در افراد مختلف با توجه به نوع و سرعت رشد مو متفاوت است.

هزینه  کاشت ابرو به روش SUT

هزینه روش SUT

هزینه روش SUT

هزینه روش SUT مانند سایر روش های کاشت دائمی ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد فولیکول های مورد نیاز برای پیوند، اندازه ناحیه بدون مو و آسیب دیده، کیفیت بانک موی فرد، تخصص، مهارت و تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی و سطح تجهیزات کلینیک همه عوامل هستند. که می تواند بر قیمت کاشت ابرو به روش SUT تاثیر بگذارد. مثلاً هر چه به مناطق شمالی تهران نزدیک می شویم، قیمت کاشت ابرو افزایش می یابد.

شرکت های بیمه هم کاشت ابرو را پوشش نمی دهند زیرا جراحی زیبایی محسوب می شوند. از سوی دیگر، برخی از مراکز از تخفیف و اقساط برای پرداخت هزینه کاشت ابرو استفاده می کنند تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را تامین کنند. حتما قبل از اقدام با پزشک یا کلینیک مورد نظر خود در مورد هزینه کاشت ابرو صحبت کنید.

سخن نهایی درباره کاشت ابرو به روش SUT

روش SUT یکی از ایمن ترین روش های کاشت مو است. بدون درد، خونریزی، بیهوشی و با بهترین نتیجه. اگر قصد انتخاب روش SUT را برای کاشت ابرو دارید، حتماً یک پزشک مجرب و حرفه ای را انتخاب کنید که خدمات خود را در بهترین مراکز زیبایی و کاشت مو ارائه می دهد و اقدامات مراقبتی قبل و بعد از کاشت را انجام دهید. به یاد داشته باشید که نتایج کاشت با تکنیک SUT در صورت مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران تضمینی است و به شما ابروهایی دائمی و طبیعی خواهد داد.

مطالب پیشنهادی:

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.