بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

اکستنشن مژه در غرب تهران توسط مراکز تخصصی یا آرایشگاه ها انجام می شود و توسط افرادی که دوره تخصصی مرتبط را گذرانده اند و پس از دریافت گواهی، متخصص اکستنشن مژه هستند انجام می شود. در غرب تهران اکثر سالن های زیبایی به دلیل استقبال زیاد مشتریان خدمات اکستنشن مژه را نیز ارائه می دهند اما اکثر کسانی که قصد کاشت مژه را دارند به دنبال بهترین مرکز اکستنشن مژه برای انجام کار با بالاترین کیفیت هستند.

اگر شما هم تصمیم به اکستنشن مژه برای زیبایی چشم خود دارید، بهتر است به یک مرکز تخصصی و قابل اعتماد مراجعه کنید تا کاشت مژه موقت شما بدون عارضه انجام شود. بهترین مراکز اکستنشن مژه غرب تهران از مژه ها و مواد با کیفیت عالی برای اکستنشن مژه استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که بی کیفیت بودن چسب یا مژه ها نه تنها چشمان شما را زشت می کند، بلکه عوارض زیادی مانند سوزش و قرمزی در چشمان خود خواهید داشت.

در ادامه بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران را برای شناخت شما عزیزان معرفی کرده ایم و برای مشاوره رایگان و تماس مستقیم می توانید بر روی شماره زیر کلیک کنید:

 

مراحل کار در بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

کاشت مژه در سالن های زیبایی با استفاده از مژه مصنوعی به صورت تکی و با چسب مخصوص انجام می شود که ماندگاری آن بستگی به نوع و برند مژه و مهارت متخصص اکستنشن مژه دارد. نوع مژه مصنوعی مورد استفاده معمولاً موی انسان است و استفاده از موی مصنوعی، ابریشم و موی حیوانات توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث حساسیت چشم یا پوست شود.

در مقاله ای دیگر از مجله پری به معرفی بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در تهران پرداختیم، مطالعه این مطلب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

مدل های مختلف اکستنشن در مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

در بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران و همچنین در اکثر سالن های زیبایی اکستنشن مژه به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام از این مدل ها برای چشم هایی با فرم های مختلف مناسب است.

  • مژه کلاسیک (کاشت تک به تک مژه)

اگر به ظاهر طبیعی علاقه دارید، بهترین انتخاب برای شما اکستنشن مژه کلاسیک است. در این روش هر رشته مژه مصنوعی روی یک رشته از مژه های طبیعی شما قرار می گیرد و ظاهری طبیعی به چشمان شما می بخشد.

  • مژه والیوم (سه بعدی)

در این روش انتهای چندین مژه مصنوعی با چسب به هم متصل شده و سپس روی یکی از مژه های طبیعی شما قرار می گیرد.

  • اسپایکی

اکستنشن مژه Spikey ترکیبی از روش های کلاسیک، حجم دهنده و مگا حجم دهنده است. در این روش مژه ها بسیار روشن هستند

  • مگا والیوم

اکستنشن مگا والیوم دهنده نسبت به اکستنشن حجم دهنده حجم بیشتری دارد و برای کسانی که مژه های کوتاهی دارند توصیه می شود.

  • هیبریدی

اکستنشن مژه هیبریدی ترکیبی از روش های والیوم و کلاسیک است که سبک تر از والیوم و سنگین تر از کلاسیک است.

نمونه کارهای مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

نمونه کار اکستنشن در غرب تهران

 

 

نمونه کار اکستنشن در غرب تهران

منبع پیشنهادی برای مطالعه بیشتر

مطلب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.