بهترین مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران

مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟ ماساژ درمانی چیست؟ مالش بدن با دست را ماساژ می گویند که تکنیک ها و انواع مختلفی دارد. افراد می توانند با توجه به نیاز خود از ماساژ مناسب بهره مند شوند. افرادی که ماساژ انجام می دهند خواسته های متفاوتی دارند. با توجه به نیاز مشتریان، ماساژها به منظور ارائه خدمات تخصصی تر و حرفه ای تر دسته بندی می شوند. ماساژ بارداری، ماساژ با سنگ داغ، ماساژ سوئدی و ماساژ درمانی از جمله محبوب‌ترین ماساژهایی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

همانطور که از نام ماساژ درمانی مشخص است. این ماساژ برای درمان مشکلاتی مانند دردهای عضلانی، سردرد، درد سیاتیک، بی خوابی ناشی از استرس، آسیب های ورزشی، اسپاسم عضلانی، شانه یخ زده، آسیب یا کشش بافت نرم، درد زانو، یبوست و … انجام می شود.

به طور کلی ماساژ درمانی با هدف بهبود مشکل فرد یا کاهش آن انجام می شود و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کیفیت ماساژ بستگی به مهارت ماساژور دارد و بسیار مهم است که ماساژور دوره های تخصصی ماساژ را دنبال کند تا آسیب نبیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به صفحه بهترین ماسور خانم غرب تهران مراجعه نمایید.

ماساژ درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

از ماساژ درمانی می توان برای کمک به افراد زیر استفاده کرد:

• درد گردن، شانه یا کمر
  • جلوگیری از صدمات
  • ورزش یا آسیب های دیگر
  • آرتروز
  • درد مزمن
  • اضطراب یا افسردگی
  • برای درمان عوارض جانبی سرطان، مانند لنف ادم
  • برای مدیریت عوارض جانبی دیابت
  • برای کمک به بازپروری اعتیاد

تاثیر ماساژ درمانی برای مفاصل

<yoastmark class=

ماساژ درمانی مفاصل باعث افزایش دامنه حرکتی مفصل مورد نظر و تقویت تخلیه لنفاوی و عروق خونی می شود. این روش با از بین بردن سفتی عضلات اطراف مفاصل و افزایش جریان خون آنها، درد را بهبود می بخشد و التهاب را کاهش می دهد.

ساختار بدن انسان مفاصل زیادی دارد. به همین دلیل ماساژی که برای مفاصل انجام می شود تکنیک های مختلفی دارد. زیرا تکنیک ماساژ برای افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید مانند افراد مبتلا به دیسک کمر نخواهد بود و مفصلی که برای بهبودی باید روی آن تمرکز کرد متفاوت است. این سبک از ماساژ علاوه بر درمان های تخصصی تری مانند ماساژ درمانی برای درد سیاتیک یا درمان آرتروز زانو با ماساژ، برای درمان گرفتگی عضلات ناشی از ورزش نیز انجام می شود.

درمان سیاتیک در مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران

سیاتیک طولانی ترین عصب بدن است که از لگن تا باسن کشیده می شود. هر گونه فشاری که به این عصب وارد شود کل عصب را درگیر کرده و باعث درد در ناحیه کمر و لگن می شود. داروهای ضدالتهابی، شل کننده های عضلانی و فیزیوتراپی از جمله روش های درمانی سیاتیک هستند، اما از ماساژ نیز برای بهبود این درد طاقت فرسا استفاده می شود و تاثیر بسزایی در کاهش درد سیاتیک دارد.

در طول فعالیت های روزانه، عضلات استرس زیادی را تجربه می کنند. این فشار عصب سیاتیک را نیز درگیر کرده و درد را تشدید می کند و ماساژ سیاتیک با شل کردن عضلات باعث بهبود گردش خون و انعطاف پذیری و کاهش درد ناشی از سیاتیک می شود. درمان سیاتیک با ماساژ یکی از درمان های رایج است.

تاثیر ماساژ درمانی برای آرامش اعصاب

ماساژ فواید بسیاری دارد و ماساژ درمانی برای آرامش اعصاب تنها یکی از هزاران فواید ماساژ است. زیرا ماساژ درمانی به طور مستقیم با کاهش استرس و تنش روزانه که ما درگیر آن هستیم، مرتبط است. بعد از ماساژ می توانید احساس آرامش و آرامش کنید.

اعصاب معمولاً در اثر نیروی اندام ها یا سایر بافت ها فشرده می شوند و این فشردگی می تواند با درد همراه باشد. علاوه بر درد، آسیب عصبی می تواند عواقب دیگری مانند تحلیل رفتن عضلات، مشکلات گوارشی، بی حسی یا بی حسی در دست ها و پاها داشته باشد. ماساژ درمانی منجر به کاهش سطح استرس، ضربان قلب و فشار خون می شود که در بهبود عملکرد اعصاب مفید است.

نشانی بهترین مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران

آدرس بهترین <yoastmark class=

ماساژ برای آرام کردن یا درمان بیماری ها استفاده می شود و با فشار دست انجام می شود. بر این اساس ماساژور باید ظرفیت بالایی داشته باشد تا آسیبی به عضلات بدن وارد نشود. مهارت ماساژدهنده یکی از عوامل اصلی است که باید به آن توجه کنید و یک سالن ماساژ با کادری حرفه ای انتخاب کنید. به همین دلیل برای یافتن بهترین سالن ماساژ درمانی و آدرس بهترین کلینیک ماساژ درمانی باید عواملی مانند تخصص ماساژدرمانگران، قیمت مناسب، استفاده از تجهیزات حرفه ای و محیطی تمیز را در نظر بگیرید.

مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران با تجربه فراوان در زمینه ماساژ، میکروبلیدینگ حرفه ای ابرو  و سایر زمینه های زیبایی و درمانی آماده ارائه بهترین خدمات می باشد.

خاصیت های ماساژ درمانی

در مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران خدمات درمانی به منظور بهبود عملکرد بهتر اعضای بدن انجام می شود و ماساژ هر قسمت از بدن می تواند منجر به عملکرد بهتر شود. ماساژ پا برای بهبود سیاتیک، ماساژ پا برای بهبود دیابت، تسکین درد معده با ماساژ پا، رفع یبوست با ماساژ پا و بهبود سردرد با ماساژ پا تنها بخش کوچکی از تأثیر ماساژ نقطه‌ای بر بدن است. حال تصور کنید که چگونه یک ماساژ کامل بدن می تواند باعث آرامش و بهبود عملکرد بدن شود.

به طور کلی از خواص ماساژ درمانی می توان به افزایش گردش خون، افزایش خون رسانی لنف به بافت ها، کاهش اسپاسم عضلانی، تحریک سیستم عصبی برای تسکین اعصاب و افزایش توانایی ترمیم و بهبود بافت های بدن اشاره کرد.

مزایای ماساژ درمانی

فواید ماساژ درمانی

تکنیک های زیادی در مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران برای انجام ماساژ وجود دارد و ماساژ انواع مختلفی مانند ماساژ سوئدی، سنگ داغ و غیره را شامل می شود. فواید ماساژ درمانی را می توان به دسته های اصلی دسته بندی کرد: دسته اول ماساژ ریلکسیشن دسته دوم ماساژ توانبخشی است. این روش تمدد اعصاب بیشترین کاربرد را برای آرام کردن ماهیچه های منقبض بدن دارد و اغلب برای کاهش استرس و اضطراب استفاده می شود.

ماساژ توانبخشی به بهبود عملکرد عضلات در بدن کمک می کند و اغلب برای بهبود و تسکین درد عضلانی انجام می شود. به عنوان مثال، درد سیاتیک ممکن است محدودیت هایی در ورزش، نشستن، ایستادن و غیره داشته باشد. خدمات ماساژ غرب تهران صادقیه می تواند درد ناشی از سیاتیک را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

خدمات ماساژ مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران چگونه ارائه می شود؟

قبل از شروع ماساژ، درمانگر مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران در مورد سلامت و سبک زندگی شما صحبت خواهد کرد. آنها از شما می خواهند که روی یک میز یا مبل دراز بکشید و شما را با حوله می پوشانند تا از حریم خصوصی شما محافظت کنند و شما را گرم نگه دارند. آنها احتمالاً از کرم یا روغن استفاده می کنند تا به آنها کمک کند پوست شما را به آرامی ماساژ دهند.

درمانگر از تعدادی تکنیک مختلف برای مکان یابی و ترمیم نواحی آسیب دیده بدن استفاده می کند. آنها عمیقاً به عضلات مرتبط با مشکل نفوذ می کنند. آنها همچنین ممکن است قسمت های مختلف بدن را کشش دهند.

هدف درمانگر در مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران

ماساژ درمانی می تواند جریان خون را تحریک کند، مفاصل را تحرک تر کند و به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند. هدف درمانگر در مرکز ماساژ درمانی در غرب تهران برقراری تعادل طول، تون و کشش ماهیچه ها و تاندون ها است که موقعیت صحیح استخوان ها را بازیابی می کند، جریان خون را افزایش می دهد و به بهبود جراحات کمک می کند.

تسهیل و تثبیت عضلات می تواند مشکلاتی مانند سردرد، درد شکم، کمردرد و درد سیاتیک را بهبود بخشد. برخی از مشکلات سلامتی که اغلب با ماساژ درمانی درمان می شوند عبارتند از آسیب های ورزشی و رقص، گرفتگی عضلات، شلاق شلاق ، فیبرومیالژیا ، آتروفی عضلانی، فیبروزیت ، اسپوندیلیت ، آرتریت و شانه یخ زده.

همچنین نشان داده شده است که ماساژ درمانی به افزایش وزن نوزادان نارس کمک می کند.

مطلب پیشنهادی: آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای غرب تهران

Everything You Need to Know About Massage Therapy