مدل تاتو خط چشم برای چشمهای ریز

هدف اصلی آرایش برای بسیاری از خانم ها، به خصوص آنهایی که چشمان ریز دارند، بزرگتر نشان دادن چشمانشان است. اما اغلب آنها به این نکته توجه نمی کنند که تکنیک های خاصی برای آرایش چشم های ریز وجود دارد و در نتیجه با انجام اشتباهات زیاد چشمان خود را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهند. در واقع برای آرایش چشم های ریز باید از ترفندها و تکنیک های منحصر به فردی استفاده کرد. در این مقاله شما را با بهترین مدل تاتو خط چشم برای چشمهای ریز و به طور کلی نحوه آرایش چشم های ریز آشنا می کنیم.

مطلب پیشنهادی: آرایش چشم بعد از لیزیک

خط چشم برای چشمهای ریز

کشیدن خط چشم دور چشم ها باعث ریزتر به نظر رسیدن آنها می شود. بنابراین آرایش چشم دودی برای افرادی که چشمان ریز دارند مناسب نیست. البته کشیدن این نوع خط چشم برای چشم های ریز لزوما بد نیست و آن چشم ها را مرموز نشان می دهد. اما اگر می خواهید چشم های ریز خود را با تاتو خط چشم بزرگ کنید، از انجام تاتو خط چشم روی پلک بالا و پایین خودداری کنید و بهتر است این کار را فقط روی پلک بالا انجام دهید.

تاتو خط چشم برای چشمهای ریز بهتر است به گونه ای باشد که فقط باید در ۳/۴ بیرونی پلک شما قابل مشاهده باشد. همچنین از کشیدن خط چشم مشکی در داخل چشم خودداری کنید. اگر دوست دارید خط چشم داخل چشمتان باشد، از خط چشم سفید یا هر رنگ روشن دیگری برای لبه داخلی پلک پایینی خود استفاده کنید. چشمان شما را بزرگتر نشان می دهد. با این حال، استفاده بیش از حد از این مدادها آرایش شما را غیر طبیعی جلوه می دهد.

بهترین مدل تاتو خط چشم برای چشمهای ریز

تاتو خط چشم برای چشمهای ریز

تاتو خط چشم برای چشمهای ریز

یکی از مدل های خط چشم برای چشمهای ریز که آرایشگران حرفه ای از آن استفاده می کنند این است که خط چشم را در گوشه بیرونی چشم کمی قوس می دهند تا جایی که گاهی اوقات شبیه مژه های بلند به نظر می رسد. این تکنیک آرایشی چشم ها را بزرگ می کند.

برای تاتو خط چشم برای چشمهای ریز تا جایی که می توانید سعی کنید خط چشم دو چشم خود را شبیه هم کنید. در غیر این صورت، چشمان شما کج به نظر می رسد.

اکثر متخصصان آرایش چشم برای چشم های کوچک موافق هستند که خط چشم ضخیم باعث می شود چشم ها کوچکتر به نظر برسند. همچنین می توانید با بن مژه چشمان خود را زیباتر کنید.

سخن نهایی

اما طرح های مختلفی از خط چشم برای چشم های ریز وجود دارد که می تواند چشمان شما را زیباتر و جذاب تر کند. یک خط چشم مناسب برای چشم های ریز می تواند چهره شما را کاملاً تغییر دهد و چهره شما را بسیار جذاب کند. پس هرگز آن را نادیده نگیرید و از انواع خط چشم برای چشم های ریز استقبال کنید. در نهایت توجه داشته باشید که مدل تاتو خط چشم مناسب برای چشمهای ریز باید بسیار نازک و ظریف باشد.

https://permavie.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.