بولد بروز ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

بولد بروز ابرو این روزها یکی از رایج ترین تکنیک های میکروبلیدینگ ابرو است. اگر بخواهیم بیشتر درباره بولدبروز ابرو بدانیم باید گفت در این تکنیک خطوط ترسیم شده در ابرو بسیار صاف، طبیعی و زیبا هستند. پر از ریزپرز‌های اولیه و ریزپرز‌های ثانویه. خطوط این تکنیک به شکل S می باشد. همچنین این تکنیک مخاطبین زیادی در سراسر جهان دارد.

اما قبل از آن، هر خانمی می داند که یک طرح ابروی عالی با خطوط صاف و مرتب زیبایی چهره او را چندین برابر می کند که در عین حال با تکنیکی جسورانه و طراحی عالی اتفاق می افتد.

تفاوت فیبروز میکروبلیدینگ و بولدبروز چیست؟

در تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز، از سه الگوی Spine 3، Spine 6 و Upper Spine برای همه ابروها استفاده می شد. هر ابرو شامل یک الگو است که در بسیاری از موارد این سه الگو با الگوی طبیعی ابرو مطابقت ندارند. در تکنیک بولد بروز، برخی از خطوط کوتاهتر و برخی بلندتر هستند، انحنای آنها کمتر یا در دو جهت به شکل S است و تعداد خط ها بیشتر است.

در این تکنیک بر خلاف میکروبلیدینگ و فیبروز لبه های ابرو آزاد است. علاوه بر این، تکنیک بولد بروز ابرو شامل چندین روش است. این تکنیک را می توان با سایه ابرو ترکیب کرد که متفاوت از تکنیک ترکیبی میکروپیگمنتیشن ابرو و میکروبلیدینگ است. این تکنیک در دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش پیشرفته به هنرجویان آموزش داده می شود که در ادامه توضیح خواهم داد.

نانو بروز ابرو چیست؟

نانو بروز ابرو

نانو بروز ابرو

هر میکروبلیدینگی که با سوزن جدید مخصوص فیبروز ابرو انجام شود و کاملاً ظریف باشد، نانو بروز ابرو نامیده می شود.

سوزن میکروبلیدینگ نانو مخصوص افراد با تجربه است. تیغه GRAND MASTER جدید از ۱۸ پین (۱۸ سوزن در کنار هم) تشکیل شده است. ضخامت هر یک از آنها ۰٫۱۵ میلی متر است. فاصله بین هر پین باعث نفوذ بهتر رنگ میکروبلیدینگ به پوست می شود. تیغه نانو ریزترین خطوط را با کمترین فشار روی پوست در حین کار بر جای می گذارد.

این تیغه از جنس استنلس استیل ۳۰۴ است و اولین تیغه میکروبلیدینگ پولیش شده با لیزر است. تیغه های نانو بروز ابرو فقط برای اعضای رسمی آکادمی در دسترس است. استفاده از سوزن های میکروبلیدینگ نانو برای تمرین روی لاتکس (پوست مصنوعی) توصیه نمی شود. این سوزن فقط در یک جهت حرکت می کند و نسبت به سوزن نانو ۲۴ رنگ کمتری دارد.

سوزن میکروبلیدینگ Nano U فقط برای افراد با تجربه است. تیغه GRAND MASTER جدید از ۲۴ پین (۲۴ سوزن در کنار هم) تشکیل شده است. ضخامت هر یک از آنها ۰٫۱۵ میلی متر است. فاصله بین هر پین باعث نفوذ بهتر رنگ میکروبلیدینگ به پوست می شود. تیغه نانو ریزترین خطوط را با کمترین فشار روی پوست در حین کار بر جای می گذارد. این تیغه از جنس استنلس استیل ۳۰۴ است و اولین تیغه میکروبلیدینگ پولیش شده با لیزر است.

این ابزار نیز همانند مورد قبلی فقط برای اعضای رسمی آکادمی در دسترس است. استفاده از سوزن های میکروبلیدینگ نانو برای تمرین روی لاتکس (پوست مصنوعی) توصیه نمی شود. این سوزن در دو جهت حرکت می کند و نسبت به سوزن ۱۸ نانو رنگ بیشتری به پوست تزریق می کند.

سوزن بولد بروز چیست؟

سوالی که علاقه مندان به این روش اکثرا سوال می پرسند آن است که سوزن بولد بروز چیست؟ لازم به ذکر است که برای بولد بروز می توانید از سوزن بولد بروز مخصوص استفاده کنید که ترکیبی از سوزن U شکل و سوزن سر زاویه دار است و می توانید از سوزن U شکل مشکی استفاده کنید. سوزن U مشکی بیشتر برای پررنگ ها مناسب است و نتیجه بهتری می دهد. تمامی این سوزن ها توسط شرکت فای تولید شده و با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده اند. پیشنهاد می کنم یک بار از سوزن فیبروز اصل استفاده کنید تا تفاوت را با سوزن های چینی موجود در بازار احساس کنید.

PHIBROWS 18U-BLADES – سوزن فیبروز سیاه

تیغه مشکی استریل PhiBrows – U شکل، مورد استفاده برای میکروبلیدینگ، یک بار مصرف و در بسته بندی استریل عرضه می شود. این تیغه که از ۱۸ پین تشکیل شده است، اولین تیغه میکروبلیدینگ فیبری U شکل است که ضخیم تر از تیغه طلایی پین های آن است. تیغ سیاه فیبروز برای افراد مبتدی و مناسب برای پوست های چرب و حساس است. این سوزن ها در بسته های ۵۰ تایی فروخته می شوند.

PHI BOLD BLADE 16PINS – سوزن بولد بروز

تیغه بولد فی یک تیغه بسیار دقیق با ۱۶ پین است که ترکیبی از سوزن یو و سوزن سرکج فیبروز می باشد. این سوزن منحصر به فرد است و برای سبک های مختلف مناسب است. سوزن بولد بروز از دو ضلع تشکیل شده است که از سمت پهن یا بلند برای کشیدن خطوط بلند و از سمت کوتاه برای کشیدن خطوط کوتاه و ایجاد خطوط ظریف استفاده می شود. نقاط این سوزن مقاوم هستند.

ماندگاری بولد بروز

طول عمر بولد بروز
طول عمر بولد بروز

مانند سایر تکنیک ها، طول عمر بولد بروز ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • نوع پوست و شرایط فیزیکی
  • مشتری
  • سبک زندگی مشتری
  • کیفیت
  • مواد و روش کار.
    مطمئناً اگر پیگمنتر از بهترین متریال برای Bold Browz استفاده کند و در کار خود حرفه ای باشد، اگر شرایط پوستی و فیزیکی مشتری مناسب نباشد، نتیجه چندان رضایت بخشی نخواهد بود. این تکنیک مشابه  میکروبلیدینگ برای فیبروز ظریف است.

این تکنیک مانند سایر تکنیک ها  برای پوست های خشک و پوست های معمولی مناسب است. مسلما این روش برای  پوست های چرب و مختلط مناسب نیست. اما تجربه شخصی من متفاوت بوده است. من روی پوست چرب با فیبروز و میکروبلیدینگ بولدبروز کار کرده ام و ماندگاری آن عالی بوده است. از امتحان کردن نترسید و در صورت عدم موفقیت در این روش، ترمیم رایگان را به مشتری ارائه دهید، البته اگر به دنبال تجربه هستید!

تکنیک مجیکال بروز ابرو چیست؟

"بولد بروز ابرو چیست؟

مراقبت های بعد از بولد بروز ابرو

  1. فقط از پماد چشم استفاده کنید.
  2. ۷۲ ساعت پس از بولد بروز ابرو دوش بگیرید.
  3. هنگام حمام کردن، از کشیدن حوله یا ابزار دیگر روی آن ناحیه خودداری کنید.
  4. ترجیحا از شامپویی استفاده کنید که نه اسیدی باشد و نه قلیایی، مانند شامپو بچه.
  5. برای استفاده از پماد، دو روز پس از آرایش دائم از پنبه استریل استفاده کنید. همچنین باید از خشکی پوست خودداری کنید.
  6. به مدت یک ماه پس از آرایش دائم صورت، از آرایش، شنا، سونا، استفاده از سولاریوم خودداری کنید و از نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا این کار تاثیر مخربی بر ظاهر بولد بروز شما خواهد داشت.
  7. برداشتن زودهنگام زخم ابرو باعث تغییر رنگ ابرو و ایجاد جای اسکار می شود.
  8. تا ۱۴ روز پس از اپیلاسیون ابرو، آرایش ممنوع است.
  9. اگر مشکل پوستی غیرعادی دارید، باید به پزشک مراجعه کنید.

فرآیند ترمیم بولد بروز ابرو

  • روز ۱: مشتری ابروهای خود را دوست دارد.
  • روز ۲ تا ۴: رنگ ابرو خیلی تیره می شود و مشتری رنگ را دوست ندارد.
  • روز پنجم تا هفتم: رنگ روی خطوط در حال کنده شدن و ریزش است.
  • روز هشتم تا دهم: خط ها به طور کامل ناپدید می شوند.
  • روز ۱۴ تا ۲۸: رنگ خطوط برمی گردد، اما نه همه خطوط! در این مرحله ابروها ممکن است مطابقت نداشته باشند.
  • روز ۴۲: پس از ترمیم. مشتری دوباره عاشق ابروهایش می شود. در این مرحله رنگ خط ها یکسان و ابروها شبیه هم هستند. برای پوست های چرب ممکن است نیاز به دو بار ترمیم داشته باشند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.