بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران را چطور پیدا کنیم؟

امروزه اغلب افراد به خصوص خانم ها به دنبال روش های درمانی برای حفظ سلامت و شادابی پوستشان هستند که با توجه به پیشرفت علم پزشکی روش های تخصصی مختلفی نیز برای این منظور وجود دارد که یکی درمان های جدید تحت عنوان میکرونیدلینگ که برای از بین بردن لک ها و جای جوش ها به کار می رود توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم پس دعوت می کنم با ما همراه باشید

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ  یکی از روش های درمانی جدید است که به منظور جوانسازی پوست در بهترین مراکز در تهران به کار می رود، فرایند انجام متد درمان توسط دستگاهی غلطان که بر روی پوست حرکت می کند صورت می پذیرد، سرعت حرکت این دستگاه براساس نوع پوست و عارضه های روی آن که توسط پزشک تشخیص داده می شود تعیین می گردد.

با هر بار حرکت دستگاه غلطان سوزن های ریزی که در آن وجود دارد وارد پوست  صورت شده و با تحریک سلول های پوستی موجب ایجاد کلاژن سازی می شوند.

ویژگی های بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران کدام است؟

امروزه روش های درمانی که برای زیبایی و جوانسازی پوست به کار می رود به سرعت در حال گسترش است و هر روزه با روش ها و متدهای جدیدی برای این مورد روبرو هستیم، که در این میان میکرونیدلینگ با توجه به تاثیر بسزایی که در جوانسازی و شادابی پوست دارد در زمره پرطرفدارین روش های درمانی پوستی قرار دارد و افراد زیادی به دنبال بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران هستند تا از انجام این روش زیبایی بهره مند گردند.

در حقیقت کلینیک های زیادی برای انجام میکرونیدلینگ در سطح شهر وجود دارد که شما را در انتخاب بهترین آن ها سردرگم می کند، لذا برای این که بتوانید به یک  مرکز میکرونیدلینگ خوب مراجعه کنید در ادامه چند مورد از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران را بیان می کنیم:

  • اولین و مهمترین ویژگی که در انتخاب یک مرکز میکرونیدلینگ در تهران باید به آن توجه کنید داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است، به این معنا است که کلیه خدماتی که در این مرکز انجام می شود زیر نظر وزارت بهداشت بوده و اصول و قوانین بهداشتی در آن رعایت می گردد.
  • از دیگر ویژگی های بهترین مرکز میکرونیدلینگ کادر درمانی حرفه ای و با تجربه آن است، یک کلینیک درمانی زمانی می تواند اعتبار بالایی کسب کند که خدمات آن توسط بهترین و مجرب ترین متخصصین انجام شود.
  • یک کلینیک درمانی زیبایی بایستی براساس جدیدترین و به روز ترین متدهای درمانی روز دنیا به ارائه خدمات بپردازد.
  • از دیگر مواردی که در زمان انتخاب مرکز میکرونیدلینگ باید به آن توجه کنید مکان و فضا و تجهیزات بهداشتی است که برای مراجعین در آن فراهم شده است.

مطلب پیشنهادی: میکرونیدلینگ آر اف

فرایند انجام میکرونیدلینگ در بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران به چه صورت است؟

همانطور که پیشتر گفتیم درمان میکرونیدلینگ از طریق یک دستگاه غلطان که دارای سوزن های ریزی است انجام می شود، با حرکت این دستگاه سوزن ها وارد پوست شده و سوراخ های سطحی را بر روی آن ایجاد می کنند و همزمان با فرو رفتن سوزن ها محلول ترمیمی که حاوی ویتامین ث است به پوست تزریق می شود و از این طریق فرایند ترمیم و جوانسازی پوست صورت می گیرد، میکرونیدلینگ برای موارد زیادی نظیر از بین بردن لکه های پوستی، جای سوختگی، از بین رفتن چین و چروک، بستن منافذ باز و جای جوش و… کاربرد دارد و برای تمامی موراد ذکر شده در صورتی که بیمار طول و دوره درمان را کامل کند تاثیرگذار خواهد بود.

میکرونیدلینگ یک روش غیر تهاجمی است که مدت زمان انجام آن در هر جلسه با توجه به میزان عارضه پوستی بیمار ممکن است از چند دقیقه تا یک ساعت به طول بیانجامد، برای این که از این شیوه درمانی نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید لازم است در جلسات متعدد با فاصله ۴ الی ۶ هفته براساس نظر پزشک متخصص طول دوره درمان را کامل کنید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت میکرونیدلینگ در تهران با توجه به نتیجه مطلوبی که بیمار از آن دریافت می کند کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 

انجام میکرونیدلینگ چه مزایایی دارد؟

مزایای میکرونیدلینگ

مزایای میکرونیدلینگ

  • فرایند درمان زیبایی با میکرونیدلینگ به گونه است که بیمار در مدت زمان انجام آن هیچگونه دردی را احساس نمی کند.
  • قیمت میکرونیدلینگ در تهران کاملا به صرفه است
  • درمان میکرونیدلینگ برای انواع پوست ها مناسب است
  • دوره بهبودی و نقاهت میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش های زیباسازی پوست کمتر است.
  • برای پوست تمامی نقاط بدن مانند صورت و گردن قابل استفاده است.
  • این قفرایند درمانی هیچگونه تغییر را در رنگدانه های پوستی ایجاد نمی کند.

 

قبل و بعد از انجام میکرونیدلینگ چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

نکاتی که باید قبل از مراجعه به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران و انجام فرایند درمان رعایت کنید به قرار ذیل است:

  • استفاده از هر گونه وسایل آرایشی پوستی از قبیل کرم و یا لوسیون بر روی ناحیه تحت درمان ممنوع است.
  • در صورتی که به هرنوع بیماری پوستی مبتلا هستید قبل از انجام درمان میکرونیدلینگ حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • اگر از دیگر روش های درمانی برای جوانسازی پوست استفاده کرده اید و مدت زمان کمی از آن گذشته است حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

نکاتی که بعد از انجام درمان میکرونیدلینگ باید رعایت کنید به قرار ذیل است:

بعد از انجام درمان میکرونیدلینگ وارد دوره نقاهت می شوید لذا برای بهبودی سریعتر توصیه می کنیم حتما نکات بعد از درمان را رعایت کنید.

  • التهاب، سرخی و کبودی از جمله مواردی است که ممکن بعد از میکرونیدلینگ بر روی ناحیه تحت درمان ایجاد می شود که جای هیچگونه نگرانی نیست و بعد از گذشته ۴۸ ساعت کاملا رفع می شود.
  • از مصرف خودسرانه دارو برای از بین بردن التهاب و قرمزی خودداری کنید.
  • به مدت ۴۸ ساعت بعد از میکرونیدلینگ از دوش گرفتن و استحمام خودداری کنید
  • از ورزش کردن و انجام کارهای سنگینی که موجب تعریق پوست می شود پرهیز کنید.
  • سعی کنید به مدت ۷۲ ساعت در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و یا در صورت لزوم حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • پوست برخی افراد که تخت درمان میکرونیدلینگ قرار می گیرند ممکن است پوسته پوسته شود در صورتی که چنین موردی را مشاهده کردید برای رفع آن می توانید از کرم های مرطوب کنند استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.