اکستنشن مژه کلاسیک + ۰ تا ۱۰۰ مزایا و معایب آن

اکستنشن مژه کلاسیک یک روند بزرگ برای تقویت مژه بوده است. همه چیز با اکستنشن مژه کلاسیک شروع شد و در این بین، سبک های جدیدی نیز به وجود آمد. با این حال، مژه های کلاسیک همچنان پرطرفدارترین مدل ها هستند و در این مقاله همه چیز را در مورد آنها خواهید آموخت.

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

اکستنشن مژه کلاسیک یکی از انواع اکستنشن مژه است که بر روی نسبت ۱:۱ اعمال می شود، به این معنی که یک اکستنشن به یک مژه طبیعی متصل می شود . یک اکستنشن به چسب آغشته می شود و بر روی یکی از مژه های طبیعی شما اعمال می شود، برخلاف مژه های خوشه ای نواری که روی پوست پلک زده می شود. اکستنشن مژه کلاسیک به مژه های انفرادی یا اکستنشن مژه ۱ به ۱ نیز معروف است.

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟
اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

مژه‌های کلاسیک سنتی‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها هستند، زیرا نتایج طبیعی به نظر می‌رسند، برای چشم سنگین نیستند و اگر به درستی انجام شوند، آسیبی به مژه‌های طبیعی شما وارد نمی‌کنند. اما پیشنهاد می شود اگر به نتایج طبیعی خیلی اهمیت می دهید روش لیفت مژه را نیز بررسی کنید. آنها در مواد مختلف و همچنین طول، ضخامت و نوع فر هستند.

مواد اکستنشن مژه کلاسیک

انواع اکستنشن را می توان از مواد طبیعی یا مصنوعی، معمولا از خز راسو، سمور و روباه، و همچنین ابریشم و راسو مصنوعی ساخت.

 

اکستنشن طبیعی مژه

  • مژه های راسو – ساخته شده از خز مینک که از دم راسوهای سایبری یا چینی گرفته شده است، سبک وزن هستند و واقعا طبیعی به نظر می رسند. عیب این است که آنها گران هستند. نگرانی های اخلاقی نیز وجود دارد زیرا آنها از خز واقعی حیوانات ساخته شده اند.
  • مژه های سمور – سبک ترین، اما همچنین گران ترین اکستنشن مژه کلاسیک. مناسب برای افرادی که مژه های بسیار روشنی دارند. حتی طبیعی تر از مژه های راسو به نظر برسید.
  • مژه های خز روباه – که از برس زدن دم روباه به دست می آیند، زیبا و کرکی به نظر می رسند. گران تر از مژه های راسو.

اکستنشن مژه مصنوعی

  • مژه‌های ابریشمی – ساخته‌شده از ابریشم مصنوعی، مانند مژه‌های راسو ضخیم‌تر به نظر نمی‌رسند، اما کمی براق‌تر هستند. آنها همچنین به سبک مژه های راسو نیستند، اما همچنان راحت هستند و برای استفاده روزمره عالی به نظر می رسند.
  • مژه های راسو مصنوعی – یک جایگزین عالی برای کسانی که مژه های راسو طبیعی نمی خواهند. این مژه ها برای تقلید از اکستنشن های راسو ایجاد شده اند اما به سبک مژه های کلاسیک راسو نیستند. مزایا این است که آنها ارزان تر هستند، می توان آنها را حالت داد و در طول ها، ضخامت ها و فرهای مختلف وجود دارد. مژه‌های راسو مصنوعی محبوب‌ترین مژه‌ها هستند زیرا به راحتی با شکل چشم و ترجیحات هر مشتری سازگار می‌شوند.

درمان اکستنشن مژه کلاسیک چقدر دوام دارد؟

درمان معمولاً ۱٫۵ تا ۲ ساعت طول می کشد. فن مژه چشم های شما را برای درمان آماده می کند و سپس هر یک از اکستنشن های کلاسیک مژه را به صورت جداگانه به چسب مژه آغشته کرده و روی مژه های طبیعی خود بمالید.

چگونه برای درمان اکستنشن کلاسیک مژه آماده شوم؟

داشتن مژه های تمیز و ناحیه اطراف آن بسیار مهم است، بنابراین در جلسه ملاقات آرایش نکنید و قبل از درمان از ریمل ضد آب پرهیز کنید تا مطمئن شوید که مژه های شما کاملاً بدون آرایش هستند. همچنین از محصولات حاوی روغن دور چشم خودداری کنید.

قبل از قرار ملاقات، لنزهای تماسی خود را بردارید . همچنین توصیه می شود قبل از درمان دوش بگیرید زیرا نباید بعد از آن دوش بگیرید زیرا این امر می تواند روی چسب مژه تأثیر بگذارد. مدتی طول می کشد تا کاملا خشک شود.

مطلب پیشنهادی : بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

مراقبت پس از اکستنشن مژه کلاسیک چگونه است؟

در ۲۴ ساعت اول پس از درمان مراقب باشید، زیرا چسب هنوز تازه است:

  • در ۲۴ ساعت اول مژه های خود را خیس نکنید. از دوش گرفتن طولانی مدت، بخار آب، شنا کردن، عرق کردن، ورزش کردن خودداری کنید.
  • سعی کنید به پشت بخوابید.
  • از فر کننده مژه استفاده نکنید.
  • از محصولات روغنی برای چشم خود استفاده نکنید.

مراقبت بعد از اکستنشن مژه کلاسیک چگونه است؟ ax

ماندگاری روش کلاسیک چقدر است؟

اکستنشن مژه کلاسیک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود تا از چرخه رشد مژه پیروی کند. افراد معمولاً حدود ۲۰ درصد از مژه های خود را در هفته از دست می دهند. اکستنشن مژه کلاسیک ۶ تا ۸ هفته بدون پر کردن دوام دارد.

اگر می خواهید مدت زمان اکستنشن مژه های کلاسیک را طولانی تر کنید، بهتر است هر ۴ هفته یکبار پرکننده های منظم داشته باشید. اکستنشن های بیشتری در جایی که مژه های طبیعی شما ریخته اند اضافه می شود. اگر صبر کنید تا همه آنها به طور طبیعی از بین بروند، باید درمان کامل را تکرار کنید.

چگونه بفهمم زمان ترمیم کردن اکستنشن فرا رسیده است؟

فن‌آوری‌های مژه معمولاً از شما می‌خواهند که حداقل ۴۰ درصد از اکستنشن‌های مژه را برای پر کردن مژه داشته باشید. دفعات پر کردن مژه ها فردی است زیرا برخی افراد دوره رشد مژه کوتاه تری دارند. بنابراین، انتظار داشته باشید ۳-۴ هفته پس از درمان اولیه، یک قرار ملاقات رزرو کنید.

هزینه اکستنشن مژه کلاسیک چقدر است؟

قیمت به عوامل مختلفی مانند انتخاب اکستنشن (مواد، مارک و غیره)، محل شما و محبوبیت فناوری مژه بستگی دارد.

چگونه می توانم اکستنشن مژه کلاسیک را بردارم؟

چگونه می توانم اکستنشن مژه کلاسیک را بردارم؟

می توانید صبر کنید تا با مژه های طبیعی تان بریزند. اگر به هر دلیلی می‌خواهید زودتر آن‌ها را بردارید، بهتر است به فناوری مژه خود مراجعه کنید. همه آنها باید یک سرویس حذف داشته باشند و معمولاً ۲۰ تا ۳۰ دلار برای برداشتن اکستنشن مژه کلاسیک دریافت می کنند.

اگر سعی کنید به تنهایی اکستنشن مژه کلاسیک خود را بردارید، در خطر آسیب دیدن مژه های طبیعی خود هستید، پس بهتر است این کار را به متخصصان بسپارید.

 

اکستنشن مژه کلاسیک در مقابل سایر سبک ها

تفاوت بین مژه های کلاسیک و مژه های حجم دهنده چیست؟

همانطور که قبلا گفته شد، با مژه های کلاسیک ۱ اکستنشن روی ۱ مژه طبیعی اعمال می شود. با مژه های حجم دهنده، چندین اکستنشن نازک تر به ۱ مژه طبیعی متصل می شود. بسته به تعداد مژه هایی که به یک مژه طبیعی چسبیده اند، معمولاً از دو بعدی به ۶ بعدی می روند. به آنها اکستنشن مژه حجم دهنده روسی نیز می گویند.

مژه های کلاسیک به مژه های طبیعی شما بلندی می بخشند، اما مژه های حجم دهنده به ضخامت و عمق می افزایند. آنها جلوه ای نرم و پر مانند و کمی ظاهری دراماتیک ایجاد می کنند. مژه های حجم دهنده روسی برای افرادی که هر روز آرایش می کنند مناسب تر است زیرا مژه های کلاسیک طبیعی تر به نظر می رسند و برای استفاده روزمره مناسب تر هستند.

تفاوت بین مژه های کلاسیک و مژه های هیبریدی چیست؟

اکستنشن مژه هیبریدی ترکیبی از روش کلاسیک و روسی است. این بدان معنی است که در برخی از نقاط مژه های جداگانه اضافه می شود، در حالی که در برخی دیگر، مژه های ۲ یا بیشتر از مژه ها استفاده می شود. هنرمندان مژه معمولاً از اکستنشن مژه های کلاسیک بلندتر برای ایجاد مژه های هیبریدی استفاده می کنند.

با ترکیب این دو روش، با مژه های هیبریدی بلندی و پری به دست می آورید. ایده آل برای افرادی که می خواهند خط مژه پرتر و مژه های بافتی تری داشته باشند.

اکستنشن مژه کلاسیک، حجم دهنده یا هیبریدی کدام بهترین هستند؟

ریمل روی اکستنشن مژه کلاسیک

مژه‌های کلاسیک برای افرادی که قبلاً مژه‌های خوبی دارند اما می‌خواهند طول بیشتری داشته باشند و ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند، مناسب است.

اکستنشن مژه روسی برای کسانی است که ظاهری دراماتیک تر دوست دارند، در حالی که مژه های هیبریدی هم بلندی و هم ضخامت را اضافه می کنند، برای کسانی که مژه های طبیعی نازک تری دارند یا برای کسانی که می خواهند ست مژه های کلاسیک متراکم تری داشته باشند.

چگونه از اکستنشن مژه کلاسیک مراقبت کنیم؟

کافی است هر ۳-۴ هفته یک بار تکمیلی رزرو کنید. همچنین، اگر می‌خواهید تا حد ممکن دوام داشته باشند، هنگام دوش گرفتن از آنها محافظت کنید.

مژه های کلاسیک خود را به طور منظم ، هر روز یا هر روز دوم تمیز کنید. آنها را به آرامی با آب میسلار یا مقداری شوینده مخصوص مژه و برس سایه چشم پهن بشویید، سپس با آب بشویید. آنها را مالش ندهید و بعد خشک کنید.

اگر می خواهید مژه های کلاسیک عالی برای مدت طولانی تری داشته باشید، سعی کنید روی شکم نخوابید.

 

آیا می توانم ریمل را روی اکستنشن کلاسیک بزنم؟

ریمل روی اکستنشن مژه کلاسیک
ریمل روی اکستنشن مژه کلاسیک

بله، اگر واقعاً بخواهید، می توانید. اما در این مورد نکات منفی وجود دارد.

در مرحله اول، ریمل به مژه شما وزن بیشتری اضافه می کند. همچنین، می تواند روی چسب مژه تاثیر بگذارد. بنابراین اگر می خواهید از ریمل استفاده کنید، از وسط مژه ها شروع کنید. هرگز آن را به ریشه مژه ها نزنید. مراقب باشید و بیش از یک لایه اضافه نکنید.

اگر واقعاً می خواهید با ریمل حجم بیشتری بدهید، از ریمل ضد آب یا روغنی استفاده نکنید، زیرا می تواند روی چسب مژه تأثیر بگذارد و پیوند را از بین ببرد.

آیا مژه های کلاسیک مژه های طبیعی شما را خراب می کنند؟

اگر به درستی انجام شود و نکات مراقبتی و نگهداری را رعایت کنید، اکستنشن کلاسیک به مژه های طبیعی شما آسیب نمی رساند.

 

سخن نهایی

اکستنشن کلاسیک یک راه عالی برای افزایش طول مژه های طبیعی و داشتن مژه های فوق العاده هر روز است. آنها روشی کم هزینه برای بهبود ظاهر شما و افزایش عزت نفس شما هستند. به همین دلیل است که آنها بسیار محبوب هستند.

https://www.schoolofglamology.com/post/what-s-the-difference-between-classic-volume-hybrid-eyelash-extensions

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.