۰ تا ۱۰۰ آنچه که باید درباره بوتاکس مصپورت بدانید

بوتاکس مصپورت برای رفع چین و چروک هایی مانند خطوط اخم، پیشانی، گردن و همچنین دور چشم استفاده می شود. با ظاهر شدن علائم پیری و پیری، حتما به فکر راه حلی برای رفع این علائم خواهید بود. این برند یکی از برندهای محبوب ایرانی است که نقش موثری در رفع علائم پیری در زمینه زیباسازی و جوانسازی پوست دارد.

مصپورت یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی است که با قیمت کمتری نسبت به محصولات مشابه در رفع چین و چروک موثرتر است. با توجه به اینکه این برند ماندگاری بیشتری دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای جوانسازی پوست محسوب می شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر فوق تخصص پوست در تهران

نحوه تزریق بوتاکس مصپورت

ابتدا باید پوست صورت بیمار تمیز شود و آلودگی ها و مواد آرایشی از سطح پوست پاک شود. پس از آن، پزشک بوتاکس را با یک سرنگ مخصوص و بسیار کوچک تزریق می کند. در حین تزریق بوتاکس، پزشک از بیمار می خواهد حالات صورت خود را تغییر دهد، مانند اخم کردن، خندیدن و بالا بردن ابروها برای ایجاد چین و چروک روی پیشانی. به این ترتیب پزشک می تواند تشخیص دهد که کدام مناطق برای تزریق بوتاکس مناسب هستند.

چه زمانی تزریق بوتاکس به صورت انجام می شود؟

بوتاکس ماده ای سمی است که می تواند با غیرفعال کردن عضلات، چین و چروک و علائم پیری را از روی صورت شما پاک کند. زمان مناسب برای تزریق بوتاکس قبل از عمیق شدن چین و چروک و خطوط ریز روی صورت است، بنابراین قبل از ایجاد چین و چروک باید بوتاکس تزریق کنید.

صرف نظر از سن خود می توانید با رعایت خطوط ریز روی صورت خود تزریق بوتاکس مصپورت را که یکی از بهترین برندها می باشد انجام دهید. و زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

چه کسانی می توانند بوتاکس انجام دهند؟

تزریق بوتاکس غیر تهاجمی است و نیازی به بستری شدن یا بیهوشی ندارد. افرادی که قصد تزریق این بوتاکس را دارند نباید سابقه بیماری عصبی عضلانی مانند میاستنی گراویس را داشته باشند. همچنین افراد باردار و شیرده مجاز به تزریق بوتاکس نیستند. همچنین افراد بالای ۱۸ سال بهترین کاندید برای تزریق بوتاکس هستند.

چه کسانی نمی توانند بوتاکس مصپورت انجام دهند؟

برخی افراد به دلیل شرایط فیزیکی نباید بوتاکس تزریق کنند. بنابراین اگر جزو گروه های زیر هستید بهتر است از تزریق بوتاکس خودداری کنید.

  • افراد شیرده و باردار
  • کسانی که پلک هایشان افتاده است
  • کسانی که چهره نامتقارن دارند
  • کسانی که پوست صورت بسیار ضخیم دارند
  • کسانی که جای زخم عمیق روی پوست دارند
  • کسانی که چین و چروک و خطوط ریزشان بسیار عمیق است
  • افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال
  • بیماران قلبی و تنفسی
  • کسانی که بیماری های خاصی دارند
  • کسانی که حساسیت پوستی دارند

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

تزریق بوتاکس یکی از روش های غیر تهاجمی جوانسازی است. البته ممکن است با وارد شدن سوزن به پوست درد کمی احساس کنید اما درد بسیار خفیف و قابل تحمل است. البته باید گفت که همه چیز به آستانه تحمل درد بیمار بستگی دارد اما با این وجود پزشک می تواند قبل از تزریق از بی حسی موضعی برای بیمار استفاده کند.

بوتاکس مصپورت چه عوارضی دارد؟

بوتاکس مصپورت عوارض زیادی ندارد و این عوارض در افراد نادری مشاهده شده است، اما در هر صورت باید احتمالات را در نظر گرفت، بنابراین باید به عوارضی مانند کبودی، التهاب پوست، تورم و آلرژی اشاره کرد.

مزایای تزریق بوتاکس مصپورت

بوتاکس ایرانی ماسپرت از نظر کیفیت بسیار بهتر از نمونه های چینی و خارجی است. اگر تزریق بوتاکس خود را از بهترین دکتر بوتاکس تهران و نزد پزشک متخصص انجام دهید، مطمئن باشید که از تزریق بوتاکس نتیجه خوبی خواهید گرفت. اما به طور کلی مزایای این بوتاکس عبارتند از:

  • چین و چروک های پوست را از بین می برد
  • خطوط لبخند و اخم و چین و چروک پیشانی را از بین می برد
  • بازیابی زیبایی و جوانسازی پوست
  • روش تزریقی کاملا غیر تهاجمی
  • مقرون به صرفه

تزریق بوتاکس مصپورت به چند جلسه درمانی نیاز دارد؟

قبل از بررسی تعداد جلسات تزریق بوتاکس باید گفت که آناتومی بدن هر فردی با دیگری متفاوت است. بنابراین، تعداد جلسات با توجه به عمق چین و چروک، سن و آناتومی بدن متفاوت است.

اما یک آمار کلی و تقریبی برای تزریق بوتاکس وجود دارد. تقریباً هر فرد می تواند تزریق بوتاکس را در ۲ تا ۴ جلسه به فاصله ۳ تا ۴ ماه انجام دهد و زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگرداند. و در نهایت تعداد جلسات تزریق بوتاکس مورد نیاز باید توسط پزشک متخصص بررسی شود. پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین دکتر بوتاکس در تهران را مطالعه نمایید.

ماندگاری بوتاکس مصپورت چقدر است؟

عواملی که بر طول عمر بوتاکس تاثیر می گذارند در زیر ذکر شده است:

سن افراد

افراد میانسال و مسن باید دوباره بوتاکس را در فواصل کوتاه تری انجام دهند زیرا خاصیت ارتجاعی پوست و ضعف عضلانی به دلیل افزایش سن کاهش می یابد.

ساختار صورت

به طور کلی، چین و چروک در صورت افراد چاق بیشتر از افراد دارای صورت لاغر ظاهر می شود. بنابراین ماندگاری بوتاکس در افراد چاق نیز کوتاهتر است.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس مصپورت

بهتر است حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق بوتاکس از اقدامات زیر خودداری کنید.

۷ روز قبل از تزریق از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید. اگر این داروها را ۷ روز قبل مصرف کنید، ممکن است بعد از تزریق دچار خونریزی شوید. همچنین بهتر است ۱۰ روز قبل از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.

بهتر است چند هفته قبل از تزریق بوتاکس از اپیلاسیون، اپیلاسیون، کرم های موبر و … خودداری کنید. اگر پوست شما آفتاب سوخته است، حتما از بوتاکس اجتناب کنید. و بهتر است پس از بهبودی کامل تزریق بوتاکس انجام شود.

رعایت موارد ذکر شده می تواند تاثیر بسزایی در رضایت شما از نتیجه نهایی داشته باشد پس اگر به سلامت خود اهمیت می دهید حتما این موارد را رعایت کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس مصپورت

بهتر است تا چند ساعت پس از تزریق بوتاکس به محل تزریق دست نزنید تا از تغییرات پوستی جلوگیری شود. فعالیت های سنگین و ورزش نکنید. همچنین از فعالیت هایی که باعث تعریق زیاد شما می شود خودداری کنید.

بهتر است از کرم های لایه بردار، میکرودرم ابریژن، ماساژ صورت و غیره استفاده نکنید. به مدت دو هفته پس از تزریق مصپورت. سعی کنید زیر نور آفتاب نروید و حتما از کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید. ۲ تا ۴ ساعت پس از تزریق خم نشوید یا دراز نکشید.

اگر نیاز به استراحت دارید، بهتر است سرتان بالاتر از بقیه بدن باشد. رعایت این موارد می تواند به بهبودی سریعتر و موثرتر شدن بوتاکس کمک کند.

روش های کنترل درد بعد از تزریق بوتاکس

اگر تحمل درد پایینی دارید، بهتر است بعد از تزریق بوتاکس از کمپرس سرد استفاده کنید تا درد بعد از تزریق را بهتر تحمل کنید. البته درد ناشی از تزریق بوتاکس بسیار خفیف و کاملا قابل تحمل است اما در کل برخی افراد نمی توانند این درد را تحمل کنند.

استفاده از کمپرس سرد ضمن کاهش درد به جلوگیری از تورم و کبودی نیز کمک زیادی می کند. بنابراین می توانید تا یک روز پس از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید تا از عوارض احتمالی و درد ناشی از تزریق جلوگیری کنید.

قیمت بوتاکس مصپورت

مهم ترین مزیت بوتاکس مصپورت کیفیت بالای آن است و از آنجایی که این محصول در داخل تولید می شود هزینه مقرون به صرفه ای دارد. اگر قصد تزریق بوتاکس مصپورت را دارید می توانید با پزشک خود مشورت کنید و پس از معاینه اولیه از قیمت بوتاکس مصپورت مطلع شوید.

البته همیشه به خاطر داشته باشید که سلامتی خود را با چیز دیگری جایگزین نکنید. بسیاری از مراکز زیبایی بوتاکس تقلبی را با هزینه بسیار کمتر به بیماران خود تزریق می کنند. بازدید از این مراکز ممکن است خطرات جدی برای شما داشته باشد. برای خدمات زیبایی حتما به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

 

سخن نهایی در مورد بوتاکس مصپورت

تزریق بوتاکس مصپورت در بهترین مرکز بوتاکس تهران به صورت کاملا حرفه ای توسط پزشک مجرب انجام می شود. و در پایان این را بدانید که پس از تزریق حتما باید به توصیه های پزشک عمل کنید و با در نظر گرفتن این شرایط از پوست صورت خود محافظت کنید و بوتاکس مصپورت بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد. پس از آن می توانید به ترمیم بوتاکس اقدام کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.