بهترین دوره آموزش شیدینگ لب

اگر شما هم کنجکاو هستید که شیدینگ لب چیست؟ و بهترین مرکز آموزش شیدینگ لب کدام است؟ و یا عوامل تعیین کننده قیمت شیدینگ لب در مرکز تخصصی چیست؟ با ما همراه باشید.

شیدینگ بخشی از تکنیک های آرایشی دائمی و نیمه دائمی است. این تکنیک به منظور زیباتر شدن رنگ لب ها انجام می شود. برخی از خانم‌ها احساس می‌کنند که این رنگ باعث می‌شود لب‌ها برجسته شوند. اما شیدینگ لب به تغییر رنگ لب مربوط می شود و ربطی به حجم لب ندارد.

مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

هزینه شیدینگ لب در مراکز تخصصی بسته به حقوق پیگمنتر، نوع علامت رنگ، نحوه شیدینگ، موقعیت جغرافیایی و … تعیین می شود. برای دیدن نمونه های شیدینگ لب قبل و بعد به گالری سایت رسمی پری کلینیک مراجعه کنید.

چند مرحله از شیدینگ لب

مراحل شیدینگ لب

مراحل شیدینگ لب

مراحل شیدینگ لب ها به مهارت پیگمنتر بستگی دارد. برخی از پیگمنتر ها شیدینگ تاتو را از قسمت های بیرونی و برخی دیگر شیدینگ تاتو را از قسمت های داخلی شروع می کنند. مهمترین مراحل در شیدینگ لب استفاده از بی حسی موضعی و شیدینگ است. علاوه بر این پس از پایان میکروشیدینگ لب نباید از نکات مراقبتی غافل شوید. زیرا رعایت نکات مراقبتی باعث افزایش ماندگاری شیدینگ لب می شود.

قبل از شروع شیدینگ، باید با مشاهده رنگ های مختلف شیدینگ لب، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگام انتخاب رنگ به این نکته توجه داشته باشید که رنگ انتخاب شده با رنگ پوست شما هماهنگ است. هماهنگی رنگ لب ها با رنگ پوست منجر به افزایش چشمگیر زیبایی طبیعی صورت می شود.

مزایای آموزش شیدینگ لب

شیدینگ یکی از محبوب ترین و کم خطرترین تکنیک های زیبایی است. با این کار از تجدید دائمی رژ لب خود رهایی خواهید یافت و دیگر نیازی به همراه داشتن دائمی آن نخواهید داشت.

تکنیکی است که برای تخصصی بودن ارزش دارد که درآمد بالایی هم دارد و از جمله تکنیک هایی است که سال ها در بورس باقی می ماند و سنجیده می شود. با فراگیری این تکنیک در پری کلینیک علاوه بر آموزش در بهترین مرکز آموزش زیبایی، در پایان دوره آموزش شیدینگ، آموزش هایی مانند میکروبلیدینگ و غیره را می بینید.

 

در مورد میکروشیدینگ لب چه می‌دانید؟

شیدینگ لب روشی برای هماهنگی و رنگ آمیزی لب ها است که یک تکنیک ترکیبی محسوب می شود. در این تکنیک از دو تخصص شیدینگ و میکروپیگمنتیشن استفاده می شود و با استفاده از دستگاه شیدینگ رنگ دلخواه روی پوست لب زده می شود که هم فرم و هم رنگ لب را تغییر می دهد.

این تکنیک که با توجه به رنگ پوست شما به خوبی انتخاب شده است، زیبایی لب های شما را دو چندان می کند. تغییرات پس از میکروشیدینگ بسیار طبیعی است. این روش در دسته آرایش های نیمه دائمی قرار می گیرد، اما ماندگاری آن بسته به رنگ پوست زیبایی، رنگ شیدینگ انتخابی، میزان چربی پوست و مواد استفاده شده متفاوت است.

شیدینگ لب با ماندگاری بالا

شیدینگ لب با ماندگاری بالا

شیدینگ لب با ماندگاری بالا

ماندگاری شیدینگ لب به مهارت استاد و دقت بعد از شیدینگ بستگی دارد. افرادی که تجربه شیدینگ لب را دارند به خوبی می‌دانند که رعایت توصیه های نگهداری بسیار مهم است. زیرا رعایت نکات مراقبتی باعث تثبیت رنگ و افزایش طول عمر شیدینگ لب می شود. علاوه بر این، عمق نفوذ رنگ در زیر پوست لب نیز مهم است.

 

برای اینکه تجربه یک شیدینگ لب حرفه ای را داشته باشید باید مرکز تخصصی را انتخاب کنید. شیدینگ لب به عنوان  رژ لب دائمی نیز شناخته می شود. با این حال، شیدینگ لب تفاوت های جزئی با رژ لب دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. شیدینگ در واقع به معنای شیدینگ است و اثر طبیعی تری دارد. اما در رژ لب دائمی رنگ به طور یکنواخت روی سطح لب پخش می شود.

 

نگهداری های بعد از شیدینگ لب ها

رعایت مراقبت پس از شیدینگ لب ها به ماندگاری بیشتر رنگ و تثبیت آن کمک می کند. شیدینگ یکی از تکنیک های آرایشی دائمی و نیمه دائمی است. اما این تکنیک برای افزایش ماندگاری نیاز به رعایت نکاتی دارد.

اگر می خواهید رژ لب حتی بعد از یک ماه رنگ زیبایی داشته باشد، باید دستورالعمل های مراقبت را رعایت کنید. مهم ترین نکته مراقبتی که در دوران نقاهت باید به آن توجه کنید، از دستکاری و کندن پوسته های لب  خودداری کنید. اجازه دهید روند ترمیم لب به طور طبیعی انجام شود و از دستکاری پوسته های لب خودداری کنید.

مفهوم شیدینگ لب و اهمیت نکات مراقبتی در این تکنیک را یاد گرفتیم. در ادامه به انواع رنگ های شیدینگ لب و اهمیت انتخاب بهترین رنگ برای شیدینگ لب می پردازیم.

آموزش رنگ های شیدینگ لب

رنگ های شیدینگ لب

رنگ های شیدینگ لب

به طور معمول، رنگ های شیدینگ لب در رنگ های صورتی و قرمز موجود است. زیرا طیف رنگ صورتی و قرمز پرطرفدارترین است و با تمام رنگ های پوست سازگار است. هنگام انتخاب رنگ مورد نظر خود باید توجه داشته باشید که در دوران نقاهت مقداری از رنگ از بین برود.

در نتیجه، رنگی که در نهایت می بینید روشن‌تر از رنگ اصلی است. برای انتخاب رنگ بهتر است با پیگمنتر مشورت کنید. زیرا رنگ اصلی می افتد و پیگمنتر به خوبی می‌داند که رنگ انتخابی چقدر می افتد.

شیدینگ لب، مانند  تکنیک میکروبلیدینگ، یکی از تکنیک های نسبتا جدید است.در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائمی می توانید با مشاوران مراکز تخصصی پری کلینیک تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین متدهای شیدینگ لب

آموزش شیدینگ لب با جدیدترین متدهای روز به شما کمک می کند تا در این زمینه شغلی را شروع کنید و فواید زیادی را به همراه داشته باشید. در آموزش شیدینگ لب ای قبل از شروع کلاس های حضوری فیلم شیدینگ لب در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.

این مزیت به دلیل آشنایی اولیه هنرجو است. در واقع قبل از شرکت در کلاس های حضوری با این تکنیک آشنا می شوید تا روند کلاس های حضوری مفیدتر باشد.
هزینه دوره شیدینگ لب بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت آموزش شیدینگ لب  به قسمت مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

زمان ترمیم شیدینگ لب

ترمیم شیدینگ لب یکی از مهمترین مراحل در شیدینگ لب است. برای افزایش ماندگاری شیدینگ لب عوامل مهمی از جمله مهارت استاد و رعایت نکات مراقبتی وجود دارد. اما یک عامل بسیار مهم دیگر وجود دارد و آن ترمیم شیدینگ لب است. ترمیم شیدینگ برای تثبیت رنگ ضروری است. در واقع مرحله ترمیمی در تمام تکنیک های زیبایی دائمی از جمله  فیبروز  و شیدینگ لب یا سایر تکنیک ها ضروری است.

هزینه شیدینگ لب با هزینه ترمیم شیدینگ لب متفاوت است. زیرا ترمیم شیدینگ به زمان کوتاه تری نیاز دارد و بر هزینه آن تأثیر می گذارد. هر مرکز تخصصی فاکتورهای خاصی برای تعیین هزینه دارد. به همین دلیل برای اطلاع از هزینه با مرکز تخصصی مورد نظر خود تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.