بهترین آموزش تاتو خط چشم

آموزش تاتو خط چشم، قرار دادن مواد رنگی زیر پوست با استفاده از تجهیزات مخصوص، تاتو نامیده می شود. در عصر امروز این کار هنری و خارق العاده طرفداران خاص خود در بین مردان و زنان دارد. حتی ممکن است گاهی مدل های تاتو خارج از مد یا علاقه فرهنگی باشد و افکار خود فرد را نشان دهد.

تاتو خط چشم روی صورت خانم ها توسط مراکز زیادی در کشور انجام می شود. مشتریان زیادی از سراسر کشور هم اکنون داوطلب انجام آن هستند و افراد زیادی در کشور به این کار علاقه مند هستند.

مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه

آشنایی با دوره آموزش تاتو خط چشم

در حال حاضر تاتو خط چشم یکی از آرایش های دائمی در جهان است. انواع مختلفی از تاتو ها در دنیا وجود دارد که هر فردی بنا به میل خود شکل ها و طرح های مورد علاقه خود را بر روی پوست خود هک می کند. آموزش تاتو خط چشم به یکی از سودآورترین درآمدها در جهان تبدیل شده است و بسیاری از افراد با آموزش تاتو خط چشم به مشتریان خود درآمد کسب می کنند.

از یک دیدگاه خاص، تاتو را می توان به عنوان یک ایده یا نظر طراحی در نظر گرفت و تعلق آن را به یک هنر نشان داد. در کشور ما می توان آن را بیشتر یک طراحی و مد تلقی کرد. این تاتو در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان قدمتی ۴۰۰۰ ساله دارد.

در انجام این کار اولین نکته ای که باید رعایت شود این است که وسایل مورد استفاده باید استاندارد و بهداشتی باشند تا سلامتی فرد آسیب نبیند.

کسانی که به آموزش تاتو خط چشم می پردازند، کاملا از این موضوع آگاه هستند. و همه این چیزها را تماشا می کنند. در ابتدای کار آموزش تاتو خط چشم برای مشتری به گونه ای انجام می شود که فرد با مشورت مشاوران طرح خاص چشم ها را مشخص می کند. تا این طرح روی صورتش تاتو شود.

برخی مراحل آموزش تاتو خط چشم

<yoastmark class=

مراحل بعدی آموزش خط چشم گام به گام است. پس از انجام مراحل ذکر شده در عنوان بالا، نوبت به مرحله بعدی آموزش تاتو خط چشم می رسد. این مرحله بسیار مهم است و نقاط روی آن دقت کار بالایی در ناحیه مورد نظر دارد.

سومین مرحله بعد از قرینه سازی دو چشم بی حس کردن ناحیه مورد نظر است. برای تاتو خط چشم باید از بی حسی پمادی استفاده کرد و در حین تاتو هر جا که مشتری درد بیشتری احساس کرد باید از بی حسی مایع استفاده کرد. بی حس کننده مایع همان یخ آب شده است که چند قطره از آن می ریزیم.

مرحله بعدی آموزش تاتو خط چشم، انتخاب نوع رنگ تاتو است. که معمولا به رنگ مشکی با افکت رنگ قرمز که با هم ترکیب می شود. هنگام انجام این کار مراقب باشید که حتما از خنثی کننده رنگ قرمز استفاده کرده اید.

مرحله بعدی برای ادامه کار، انتخاب سوزن مناسب برای کشیدن تاتو دور چشم است که معمولا با سوزن سه سر انجام می شود. هرگز نباید از یک سوزن تک سر در این ناحیه استفاده کرد. زیرا سوزن تک نوک باعث پارگی پوست می شود.

گام های آموزش تاتو خط چشم برای بانوان:

قدم بعدی در یادگیری تاتو خط چشم، ریختن رنگ در ظرف رنگ است. سوزن را به آرامی در رنگ فرو می کنیم و مقدار کمی از رنگ را بیرون می آوریم. نگه داشتن سوزن برای مدت طولانی در رنگ کمکی به حذف بیش از حد رنگ نمی کند و سوزن باید به سرعت خارج شود.

مرحله بعدی آموزش تاتو چشم این است که دو طرف پلک را با دو انگشت گرفته و بکشید، چون پوست پشت پلک نازک و شل است، پوست کشیده می شود و کار را برای ما راحت می کند و شروع می کنیم.

توجه داشته باشید که پلک بسیار نازک است و به هیچ وجه نباید دستگاه را فشار دهید و به آرامی دستگاه را به جایی که قبلا مشخص کردیم بکشید.

و در مرحله آخر پشت پلک را با پارچه مرطوب تمیز می کنیم و حال از مشتری می خواهیم که خود را در آینه ببیند. تا در صورت تقاضای تغییر مدل بلافاصله به شما اطلاع می دهد.

 

چند نکته در انجام تاتو خط چشم:

نکات مهم در انجام تاتو خط چشم
نکات مهم در انجام تاتو خط چشم

در آموزش تاتو خط چشم باید دقت لازم را داشت زیرا چشم یکی از اندام های حساس و آسیب پذیر بدن است. در هنگام آموزش تاتو خط چشم باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مشتری از کار ما راضی باشد.

اگر در حین انجام این کار دچار چشم دچار خونریزی شد، به محض مشاهده خون، دستگاه را خاموش کرده و کنار بگذارید، سپس پارچه مرطوب را بردارید و پلک مشتری را پاک کنید. برای بی حس کردن چشم ها از پماد بی حس کننده استفاده کنید.

اگر آلرژی پوستی دارید یا دارید، حتما با پزشک خود مشورت کنید. تاتوهای خط چشم ماندگارتر از تاتوهای مشابه هستند. اگر آن ها ثابت شوند، برای شما ماندگار خواهند بود.

 

موارد مهم درباره مراقبت های بهداشتی تاتو

همانطور که در عنوان بالا توضیح دادیم، انجام تاتو خط چشم به همین راحتی بود، اما در عین حال باید در کاربرد و مسائل بهداشتی دقت لازم را داشت. امروزه افراد زیادی در کشور تمایل دارند این هنر را بیاموزند و درآمد زیادی برای آینده خود داشته باشند. این افراد فقط برای جنبه مالی به دنبال این شغل هستند.

افرادی هم هستند که فقط برای خودنمایی و سهولت در یادگیری به آموزش تاتو خط چشم روی می آورند. تاتو های رنگی بیشترین استفاده را در بین چنین افرادی دارند. ممکن است به این باور برسید که حتی دختران جوان نیز در مراجعه به استخرهای شهرها علاقه زیادی به تاتو نشان می دهند.

البته ناگفته نماند که  تاتو  با خالکوبی متفاوت است، این است که یک خالکوبی فقط یک رنگ دارد، در حالی که یک تاتو از چندین رنگ تشکیل شده است.

و در نهایت تفاوت تاتو دخترانه و پسرانه ممکن است در این باشد که اندازه تاتو دخترانه نسبت به تاتو پسرانه کوچکتر است و دختران از طرح های کوچک مانند لوگوی کامل و خاص استفاده می کنند اما پسران از تصاویر حیوانات و قلب استفاده می کنند.

از متون طولانی استفاده می شود. این نوشته ها نکات و آموزش هایی بود که باید در   آموزش تاتو خط چشم  رعایت کنید تا کار شما کاربرپسند باشد.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.