دوره آموزش آرایش دائم در تهران

آموزش آرایش دائم در تهران – زیبایی یکی از مهم ترین عواملی است که در چهره افراد تاثیر زیادی دارد. خانم ها همیشه به دنبال داشتن چهره ای زیبا برای خود بوده اند و سعی می کنند از لوازم آرایشی برای پوشاندن عیوب صورت و زیباتر شدن خود استفاده کنند. استفاده از لوازم آرایشی با ماندگاری نسبتاً طولانی گران است. بنابراین باید راهی پیدا کنیم که به ما امکان دهد با هزینه کمتر به آنچه می خواهیم برسیم.

تاتو یا آرایش دائمی راهی برای رهایی از آرایش سنگین و گران‌قیمت بود. تاتو شامل تزریق یک سری مواد خاص به لایه دوم پوست به نام درم است. این لایه از پوست خونریزی نمی کند و طرح مورد نظر ما را دائمی می کند. تکنیک تاتو برای خانم هایی که می خواهند زیبایی و تزیین دائمی را در صورت یا اعضای بدن خود ایجاد کنند مؤثر است.

مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

آموزش آرایش دائم
آموزش آرایش دائم

بررسی آموزش تاتو ابرو در تهران

بهترین مرکز تاتو ابرو در تهران در اینجا به بررسی و معرفی  آموزش تاتو صورت در تهران می پردازیم.

تاریخچه آموزش آرایش دائم و تاتو:

اولین فردی که از تاتو استفاده کرد طراح مد و هنرمند مشهور مکس ساترلند بود که این تکنیک را در سال ۱۹۰۲ در انگلستان به عموم مردم معرفی کرد.

با گذشت زمان و در دهه ۳۰ این روش رایج شد و به محبوب ترین روش زیبایی تبدیل شد. تاتو به دلایل مختلفی در کشورهای مختلف رواج یافته است که از جمله آنها می توان به منشأ فرقه ای، مذهبی، سنتی اشاره کرد و مهم ترین خاستگاه آن زیبایی است.

این تاتو دارای طرح های زیبا و متنوعی است که از الهام، سنت و سلیقه مردم همه کشورها نشات گرفته است. این طرح ها علاوه بر جنبه زیبایی می توانند معنای خاصی داشته باشند.

در هر کشور، تاتو با استفاده از ابزار و مواد خاص ساخته می شود. گاهی تاتو به صورت غیربهداشتی باعث درد، خونریزی و عفونت می شود و همچنین ممکن است فرد به بیماری های عفونی و پوستی مبتلا شود.

البته با پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه و تربیت افراد ماهر و آگاه، استفاده از مواد و تجهیزات ایمن باعث شده تا بیماری های ناشی از تاتو به حداقل ممکن برسد.

آشنایی با دوره آموزش آرایش دائم

رشته تاتو به عنوان یکی از سخت‌ترین دوره های فنی حرفه ای شناخته می شود. پیش نیاز حضور در این دوره آشنایی کامل هنرجویان با دوره های اصلاح صورت و ابرو، مهارت های آماده‌سازی پوست و طراحی تاتو مناسب صورت هر فرد و از همه مهمتر آشنایی با اصول ایمنی و بهداشت تاتو می باشد.

هنرجویان در این دوره توانایی طراحی و اجرای تاتو را می آموزند. آن ها همچنین دروس مربوط به ضدعفونی و آناتومی پوست و مو را می‌دانند. این دوره با حضور مدرسان مجرب برگزار می شود که سبک های مختلف را به هنرجویان آموزش می دهند.

روش های تاتو:

سبک لنزینگ، تاتو به سبک کوچک، تاتو به سبک مائوری، تاتو به سبک تریبال، تاتو به سبک سلینک، تاتو به سبک یولیگان، تاتو به سبک ماندالا، تاتو به سبک بلکورک، تاتو به سبک داتورک، طرح تاتو به سبک داتورک، استایل تاتو آب، استایل تاتو، تاتو به سبک رئالیسم، تاتو سبک بئومکانیک، تاتو سبک سورئالیسم و… آموزش داده می شود.

عناوین آموزش آرایش دائم یا تاتو:

عناوین آموزش تاتو یا آرایش دائمی
عناوین آموزش تاتو یا آرایش دائمی
  1. تئوری پوست و لایه های پوست
  2. ترکیب و شناخت رنگ های مختلف
  3. شناخت انواع سوزن ها و استفاده از آنها
  4. شناخت انواع وسایل و وسایل
  5. کانتورینگ ابرو، برش، کادرابو، سایه ابرو، سایه ابرو، خط چشم، خط چشم، خط لب و رژ لب
  6. ریمو
  7. تمرینات عملی برای هنرجویان
  8. کمک در خرید لوازم جانبی و کمک آموزشی برای هنرجویان

تمامی این مراحل زیر نظر مربیان مجرب و حرفه ای انجام می شود. ویژگی این آموزش این است که مهارت و توانایی هایی را در هنرجو ایجاد می کند تا بتواند آرایش دائمی ابرو و مژه، آرایش دائمی لب ها و سایه های لب، آرایش دائمی چشم و پذیرایی را با توجه به شرایط انجام دهد. خواسته های مشتری زیبا به مشتری تحویل دهید.

در دوره تاتو چه نکاتی را یاد می گیریم؟

  • آشنایی با تئوری نور، رنگ، انعکاس رنگ
    • تشخیص انواع چهره
    • تشخیص رنگ های گرم و سرد
    • نحوه استفاده از سوزن و کاربرد آن
    • نحوه استفاده صحیح از سوزن در لایه های عمیق پوست
    • نکات و روش صحیح استفاده از داروهای بیهوشی
    • آشنایی با عوارض بیهوشی
    • استفاده صحیح از ابزار تاتو و مواد مصرفی مناسب

دو نکته قابل توجه:

در این دوره علاوه بر آموزش فوق، دو آموزش مهم دیگر نیز به هنرجویان ارائه می شود:
• دوره میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن.
در این دوره هنرجویان با خطوط مختلف ابرو بر روی پوست طبیعی و مصنوعی و خطوط ابرو آشنا می شوند.
• دوره آموزشی تاتو لب
در این دوره هنرجویان با خطوط مختلف لب، طرح های مختلف خط لب و اشکال مختلف لب آشنا می شوند.

ابزار آموزش تاتو:

با توجه به حساسیت زیاد کار و اهمیت رعایت نکات بهداشتی، هنرجویان در این دوره زیر نظر مربیان مجرب استفاده از ابزار و مواد لازم برای تاتو و تمامی نکات مهم این کار را یاد می گیرند. در طول این دوره تمامی ابزار و لوازم در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.

تمامی نکات مهم برای استفاده از این ابزار توسط مربیان به هنرجویان آموزش داده می شود. در این دوره، هنرجویان نحوه حفظ بهداشت، استریل کردن ابزار و پیشگیری از بیماری های شایع و عفونی را یاد می گیرند.

تجهیزات مورد نیاز تاتو:

تجهیزات و دستگاه های تاتو
تجهیزات و دستگاه های تاتو

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرین، گوش پاک کن، موچین، برس خط چشم، برس ابرو، ۵۲ قلم بلند، پوست مصنوعی (فیبروز)، کیت تاتو بدن شامل: دو دستگاه تاتو برای کشیدن خط و سایه، کاسه رنگ ابرو، جوهر تاتو، ضدعفونی کننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های مختلف در اندازه های مختلف، فنجان جوهر تاتو و کاغذ پوست قالب و موارد دیگر استفاذه می شود.

دریافت مدرک پس از دوره آموزش آرایش دائم

هنرجو با گذراندن دوره آموزش آرایش دائم که یکی از سخت‌ترین دوره های فنی حرفه ای است، مهارت ها و توانایی های مورد نیاز برای طراحی و اجرای تاتو را کسب می کند. در پایان این دوره هنرجو با اخذ دیپلم فنی حرفه ای می تواند در زمینه طراحی و اجرای تاتو یا آرایش دائمی ابرو، مژه، خط چشم و لب درآمد خوبی کسب کند.

آشنایی با بازار کار آرایش دائمی:

یکی از مهم ترین دلایل کسب درآمد مناسب در زمینه های آرایش و زیبایی از جمله  تاتو ابرو، میزان تسلط افراد و به روز نگه داشتن اطلاعات و توانایی های آنهاست. هنرجویان باید سعی کند مشتریان خود را پیدا کند و با ارائه نقاشی های زیبا رضایت آنها را جلب کند. از این طریق می تواند به درآمد مناسبی دست یابد.

سوالات متداول

کلاس های تاتو در تهران چگونه برگزار می شود؟

  • خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر،
  • نیمه خصوصی بین ۳ تا ۸ نفر،
  • گروهی بین ۸ تا ۱۵ نفر
    به صورت فشرده یا عادی انجام می شود.

آیا برای حرفه تاتو آرتیست در تهران بازار کار وجود دارد؟

با توجه به گرایش جوانان به تاتو، این حرفه بازار کار خوبی در تهران خواهد داشت.

آیا می توانم با شرکت در این دوره آموزش آرایش دائم کسب درآمد کنم؟

بله. روش آموزش به این صورت است که پس از اتمام آموزش به تمامی اصول تاتو کاری مسلط خواهید شد، بنابراین در تهران درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.