بهترین ماسور خانم غرب تهران

ماسور خانم غرب تهران و همچنین توانایی هایی که ماساژور خانم در غرب تهران باید داشته باشد در ادامه این مطلب معرفی می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

نکته : ماساژ خانم برای آقا نداریم، لطفا برای این مورد تماس نگیرید.

در گذشته به برکت شیوه صحیح زندگی، مردم کمتر دچار دردهای مزمن می شدند، اما امروزه وجود آلودگی های مختلف باعث شده است که افراد دچار بیماریهای مختلفی شوند. ماساژ یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توانید با با تمام این دردها خداحافظی کنید، سبک های مختلف ماساژی که به علاقه مندان به ماساژ که توسط بهترین ماسور غرب تهران ارائه می شود، بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

ماساژ چیز جدیدی نیست و هزاران سال است که شناخته شده است، اگرچه امروزه بیشتر مورد توجه و صحبت مردم قرار گرفته است، اما سالهاست که در سراسر دنیا راهی برای تسکین درد و رفع اضطراب بوده و تنوع آن انسان را شگفت زده می کند. اما سبک های توسعه یافته و شناخته شده تری در این زمینه وجود دارد و بیشتر توسط انواع ماساژدرمانگران متخصص در انواع مراکز ماساژ مورد استفاده و اجرا قرار می گیرد.

مشخصات ماسور خانم غرب تهران

یک ماساژور خانم در غرب تهران برای حرفه ای بودن باید این ویژگی ها را داشته باشد:

  1. یک ماساژور حرفه ای باید تمام تکنیک های یک سبک ماساژ را به طور دقیق و تک تک بدون کار زیاد و با صبر و حوصله برای گیرنده ماساژ اعمال کند.
  2. شناخت تجهیزات ماساژ و استفاده از تجهیزات ماساژ یکی از مهم ترین مواردی است که یک ماساژور برای پیشرفت در شغل خود به آن نیاز دارد.
  3. مهمترین ویژگی یک ماساژور حرفه ای این است که باید علاقه ذاتی و واقعی به دنیای ماساژ و ریلکسیشن داشته باشد.
  4. یک ماساژور حرفه ای باید آداب ماساژ و بهداشت محیط را به شدت رعایت کند.
  5. ماساژور حرفه ای کسی است که دائماً اطلاعات خود را در مورد دنیای ماساژ می آموزد و به روز می کند.
  6. یک ماساژور حرفه ای باید دوره آموزشی ماساژ مانند آناتومی بدن و سبک های مختلف ماساژ را از دانشگاه یا موسسه معتبر گذرانده باشد و ماساژ را به صورت حرفه ای فرا گرفته باشد.

 

هفت نکته مهم برای بهترین ماسور خانم غرب تهران

بهترین ماسور خانم غرب تهران

برای انجام یک ماساژ مناسب و یک ماساژ حرفه ای این موارد باید توسط بهترین ماسور خانم غرب تهران رعایت شود:

  1. ماساژدرمانگرها باید روانشناسان عالی و با احساس همدردی و همذات پنداری باشند و بهترین شرایط روحی و جسمی را به مراجعه کننده بدهند. برای او برنامه ریزی کنید
  2. از زیورآلاتی مانند ساعت و غیره چه از ماساژور و چه گیرنده ماساژ استفاده نکنید.
  3. بهتر است قبل از هر ماساژ دوش بگیرید. (هر نوع بوی بد و بوی بدن می تواند باعث بیزاری ماساژگیرندگان از شما شود و آنها را از بازگشت منصرف کند).
  4. هرگز در مکان های بدبو، پر سر و صدا یا آلوده ماساژ ندهید.
  5. ماسور خانم غرب تهران باید در کار خود تخصص داشته باشند و گواهی مربوطه را دریافت کرده باشند. (شرکت در دوره ها و کارگاه های ماساژ درمانی، مطالعه کتاب و تحقیق کافی) گواهی باید شامل عکس با مهر مرکز آموزشی به وضوح قابل مشاهده باشد.
  6. لباس های راحت، مرتب و با رنگ های روشن بپوشد. (ترجیحا رنگ لباس سفید و نخی یا کتان باشد تا جریان برق در لباس ایجاد نشود).
  7. استفاده از ژل آنتی باکتریال در طول فرآیند ماساژ باعث افزایش اعتماد مشتری می شود.

توجه: قبل از شروع کار (یا حتی چند ساعت قبل از شروع ماساژ)، ماساژدرمانگر نباید از مصرف بیش از حد داروها خودداری کند. همچنین از مصرف الکل، مواد مخدر یا هر ماده غیرقانونی دیگری که ممکن است هوشیاری آنها را مختل کند اجتناب کند.

نکات روانشناسی که ماساژور خانم در غرب تهران باید بدانند

نکات روانشناسی که ماساژدرمانگران باید بدانند

نکات روانشناسی که ماساژدرمانگران باید بدانند

  1. مثلاً اگر مشتری می گوید من خیلی چاق هستم باید با یک رژیم غذایی ساده و ورزش سبک او را به کاهش وزن تشویق کنید و همچنین او را به فکر مثبت و بازگرداندن اعتماد به نفس تشویق کنید یا می گوید شکم من خیلی بزرگه حتی به شوخی می تونی بهش بگی این شکم به افتخار پیشه و بازار توست!
  2. ماساژور خانم در غرب تهران نباید در دوران قاعدگی ماساژ دهند (ماساژ برای این دوره نیز روش‌های خاصی با رعایت قوانین خاصی دارد).
  3. ماساژدرمانگران باید زمان کافی را برای مشتری خود بگذارند:
    این زمان شامل ویزیت، مشاوره، معاینه، ماساژ و استراحت است.
  4. در حین ماساژ تمام قسمت های ماساژگیرنده را بررسی کنید. برنامه ماساژ خود را با توجه به زمانی که ماساژ باید انجام شود برنامه ریزی کنید (زمان ماساژ را زمانی قرار دهید که مشتری در بهترین حالت روحی خود قرار دارد، یعنی استرس کمتری دارد).

 

برای ماساژ وقت بگیرید

شما عزیزان می توانید با استفاده از جدیدترین متدها و محیطی آرام ساعات خوشی را در سالن ما توسط بهترین ماسور خانم غرب تهران تجربه کنید.

ویژگی های یک ماسور حرفه ای خانم غرب تهران چیست؟

ماساژورها نقش بسیار ویژه ای در ایجاد آسایش و آرامش مشتریان خود دارند. ماساژورها به منظور آرامش دادن به مشتریان خود در طول فرآیند ماساژ درمانی، اغلب رفتاری فعال و دوستانه در محیطی آرام اتخاذ می کنند.
ماساژدرمانگرها مهربان، دلسوز و برون‌گرا هستند. زیرا ویژگی اصلی کار ماساژورها برقراری ارتباط با مراجعین مختلف و درمان هر روزه آنهاست.
به عنوان یک ماساژدرمانگر حرفه ای، احتمالاً چاره ای ندارید جز اینکه با افراد اساساً متفاوت ارتباط برقرار کنید و با مشتریان خود در مورد نیازهای آنها صحبت کنید. اگر مهربان هستید و رفتار دوستانه ای دارید، ماساژ درمانی می تواند انتخابی خوشایند برای درمان مراجعان باشد.
اگر تصمیم دارید در برنامه آموزشی ماساژ درمانی به ما بپیوندید، یک ماساژ درمانگر شوید، باید ویژگی هایی را تقویت کنید که شما را به یک ماساژدرمانگر استاد و بی نقص تبدیل می کند تا به بهترین شکل ماساژ درمانی را کامل کنید.

مطلب پیشنهادی: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه کجاست؟

سه ویژگی مهم ماسور خانم غرب تهران

۱) استقامت بدنی ماساژور خانم

در حرفه ماساژدرمانگر بیشتر روز روی پای خود هستید. یکی از ویژگی های مهم یک ماساژدرمانگر، استقامت بدنی است تا بتواند به بهترین شکل ممکن روی درمان بیمار خود تمرکز کند. در جلسه ماساژ درمانی داشتن تمرکز فعال برای برقراری ارتباط، گوش دادن و استفاده بهینه از توانایی ها بسیار ضروری است. اگر توانایی تمرکز روی کار خود را نداشته باشید، ممکن است عملکرد شما خسته کننده و دردناک شود و مشتری شما برای ماساژ به شما مراجعه نکند. حتما در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید تا در طول روز فعال و پرانرژی بمانید.

 

۲) حرفه ای بودن ماساژور خانم

ماسور خانم غرب تهران باید محیطی کاملا حرفه ای را فراهم کنند. یک ماساژور حرفه ای باید در زمان مناسب با مشتریان خود تماس گرفته و زمان جلسه بعدی ماساژ درمانی را یادداشت کند. اگر ماساژدرمانگر با عجله یا مضطرب به جلسه بیاید، احتمالاً اضطراب خود را به مشتری منتقل می کند. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که مشتری با روش ماساژ درمانی خاصی که انتخاب کرده احساس راحتی می کند. اگر ماساژور خانم در غرب تهران کسب و کار ماساژ درمانی خود را اداره می کند، توانایی رسیدگی به مسائل تجاری مهم، از جمله مسائل مالی مانند پرداخت به موقع صورت حساب ها، برای حفظ موفقیت کسب و کار حیاتی است.

 

 

۳) مهارت های بین فردی ماساژور خانم در غرب تهران

ماساژورها به مهارت های بین فردی اولیه نیاز دارند تا مشتریان احساس راحتی و آرامش کنند. هنگامی که برای اولین بار مشتری خود را ملاقات می کنید، باید خود را معرفی کنید تا آنها احساس نزدیکی به شما کنند. قبل و بعد از هر جلسه با مشتری خود صحبت کنید.

به وضوح برای او توضیح دهید که در طول فرآیند ماساژ چه اتفاقی می افتد و چه انتظاراتی از ماساژ درمانی وجود دارد. علاوه بر این، ماسور خانم غرب تهران باید از مراجعانش بپرسد که کدام قسمت از بدن آنها دردناک است یا فشار ماساژ بر روی بدن چگونه احساس می شود. تعامل دوستانه به احتمال زیاد مشتریان را برای شرکت در جلسات بعدی ترغیب می کند.

منابع علمی:

ماساژ درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.