فیکانتور لب را بیشتر بشناسید!

فیکانتور لب یکی از تکنیک های آرایش دائمی و نیمه دائمی است که کاربردهای زیادی دارد. یکی از کاربردهای آن برای زیبایی لب است. فیکانتور در واقع یک آرایش نیمه دائمی است که برای زیبایی چشم و لب استفاده می شود. برای انجام این تکنیک همانند تاتو رژ لب دائمی به دستگاه میکروپیگمنتیشن نیاز است. کاربرد اصلی فیکانتور اصلاح عیوب چشم و لب است. از این تکنیک می توان برای حجم دهی و تغییر رنگ لب ها نیز استفاده کرد.

به راستی زیبایی لب ها در افزایش جذابیت چهره بسیار موثر است. به همین دلیل از فیکانتور برای ایجاد هماهنگی بیشتر و ایجاد هماهنگی برای لب ها با سایر قسمت های صورت استفاده می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که لب های کوچکی دارید یا می خواهید تغییراتی در لب های خود ایجاد کنید، می توانید از تکنیک فیکانتور استفاده کنید. نتیجه فیکانتور اصلا مصنوعی نیست و بر اساس هماهنگی اجزای صورت، تغییرات مورد نیاز روی لب ها اعمال می شود.

ماندگاری نتایج فیکانتور به کیفیت برند مواد و رعایت دستورالعمل های مراقبتی بستگی دارد. در صورت رعایت تمامی نکات مراقبتی و انتخاب یک مرکز تخصصی، قطعا از نتیجه نهایی و زیبایی لب ها راضی خواهید بود. همچنین می توانید با رعایت نکات ذکر شده ماندگاری نتیجه نهایی را افزایش دهید. به طور معمول ماندگاری این روش بین ۱ تا ۳ سال است و در صورت نیاز می توانید با یک جلسه ترمیم زیبایی را به لب ها بازگردانید.

این روش فقط برای لب ها کاربرد ندارد و برای زیبایی ابرو و خط چشم نیز قابل استفاده است. با توجه به استقبال گسترده مردم از این روش جدید، اطلاعات کامل درباره فیکانتور لب را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

روش فیکانتور لب چگونه است؟

فیکانتور چیست؟

روش فیکانتور چگونه است؟

فیکانتور یک آرایش نیمه دائمی خط چشم، لب و ابرو است و گاهی برای زیبایی پوست سر نیز استفاده می شود. این روش شباهت زیادی به تاتو دارد و هدف اصلی آن متقارن ساختن قسمت هایی از صورت از جمله لب ها و ابروها و اصلاح عیوب و زیبایی آن‌هاست.

فیکانتور نیز مانند سایر روش های آرایش دائم دارای ترفندهای مختلفی است که سلیقه مشتری شرط اصلی آن است. البته قبل از آن باید با متخصصان این حرفه مشورت کرد. همانطور که قبلا گفته شد، اگر این کار به درستی انجام شود، جذابیت دو چندانی به چهره فرد می بخشد.به عنوان مثال، پس از انجام فیکانتور، لب ها آنقدر زیباتر می شوند که انگار همیشه از  بهترین مارک رژ لب استفاده کرده اید  .

نکاتی که پیش از فیکانتور لب لازم است بدانید!

با کمک فیکانتور لب به صورت بصری قسمت هایی از لب ها یا ابروها را بزرگتر یا کوچکتر می کنیم. با این حساب پس از فیکانتور لب، حتما باید از  بهترین برند رژ لب مکمل برای جذابیت لب استفاده کنید. برای این کار باید ملاحظات زیادی را در نظر داشته باشید و در صورت داشتن شرایط زیر حتما از متخصصان مشاوره بگیرید:

  • مشکلات پوستی (آکنه شدید و پسوریازیس).
  • بیماری های جدی؛
  • تبخال.
  • مصرف قرص.
  • آرایش دائمی داشته باشید.

توجه: این فرآیند می تواند بیماری های نهفته بدن را فعال کند. بنابراین توصیه می شود چند روز قبل از مصرف داروی ضد تبخال بدون مشورت پزشک مصرف کنید تا دچار تبخال نشوید.

ماندگاری فیکانتور لب

میزان ماندگاری فیکانتور

میزان ماندگاری فیکانتور

رعایت نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم در پایداری فیکانتور بسیار مهم است و تقریباً ۷۰ درصد موفقیت آن را تضمین می کند. پس از فیکانتور لب باید از لوازم آرایشی مرغوب نیز استفاده کنید و  بهترین مارک رژ لب  را روی لب های خود بزنید تا ماندگاری آن بیشتر شود. از بین رفتن رنگدانه ناشی از فیکانتور به چرب بودن پوست بستگی دارد. هر چه پوست چرب تر باشد، زودتر شاهد از بین رفتن رنگدانه ها خواهیم بود.

تعریق زیاد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز منجر به از بین رفتن رنگدانه ها می شود. تجربه نشان داده است که این روش به مدت یک تا سه سال دوام می آورد. افرادی که پوست چرب دارند بهتر است بعد از ۲ سال آن را تجدید کنند.

سوالات متداول

آیا انجام فیکانتور لب درد دارد؟

از آنجایی که آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است، نمی توان میزان دقیق درد فیکانتور را تعیین کرد. افرادی که از هر نوع دردی می ترسند و زنانی که قصد انجام این کار را در دوره قاعدگی خود دارند، بیشتر رنج خواهند برد. به همین دلیل برای کاهش درد و ایجاد بیحسی قبل از فیکانتور لب و یا روشهای دیگر مانند شیدینگ لب برای تحمل بیشتر درد به آن بنزوکائین، لیدوکائین یا تتراکائین می زنند.

درست است، با وجود استفاده از داروهای بیهوشی، فیکانتور لب هنوز دردناک است. اگر نمی توانید درد را تحمل کنید، به عنوان جایگزین، خرید بهترین مارک رژ لب حجم دهنده را به صورت شبانه روزی پیشنهاد می کنیم.

چه رنگی را برای فیکانتور لب مناسب است؟

 برای فیکانتور باید به موسسه ای مراجعه کنید که از رنگ های باکیفیت برای این منظور استفاده می کند. قوانین خاصی برای رنگ آمیزی فیکانتور وجود ندارد. رنگ ها با توجه به سلیقه و رنگ پوست مشتری انتخاب می‌شوند.

اگر در انتخاب رنگ مناسب شک دارید پیشنهاد می کنیم با یک متخصص در این تجارت مشورت کنید. واضح است که چنین فردی تجربه انجام این فرآیند را برای پوست های مختلف با رنگ های مختلف دارد و می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

دوره نقاهت فیکانتور چقدر است؟

فیکانتور بعد از ۳-۴ روز یا احتمالاً یک هفته بهبود می یابد. اگر مهمانی رسمی و مهمی دارید پیشنهاد می کنیم حداقل یکی دو هفته زودتر فیکانتور را انجام دهید تا لب هایتان کاملا طبیعی و زیبا به نظر برسد. رنگدانه های فیکانتور بعد از ۵-۷ روز تیره تر می شوند. یک هفته بعد، تراکم رنگدانه ۴۰-۵۰٪ کاهش می‌یابد.

به این ترتیب اگر در اثر این فرآیند احساس کردید رنگ لب شما تیره شده است، به آن زمان بدهید تا پس از چند روز به رنگ دلخواه خود بازگردد. در روزهایی که به خاطر فیکانتور لب هایتان خیلی تیره است، با خرید  بهترین مارک رژ لب ، رنگ آن را متعادل کنید. که حاوی مواد آلرژی زا نیست.

آیا فیکانتور لب نیاز به ترمیم دارد؟

آیا فیکانتور لب نیاز به ترمیم دارد؟

فیکانتور به عنوان یک روش نیمه دائمی شناخته می شود و با توجه به اینکه رنگدانه ها در لایه های عمقی پوست بیرونی قرار می گیرند و بافت و چربی پوست افراد متفاوت است، نمی توان زمان خاصی را برای آن ذکر کرد. بازسازی. تجربه نشان داده است که به طور کلی پس از ۴ تا ۶ هفته و در نهایت ۱۲ هفته از انجام فیکانتور، این روش باید تمدید شود.

امیدواریم با این توضیحات به طور کامل از فیکانتور لب مطلع شده باشید. اگر داشتن لب های حجیم زیبا برای شما مهم است؛ اما شما در انجام این اقدام تردید دارید،  سایت پری کلینیک خرید و استفاده از  بهترین برند رژ لب را به شما پیشنهاد می‌کند.  در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه مفیدی در این زمینه دارید در قسمت نظرات با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

منبع:

آکادمی فی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.