بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید بتواند تمام عوامل موثر بر لیزر درمانی را به بهترین شکل ممکن برای متقاضیان فراهم کند. از بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد استفاده کند، هم چنین تدوین دستورالعمل‌های دقیق و سخت گیرانه برای بالا بردن سطح ایمنی و اثربخشی لیزر و هم چنین برخوداری از تیم درمانی بزرگ و مجرب، از جمله مواردی هستند که در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید محقق شوند.

در دنیای پر تنوع و زیبای امروزی لیزر موهای زائد به عنوان یکی از مؤثرترین، سریع ترین و مطمئن ترین راه های از بین بردن  دائمی موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است. پژوهش‌های زیادی در مورد این روش حذف موهای زائد انجام شده و امروز با اطمینان کامل می‌توان در مورد تاثیر آن نیز نظر داد.

میزان رضایت از لیزر در بین مشتریان که اکثرأ بانوان می باشند، بسیار بالا است ولی در عین حال تعداد زیادی از افراد، نتایج رضایت بخشی از آن دریافت نمی‌کنند، از این رو سبب شده تا بانوان گرامی به ویژگی های ویژه و برتر کلینیک ها اهمیت بسیاری دهند.

تجربه ثابت کرده است که این عدم رضایت، از مراکز لیزر موهای زائد، معمولاً ناشی از مراجعه به کلینیک‌هایی است که از کیفیت کار خوبی برخوردار نیستند. لذا در مقاله ی پیش رو سعی بر این داریم تا شما را با ویژگی های برتر بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران آشنا کنیم و  ببینیم که چه عواملی بر موفقیت لیزر تاثیر گذار است و یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی  باید داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:

ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

 

یک سری از ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران به شرح زیر بیان می شوند:

۱-ارتباط دائمی و مجازی مرکز لیزر موهای زائد

یک مرکز لیزر معتبر و معروف، باید بتواند مسیرهای ارتباطی با مراجعین و کاربران خود را آسان کند تا افراد بتوانند خیلی راحت و سریع با مراجعه به وبسایت رسمی و یا پیج اینستاگرام، آن مرکز به صورت برقراری تماس های تلفنی، گذاشتن نظر و پی ام، پرسش و پاسخ آنلاین با  آن مرکز در ارتباط باشند. در نتیجه پاسخ گویی سریع و ارتباط دائمی با مراجعه کنندگان می تواند از ویژگی های یک مرکز  لیزر موهای زائد، خوب در تهران باشد.

۲- پاسخ گویی آنی

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید پرسنل با تجربه و خوش اخلاقی را برای خدمات رسانی به مشتریان استخدام کند زیرا که این پاسخ گویی می تواند در روند افزایش مراجعه کنندگان مؤثر باشد.

۳- استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاه لیزر روز دنیا

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید همیشه و به طور دائم از بهترین و معتبرترین دستگاه های لیزر برای حذف مو زائد استفاده کند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

۴) گرفتن تخفیف های واقعی، ویژه لیزر موهای زائد

یک تخفیف واقعی اول اینکه، باید قیمت و تخفیف لیزر شاتی نباشد، هم چنین تعداد شات ها نیز محدود نباشد و تأثیری در قیمت نداشته باشد.

۱-شات لیزر : به هربار تخلیه انرژِی لیزر روی سطح پوست گفته می شود. در سال های قبل خیلی از مراکز لیزر موهای زائد، هزینه لیزر را بر اساس تعداد شات ها محسابه می کردند، ولی امروزه در بیشتر مراکز در سرار جهان بر اساس ناحیه های دلخواه  محاسبه می کنند.

۲- دستگاه لیزر جز بهترین دستگاه باشد. به عبارت دیگر دستگاه نامرغوب مانند IPL ، SHR و یا از این قبیل دستگاه ها نباشد چون اثر لیزر برعکس و  هم چنین منفی خواهد بود.

۳- از دستگاه لیزر اجاره ای و یا خراب استفاده نکرده باشند. برخی از مراکز برای تعمیر دستگاه های لیزر خراب تخفیف های خوبی می دهند، یعنی هزینه تعمیر دستگاه را از راه تخفیف و از جیب مشتریان  به دست می آورند.

۴-تخفیف لیزر باید برای کل دوره لیزر باشد نه فقط برای جلسه اول یا یک جلسه از آن و در آخر نیاز است تا دستگاه لیزر به مو مراجعه کننده مطابقت داشته باشد وگرنه چنین تخفیفی نه تنها به درد نمی خورد بلکه نتایج ناخوشایندی را به همراه خواهد داشت.

۵-یکی دیگر از ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران، این است که مشتریان از کیفیت کار آن مرکز راضی و خوشنود  باشند. پس بهتر است حضوری به مراکز لیزر مراجعه کنید و به صورت حضوری از مراجعین پزس و جو کنید، البته بهترین مراکز لیزر نوبت دهی را به صورت منظم انجام می دهند و ممکن است با تعداد زیادی از مراجعه کنندگان رو به رو نشوید.

۶-از دیگر ویژگی های مهم یک مرکز لیزر خوب این است که از اپراتورهای با سابقه، کار بلد و ماهر برای خانم ها و آقایان به صورت جداگانه و مجزا استفاده کند. در اصل اگر نتایج کاهش و افزایش لیزر موهای زائد را ۱۰۰ درصد در نظر بگیریم درصد زیادی از نتایج بدست آمده بستگی به مهارت و تجربه اپراتور لیزر خواهد داشت. هم چنین مراقبت های قبل و بعد از لیزر و نوع دستگاه لیزر نیز می تواند نقش موثری در نتیجه داشته باشد.

۷- در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید از پزشکان  و متخصصان با تجربه مربوط به هر رشته، به ویژه لیزر موهای زائد را داشته باشد. زیرا تبحر و مهارت فرد لیزر کننده در انجام لیزر و حذف موهای زائد می تواند بسیار با اهمیت باشد، اگر لیزر توسط افراد غیر متخصص انجام شود ممکن است عوارضی جبران ناپذیری مثل زخم ،تاول، لک و غیره برای پوست شما ایجاد کند، هم چنین اگر بعد از انجام لیزر مراقبت های ویژه را رعایت نکرده باشید و در صورت ایجاد زخم و تاول به دستکاری آن ها بپردازید ممکن است جای آن ها روی پوست شما باقی بماند و از بین بردن آن ها کاری سخت و در مواردی غیر ممکن باشد پس باید توجه داشته باشید که برای انجام این امر باید به پزشکان و متخصصان مربوطه در این زمینه مراجعه کنید.

۸- لیزر موهای زائد باید در محیط منظم، آرام و استریل شده برای مراجعه کنندگان انجام شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

۹-توجه به این نکته ضروری می باشد که به کدام مرکز لیزر مراجعه می کنید. اینکه قیمت پایین باشد ولی تخصص و تجهیزات مناسبی نداشته باشد مهم است.

۱۰- داشتن پرسنل خوش اخلاق و حرفه ای یکی دیگر از ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران است.

 جلسه لیزر باید با پزشک و  متخصصان با تجربه و کار بلد باشد.

در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران باید از  حضور پزشک متخصص بهره مند شد. در جلسه‌ی مشاوره پیش از لیزر درمانی، پزشک متخصص باید در مرکز تخصصی لیزر حضور داشته باشد و در ادامه، جلسات لیزر تحت نظارت او انجام شود. لیزر هم  مانند سایر روش‌های درمانی، با وجود کم تهاجمی بودنش، عوارضی نیز به همراه دارد.

بنابراین یک پزشک متخصص به خوبی می‌تواند احتمال این عوارض جانبی را پیش‌بینی کند و برای جلوگیری از آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. هم چنین اگر دچار عوارض جانبی غیر منتظره باشید، پزشک یا متخصص مربوطه می‌تواند نقش موثری در درمان و جلوگیری از وخامت آن‌ها داشته باشد.

۱۲-دستگاه لیزر موهای زائد هم مانند سایر دستگاه ها، باید به صورت منظم توسط نمایندگی های معتبر، تعمیر و بازبینی شود تا بتواند به درستی کار کند و هم چنین ایمن باشد. در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران پرسنل به خوبی به این مسئله واقف هستند و همواره از صحت عملکرد دستگاه‌های خود اطمینان حاصل می‌کنند.

شاید برایتان سوال شود که بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا کدام اند؟ در ادامه شما را با چند تا از بهترین دستگاه ها آشنا خواهیم کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست تیره

الف) دستگاه لیزر مدیواستار با فن آوری های الکساندرایت و دایود

دستگاه لیزر مدیو استار از جمله بهداشتی ترین و بی درد ترین دستگاه لیزر موهای زائد در حال حاضر در دنیا می باشد. این دستگاه ویژگی های منحصر به فردی را داراست که او را از سایر دستگاه های لیزر متمایز می کند. برای استفاده از این دستگاه، پرسنل به جای الکل از سلفون یکبار مصرف روی پوست و روی هندپیس برای جلوگیری از آلودگی ها استفاده می کنند، چون سلفون احتمال انتقال هرگونه آلودگی از هوا، فرد به فرد، فرد به دستگاه و یا دستگاه به فرد را به صفر می رساند و از ایجاد هر گونه حساسیت در افراد جلوگیری می کند.

هم چنین این دستگاه علاوه بر طول موج های اصلی که رنگدانه موهای زائد را هدف می گیرند، یک طول موج جداگانه ۹۵۰ نانومتری برای غیرفعال سازی عروق تغذیه رسان به سلول های ریشه موی زائد را دارند. به عبارت دیگر از تغذیه رسانی به ریشه موهای زائد با این روش جلوگیری می کند، بنابراین اثر زیادی در کاهش موهای زائد دارد. مدیو استار اولین دستگاه  لیزری است که باعث کاهش رشد موهای زائد کرکی را کاهش می شود و در عین حال از برگشت موها نیز جلوگیری می کند. رفع موهای زائد کرکی اگر با دستگاه مدیواستار نتواند برطرف نشود با هیچ دستگاه لیزر دیگری امکان پذیر نخواهد بود.

کمپانی سازنده دستگاه لیزر مدیواستار:

کمپانی زایس در آلمان سازنده این دستگاه  لیزر است که شهرت فراوانی از نظر ساخت تجهیزات لیزری در جهان دارد و او را با نام پدر اپتیک دنیا یاد می کنند.

ب) دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو آمریکایی

کندلا از جمله دستگاه لیزر پیشرفته و معتبری است که با طول موج ۷۶۰ نانومتر برای تیپ های پوستی از خیلی روشن تا سبزه روشن را خیلی خوب پاسخ می دهد. اگر چه مانند دستگاه مدیواستار بی درد نیست ولی دستگاه  لیزر خوبی است.

ج) دستگاه لیزر آپوجی پلاس

یکی دیگر از بهترین دستگاه های لیزر جهان، دستگاه لیزر آپوجی پلاس است. کمپانی سازنده این دستگاه لیزر سایناشور در آمریکا می باشد که بسیار معروف است و با کندلا  هم چنان رقابت می کند. آپوجی طول موج های لیزراش با موج های کندلا یکی است و از نظر درد  تقریبا قابل تحمل است و مانند کندلا عمل می کند.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

اشعه لیزر، پالسی از نور می باشد که با حفظ سلامت بافت های مختلف پوست به گرما تبدیل می شود و سپس با نفوذ به فولیکول مو، توسط رنگدانه های مو جذب و موجب از بین رفتن موها درون پیاز مو می شود. رفع موهای زائد روشی دائمی برای از بین بردن آن ها و  نیز جلوگیری از رویش مجدد آن ها می باشد و این گرما هیچ  گونه آسیبی به بافت های پوست نمی رساند.

هزینه لیزر موهای زائد

با توجه به ویژگی های ذکر شده برای انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد درتهران، هزینه لیزر موهای زائد از جمله مواردی می باشد که توسط افرادی که قصد لیزر موهای زائد خود را دارند همیشه پرسیده می شود. هزینه لیزر بستگی  به عواملی از قبیل نوع لیزر، وسعت ناحیه ای تحت درمان، تعداد جلسات درمانی مورد نظر برای هر فردی می تواند متفاوت باشد.

لیزر موی زائد از جمله بهترین روش حذف مو زائد در مقایسه با سایر روش ها می باشد، زیرا در این روش  رشد موها بسیار کند تر از سایر روش ها رشد می کند و هم چنین تعداد آن ها نیز کاهش پیدا می کند، بنابراین استفاده از این روش برای حذف مو زائد بسیار سریع و موثر است.

اگر برای لیزر موهای زائد به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران می باشید، ما در این محتوا به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با رعایت چند نکته کلیدی بهترین انتخاب را داشته باشید و زمانی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که بدانید ویژگی های برتر یک مرکز لیزر خوب کدام اند، هم چنین بتوانید متناسب با نوع مو و رنگ پوست خود دستگاه لیزر انتخاب کنید و در آخر اپراتوری که برای لیزر موهای زائد خود انتخاب می کنید از پرسنل باتجربه و کاربلد باشد چون این اپراتور است که موهای شما را لیزر می‌کند، نه دستگاه لیزر! پس هرچه تجربه‌ی اپراتور و پزشک متخصص  مربوطه بیشتر باشد، لیزر درمانی شما نیز موثرتر خواهد بود.

بدیهی است که افراد مجرب و کار بلد، دستمزدهای بالاتری دارند تا بتوانند لیزر موهای زائد را با کیفیت بسیار بالایی برای مراجه کنندگان انجام دهند و بدانید که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست.

 

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین روش پاک کردن تاتو قدیمی ابرو در سال ۱۴۰۱

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران۱۴۰۱

 

https://www.mayoclinic.org/tests-procedures/laser-hair-removal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.