بهترین دستگاه لیزر کندلا در صادقیه

امروزه بازار استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد بسیار داغ و پررونق است. دلیل رونق این بازار را می توان تنوع زیاد مدل های این دستگاه ها و استفاده از آن‌ها برای رفع نیازهای مشتریان از جمله انواع پوست و مو رنگ ها و همچنین ضخامت مو دانست. یکی از محبوب ترین این دستگاه ها، لیزر کندلا صادقیه است. 

در بین انواع دستگاه های لیزر، حتما نام لیزر کندلا الکساندریت یا لیزر الکس کندلا را شنیده اید. تکنولوژی الکساندرایت یکی از پیشگامان صنعت لیزر موهای زائد است و جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل آن لیزر کندلا می باشد. لیزر کندلا صادقیه عنوان ما در این مقاله است تا به این موضوع بپردازیم که تمام الکس کندلاهای تهران لیزر کندلا نیستند.

لیزر کندلا انرژی نور قرمز را از طریق کریستال ساطع می کند. انرژی پرتو نور در پالس های کوتاه در از بین بردن موهای زائد بسیار مؤثر است. فناوری لیزر کندلا در دنیا بسیار معروف است و کندلا یکی از برندهای معروف سازنده در زمینه دستگاه های لیزر پوست و مو با استفاده از این فناوری می باشد. بنابراین باید دانست که همه الکسی کندلا نیستند.
لیزر کندلا بیشتر برای پوست های روشن مناسب است. در زمینه رفع موهای زائد بی نظیر است. قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های لیزر پوست، مو و زیبایی بالاتر است که به دلیل کارایی بالا مقرون به صرفه است.

مطلب پیشنهادی:

 کارآمدترین دستگاه لیزر کندلا صادقیه

لیزر کندلا صادقیه

لیزر کندلا صادقیه

دلیل روی آوردن اکثر کلینیک ها و مراکز لیزر به لیزر کندلا کارایی این دستگاه است که مراجعین از همان جلسه اول نتایج آن را مشاهده خواهند کرد. هزینه لیزر کندلا کمی بالاتر از دستگاه های دیگر است و این قیمت بیشتر دلایل مختلفی دارد.

شرکت کندلا یکی از شرکت های پیشرو و با اعتبار در تولید دستگاه های لیزر زیبایی شناختی و درمانی در آمریکا می باشد که با بهره‌گیری از خلاقیت و تخصص مهندسین مجرب با استفاده از فناوری الکساندرایت توانسته جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. این شرکت با در نظر گرفتن نیازهای اصلی مشتریان از جمله کاهش درد و حذف موهای زائد توانسته اعتبار بالایی کسب کند.

شعار اصلی شرکت کندلا تولید دستگاه های ایمن، پیشرفته، مؤثر، مقرون به صرفه و پرکاربرد است که نیازهای خریداران و بیماران را از همه لحاظ پاسخگو باشد.

در حال حاضر این دستگاه موثرترین دستگاه لیزر برای از بین بردن انواع مو بر روی انواع پوست در دنیا می باشد. علیرغم این واقعیت که تمام دستگاه های لیزر موجود در بازار نتایج بهتری نسبت به لیزر موهای زائد در پوست های روشن به دست می آورند، اما ثابت شده است که افراد با پوست روشن به نتایج بهتری دست می یابند.

این دستگاه مورد استفاده و تایید بهترین پزشکان فوق تخصص پوست در تهران قرار گرفته است.

مزیت های دستگاه لیزر کندلا

لیزر موهای زائد همیشه دردناک بوده و اکثر مراکز قبل از انجام لیزر از کرم های بی حس کننده استفاده می کنند. اما یکی از ویژگی های الکس کندلا که توجه مشتریان را به خود جلب کرده است، کاهش درد و سوزش در حین لیزر درمانی است.
این دستگاه با تاثیر بر فولیکول مو کار می کند. وقتی اشعه لیزر به فولیکول مو برخورد می کند، آن را می سوزاند و باعث درد و سوزش می شود.
در الکس ندلا از سیستم خنک‌کننده برای کاهش درد و سوزش در حین لیزر درمانی استفاده می شود. تا جایی که سیستم خنک‌کننده جایگزین کرم های بی حس کننده شده است بسیار مؤثر است.

در تهران کلینیک هایی هستند که تبلیغات دستگاه لیزر کندلا را می کنند. اما مراجعان باید بدانند که همه الکس ها مانند لیزر الکساندرایت نیستند و با هم تفاوت دارند.

با توجه به اینکه کندلا یکی از گران‌ترین دستگاه های لیزر است، همه کلینیک ها آن را ندارند. بنابراین، قبل از مراجعه به کلینیک های لیزر، حتما اطلاعات کافی درباره دستگاه آن ها تهیه کنید. کلینیک لیزر کندلا در صادقیه یکی از کلینیک های تخصصی پوست و مو در تهران می باشد که مجهز به دستگاه اورجینال کندلا می باشد. مرکز تخصصی پوست و مو صادقیه یکی از معتبرترین مراکز لیزر در تهران می باشد و مشتریان این مرکز از آن رضایت بالایی دارند.

 

عوامل محبوبیت دستگاه لیزر کندلا صادقیه

دلایل محبوبیت دستگاه لیزر کندلا صادقیه

دلایل محبوبیت دستگاه لیزر کندلا صادقیه

لیزر کندلا یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر است. این جمله ای است که زیاد از مشتریان می شنویم، اما دلیل این محبوبیت چیست؟

یکی از دلایل محبوبیت دستگاه لیزر تاثیر بهتر آن نسبت به سایر دستگاه ها می باشد.

این به معنای دستگاه هایی مانند:

  • دیوید
  • پلاتین
  • Ipl

و … معمولا تاثیری ندارند.

با این حال، تجربه بیماران در مراکز لیزر کندلا نشان می دهد که بسیاری از آنها پس از مدتی شاهد رشد مجدد موهای زائد خود بودند.

البته باید در نظر داشت که هر رویش مجدد مو به معنای نرسیدن به نتیجه نیست. زیرا حتی در صورت موفقیت آمیز بودن لیزر موهای زائد، ممکن است برخی از موها کرکی دوباره رشد کند و این بستگی به هورمون رشد و ژنتیک هر فرد دارد.

در افرادی که مشکلات هورمونی دارند، توصیه می شود ابتدا مشکل هورمونی را درمان کنند. زیرا با وجود مشکلات هورمونی مرتبط با لیزر، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

قیمت الکس کندلا ۲۰۲۳ در تهران

شاید هزینه های بالا و قیمت های گران برخی از کلینیک ها شما را گیج کرده باشد. از طرفی قیمت پایین سایر مراکز می تواند شما را سردرگم کند.

چون نمی دانید کدام را انتخاب کنید. آیا قیمت بالا لزوماً به معنای انتخاب بهتر است؟!

هر گرانی لزوما دلیل بر کیفیت بهتر نیست. با اینحال در مورد استفاده از دستگاه لیزر کندلا که متوسط ​​قیمت آن در تهران ۷۹۰۰۰۰ تومان می باشد باید گفت که قیمت آن متناسب با کیفیتش کاملا قابل قبول است.

دستگاه الکس کندلا ساخته شده از جواهر کندلا و ساخت شرکت جنتل مکس پرو در آمریکا، با کیفیت ترین دستگاه لیزر دنیاست که نتایج بسیاری را به دست آورده است.

بسیاری از خانم ها و آقایان پس از جلسات متعدد لیزر مو در کلینیک ها و دستگاه های مختلف در نهایت به سراغ دستگاه الکس کندلا می روند زیرا نسبت به سایر دستگاه های لیزر تاثیر بالاتری دارد. پیشنهاد می شود برای انتخاب بهتر نوع لیزر مطلب لیزر الکساندرایت صادقیه را نیز مطالعه نمایید.

برخی از سوالات متداول لیزر کندلا صادقیه

آیا درد لیزر کندلا خیلی زیاد است؟

در یک جمله درد لیزر کندلا بر سایر دستگاه های لیزر ماساژ مانند دایود و … بیشتر است اما با استفاده از سیستم خنک‌کننده و استفاده از پماد بی حس کننده این درد بسیار کمتر می شود.

اما این مورد را در نظر بگیرید، درد به این معناست که لیزر به عمق پوست و ریشه نفوذ کرده و آنها را کاملا از بین می برد. پس برای داشتن بدنی بدون مو صبور باشید.

آیا بیماری های هورمونی بر نتیجه گیری مؤثر است؟

بسیاری از افرادی که به مراکز الکس کندلا در تهران مراجعه می کنند سؤال اصلی آنها این است که اگر مشکل هورمونی داشته باشیم لیزر جواب می دهد؟

پاسخ به این سؤال ساده است. با هر لیزر موهای زائد ریشه های موی بیشتر و بیشتری را از بین می برید. اما مشکلات هورمونی که در برخی افراد مشاهده می شود این روند را مختل می کند و موها دوباره رشد می کنند اما باز هم اگر مشکل هورمونی باشد ضخامت مو کمتر از قبل شده و کرکی می شود.

اما اساسی ترین نکته این است که اگر فکر می کنید مشکل هورمونی دارید، آزمایش بدهید و در صورت مثبت بودن، ابتدا مشکل هورمونی خود را حل کنید تا بهترین نتیجه خوبی از جلسات لیزر بگیرید و پول خود را هدر ندهید

آیا امکان سوختگی با دستگاه الکس کندلا وجود دارد؟

سوختگی با دستگاه الکس کندلا

سوختگی با دستگاه الکس کندلا

بله، امکان سوختگی در هر دستگاهی وجود دارد. دستگاه الکس کندلا به دلیل قدرت بالایی که به ریشه مو می فرستد در بین سایر دستگاه ها احتمال سوختگی بالاتری دارد. اما تجربه یک اپراتور ماهر در بالا و پایین بردن درجه لیزر در عدم سوختگی پوست شما بسیار مؤثر است. البته برخی از پوست ها به دلیل حساسیتی که دارند زودتر از بقیه می سوزند.

لیزر کندلا صادقیه برای آقایان

بسیاری از آقایان درخواست لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا می کنند. دلیل این امر، تاثیر سریع و بالای این دستگاه در بین مردان است.

اما این مورد را در نظر بگیرید، در آقایان به دلیل هورمون های مردانه بیشتر، احتمال برگشت مو بسیار زیاد است و پس از پایان تمام جلسات لیزر باز، شاهد رشد مو خواهید بود. پس با دستگاه الکس کندلا انتظارات خود را از جلسات لیزر مو کم تر کنید.

دستگاه لیزر کندلا صادقیه چه مزیت هایی نسبت به دستگاه های دیگر دارد؟

برند دستگاه

برند کندلا یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محصولات موجود در بازار است که نشان از میزان محبوبیت، ایمنی استفاده و عدم وجود خطاهای احتمالی در استفاده از کندل الکس دارد.

فراوانی کاربرد های لیزر کندلا در صادقیه

موارد استفاده دستگاه الکس کندل عبارتند از:

  • درمان چین و چروک
  • برداشتن خال
  • رفع موهای زائد
  • جای زخم ها و بخیه ها را بردارید
  • خطوط تاتو یا خالکوبی را حذف کنید
  • درمان قارچ ناخن
  • درمان واریس
  • درمان سنگ کلیه
  • درمان تلانژکتازی های هموراژیک ارثی
  • درمان آنژیوم وریدی دریاچه ای
  • و…

*هر روز افراد زیادی درخواست استفاده از دستگاه لیزر کندلا در کلینیک ها را دارند.

کارآمدی

بسیاری از افراد پس از چندین جلسه لیزر درمانی با بی اثر بودن درمان مواجه می شوند.

این موضوع به ویژه در حذف موهای زائد با لیزر یا تاتو با بیشترین درصد گزارش مشهود است.

اما تمامی افراد با تجربه در استفاده از لیزر کندلا پس از یک دوره درمانی کوتاه و استاندارد (۴-۸ جلسه) رضایت ۱۰۰% خود را اعلام کردند.

* این مشکل لیزر کندلا الکس را به درمانی با سرعت بالا با نتایج طولانی مدت تبدیل کرده است.

عوارض کمتر

لیزر کندلا دقت، تنظیمات و تجهیزات ثانویه موثرتری دارد و این موضوع باعث کاهش درصد اثرات ثانویه در هنگام استفاده می شود.

به عنوان مثال، در لیزر موهای زائد، به لطف سیستم خنک‌کننده، گرمای ناشی از تابش از سوزش و احساس سوزش جلوگیری می کند.

*این مزیت استفاده بدون درد از لیزر کندلا را ثابت می کند.

اقتصادی بودن 

اگرچه هزینه استفاده از نسل جدید لیزرهای موجود مانند الکس کندلا بالاست. اما فراموش نکنید که مدت زمان درمان با استفاده از این لیزر کوتاه تر و موثرتر خواهد بود.

مناسب انواع پوست

رنگ پوست عاملی برای تأثیر تابش لیزر در ناحیه تحت درمان به ویژه در لیزر موهای زائد است. در گذشته، افرادی با پوست تیره یا بسیار روشن هرگز نمی توانستند بدن خود را لیزر کنند یا نتیجه خوبی نمی گرفتند. اما با معرفی لیزر کندلا این مشکل برطرف شده است.

*برداشتن درصد قابل قبولی از موهای ریز نیز با این دستگاه لیزر امکان‌پذیر است.

قابلیت تنظیم چندگانه لیزر کندلا صادقیه

با استفاده از دستگاه الکس کندلا می توان از دو یا چند طول موج در یک دستگاه استفاده کرد. این ویژگی باعث افزایش قدرت دستگاه و کیفیت اثرگذاری آن می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.