ماندگاری میکروبلیدینگ فیبروز ابرو بیشتر است یا یا میکروپیگمنتیشن ابرو ؟

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز ابرو یکی از تکنیک‌های بروز آرایش نیمه دائمی ابروهاست که برای رفع نواقص ابرو و اصلاح فرم آن اجرا می‌گردد. علاوه بر میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو نیز برای پرپشت‌سازی ابروها معرفی شده است که برخلاف دو تکنیک دیگر با دستگاه تاتو انجام می‌شود. در فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ روند تاتو ابرو با ایجاد خطوطی ظریف همانند تار مو طبیعی ابروی فرد به صورت دستی انجام می‌شود. درحالیکه در میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه تاتو، نقاط ریزی در نواحی خالی ابرو ایجاد شده و حالت سایه‌ای به ابروها می‌دهد. میکروپیگمنتیشن ابرو به سبب کاشت رنگ در عمق بیشتری از لایه‌ها پوست، ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به میکرو ابرو و فیبروز دارد. ماندگاری بلید ابرو و فیبروز بین ۶ ماه تا ۱ سال است درحالیکه تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو بین ۱ تا ۳ سال دوام دارد.

لازم به ذکر است ماندگاری این تکنیک‌ها علاوه بر روش اجرا، مهارت پیگمنتر و مواد مصرفی به نوع پوست فرد نیز بستگی دارد و افراد با پوست‌های چرب دوام کمتری را شاهد خواهند بود. بعلاوه اینکه درصورتی که برای میکروپیگمنتیشن ابرو از دستگاه‌های مدرن و استاندارد استفاده نشود، کیفیت و ماندگاری کار کاهش می‌یابد.

میکروبلیدینگ چیست و عوارض احتمالی آن کدام است؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از تکنیک‌های بروز و ظریف هاشور ابرو و آرایش نیمه دائمی ابروهاست که به‌منظور پرپشت‌سازی و اصلاح فرم و تقارن ابرو اجرا می‌گردد. تکنیک میکروبلیدینگ صورت امروزه به سبب مزایای فراوان و نتایج طبیعی که دارد بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. میکرو ابرو با طراحی ابرو براساس فرم چهره و سلیقه فرد توسط قلمی متشکل از ۱۰ الی ۱۲ سوزن انجام می‌گیرد. پیگمنتر در ابتدا برای اجرای این تکنیک، قرینه سازی ابرو را با ابزارهای مخصوص نظیر دیوایدر، خط کش و … انجام می‌دهد. سپس برای کاهش درد تاتو مشتری و افزایش تمرکز خود از بهترین بی حسی تاتو به مقدار مورد نیاز استفاده می‌کند. بعد از بی حس شدن ناحیه ابرو، با استفاده از سوزن تاتو خطوطی ظریف و همانند تار مو طبیعی ابروی فرد در نواحی خالی ابرو ایجاد شده و رنگدانه در این خطوط کاشت می‌شود.

رعایت نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو و مراجعه به مرکزی معتبر و بهداشتی از مهم‌ترین نکات برای داشتن میکروبلیدینگ باکیفیت است. چرا که در صورت مراجعه به پیگمنتری ناشی و یا عدم رعایت مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو توسط فرد، عوارض میکروبلیدینگ ابرو گریبان‌گیر فرد خواهد شد. عوارض میکروبلیدینگ ابرو می‌تواند شامل مشکلات پوستی، کلوئید و زخم تاتو، عفونت‌های پوستی و حتی بیماری‌های خونی خطرناک باشد. از این رو شما باید با مشاهده عکس میکروبلیدینگ در نمونه‌کارهای مرکز مدنظر و اطلاع از قیمت میکروبلیدینگ ابرو، با اطمینان کامل از کیفیت کار مرکز بدان مراجعه نمایید.

Eyebrow fibrosis

ماندگاری میکروبلیدینگ فیبروز ابرو

فیبروز ابرو (Eyebrow fibrosis) چیست؟

تکنیک فیبروز ابرو یکی از روش‌های نیمه دائمی جدیدی است که توسط اقای برانکو بابیک در آکادمی بین المللی فی ابداع گردید. فیبروز ابرو دخترانه با سوزن‌های یکبارمصرف به صورت دستی در نواحی خالی ابرو خطوطی ظریف ایجاد می‌کند. و بدین وسیله نواقص ابرو را از بین می‌برد و ابروهایی پرپشت و زیبا برای فرد به ارمغان می‌آورد. طراحی ابرو در این روش براساس قوانین چهارگانه برانکو بابیک انجام می‌شود و سلیقه فرد نقش چندانی در آن ندارد. رنگدانه مصرفی در تکنیک فیبروز ابرو تولید شده توسط آکادمی فی بوده و بدون مواد مضر و فلزات سنگین است و از این رو کیفیت بسیار بالایی را در فیبروز ابرو بعد از یک هفته شاهد خواهید بود.

از دیگر نکات مهم در افزایش کیفیت این تکنیک، رعایت نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو می‌باشد که باید توسط مشتری انجام گیرد که در صورت عدم توجه به آن عوارض فیبروز ابرو برای فرد ایجاد می‌شود. در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران با استفاده از رنگدانه‌های اورجینال و شناخت نسبت‌های طلایی صورت هر فرد، نمونه کار فیبروز ابرو با کیفیت فوق العاده قابل مشاهده است. شما می‌توانید با توجه به فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ و مشاهده نمونه کار فیبروز ابرو دخترانه در مراکز معتبر  و همچنین اطلاع از هزینه فیبروز ابرو نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایید.

ماندگاری فیبروز ابرو دخترانه

یکی از نکات مهم در ماندگاری تکنیک‌های نیمه دائمی ابرو، نوع پوست فرد است. افراد با پوست‌های چرب ماندگاری و دوام کمتر را نسبت به پوست‌های معمولی شاهدند. در حالت عادی فیبروز ابرو بین ۶ ماه تا یکسال ماندگاری دارد. از آنجایی که خطوط ایجاد شده در فیبروز ابرو در مقایسه با میکروبلیدینگ، عمق کمتری دارد و جوهر کمتر به پوست نفوذ می‌کند، دوام این تکنیک نیز نسبت به سایر روش‌ها کمتر است. برای افزایش ماندگاری این تکنیک می‌توان خطوطی با عمق بیشتر ایجاد کرد. رنگدانه‌های فیبروز نیز به سبب کیفیت بسیار بالا ماندگاری عالی دارند. از طرفی مهارت و تخصص پیگمنتر، شرایط آب و هوایی، مراقبت بعد از فیبروز ابرو و … نیز در ماندگاری این تکنیک تاثیرگذارند.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو دو تکنیک نیمه دائمی برای پرپشت سازی ظاهری ابرو و رفع ایرادات و عدم تقارن آن هستند. این دو تکنیک نتایج تقریبا مشابهی دارند و هر دو به صورت دستی قابل انجام می‌باشند. اما در مواردی باهم تفاوت دارند که افراد براساس فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ باید یکی از این دو تکنیک را برای زیبایی ابروهای خود برگزینند. یکی از این تفاوت‌ها در نحوه طراحی ابرو توسط پیگمنتر است. در تکنیک میکروبلیدینگ پیگمنتر براساس فرم چهره و سلیقه مشتری طراحی ابرو را انجام می‌دهد. این درحالی است که در فیبروز ابرو، پیگمنتر براساس نسبت‌های طلایی صورت و قوانین صادر شده از سوی آکادمی فی اقدام به طراحی ابرو می‌کند. و در این تکنیک سلیقه و خواست مشتری اهمیت چندانی نخواهد داشت.

از طرفی در تکنیک فیبروز ابرو، از سوزن‌های مخصوص فیبروز که ظرافت بالایی دارند استفاده می‌شود. همچنین رنگ‌های مخصوص فیبروز به سبب عدم وجود مواد مضر و فلزات سنگین به راحتی جذب پوست می‌شوند و در صورت ریموو تاتو ابرو، قرمزی از خود بجای نمی‌گذارند.

تفاوت میکروپیگمنتیشن با سایر روش ها

تفاوت میکروپیگمنتیشن با سایر روش ها

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست چه تفاوتی با سایر روش ها دارد؟

میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه روشی بروز و استاندارد برای پر کردن نواحی خالی ابرو به صورت اصولی می‌باشد. این تکنیک باید در مراکز معتبر و توسط دستگاه‌های استاندارد انجام گیرد تا کیفیت مطلوبی به دنبال داشته باشد. هرچه دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو بروزتر و مدرن‌تر باشد، کیفیت نتیجه نهایی بالا می‌رود. در دستگاه‌های ایمن، به سبب پلمپ بودن انتهای کارتریج، امکان انتقال خون و لنف به بیرون و برخورد آن به دیواره قلم وجود ندارد.از این رو با مشاهده عکس میکروپیگمنتیشن ابرو می‌توان متوجه شد این تکنیک در صورتی که در مراکز معتبر با روش‌های اصولی انجام گیرد، نتایجی بسیار طبیعی و باکیفیت به دنبال دارد.

برخلاف میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه تاتو انجام می‌شود. دربیان تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو می‌توان گفت نتایج حاصل در میکروپیگمنتیشن ابرو با دستگاه با میکروبلیدینگ فرق دارد. با مشاهده عکس تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو متوجه خواهید شد که میکروبلیدینگ ابرو با ایجاد خطوطی ظریف در بین ابروها انجام می‌شود. درحالیکه میکروپیگمنتیشن ابرو به صورت نقطه‌ای انجام شده و حالت سایه‌ای در ابروها به وجود می‌آورد. همچنین سوزن دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو بسیار ظریف‌تر از میکروبلیدینگ است. از همین رو میکروپیگمنتیشن ابرو نسبت به میکروبلیدینگ کمتر تهاجمی است و به سبب آسیب کمتر به پوست برای افراد با پوست‌های حساس و نازک مناسب‌تر می‌باشد. علاوه براین موارد در این روش به سبب استفاده از دستگاه دیجیتالی، تقارن ابروها تضمین شده ترسیم می‌گردد.

شما می‌توانید بر اساس فرق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ابرو و اطلاع از قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو بهترین انتخاب را برای زیبایی ابروهای خود داشته باشید.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن  ابرو در ماندگاری تتو

علاوه بر موارد گفته شده در بیان تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو ، ماندگاری این دو تکنیک نیز با هم متفاوت است. در بالا در مقایسه ماندگاری فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ متوجه شدیم به سبب عمق کم هاشور در فیبروز این تکنیک ماندگاری کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. که البته درصورت استفاده از رنگدانه‌ها فی و عمق هاشور بیشتر ماندگاری آن افزایش خواهد یافت. تکنیک میکروبلیدینگ ابرو در عمق سطحی‌تری از پوست اجرا می‌شود. اما میکروپیگمنتیشن ابرو به سبب عمق بیشتر نفوذ سوزن در لایه‌های عمق‌تر پوست دارای ماندگاری بیشتری نسبت به روش‌های دیگر است.

در حالت کلی میکروپیگمنتیشن ابرو بین ۶ ماه تا ۳ سال ماندگاری دارد. از طرفی عواملی نظیر جنس پوست، شرایط آب و هوایی، نوع رنگدانه مصرفی، رعایت نکات مراقبت بعد از تاتو و … نیز در ماندگاری و دوام این تکنیک تاثیر دارند.

 

 

14 نظر در “ماندگاری میکروبلیدینگ فیبروز ابرو بیشتر است یا یا میکروپیگمنتیشن ابرو

  1. ملیکا گفت:

    سلام من پوست خیلی چربی دارم و دوست دارم فیبرو ابرو انجام بدم اما همه میگن به دلیل اینکه پوست چربی دارم ماندگاری برای من نداره. آیا درسته این دلایل ؟

    1. مهسا رجبی گفت:

      عزیزم شما می‌تونی بری داخل سایت خانم زرگریان به صورت مستقیم از ایشون سئوال بپرسی در ضمن همه موارد در باره پوست را کامل توضیح دادن و نمونه کارهای بیشتری داخل سایتشون وجود داره .
      https://ghazalzargarian.com/
      اینم آدر سایت خانم زرگریان

  2. panah گفت:

    من تعریف کیفیت کار خانم زرگریان خیلی شنیده بودم اما الان با دیدن نمونه کارهاشون فهمیدم یچزی فراتراز این حرفا هستند

    1. نهال جبلی گفت:

      وایی باید بیای از نزدیک ببینی از نمونه هاشونا ببینی من خودم داخل مرکز خانم زرگریان فیببروز ابرو انجام دادم اولش می‌ترسیدم اونیی که می‌خوام نشه یا قرینه نشن ابرو هام خلاصه به ایشون اطمینان کردم و رفتم داخل مرکز شون فیبروز ابرو انجام دادم بعداز اتمام کار وقتی ابرو های خودما دیدم باورم نمی‌شد که اینقدر خوب شده باشن یکی از بهترین انتخاب های من انتخاب مرکز خانم زرگریان که با گذشت دوسال هنوز ابرو هام مثل روز اولشه

  3. زهرا کرمانی گفت:

    من ابرو های باریک وکم پشت دارم کدوم یکی از تکنیک های ابرو مناسب که من انجام بدم؟!

  4. رقیه شعبانی گفت:

    من شندیم فیبروز ابرو با دستگاه ماندگاری بیشتری داره این درسته؟

  5. سحر بهرامی گفت:

    بنظر من ابرو یکی از مهم ترین اجزا صورته و تو زیباتر نشنون دادن چهره خیلی تاثیره داره. من ابرو های باریکی داشتم و رفتم میکروبلیدینگ ابرو انجام دادم . بعد از انجام میکرو ابرو فهمیدم من اصلا ابرو نداشتم. واقعا تکنیک های ابرو که تازگیا ترند شده خیلی به زیباتر شدن ابرو تاثیر داره.

  6. نسترن زنگنه گفت:

    دوستان کسی داخل مرکزشون خدمات ابرو انجام داده؟ واقعا کار خانم زرگریان به اندارزه همین عکسایی که گذاشتن تمیز و طبیعی؟

  7. parmis گفت:

    امروزه خیلی فیبروز و هاشور ابرو خیلی ترند شده هرکسی میبینم یکی از اینا را انجام داده بنظرم من شرکت کردن تو دورهای ابرو خیلی خوبه می‌تونی در آمد خوبی از این کار دربیاری اکثر افرادی که تو این زمینه کار می‌کنند موفق پولدار هستند و از کارشون راضین

  8. آرتمیس گفت:

    سلام وقت شما بخیر من از قبل ابروهام تاتو داشته الان می‌تونم میکروبلیدینگ ابرو انجام بدم؟؟

  9. سوگند بهداروند گفت:

    من دوسال پیش از اهواز اومدم پیش خانم زرگریان فیبروز ابرو انجام دادم . به قدر فیبروز ابرو بریا من طبعی و تمیز النجام داده بودن که همه اطرافیانم فکر می‌کردند اینا تاره ابرو های خودمه. با اینکه دوسال از فیبروز ابرو های من میگذره اما ابرو هام هنوز مثل روز اول جذابیتشونا دارن واقعا ارزششا داشت از اهواز بیام برای فیبروز ابرو پیش خانم زرگریان انتخاب من همیشه ایشون بوده و هست

  10. بهناز مولوی گفت:

    چه کار تمیزی دارن خانم زرگریان . من کمتر کسیا دیدم کارش اینقدر تمیز و خوب باشه. انگار ن انگار که فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن انجام دادن خداییی خیلی طبیعی انگار ابرو های خودشونه

  11. الینا گفت:

    منم رفتم یه جایی برای فیبرو ابرو به امید اینکه ابرو هام اینجوری بشه. اینقدر ابرو هام زشت و بد شده بود که هرکی منا می‌دید متوجه می‌شد ابرو های من خراب شده. اگر می‌خواهید ابرو هاتون درست کنید حتما یه جای خوب و معتبر برید

  12. hamraz گفت:

    این واگی یا کیکه. چطور اینقدر خوب شدن ابرو هاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.