اکستنشن مژه روسی چگونه انجام میشود؟

اکستنشن مژه روسی یکی از محبوب ترین روشهای اکستنشن است. در این مطلب همه چیز را در مورد اکستنشن مژه روسی، مراقبت های پس از آن، نگهداری و مقایسه با سایر مدل ها بیاموزید.

اکستنشن مژه‌های به‌عنوان مژه‌های روسی یا روسی نیز شناخته می‌شوند ، زیرا توسط یک تکنسین روسی اختراع شده‌اند. آنها یک درمان نسبتاً جدید هستند که جهان را طوفان کرده است.

 اکستنشن های مژه روسی چیست؟

مژه های روسی نوعی اکستنشن مژه هستند که در آن فن های کوچک معمولاً ۲ تا ۶ مژه روی یکی از مژه های طبیعی شما زده می شود و در نتیجه مژه هایی ضخیم و متراکم ایجاد می کنند. این مژه‌ها نسبت به مژه‌های کلاسیک ظریف‌تر و روشن‌تر هستند و ظاهر چشم‌گیرتری به چشم‌ها می‌دهند.

مواد مژه روسی

بر خلاف اکستنشن مژه کلاسیک که می‌تواند از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شود، مژه‌های روسی از الیاف مصنوعی بسیار ریز ساخته شده‌اند که معمولاً از راسو مصنوعی استفاده می‌شود . آنها به گونه ای ساخته شده اند که نازک تر و در نتیجه سبک تر باشند زیرا مژه های بیشتری روی یک مژه طبیعی زده می شود.

ضخامت اکستنشن مژه روسی

اکستنشن‌های  روسی از اکستنشن‌های بسیار ظریفی ساخته می‌شوند که معمولاً در ضخامت‌های ۰٫۰۳ تا ۰٫۱۰ میلی‌متر تولید می‌شوند، برخلاف مژه‌های کلاسیک که می‌توانند قطرشان ۰٫۱۵ یا ۰٫۲۰ میلی‌متر باشد.

آنها بسیار سبک و نازک تر از مژه های طبیعی شما هستند. می توانید ۲ بعدی، ۳ بعدی، ۴ بعدی، ۵ بعدی و ۶ بعدی را انتخاب کنید ، و برخی از هنرمندان حتی مژه هایی تا ۸ بعدی (یا بیشتر، برای مژه هایی با حجم بالا) ارائه می دهند.

  • مژه های سبک روسی – دو بعدی و سه بعدی
  • مژه های روسی با وزن متوسط ​​– ۴ بعدی و ۵ بعدی
  • مژه های سنگین وزن روسی – ۶ بعدی و بالاتر.

 زمان انجام اکستنشن مژه روسی چقدر است؟

زمان انجام اکستنشن مژه روسی چقدر است؟

زمان انجام اکستنشن مژه روسی چقدر است؟

انجام اکستنشن مژه ها ۱٫۵ تا ۲ ساعت طول می کشد . تکنسین مژه مژه های شما را تمیز کرده و برای درمان آماده می کند. شما تصمیم می گیرید که چه نوع مژه هایی از دو بعدی تا ۶ بعدی می خواهید. تکنسین مژه با توجه به استحکام و طول مژه های طبیعی شما در مورد استایل و ضخامت مژه ها به شما توصیه می کند.

فن‌آوری مژه هر فن را در چسب فرو می‌کند و آن را روی مژه‌های طبیعی شما اعمال می‌کند. کمی صبر کنید تا چسب خشک شود. توصیه می شود قبل از درمان یک تست پچ انجام دهید تا مطمئن شوید که به چسب مژه حساسیت ندارید.

 

چگونه برای انجام اکستنشن مژه روسی آماده شوم؟

قبل از قرار ملاقات باید تمام آثار آرایش را پاک کنید. توصیه می شود ۲۴ ساعت قبل از درمان از ریمل ضد آب استفاده نکنید تا از تمیزی کامل مژه های خود مطمئن شوید. اگر لنزهای تماسی خود را می‌زنید و دوش می‌گیرید آن را بردارید زیرا به شما توصیه می‌شود تا ۲۴ ساعت پس از درمان از آب و بخار پرهیز کنید.

 

مراقبت بعد از اکستنشن مژه روسی چگونه است؟

مژه های روسی نیاز به مراقبت های بعدی خاصی ندارند. مهم است که تا زمانی که چسب کاملاً خشک نشود آنها را خیس نکنید. بنابراین، در ۲۴ ساعت اول از آب و بخار پرهیز کنید. از محصولات روغنی استفاده نکنید و سعی کنید به پشت بخوابید. به مژه های خود دست نزنید.

مطلب پیشنهادی : بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

اکستنشن مژه روسی چقدر ماندگاری دارد؟

مژه های روسی ۶-۸ هفته بدون پر کردن دوام دارند. آنها به مژه های طبیعی شما چسبیده اند، بنابراین چرخه رشد خود را دنبال می کنند و با مژه های طبیعی شما می ریزند.

 

هر چند وقت یکبار باید ترمیم اکستنشن روسی اقدام کنیم؟

پر کردن، پر کردن یا قرار ملاقات های اصلاحی برای طولانی تر کردن اثر اکستنشن مژه وجود دارد. همانطور که در بالا گفته شد، آنها با ریزش مژه های طبیعی شما می ریزند. زمان آن فرا رسیده است که وقتی حدود ۵۰ درصد از حجم مژه های خود را از دست می دهید، که تقریباً ۳ تا ۴ هفته پس از درمان اولیه است، مقدار بیشتری را اضافه کنید.

 

هزینه اکستنشن مژه روسی چقدر است؟

قیمت متوسط ​​اکستنشن مژه روسی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار است. قیمت به محبوبیت سالن/تکنسین، مکان و موادی که استفاده می‌کنند بستگی دارد.

 

مژه های روسی عوارض جانبی

افزودن اکستنشن مژه روسی روشی کاملا ایمن است، اما خطراتی نیز دارد.

عوارض بالقوه می تواند در اثر استفاده نادرست ایجاد شود. اگر هنرمند مهارت کافی نداشته باشد، می‌تواند به جای مژه‌های طبیعی، مژه‌ها را روی پلک‌ها بزند، که باعث می‌شود مژه‌های  برای پوشیدن ناراحت‌کننده باشند و به مژه‌های طبیعی شما آسیب بزنند. همچنین، هنرمند ممکن است در شرایط غیراستریل کار کند، بنابراین خطر ابتلا به عفونت را دارید. به همین دلیل مهم است که در انتخاب یک هنرمند مژه دقت کنید.

شما همچنین ممکن است به چسب مژه حساسیت داشته باشید، بنابراین توصیه می شود قبل از درمان یک آزمایش پچ انجام دهید. همچنین، اگر مژه ها را بکشید، و سعی کنید به تنهایی آنها را بردارید، خطر آسیب رساندن به مژه های طبیعی خود را دارید. بنابراین، نکاتی را که توسط فن مژه ارائه شده و در این متن آمده است، دنبال کنید تا مطمئن شوید که هیچ عارضه جانبی وجود ندارد.

نحوه برداشتن اکستنشن مژه روسی

نحوه برداشتن اکستنشن مژه روسی

نحوه برداشتن اکستنشن مژه روسی

بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید زیرا خطر آسیب رساندن به مژه های طبیعی خود را دارید. تکنسین از محصولات ویژه ای استفاده می کند که برای از بین بردن اکستنشن مژه قدیمی به درستی، بدون آسیب رساندن به مژه های طبیعی شما، فرموله شده اند.

برخی از تکنسین ها ۲۰ تا ۳۰ دلار برای خدمات حذف هزینه می گیرند. همچنین برخی از فن‌آوران مژه وجود دارند که محصولات را برای حذف ایمن اکستنشن مژه می‌فروشند. گزینه های حذف را با هنرمند مژه خود بررسی کنید.

 

مژه های روسی در مقابل مدل های دیگر

تفاوت بین مژه های روسی و اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

مقایسه مژه کلاسیک، روسی و هیبریدی

مقایسه مژه کلاسیک، روسی و هیبریدی

درمان اکستنشن مژه کلاسیک به معنای استفاده از ۱ اکستنشن مژه بر روی ۱ مژه طبیعی است، در حالی که با مژه های روسی، فن های ۲ تا ۶ مژه نازک اعمال می شود.

در حالی که اکستنشن مژه کلاسیک به مژه‌های شما بلند می‌شود، مژه‌های  شکاف بین مژه‌های کم‌پشت را پر کرده و پرپشتی می‌کنند و در نتیجه ظاهری نرم و نرم‌تر ایجاد می‌کنند. مژه‌های  برای افرادی است که می‌خواهند ظاهری دراماتیک‌تر داشته باشند، این مژه‌ها وضوح و شفافیت کاملی ایجاد می‌کنند که چشم‌ها را واقعاً برجسته می‌کند، در حالی که مژه‌های کلاسیک طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

گفته می شود مژه های بیشتر از مژه های کلاسیک ماندگاری دارند. آنها همچنین به چسب کمتری نیاز دارند.

تفاوت بین مژه های روسی و مژه های هیبریدی چیست؟

مژه های هیبریدی ترکیبی از اکستنشن مژه کلاسیک و اکستنشن مژه روسی است. مژه‌های کلاسیک مجزا بلندی می‌دهند، در حالی که مژه‌های  عمق و تراکم می‌بخشند.

با ترکیب این دو روش، با مژه های هیبریدی بلندی و پری به دست می آورید. مژه‌های هیبریدی برای افرادی که می‌خواهند خط مژه‌ای پرتر و مژه‌ای بافت‌دارتر داشته باشند، مناسب است. مژه های هیبریدی را گاهی مژه های آمریکایی می نامند.

تفاوت بین اکستنشن مژه روسی و مدل های دیگر چیست؟

مژه های روسی ظاهری پر زرق و برق و دراماتیک ایجاد می کنند و برای افرادی که واقعاً می خواهند برجسته باشند عالی هستند. آنها از ۱۶ اکستنشن مژه با ضخامت ۰٫۰۳ و ۰٫۰۴ استفاده می کنند.

مقایسه اکستنشن مژه کلاسیک، روسی و هیبریدی

همه چیز به ترجیحات شما بستگی دارد.

  • مژه‌های کلاسیک (۱:۱) – برای افرادی که می‌خواهند ظاهری طبیعی داشته باشند تا به مژه‌های طبیعی خود بلندتر اضافه کنند.
  • مژه های روسی (۲ تا ۸ مژه روی یک مژه طبیعی) – برای کسانی که ظاهر دراماتیک تری را ترجیح می دهند و دوست دارند آرایش کنند.
  • مژه‌های هیبریدی – (کلاسیک + مژه‌های ) – برای کسانی که مژه‌های بلند و پرپشتی ندارند، این ترکیب برای نتایج عالی بلند و پر می‌کند.

 

چگونه از اکستنشن های مژه روسی نگهداری کنیم؟

اکستنشن مژه روسی یک راه عالی برای حذف آرایش صبحگاهی است. آنها کم تعمیر و نگهداری هستند، اما بدون نگهداری نیستند.

  1. بعد از ۳-۴ هفته یک قرار ملاقات رزرو کنید.
  2. مژه های خود را هر روز با یک اسپول تمیز برس بزنید.
  3. مژه های روسی را با صابون ملایم تجویز شده یا آب میسلار معمولی تمیز کنید، سپس به آرامی با آب بشویید. می توانید از برس سایه چشم استفاده کنید. ملایم باشید، بدون مالش.
  4. از محصولات روغنی استفاده نکنید، زیرا چسب را حل می کنند.

 

آیا می توانم روی اکستنشن روسی خود از ریمل استفاده کنم؟

استفاده از ریمل

استفاده از ریمل روی اکستنشن روسی

خیر، استفاده از ریمل با مژه های روسی توصیه نمی شود. اول از همه، نیازی به آن نیست – مژه های شما بدون ریمل بسیار زیبا به نظر می رسند. ثانیاً می تواند مژه ها را سفت کند و باعث شکستگی شود. همچنین روی چسب مژه تاثیر می گذارد.

 

آیا مژه های روسی به مژه های طبیعی شما آسیب می زند؟

اگر به درستی انجام شود و نکات مراقبت پس از آن را رعایت کنید، اکستنشن مژه روسی به مژه های طبیعی شما آسیب نمی رساند. اگرچه اینطور به نظر نمی رسد، اما معمولاً از مژه های کلاسیک روشن تر هستند و از چسب کمتری استفاده می کنند.

 

سخن نهایی

با مژه های روسی، همه می توانند هر زمان که بخواهند مژه های هالیوودی داشته باشند. فقط مهم است که یک تکنسین مژه را هوشمندانه انتخاب کنید. اگر می خواهید برای جلوگیری از خطر ابتلا به عفونت، اجازه ندهید یک فرد فاقد گواهینامه مژه های شما را بزند.

مطالب پیشنهادی:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.