۰ تا ۱۰۰ روشهای ماندگاری لیفت مژه

همه خانم ها به دنبال روشی برای پر پشت و تیره نشان دادن مژه ها هستند. بعضی ها بدین منظور از ریمل استفاده می کنند. اما ریمل فقط جنبه آرایشی و موقت دارد. بعضی ها نیز از روش هایی چون اکستنشن و کاشت استفاده می کنند که دارای مضراتی هستند. اما لیفت مژه یک راه عالی برای داشتن مژه های چشم گیر و جذاب است. در این مقاله می توانید درمورد افزایش ماندگاری لیفت مژه و رنگ مژه بخوانید.

همچنین اگر تمایل دارید که درمورد لیفت مژه و یا لیفت و لمینت ابرو بیشتر بدانید می توانید از  مقاله های دیگر موجود در سایت دیدن کنید.

مژه های لیفت شده اگر همراه با رنگ باشند، تیره تر و پر تر به نظر می رسند. با لیفت مژه دیگر نیازی به ریمل و دیگر موارد موقت آرایشی ندارید. لیفت مژه یک روش کم و بیش بدون مراقبت، سریع و ساده است، اما نتایج نسبتاً طولانی مدتی را به همراه دارد. اما ماندگاری لیفت مژه و رنگ مژه چقدر است؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

لیفت و رنگ کردن مژه به طور متوسط ​​چقدر طول می کشد؟

در تئوری، اثرات لیفت و رنگ کردن مژه به طور متوسط ​​۴-۶ هفته باقی می ماند، به این معنی که مژه های شما برای طول عمر چرخه رشد مژه ها فر می مانند تا زمانی ریزش آن ها شروع شود‌. اما در عمل، پاسخ پیچیده تر از این است.

آنچه در اینجا مطرح است  این واقعیت است که دو اثر ترکیبی لیفت و رنگ کردن مژه طول عمر متفاوتی دارند؟ آیا ترکیب این دو روش امکان پذیر است؟ بیایید هر یک را بررسی کنیم.

ماندگاری لیفت مژه

ماندگاری رنگ مژه
قبل و بعد از لیفت مژه

از نظر فنی، مژه های شما حدود ۶ هفته بلند و فر می مانند. هنگامی که مژه تحت درمان شیمیایی، فر و فرم دادن قرار گرفت، تا زمانی که مژه بریزد، به همین شکل باقی می ماند.

با این حال،  در فرآیند ماندگاری لیفت مژه درک این نکته مهم است که در حالی که چرخه رشد مژه ۶ هفته (یا حتی برای برخی افراد بیشتر) طول می کشد، این مدت زمانی طول می کشد تا تمام مژه های خط مژه شما با مژه های جدید جایگزین شوند. اما هر یک از مژه ها چرخه رشد خاص خود را دارد و همه آنها شروع به بیرون آمدن از پوست نمی کنند، تا تمام طول خود رشد می کنند و سپس در همان زمان می ریزند.

بنابراین به تدریج مژه ها با مژه های جدید جایگزین می شوند و برای ۶ تا ۸ هفته تمام مژه های خود را بلند نخواهید داشت. اما نگران نباشید، این روند به آرامی اتفاق می‌افتد و مژه‌های شما برای هفته‌ها فر به نظر می‌رسند – فر در حدود ۴ هفته ماندگاری لیفت مژه، آن ها به‌طور محسوسی شل می‌شود.

ماندگاری رنگ مژه

ماندگاری رنگ مژه
قبل و بعد از رنگ مژه

رنگ مژه های شما حدود یک ماه ماندگاری دارد. در حالی که همین اصل صدق می کند – شما به تدریج مژه های رنگ شده را با جایگزینی مژه های جدید از دست خواهید داد – این رنگ می تواند قبل از ریزش مژه ها نیز محو شود.

ماندگاری رنگ مژه از ماندگاری لیفت مژه بیشتر است‌، مگر اینکه مژه های شما خیلی روشن باشند. حتی اگر هم باشند، اینطور نیست که شما با نیمی از مژه هایتان بلوند و نیمی دیگر مشکی از خو.اب بیدار شوید، همه چیز خیلی تدریجی اتفاق می افتد.

چه عواملی باعث می شود لیفت و رنگ مژه ها به هر طریقی خراب شود؟

لیفت و رنگ کردن مژه یک روش زیبایی یکباره است که قرار است زندگی شما را آسان‌تر کند – لازم نیست کار خاصی برای مژه‌ هایتان انجام دهید و آن‌ها همچنان برای حدود ۶ هفته،  بدون هیچ نیاز به استفاده از هیچ لوازم آرایشی عالی به نظر می‌رسند.

با این حال، فعالیت ها و محصولات خاصی وجود دارد که می تواند ماندگاری لیفت مژه و همچنین رنگ مژه را کاهش دهد. نه به شدت، اما اگر می خواهید لیفت مژه خود را تا زمانی که ممکن است در شرایط عالی نگه دارید، باید تغییرات جزئی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

در اینجا چه باید کرد:

از شنا در استخر خودداری کنید!

یا در صورت انجام این کار سعی کنید مژه های خود را خشک نگه دارید. کلر می تواند رنگ مژه های شما را محو کند و مدت زمان ماندگاری لیفت و رنگ کردن مژه را کوتاه کند.

تا حد امکان از قرار دادن مژه های خود در معرض نور خورشید خودداری کنید!

اشعه ماوراء بنفش خورشید رنگ را محو می کند، بنابراین مژه های شما سریعتر به رنگ طبیعی خود باز می گردند. وقتی بیرون هستید از عینک آفتابی استفاده کنید.

تا حد امکان از محصولات روغنی خودداری کنید!

روغن ها می توانند رنگ را از روی مژه های شما بردارند. این امر در مورد پاک کننده های مبتنی بر روغن، مرطوب کننده ها و حتی آرایش – فرمول های ریمل ضد آب اغلب حاوی روغن هستند.

هرگز از فر کننده مژه استفاده نکنید!

در حالی که استفاده از ریمل مشکلی ندارد، سعی نکنید مژه های خود را بیشتر با فر فر کنید. می تواند فر را خراب کند.

آیا راهی برای افزایش ماندگاری لیفت مژه و رنگ مژه وجود دارد؟

جدای از اجتناب از عواملی که می توانند مدت زمان ماندگاری لیفت مژه و رنگ کردن مژه ها را کوتاه کنند، نمی توانید برای افزایش طول عمر آن به جز تکرار درمان پس از ناپدید شدن اثرات، کار زیادی انجام دهید. در واقع شما نمی توانید چرخه رشد مژه خود را کنترل کنید.

هر چند وقت یکبار می توانم لیفت و رنگ کردن مژه را تکرار کنم؟

ماندگاری لیفت مژه
مدت ماندگاری لیفت مژه

شما نمی توانید لیفت مژه را تا زمانی که تمام مژه هایی که آن ها را لیفت کرده اید، از بین رفته و با مژه های جدید جایگزین نشده اند تکرار کنید. در غیر این صورت ممکن است آسیب ببینند.

بنابراین می توانید برای اطمینان، هر ۶ هفته یا بهتر است بگوییم هر ۸ هفته یک بار لیفت مژه انجام دهید.

نتیجه گیری

در حالی که ترکیب لیفت و رنگ کردن مژه بسیار محبوب است، می توانید هم رنگ مژه و هم لیفت مژه را به عنوان خدمات جداگانه دریافت کنید. اگر مژه‌های شما به طور طبیعی تیره هستند، رنگ کردن مژه، تاثیر چشمگیری بر روی مژه های شما نخواهد داشت. و در این صورت می توانید از روش لیفت مژه بهره ببرید ، و بر زیبایی چشم های خود بیافزاید.

 

منبع:

https://www.healthline.com/health/how-long-does-a-lash-lift-last

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.