آموزش گام به گام فیکانتور لب

یکی دیگر از دوره های پرطرفدار صنعت آرایشگری، آموزش فیکانتور لب است که توسط آموزشگاه های آرایشگری برگزار می شود و با توجه به محبوبیت این رشته، آکادمی پری کلینیک به عنوان یکی از آموزشگاه های فعال در زمینه آموزش آرایشگری تصمیم به برگزاری این دوره گرفت.

هنرجویان متقاضی این رشته آرایشگری می توانند با ثبت نام در این دوره و گذراندن فصل های این دوره ضمن کسب تخصص کافی مدرک آموزش فیکانتور را دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره و قیمت ثبت نام و سایر اطلاعات در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما به طور کامل به سوالات شما پاسخ دهند. لازم به ذکر است برای شرکت در دوره اطلاعات مختصر و مفیدی را در راهنمای زیر خواهید یافت. توصیه می شود تا پایان این راهنما با ما همراه باشید.

 

فیکانتور لب چگونه انجام می شود؟

فیکانتور هنر طراحی خط چشم نیمه دائمی و رنگ کردن لب در خطوطی است که بر اساس نسبت طلایی (Phi 1.618) و مورفولوژی صورت شکل می‌دهند. تقارن لب با استفاده از PhiApp تعیین می شود و تمام درمان ها با استفاده از تجهیزات بهداشتی و استریل انجام می شود. فیکانتور تکنیک های مختلفی را برای اصلاح عیوب طبیعی، رنگ و شکل با توجه به معیارهای زیبایی شناسی ارائه می دهد.

از این تکنیک برای تاکید بر خطوط نیز استفاده می شود. فیکانتور برای همه افراد بالای ۱۸ سال یا افراد زیر سن قانونی با مجوز اجباری والدین که مایل به اصلاح زیبایی لب یا پلک خود هستند مناسب است. برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن درمان، پوست نباید در مرحله جوانسازی قرار گیرد.

 

خط چشم و خط لب با استفاده از دستگاه درمان PMU – Simplicity Master یا Simplicity Artist ساخته می شود که رنگدانه را در پوست قرار می دهد. این دستگاه ها به آرامی پوست را لمس می کنند تا آسیبی به آن وارد نشود.

با کشش مناسب پوست (بدون اعمال فشار) و اعمال ضربات کوتاه و سریع در جهت صحیح، رنگدانه در پوست قرار می گیرد و اثر مطلوب حاصل می شود. لکه های پوستی که مقدار مناسب رنگ را جذب نمی کنند، می توانند با ضربه های کوتاه و سریع ضربه بخورند.

مباحث آموزشی فیکانتور لب

مباحث آموزشی فیکانتور لب

 

  • میکروپیگمنتیشن رژ لب و خط لب
  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • تجزیه و تحلیل ساختار پوست
  • اصول ترکیب رنگ
  • تشکیل میکروپیگمنتیشن
  • میکروپیگمنتیشن خط چشم، سایه چشم و مژه

مدرک آموزشی دوره فیکانتور لب و چشم

یکی از سوالات متداول هنرجویانی که در دوره آموزشی فیکانتور لب و چشم شرکت می کنند این است که آیا پس از پایان دوره گواهینامه دریافت می کنیم یا خیر؟ به شرط قبولی در امتحان نهایی که توسط مدرسه برگزار می شود، فیکانتور را دریافت می کنند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این دوره و همچنین مدرک ارائه شده می توانید با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما علاوه بر مشاوره لازم، نمونه ای از این مدرک را در اختیار شما قرار دهند.

 

هزینه دوره آموزشی فیکانتور

سؤال دیگری که هنرجویان می پرسند هزینه آموزش فیکانتور است. در پاسخ به این سؤال همچنین لازم به ذکر است که تمامی دوره های برگزار شده توسط این گروه به سه صورت نیمه خصوصی، خصوصی و گروهی برگزار می شود.

لازم به ذکر است که موضوعات و موضوعات این سه روش آموزشی یکسان است اما متناسب با تعداد شرکت کنندگان و همچنین ساعات این سه دوره ها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت این ثبت نام در این دوره با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما لیست قیمت این دوره و همچنین راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

درامد و بازار کار میکروبلیدینگ ابرو

بازار کار در میکروبلیدینگ ابرو چگونه است؟
بازار کار در میکروبلیدینگ ابرو چگونه است؟

توجه به بازار هر دوره سازماندهی شده برای هر هنرجو مهم است. در صنعت آرایشگری برای هنرجویان بازار کار بسیار مهم است و بسیاری از افراد دوست دارند وارد رشته ای شوند که بازار کار خوبی داردکه در این دوره به بررسی آن می پردازیم.

از آنجایی که لب ها و چشم ها در زیبایی بسیار مؤثر هستند، افراد به این دو قسمت اهمیت زیادی می دهند، بنابراین می توان گفت بازار کار خوبی برای فیکانتور وجود دارد.

 

 

وسایل مورد نیاز برای شرکت در آموزش فیکانتور چشم و لب

برای هر دوره ای که در آن ثبت نام می کنید، باید ابزار و مواد متناسب با ماهیت آن دوره خریداری کنید. برای شرکت در این دوره نیز باید ابزار و تجهیزات لازم را خریداری کرده و در دوره ها از آنها استفاده کنید و به کلاس بیاورید تا با نحوه کار با آنها آشنا شوید.

لازم به ذکر است که قبل از خرید هر نوع تجهیزاتی باید در اولین جلسه این دوره حضور داشته باشید و مدرس این دوره لیست دقیقی از این ابزارها و تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد. و برای خرید این ابزار و وسایل به بازار می روید.

برخی از مهمترین ابزارهایی که برای دوره آموزشی فیکانتور باید از آنها استفاده کنید عبارتند از دستگاه میکرو پیگمنتیشن، سوزن یکبار مصرف، اپلیکیشن همسان، رنگ های خاص آکادمی فیکانتور. کرم بی حس برجسته شده است

 

نحوه ثبت نام در دوره آموزش فیکانتور

اگر به عنوان هنرجو تمایل به ثبت نام در دوره آموزشی فیکانتور را دارید می توانید با مراجعه حضوری به دفتر آکادمی پری کلینیک در این دوره ثبت نام کنید. لطفا با شماره های درج در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن ارائه اطلاعات لازم، شما را ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که آموزش این دوره به‌صورت آنلاین در حال ضبط می باشد و در صورت تهیه کامل آن در صورت انجام از همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.