بهترین دکتر بوتاکس در تهران

بوتاکس یک درمان زیبایی تزریقی و جایگزین غیرجراحی برای لیفت صورت است. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که در آن بیماری که می‌خواهد ظاهر صورت خود را بهبود بخشد، واجد شرایط بوتاکس، جراحی لیفت صورت، یا سایر درمان‌های جوان‌سازی صورت باشد. برای بیمارانی که مایل به انجام بوتاکس یا سایر درمان‌های زیبایی برای بهبود ظاهر صورت خود هستند مراجعه به بهترین دکتر بوتاکس در تهران می‌تواند کمک کند.

برای کسانی که به تزریق بوتاکس یا سایر روش های جوانسازی صورت فکر می کنند، مشاوره با بهترین دکتر بوتاکس در تهران مفید است. این مشاوره به دکتر این امکان را می دهد تا با بیمار و اهداف درمانی جوانسازی صورت آشنا شود. همچنین به بیمار این امکان را می‌دهد تا دریابد که آیا بوتاکس یا سایر درمان‌های جوان‌سازی صورت ممکن است مفید باشد یا خیر.

 

نگاهی دقیق تر به تاریخچه بوتاکس

بوتاکس توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و بیش از سه دهه است که به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) بوتاکس را برای استفاده درمانی در سال ۱۹۸۹ تأیید کرد. در ابتدا  OnabotulinumtoxinA را تأیید کرد که بعداً به BOTOX تغییر نام داد. تحقیقات گسترده‌ای در سال‌های پس از تایید FDA برای بوتاکس انجام شد، از جمله مطالعاتی برای تعیین اینکه آیا می‌توان از این تزریقی برای درمان خطوط اخم شدید استفاده کرد یا خیر.

در سال ۲۰۰۲، بوتاکس® FDA به عنوان یک درمان زیبایی شناختی موقت برای افرادی که با خطوط اخم متوسط ​​تا شدید مقابله می کنند، تأیید شد. بوتاکس اولین درمان آرایشی مورد تایید FDA برای خطوط پیشانی و پای کلاغی است.

امروزه بوتاکس برای استفاده در ۹۸ کشور تایید شده است و بیش از ۱۰۰ میلیون ویال از سال ۲۰۰۲ در ایالات متحده فروخته شده است. علاوه بر این، تحقیقات بوتاکس در حال انجام است و حداقل ۵۲۸ مجله علمی و پزشکی با داوری همتا مقالاتی در مورد استفاده منتشر کرده اند. تزریقی برای کمک به بیمارانی که با طیف وسیعی از شرایط پزشکی سروکار دارند.

 

بوتاکس چیست؟

این روش محبوب ترین روش زیبایی غیر تهاجمی غیر جراحی است سالانه بیش از میلیون ها نفر در سراسر جهان تحت درمان بوتاکس قرار می گیرند. بوتاکس یک نسخه تزریقی است که برای صاف کردن موقت خطوط ظریف، چین و چروک و شیارهای ناشی از حرکات بیش از حد عضلانی استفاده می شود. با کاهش انقباضات عضلانی در ناحیه تحت درمان عمل می کند. این دارو در عرض چند دقیقه و از طریق یک سری تزریق های کوچک زیر جلدی انجام می شود.

خود تزریق ها عموماً بدون درد و بسیار قابل تحمل هستند. پس از تزریق بوتاکس، می توانید بدون زمان استراحت به فعالیت های عادی خود بازگردید. در برخی موارد، ممکن است برای مدت کوتاهی احساس سوزن سوزن شدن یا درد خفیفی در ناحیه داشته باشید، اما نباید درد جدی یا سایر عوارض جانبی وجود داشته باشد. اثرات تزریق بوتاکس شما چند روز طول می کشد تا قابل مشاهده باشد و تا ۴ ماه باقی بماند.

بهترین دکتر بوتاکس در تهران باید بینش زیادی نه تنها در زیبایی شناسی صورت، بلکه در مورد آناتومی عضلات صورت نیز داشته باشد. این دانش تخصصی به دکتر این امکان را می دهد که دقیقاً مقدار بسیار خاصی از بوتاکس را در محل مناسب قرار دهد تا نتایج طبیعی زیبایی به بیماران بدهد.

اگرچه بوتاکس رایج‌ترین روش زیبایی غیرجراحی است، اما هنوز هم بسیار مهم است که درمان بوتاکس خود را به یک متخصص واجد شرایط مانند بهترین دکتر بوتاکس در تهران و یا بهترین دکتر فوق تخصص پوست در تهران اعتماد کنید.

بوتاکس برای چه مواردی استفاده می شود؟

چین و چروک های پویا در سراسر صورت وجود دارد. وقتی لبخند می زنیم، اخم می کنیم، ابروهایمان را بالا می بریم یا چشمانمان را به هم می ریزیم، در نتیجه آن عبارات تکراری چین و چروک ایجاد می شود. با گذشت زمان، این چین و چروک‌ها شروع به ریشه‌کردن در پوست می‌کنند و حتی زمانی که صورت فرد کاملاً آرام است ظاهر می‌شود.

بوتاکس یک روش درمانی برای بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک های متوسط ​​تا شدید روی صورت است که در نتیجه پوستی صاف تر و جوان تر به نظر می رسد. این یک جایگزین خوب برای لیفت صورت برای بیمارانی است که نمی‌خواهند یا نیازی به جراحی ندارند یا برای کسانی که می‌خواهند به دنبال درمان پیشگیرانه باشند.

در حالی که بوتاکس بیشتر به دلیل نتایج زیبایی شناخته شده است، بهترین دکتر بوتاکس در تهران می تواند از آن برای بسیاری از درمان های دیگر نیز استفاده کند. در زیر چند نمونه از نحوه استفاده از BOTOX® برای اهداف آرایشی و غیر آرایشی آورده شده است.

کاربردهای آرایشی بوتاکس

بوتاکس معمولاً برای درمان مشکلات زیبایی زیر استفاده می شود:

  • پای کلاغ
  • خطوط اخم (بین ابروها که به عنوان ۱۱ خط نیز شناخته می شود)
  • خطوط خرگوش (چروک های بالای بینی شما)
  • چین های پیشانی
  • لیفت ابرو
  • لبخند لثه ای

کاربردهای غیر آرایشی بوتاکس

  • تعریق بیش از حد زیر بغل
  • فلج صورت و سینکینزیس
  • هیپرتروفی ماستر

تعریق زیر بغل / هیپرهیدروزیس

بوتاکس می تواند تعریق شدید زیر بغل (هیپرهیدروزیس) را زمانی که داروهای مورد استفاده روی پوست (محلی) نتایج کافی ارائه نمی دهند، درمان کند. این دارو برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در نظر گرفته شده است و از نظر بالینی ثابت شده است که به بیماران در کاهش علائم تعریق شدید زیر بغل کمک می کند.

در یک مطالعه بالینی روی ۳۲۲ بیمار، میانگین مدت زمان پاسخ برای بیمارانی که برای درمان تعریق شدید زیر بغل بوتاکس دریافت کردند، ۲۰۱ روز یا تقریباً هفت ماه بود. علاوه بر این، ۵۵٪ از بیماران به تعریق شدید زیر بغل با بوتاکس پاسخ مؤثری دادند و ۸۱٪ کاهش بیش از ۵۰٪ در تعریق را در مقایسه با کسانی که درمان بوتاکس دریافت نکردند گزارش کردند.

بیمارانی که از هایپرهیدروزیس (تعریق بیش از حد) رنج می برند، می توانند از طریق بوتاکس تسکین پیدا کنند. زمانی که توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران انجام می شود، ثابت شده است که درمان های بوتاکس® باعث کاهش تعریق در زیر بغل می شود.

فلج صورت و سینکینزیس

بهترین دکتر بوتاکس در تهران به عنوان یک متخصص در عصب صورت، از بوتاکس برای یک هدف منحصر به فرد استفاده می کند: درمان فلج صورت، فلج بل و سینکینزیس. بیماران مبتلا به فلج بل، سینکینز یا اسپاسم صورت می توانند با درمان هدفمند بوتاکس که توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران انجام می شود، تسکین پیدا کنند. از آنجایی که فلج صورت معمولاً تنها یک طرف صورت را تحت تأثیر قرار می دهد، بوتاکس® بیشتر برای ایجاد تعادل و تقارن در حالات صورت استفاده می شود.

بوتاکس یک درمان ایمن، موثر و اثبات شده برای فلج صورت است. این به افراد کمک می کند تا اثرات فلج بل، فلج جزئی صورت و سینکینز را به حداقل برسانند. همچنین بوتاکس به توقف حرکات ناخواسته عضلات صورت، جلوگیری از انقباض ماهیچه های صورت و کاهش تنش عضلانی در نواحی صورت که به دلیل سینکینزیس بیش فعال هستند، کمک می کند.

استفاده از بوتاکس همزمان با NMR

با بوتاکس، بیمار می تواند حرکات نامتقارن صورت را با یک درمان غیرجراحی برطرف کند. بوتاکس به کاهش علائم فلج صورت کمک می کند و ممکن است همراه با بازآموزی عصبی عضلانی (NMR) یا نورولیز انتخابی تجویز شود.

در بسیاری از موارد، NMR همزمان با درمان های BOTOX® برای فلج صورت استفاده می شود. NMR شامل استفاده از تمرین‌ها و کشش‌ها برای آموزش و بازآموزی مغز برای هماهنگی مؤثر حرکات ماهیچه‌های صورت است. فقط باید توسط یک فیزیوتراپیست متخصص که ارزیابی بیمار را انجام می دهد و یک برنامه درمانی شخصی را بر اساس شرایط بیمار ایجاد می کند، آموزش داده شود.

نورولیز انتخابی نیز ممکن است توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران همراه با بوتاکس برای فلج صورت توصیه شود. این یک گزینه جراحی پیشرفته است که شامل آزادسازی عضله پلاتیسما برای کاهش فعالیت عصبی در بین اعصابی است که با مکانیسم لبخند مقابله می کنند. پس از اتمام موفقیت آمیز نورولیز انتخابی، صورت بیمار متقارن تر خواهد بود و حالت های صورت طبیعی تری از جمله لبخند با نمایان شدن دندان های بیشتر خواهد داشت.

هیپرتروفی ماستر

ماستر عضله اصلی فک است. در برخی بیماران، این عضله می تواند بیش از حد بزرگ شود و در نتیجه خط فک بیش از حد مربع یا زاویه دار باشد. بوتاکس را می توان برای کاهش فعالیت ماساژور، بازگرداندن شکل قلب به صورت استفاده کرد.

بوتاکس به جلوگیری از ترشح استیل کولین از پایانه های عصبی در محل اتصال عصبی عضلانی کمک می کند و در نتیجه انقباض عضلانی را محدود می کند. نشان داده شده است که به کاهش درد کمک می کند و به همین دلیل برای بسیاری از کاربردهای عصبی-عضلانی استفاده شده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که بوتاکس می‌تواند به درمان هیپرتروفی ماهیچه‌های ماستور و کانتورینگ پایین صورت کمک کند. BOTOX® یک درمان غیرجراحی برای حجیم کردن ماهیچه های ماستر و کاهش پهنای قسمت تحتانی صورت ارائه می دهد که در نتیجه صورت متعادل تر و متقارن تر ایجاد می شود.

 

فرآیند جامع مشاوره بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران

برای اینکه به شما کمک شود از درمان بوتاکس خود بیشترین بهره را ببرید، بهترین دکتر بوتاکس در تهران یک مشاوره کامل برای کشف اهداف زیبایی و/یا عملکردی شما انجام می دهد.

اولویت اصلی بهترین دکتر بوتاکس در تهران کمک به بیمارانش برای رسیدن به نتایج مورد نظر است و او زمان زیادی را صرف می کند تا اطمینان حاصل کند که بیمارانش گزینه های درمانی خود را در طول مشاوره به طور کامل درک می کنند. بهترین دکتر بوتاکس در تهران باید از بیماران بخواهد که به بالا نگاه کنند و پیشانی خود را چروک کنند و حالات مختلف صورت خود را ایجاد کنند تا بتواند نحوه حرکت عضلات صورت بیمار و قدرت آن عضلات را ببیند. پس از ارزیابی حرکات صورت و روند پیری بیمار، می تواند برنامه درمانی مناسب با بوتاکس را تعیین کند.

 

روش تزریق بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران

دکتر باید دارای تخصص جامع تزریق بوتاکس باشد و رویکردی فوق العاده دقیق برای این درمان تزریقی داشته باشد. زیرا چیزی به عنوان یک برنامه استاندارد وجود ندارد و هر درمان بوتاکس باید مطابق با نیازهای بیمار سفارشی تهیه شود. بهترین دکتر بوتاکس در تهران همچنین تمام زوایای چهره بیمار خود را بررسی می کند و هر موضوع زیبایی را به دقت یادداشت می کند.

هدف بهترین دکتر بوتاکس در تهران کمک به بیمارش برای حفظ زیبایی طبیعی است. بنابراین، در طول درمان با بوتاکس، دکتر قادر است به طور دقیق چین و چروک ها را پاک کند و خطوط طبیعی صورت بیمار خود را حفظ کند.

در بسیاری از موارد، برای دستیابی به زیبایی صورت متعادل، بهترین دکتر بوتاکس در تهران تزریق بوتاکس را همراه با پرکننده‌ها (Juvederm، Voluma و/یا Scultpra)، Ulthera، لیزر، لایه‌برداری شیمیایی یا درمان‌های مراقبت از پوست توصیه می‌کند. هر یک از این درمان‌ها هدف متفاوتی را دنبال می‌کنند و زمانی که در ترکیب با یکدیگر استفاده شوند، می‌توانند نتایج بیمار را به حداکثر برسانند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی درمان های غیر تهاجمی ضد پیری هستید، حتما از بهترین دکتر بوتاکس در تهران در جلسه مشاوره خود سوال کنید.

مطلب پیبشنهادی: بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

 

دستورالعمل های قبل از درمان قبل از بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس در تهران ممکن است از بیماران بخواهد حداقل هفت روز قبل از درمان بوتاکس استفاده از داروهای زیر را متوقف کنند:

  • آسپرین
  • ایبوپروفن (Motrin، Advil، Aleve)
  • مخمر سنت جان
  • اسیدهای چرب امگا ۳
  • ویتامین E
  • زنجبیل
  • جینکو
  • بیلبوآ
  • جینسینگ

همچنین اگر سابقه تبخال دارید، دستورالعمل های قبل از مراقبت را از بهترین دکتر بوتاکس در تهران بپرسید.

 

اثرات جانبی بوتاکس

شدت و طول مدت عوارض جانبی شما بستگی به تهاجمی درمان و ویژگی های درمانی فردی شما دارد، اما معمولا می تواند تا یک هفته پس از درمان ادامه یابد.

  • گزش: برخی از بیماران به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پس از درمان دچار گزش در محل تزریق می شوند
  • تورم، حساسیت به لمس: برخی از بیماران مقداری تورم یا حساسیت را در محل تزریق تجربه می کنند. باید طی چند روز خود به خود برطرف شود.
  • قرمزی: می توانید بلافاصله پس از درمان آرایش کنید تا قرمزی را به حداقل برسانید.

مراقبت از پوست بعد از درمان بوتاکس

  • ضد آفتاب: استفاده صحیح و مکرر از ضد آفتاب همیشه مهم است. کرم ضد آفتاب باید محافظت پهنای باند (UVA و UVB) داشته باشد و فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) 30 یا بیشتر داشته باشد. باید ۲۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن و دوباره بلافاصله قبل از ضد آفتاب استفاده کنید. پس از آن، کرم ضد آفتاب خود را هر ۲ ساعت یکبار تجدید کنید. اگر قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید ضروری است، از کلاه و لباسی استفاده کنید که ناحیه تحت درمان را بپوشاند. از این رژیم در طول دوره بهبودی و همیشه استفاده کنید. برای نکات بیشتر مراقبت از پوست، وبلاگ ما را بررسی کنید.
  • از آفتاب و گرمای بیش از حد خودداری کنید: تا زمانی که تورم و قرمزی اولیه برطرف نشود. این شامل ورزش تهاجمی است.

 

پاسخ سوالات متداول بوتاکس توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

تزریق بوتاکس از رسیدن سیگنال های عصبی به عضلات صورت جلوگیری می کند. با انجام این کار، از انقباض پوست صورت جلوگیری می کنند و خطر ایجاد خطوط پیشانی، پنجه کلاغی و سایر علائم قابل مشاهده پیری در صورت را کاهش می دهند.

چه مدت طول می کشد تا بوتاکس عمل کند؟

اگرچه انجام یک روش معمولاً فقط به چند دقیقه نیاز دارد، اما اثرات کامل تزریق بوتاکس معمولاً در عرض حدود دو هفته پس از درمان قابل مشاهده است.

مدت زمان درمان بوتاکس چقدر است؟

یک درمان به طور کلی نتایجی را ارائه می دهد که برای حدود سه تا چهار ماه قابل مشاهده است، اما نتایج بر اساس میزان تزریق بوتاکس به پوست بیمار و پاسخ بیمار به درمان متفاوت است. در برخی موارد، درمان بوتاکس تا شش ماه طول می کشد.

آیا حالات صورت من پس از درمان طبیعی به نظر می رسد؟

هدف بوتاکس کمک به فرد برای دستیابی به ظاهری متعادل و طبیعی است. پس از یک روش موفقیت آمیز بوتاکس، یک فرد باید بتواند به طور طبیعی حالات صورت را تولید کند. به این ترتیب، یک فرد می‌تواند از ظاهری جوان‌تر لذت ببرد – بدون اینکه نگران ظاهرش در هنگام لبخند زدن، اخم کردن یا انجام سایر حالات صورت باشد.

آیا عوارض جانبی مرتبط با بوتاکس وجود دارد؟

برخی از عوارض جانبی عبارتند از:

  • سردرد
  • کبودی
  • تورم
  • افتادگی پوست

بهترین دکتر بوتاکس در تهران خطرات مرتبط با بوتاکس را قبل از درمان بیان می کند. او به فرد کمک می کند تا مزایا و خطرات بوتاکس را ارزیابی کند و تعیین کند که آیا این روش می تواند نتایج مورد نظر جوانسازی صورت را ارائه دهد.

آیا بوتاکس و سایر شل کننده های عضلانی بی خطر هستند؟

بوتاکس و سایر شل کننده های عضلانی ممکن است برای افرادی که با شرایط پزشکی که باعث فعالیت بیش از حد ماهیچه ها می شود سر و کار دارند مفید باشد. اما برای تعیین اینکه آیا بوتاکس برای بیمار بی خطر است یا خیر، ملاقات با بهترین دکتر بوتاکس در تهران ضروری است. این به دکتر اجازه می دهد تا یک تجزیه و تحلیل عمیق انجام دهد تا مشخص کند آیا تزریق بوتاکس بی خطر است یا خیر.

اگر بهترین دکتر بوتاکس در تهران معتقد است که بوتاکس برای بیمار مفید است. یک برنامه درمانی سفارشی طراحی می‌کند تا به طور ایمن و مؤثر نتایج درمانی مورد نظر را ارائه دهد. یا اگر بیمار واجد شرایط بوتاکس نیست، دکتر اطلاعاتی را در مورد جایگزین های درمانی به شما ارائه می دهد.

آیا نتایج درمان بوتاکس دائمی است؟

بوتاکس نتایج موقتی برای جوانسازی صورت ارائه می دهد. بنابراین، کسانی که به دنبال یک درمان دائمی جوانسازی صورت هستند، ممکن است برای دستیابی به اهداف خود نیاز به نگاهی فراتر از بوتاکس داشته باشند.

بهترین دکتر بوتاکس در تهران علاوه بر بوتاکس، باید انواع روشهای جوانسازی طولانی مدت صورت را ارائه می دهد .  صورت خود را به بهترین دکتر بوتاکس در تهران  بسپارید و اعتماد کنید

سخن نهایی درباره انتخاب بهترین دکتر بوتاکس در تهران

جراحان پلاستیک صورت که می توانند بوتاکس را انجام دهند کم نیست، اما بهترین دکتر بوتاکس در تهران باید دارای تجربه و مهارت و مهارت قابل توجه داشته باشد. همواره این مورد را در نظر داشته باشید که بهتر است برای اقدامات و درمانهای زیبایی به مراکز معتبر مراجعه نمایید. و سعی کنید با تحقیق و بررسی بهترین دکتر بوتاکس در تهران را انتخاب نمایید.

یرندهای بوتاکس:

  1. بوتاکس دیسپورت
  2. بوتاکس مصپورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.