اکستنشن مژه هیبریدی چیست و چگونه انجام می شود؟

اکستنشن مژه هیبریدی ترکیبی عالی از دو مدل برای کسانی است که خواهان مژه های پرپشت و بلند هستند. همه چیز را در مورد اکستنشن مژه هیبریدی، هزینه، نگهداری، عوارض جانبی و موارد دیگر بیاموزید.

ابتدا اکستنشن های مژه کلاسیک وجود داشت و سپس تکنسین های مژه راهی پیدا کردند که با اکستنشن مژه حجم دهنده، مژه ها را حتی پرپشت تر و ضخیم تر نشان دهند. ترکیب این دو باعث ایجاد یک سبک جدید اکستنشن مژه شد – مژه های هیبریدی . این مژه ها به دلیل قابل تنظیم بودن و طبیعی تر به نظر رسیدن مژه های حجم دهنده محبوب هستند و اغلب درخواست می شوند.

مژه های هیبریدی چیست؟

اکستنشن مژه هیبریدی دو مدل مژه های کلاسیک و مژه های حجم دهنده روسی را ترکیب می کند تا ظاهری سفارشی و طبیعی تر ایجاد کند. مژه های کلاسیک، که در آن ۱ اکستنشن مژه به ۱ مژه طبیعی شما اعمال می شود، در برخی از نقاط برای افزایش طول مژه ها اضافه می شود. مژه های حجم دهنده روسی فن های کوچک ۲-۶ مژه چسبیده هستند که روی ۱ مژه طبیعی اعمال می شوند. اینها برای افزودن تراکم و پر بودن بیشتر استفاده می شوند.

بنابراین، مژه های هیبریدی مژه های کلاسیک (۱:۱) و مژه های حجم دهنده (۲-۶:۱) هستند که برای بلند و حجم دادن به مژه های کم پشت مخلوط می شوند. نتیجه؟ ظاهر اکستنشن مژه‌ای بافت‌دار که طبیعی‌تر از ظاهر حجم‌دهنده روسی به نظر می‌رسد.

 

روش اکستنشن مژه هیبریدی

روش اکستنشن مژه هیبریدی ۱٫۵ تا ۲٫۵ ساعت طول می کشد . همانطور که در بالا گفته شد، فن‌آوران مژه از ترکیبی از مژه‌های کلاسیک و مژه‌های حجم‌دهنده استفاده می‌کنند، معمولاً ۵۰٪ از یک مدل، ۵۰٪ از سبک دیگر، اما گاهی اوقات، این رابطه ۳۰٪: ۷۰٪ است، بسته به اینکه چقدر ضخیم می‌خواهید هیبریدی خود را داشته باشید. مژه ها بودن

فناوری مژه، اکستنشن مژه‌ها را با ضخامت‌ها، طول‌ها و فرهای مختلف ترکیب می‌کند تا بسته به ترجیحات و وضعیت مژه‌های طبیعی شما ظاهر دلخواه را به شما بدهد. شما می توانید انتخاب کنید که آیا یک مجموعه هیبریدی سیخ دار می خواهید یا یک مجموعه کوتاه تر و طبیعی تر.

مطلب پیشنهادی : بهترین مرکز اکستنشن مژه غرب تهران

چگونه برای اکستنشن هیبریدی مژه آماده شوم؟

چگونه برای اکستنشن هیبریدی مژه آماده شوم؟

چگونه برای اکستنشن هیبریدی مژه آماده شوم؟

قبل از اینکه به وقت ملاقات مژه های هیبریدی خود بیایید، توصیه می شود که تمام آثار آرایش را پاک کرده و با مژه هایی کاملا تمیز همراه باشید. از محصولات روغنی خودداری کنید و قبل از اکستنشن از فر مژه استفاده نکنید.

متخصصان مژه همچنین توصیه می کنند موهای خود را قبل از اکستنشن بشویید ، زیرا از شما خواسته می شود تا ۲۴ ساعت پس از اکستنشن از دوش گرفتن طولانی مدت و بخار بخار خودداری کنید تا زمانی که چسب کاملاً خشک شود.

اگر از لنزهای تماسی استفاده می کنید، آنها را قبل از قرار ملاقات بردارید. همچنین، بهتر است قبل از اکستنشن قهوه ننوشید زیرا باید ۲ ساعت بی حرکت بمانید.

ماندگاری مژه های هیبریدی چقدر است؟

اکستنشن مژه هیبریدی به مژه های طبیعی شما متصل می شود، بنابراین چرخه رشد خود را دنبال کرده و با آنها می ریزند. بنابراین، اکستنشن مژه هیبریدی ۶ تا ۸ هفته دوام می‌آورد ، اما انتظار می‌رود که پس از ۳ تا ۴ هفته حدود ۵۰ درصد از مژه‌های هیبریدی از بین برود.

 

هر چند وقت یک بار باید پر کردن مژه های هیبریدی را انجام دهم؟

Infill یا پر کردن معمولاً ۳-۴ هفته پس از اکستنشن رزرو می شود . مژه‌ها معمولاً از شما می‌خواهند که حداقل ۴۰ تا ۵۰ درصد مژه‌های هیبریدی باقی‌مانده را برای افزودن بیشتر داشته باشید.

اگر بیشتر منتظر بمانید، درمان باید تکرار شود و به‌جای هزینه‌ی پر کردن، قیمت کامل مجموعه از شما دریافت می‌شود.

 

قیمت اکستنشن مژه های هیبریدی چقدر است؟

قیمت مژه های هیبریدی بسته به موقعیت مکانی شما و محبوبیت هنرمند بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار متغیر است.

پر کردن مژه های هیبریدی معمولاً نصف قیمت درمان کامل است.

 

عوارض جانبی

عوارض جانبی مژه های هیبریدی بسیار نادر است اما ممکن است رخ دهد. آنها عبارتند از:

  • واکنش های آلرژیک – قبل از اکستنشن، تست پچ انجام دهید تا مطمئن شوید که به چسب مژه حساسیت ندارید.
  • عفونت – اگر هنرمند در شرایط غیراستریل کار کند ممکن است اتفاق بیفتد
  • آسیب به مژه های طبیعی شما – به دلیل استفاده نادرست اتفاق می افتد. حتی ممکن است تقصیر شما باشد اگر نکات مراقبت پس از آن را رعایت نکنید یا سعی نکنید به تنهایی مژه های هیبریدی را بردارید.
  • تحریک – برای جلوگیری از این امر، باید مژه های هیبریدی خود را به درستی، طبق توصیه تکنسین مژه، تمیز کنید. در متن زیر درباره تمیز کردن مژه های هیبریدی خود بیشتر بدانید.

آیا می توانم اکستنشن مژه های هیبریدی را در خانه بردارم؟

این توصیه نمی شود، به خصوص اگر محصولات کافی برای حذف اکستنشن مژه ندارید. به تکنسین مژه خود مراجعه کنید تا اکستنشن مژه هیبریدی شما را به درستی جدا کرده و مژه های شما را تمیز کند. همه آنها باید خدمات حذف ارائه دهند.

 

مژه های هیبریدی در مقابل مدل های دیگر

تفاوت بین اکستنشن مژه های هیبریدی و مژه های روسی

تفاوت بین اکستنشن مژه های هیبریدی و مژه های روسی

تفاوت بین مژه های هیبریدی و مژه های کلاسیک چیست؟

مژه های کلاسیک اکستنشن مژه فردی هستند، به این معنی که ۱ اکستنشن مژه روی ۱ مژه طبیعی اعمال می شود. مژه های هیبریدی از ترکیبی از مژه های کلاسیک و اکستنشن مژه های حجم دهنده استفاده می کنند.

تفاوت بین اکستنشن مژه های هیبریدی و مژه های روسی چیست؟

اکستنشن مژه روسی با استفاده از فن های از پیش ساخته شده از ۲-۶ (یا در برخی موارد بیشتر) اکستنشن مژه های نازک و سبک روی یکی از مژه های طبیعی شما ایجاد می شود. مژه‌های هیبریدی مژه‌های کلاسیک و مژه‌های حجم‌دهنده را ترکیب می‌کنند و نتیجه مژه‌های بلند، متراکم و پرپشت هستند که طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

چگونه از اکستنشن های هیبریدی مژه نگهداری کنم؟

همانطور که در بالا گفته شد، مژه‌های هیبریدی ۶ تا ۸ هفته بدون پر کردن دوام می‌آورند، اما بعد از ریزش نیمی از آن‌ها ظاهر خوبی پیدا نمی‌کنند، که بعد از یک ماه اتفاق می‌افتد. بنابراین، یک قرار ملاقات تکمیلی پس از ۳-۴ هفته لازم است.

اکستنشن مژه هیبریدی باید به طور مرتب تمیز شود تا باکتری ها از بین بروند. همچنین تمیز کردن آنها بسیار مهم است زیرا تجمع پوست مرده و روغن می تواند پیوند چسب را بشکند. آنها را با یک قرقره تمیز مرتباً مسواک بزنید و اگر می خواهید دوام بیشتری داشته باشند از محصولات روغنی استفاده نکنید.

چگونه اکستنشن مژه هیبریدی خود را تمیز کنیم؟

در اینجا نکاتی در مورد نحوه صحیح تمیز کردن مژه های هیبریدی وجود دارد:

  • از میسلار واتر یا محصول دیگری که مخصوص تمیز کردن اکستنشن مژه طراحی شده است استفاده کنید.
  • از یک برس سایه چشم تمیز استفاده کنید.
  • برس را در پاک کننده آغشته کنید و به آرامی مژه ها را تمیز کنید.
  • برس را در آب فرو کنید و به آرامی روی مژه ها فشار دهید.
  • با استفاده از دستمال، مژه ها را خشک کنید و تمام آب اضافی را از بین ببرید.

تمیز کردن اکستنشن مژه‌ها به طور منظم باعث می‌شود که آن‌ها پف کرده و زمان بین پر کردن مژه‌ها را طولانی‌تر کنید.

آیا می توانم روی مژه های خود ریمل بزنم؟

شما نباید روی مژه های هیبریدی خود ریمل بزنید، زیرا باعث سنگینی مژه ها می شود و باعث می شود مژه ها بشکنند و حتی به مژه های طبیعی شما آسیب بزنند. همچنین، تمیز کردن آنها را سخت تر می کند و همانطور که در بالا گفته شد، تمیز کردن اکستنشن مژه بسیار مهم است.

آیا مژه های هیبریدی به مژه های طبیعی شما آسیب می زند؟

اگر به درستی انجام شود و نکات مراقبت و نگهداری بعد از آن را رعایت کنید، آسیبی به مژه های طبیعی شما وارد نخواهد کرد . به همین دلیل مهم است که یک تکنسین مژه ماهر و دارای گواهینامه انتخاب کنید، نکات مراقبت پس از آن را رعایت کنید و مژه های خود را مرتباً تمیز کنید. همچنین، سعی نکنید آنها را در خانه بردارید – این کار را به یک متخصص بسپارید.

 

سخن نهایی

مژه های هیبریدی برای افرادی که می خواهند به مژه های طبیعی خود بلندی و حجم بیافزایند عالی است. آنها ضخیم تر از کلاسیک هستند اما به اندازه مژه های حجم دهنده چشمگیر نیستند. ترکیبی عالی از این دو سبک آن ها را بسیار جذاب و محبوب کرده است.

مطالب پیشنهادی:

لیفت مژه چیست؟

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه و ابرو در تهران

https://www.byrdie.com/lash-extension-tips

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.