بهترین مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه کجاست؟

مرکز لیزر صادقیهلیزر یکی از موثرترین و مفیدترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است. بنابراین بهترین مرکز لیزر موهای زائد در صادقیه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید موهای زائد خود را به راحتی از بین ببرید. برای از بین بردن موهای زائد با استفاده از روش لیزر باید چندین جلسه به کلینیک زیبایی یا پزشک مراجعه کرد که در این صورت نتیجه مطلوب حاصل می شود.

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود همه روش ها از جمله واکس، تیغ، کرم موبر، اپیلاسیون و … را امتحان کرده اید اما به نتیجه مطلوب نرسیده اید، می توانید از لیزر برای از بین بردن این موهای زائد استفاده کنید. لیزر دارای نوری است که به موهای تیره اندام حساس است و باعث ریزش این موها می شود. برای انجام این روش باید به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

اگر در شهر بزرگ تهران زندگی می کنید می توانید به بهترین مرکز لیزر صادقیه مراجعه کنید زیرا در این کلینیک دستگاه های مطمئن و ایمنی برای انجام این عمل وجود دارد. بهترین مرکز لیزر صادقیه می تواند انواع خدمات موجود در کلینیک از جمله لیزر را به بهترین نحو در اختیار عزیزان قرار دهد.

درمانگاه باید در بهترین موقعیت شهر تهران قرار گیرد تا مردم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. بهترین مرکز لیزر صادقیه باید دارای کادر متخصص و پزشکانی باشد که بتوانند انواع خدمات زیبایی و درمانی را به خوبی انجام دهند.

مرکز لیزر صادقیه
مرکز لیزر صادقیه

انواع مختلف دستگاه های لیزر موهای زائد

انواع مختلفی از دستگاه ها را می توان برای لیزر موهای زائد استفاده کرد که هر کدام تاثیر بسزایی در رفع موهای زائد دارند. هر کدام دارای طول موج و فناوری خاصی هستند که مناسب انواع مدل های پوست هستند. در ادامه چند مورد را برای شما نام می بریم:

دستگاه لیزر الکساندرایت

این نوع لیزر در اکثر کلینیک ها استفاده می شود و موهای زائد را به خوبی از بین می برد. طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است. این دستگاه برای افرادی که رنگ پوستشان سفید و روشن است مناسب است. این افراد می توانند بهترین نتیجه را از این نوع فناوری بگیرند. دلیل آن این است که باعث جذب انرژی در ملانین های فولیکول مو می شود، اما برای کسانی که پوست تیره تری دارند، ملانین موجود در پوست نیز جذب دستگاه می شود و پوست ممکن است بسوزد. پیشنهاد می شود جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه مطلب لیزر الکساندرایت صادقیه را مطالعه نمایید.

دستگاه لیزر دایود

پس از ظهور لیزر الکساندرایت، این نوع لیزر در بازار دیده شد که دارای طول موج ۸۰۰-۸۱۰ نانومتر است. لیزر دایود می تواند به عمق فولیکول مو نفوذ کند و خطر کمتری برای پوست در برابر اشعه ایجاد کند. این نوع لیزر برای افرادی که پوست کمی تیره دارند قابل استفاده است و پوست های یک تا پنج درجه می توانند با این روش به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

به دلیل جدید بودن فناوری دیود، پزشکان هنوز نتوانسته اند به خوبی در مورد آن تحقیق کنند، اما افرادی هستند که پس از هجده ماه استفاده از این روش به نتایج بسیار خوبی می رسند و ۷۰ درصد موهای زائد آنها کاهش می یابد. دایود برای پوست های روشن تا متوسط ​​مناسب است و روی موهای تیره و پرپشت تاثیر بسیار خوبی دارد.

دستگاه لیزر ND Yag

این نوع فناوری بسیار مدرن و جدید بوده و دارای طول موج ۱۰۶۴ نانومتر می باشد و برای پوست های برنزه و تیره مناسب است. همچنین این دستگاه می تواند انواع پوست از نوع یک تا شش درجه را پوشش دهد.

مطلب پیشنهادی: بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

چند نکته مهم قبل از لیزر موهای زائد

قبل از اینکه بخواهید به مرکز لیزر صادقیه مراجعه کنید، باید به نکات و توصیه هایی توجه کنید. در زیر به برخی از این نکات برای شما اشاره می کنیم:

  • اگر خانم ها باردار هستند و یا قصد باردار شدن دارند، نباید از لیزر استفاده کنند و در رابطه با اختلالات هورمونی در دوران شیردهی با مجرب ترین متخصص پوست مشورت کنند.
  • اگر افرادی که به کلینیک مراجعه می کنند از داروهای خاصی مانند ماینوکسیدیل، فنی توئین، سیکلوسپورین، ایزوترتینوئین، راکوتان استفاده می کنند، باید از قبل به پزشک خود اطلاع دهند.
  • اگر افراد سابقه بیماری هایی مانند بیماری های عصبی و روانی، اختلالات هورمونی، ویتیلیگو، ام اس، کیست تخمدان، ناباروری، حساسیت های پوستی و دارویی، بیماری تیروئید، پریودهای نامنظم، سابقه تبخال، دیابت در گذشته دارند، باید با بهترین متخصص پوست مشورت کنند. صادقی خبر می دهد.
  • اگر افرادی ژل و بوتاکس تزریق کرده اند، باید در این مورد با پزشک خود مشورت کنند.
  • در مواقعی که افراد سعی کرده اند از داروی خاصی در طول دوره لیزر استفاده کنند، باید به پزشک مربوطه اطلاع دهند.

قابلیت های بهترین مرکز لیزر در صادقیه

  • قدرت نفوذ بالا: لیزر Motus AY بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم است. این دستگاه برای موهای ضخیم تری که عمق بیشتری دارند قابل استفاده است.
  • کاملاً بدون درد و بدون سوختگی: دستگاهی که برای لیزر موهای زائد خود انتخاب می کنید نباید هیچ گونه درد یا سوختگی روی پوست شما باقی بگذارد.
  • سرعت بسیار بالا: دستگاه لیزری که انتخاب می کنید باید سرعت مورد نظر را در لیزر موهای زائد شما داشته باشد.
  • بدون نیاز به ژل یا بی حس کننده: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نیازی به بی حسی موضعی ندارد.

مزیت ها و معایب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد مانند هر روش دیگری دارای مزایا و معایب بسیاری است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

مزیت های لیزر

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد
  • ساده: به طور کلی لیزر یکی از ایمن ترین و ساده ترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد است. در بین تمام دستگاه هایی که برای لیزر موهای زائد استفاده می شود، دستگاه لیزر الکساندرایت کمترین پیچیدگی را دارد.
  • بدون درد: در صورت استفاده از بهترین دستگاه های خنک کننده در کلینیک، این روش بدون درد بوده و کاملا دائمی است.
  • اثربخشی سریع: از این روش می توان برای از بین بردن موهای زائد در مدت زمان کوتاهی استفاده کرد و بهترین نتیجه را گرفت.
  • در مقایسه با روش های دیگر؛ بدون درد و بی درد است.
  • FAD این روش را برای حذف دائمی موهای زائد تایید کرده است.
  • با لیزر با پوست فرد تداخلی ایجاد نمی کند.
  • با استفاده از لیزر می توان به سرعت مناطق زیادی از موهای زائد را درمان کرد.
  • به ندرت ممکن است تغییراتی در رنگدانه و جای زخم مشاهده شود.
  • این فرآیند می تواند به سرعت انجام شود و بسته به ناحیه لیزر می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.
  • درجه لیزر با توجه به نواحی حساس بدن قابل تنظیم است و لیزر موهای زائد زیر بغل عوارض بسیار کمی خواهد داشت.
  • شما می توانید نتایج این روش را در مدت زمان بسیار کوتاهی مشاهده کنید.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با مزایای فراوانی که دارد می تواند عوارض نادری نیز داشته باشد. برخی از این عوارض را برای شما ذکر می کنیم:

  • ایجاد اسکار و زخم
  • احساس ناخوشایند درد
  • قرمزی و تاول
  • پوسته شدن پوست یا خشک شدن
  • تغییر رنگ پوست
  • آسیب چشم
  • خطرات عفونت های پوستی

تعداد جلسات مراجعه به مرکز لیزر صادقیه

برای لیزر موهای زائد باید چندین جلسه به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه کنید تا نتیجه بسیار رضایت بخشی از این روش بگیرید. به طور معمول تعداد این جلسات ۶-۸ جلسه است و فاصله زمانی بین هر جلسه ۴۰-۴۵ روز است.

گاهی اوقات بسته به نواحی خاص اندام ها، چندین جلسه لازم است. بعد از این جلسات باید چندین جلسه با فاصله زمانی بیشتر به کلینیک مراجعه کنید تا هزینه حذف موهای زائد را دریافت کنید.

قیمت مرکز لیزر صادقیه چقدر است؟

برای رفع موهای زائد ناخواسته باید در بهترین مرکز لیزر صادقیه هزینه ای پرداخت شود تا کارکنان کلینیک بتوانند این عمل را انجام دهند. البته مبلغی که باید پرداخت شود به موارد مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال، تعداد جلسات و ناحیه لیزر باید مشخص شود زیرا هر چه تعداد اندام های هدف لیزر و تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد، مبلغی که باید پرداخت شود بیشتر می شود.

به طور کلی موارد مختلفی می تواند بر هزینه لیزر موهای زائد تأثیر بگذارد و اگر می خواهید اطلاعات لازم در مورد آن را به دست آورید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را بیابید.

بهترین مرکز لیزر صادقیه چه برتری هایی دارد؟

بهترین مرکز لیزر باید مجوزهای لازم را داشته باشد

انجام یک عمل زیبایی یا پزشکی در کلینیک یا مطب که مجوز لازم را ندارد اشتباه است. با توجه به سخت گیری های وزارت بهداشت و هزینه های اخذ مجوز، بسیاری از کلینیک ها بدون مجوز فعالیت می کنند. با توجه به اینکه این کلینیک ها تحت نظارت نیستند، خدماتی که ارائه می دهند ممکن است استاندارد نباشد و به سلامت افراد آسیب برساند.

در مرکز لیزر صادقیه تمامی مجوزهای لازم اخذ شده و تمامی مراحل تحت نظارت دقیق بازرسان وزارت بهداشت انجام می شود.

در یک مرکز لیزر معتبر از تجهیزات اصلی و استاندارد استفاده می شود

موضوع مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید دستگاه لیزری است که در کلینیک برای لیزر موهای زائد استفاده می شود. بسیاری از کلینیک ها هنوز از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند که نتایج ۱۰۰٪ را ارائه نمی دهند یا تأثیر زیادی روی پوست های تیره ندارند.

بنابراین، باید مطمئن شوید که کلینیکی که انتخاب می‌کنید از دستگاه‌های لیزر استاندارد، به‌روز و درجه پزشکی استفاده می‌کند که کاهش دائمی موهای زائد را بدون عوارض جانبی فراهم می‌کنند. سیستم های قدیمی می توانند روی همه انواع پوست به جز پوست های تیره کار کنند. دستگاه های جدید برای انواع پوست ها و رنگ ها و حتی برای آقایان با حجم زیاد مو مناسب است.

هشدار: از درمان با دستگاه های لیزری بدون نام مشخص خودداری کنید.

در دهه گذشته، کلینیک های لیزر از دستگاه های ارزان قیمت IPL استفاده می کردند. در بهترین حالت، بیماران هیچ نتیجه ای نمی دیدند و در بدترین حالت، خسته بودند. امروزه محققان لیزر عاقل تر هستند و در مورد دستگاه های لیزر سوال می پرسند.

یک کلینیک لیزر متناسب هزینه مناسبی دارد

قبل از شروع جستجوی بهترین کلینیک لیزر در تهران، باید هزینه آن را در نظر بگیرید. قبل از انجام هر کاری، وضعیت مالی خود و میزان پولی که می توانید برای لیزر هزینه کنید بررسی کنید. قدم بعدی یافتن هزینه های متوسط ​​است. مراقب باشید، با انجام لیزر موهای زائد با قیمت پایین، سلامت خود را به خطر می اندازید. همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ تخفیفی نامعقول نیست. پس به دنبال خدمات باکیفیت با قیمت مناسب باشید.

خدمات کلینیک گیتا برای پوست، مو و زیبایی اصلا ارزان نیست. زیرا برای لیزر موهای زائد و سایر خدمات زیبایی از بهترین و گران ترین مواد، دستگاه ها و دستگاه ها استفاده می شود. قیمت لیزر موهای زائد را در کلینیک گیتا مشاهده کنید.

کلینیک لیزر باید دارای نمونه کارها و محبوبیت بالایی باشد

هنگامی که به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد هستید، ارزیابی تخصص و تجربه تکنسین ها بسیار مهم است. برای این کار می توانید عکس های قبل و بعد از مراجعه کنندگان را در وب سایت کلینیک مشاهده کنید. البته به دلیل حساسیت مراجعین در حین لیزر درمانی به ندرت می توان عکس گرفت. همچنین می توانید نظرات مشتریان را به صورت آنلاین در وب سایت بخوانید و نظرات و رتبه بندی های آنها را مشاهده کنید.

سعی کنید با مشتریان قبلی کلینیک صحبت کنید و با چشمان خود ماندگاری نتایج آنها را مشاهده کنید تا هرگونه شک و تردیدی برطرف شود. اگر برای لیزر موهای زائد خود به یک مرکز تخصصی لیزر مراجعه می کنید، مطمئن شوید که تحت نظر پزشک باشد. تکنسین یا ارائه دهنده خدمات لیزر باید مجوز و صلاحیت استفاده از دستگاه های لیزر را داشته باشد و همچنین در زمینه لیزر موهای زائد تخصص داشته باشد.

حرف آخر در مورد بهترین مرکز لیزر صادقیه

سخن نهایی درباره بهترین مرکز لیزر صادقیه
سخن نهایی درباره بهترین مرکز لیزر صادقیه

لیزر یکی از موثرترین و مناسب ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است. بنابراین برای این روش می توان از دستگاه های مختلفی استفاده کرد که هر کدام برای نوع پوست خاصی مناسب است. برای انجام این روش باید به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و نکات مهم آن را بدانید. از این رو در این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی در مورد لیزر موهای زائد در اختیار شما قرار داده ایم. همچنین سایت پزشکان ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد تهران را معرفی کرده است تا با خیال راحت به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.