تزریق ژل لب روسی در تهران

تزریق ژل لب روسی در تهران توسط بهترین دکتر در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است. همانطوز که می دانید امروزه ظاهر مردم تغییر کرده است، زیرا اولویت‌های مردم با گذشت زمان تغییر کرده است. افراد از جمله مردان و زنان خواهان پرهای زیبای صورت و لب‌های غالب هستند، همانطور که ما پیر می‌شویم سلول‌های پوست ما به سرعت از بین می‌روند و پوست صورتمان به دلیل کاهش خاصیت ارتجاعی چروک، منقبض و ناهموار می شود.

ممکن است دلایل مرتبط متعددی در پشت این موضوع وجود داشته باشد مانند مصرف محصولات مضر و سیگار کشیدن. اما پیشرفت تکنولوژی هر مشکلی را حل می کند و راه های راحت تری برای تغییر شکل ظاهری شما ابداع می کند، ژل لب معمولا توسط خانم ها برای تغییر ظاهر لب استفاده می شود.

بدون شک، فیلر بهترین انتخاب غیرتهاجمی برای افزایش حجم لب و جوانسازی است. با این حال، از آنجا که افراد مختلف خواسته های متفاوتی متفاوتی دارند، پس از پر کردن ممکن است انتظار اثرات متفاوتی داشته باشند در نتیجه، مردم به روش پرکننده لب روسی روی می آورند.

مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

تزریق ژل لب چیست؟

یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی لب تزریق ژل لب روسی است. این روش برای افرادی که می خواهند به جای افزایش حجم لب ها، وضعیت لب های خود را بهبود بخشند، انتخابی عالی هستند. فیلرهای لب قابل تزریق هستند و لب ها را حجیم می کنند. آنها یک فرم تزریقی از پرکننده های پوست هستند و از اسید هیالورونیک (HA) ساخته شده تشکیل شده اند که یک ماده طبیعی در بدن شما است. آنها به افزایش تولید کلاژن در لب های ما کمک می کنند.

پیشنهاد می شود درباره تاتو لب نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

هدف از تکنیک لب روسی برجسته کردن کمان لب و ایجاد ظاهری نزدیک به شکل قلب است. یکی دیگر از پدیده های جدید در فضای زیبایی غیر جراحی، لب های روسی است. ظاهر بسیار مدرن و مدل مانند است و از ظاهر معمولی و پرپر شده شما دوری می کند. حاشیه و نمایه های جانبی به زیبایی متعادل می مانند. این تکنیک کمان لب را برجسته می کند و لبه های لب ها را بسیار مشخص می کند.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب روسی:

برای به دست آوردن نتایج مطلوب از تزریق ژل لب روسی، باید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • تمام سابقه پزشکی و جراحی خود را به پزشک ارائه دهید.
  • از مصرف سیگار و الکل خودداری کنید.
  • سایت مورد نظر خود را در برابر اشعه های خورشید محافظت کنید.
  • مصرف دارو را متوقف کنید.
  • قبل از درمان به اندازه کافی بخوابید و خوب غذا بخورید.

روش تزریق ژل لب روسی :

تزریق ژل لب روسی در تهران در مراحل بسیار ساده انجام می شود که در ادامه آورده شده است:

  • این روش غیر تهاجمی است. ابتدا متخصص ناحیه تحت درمان را قبل از تزریق شستشو می دهد. پس از انجام این فرآیند، آرایش را انجام ندهید،
  • سپس کرم بی حس کننده را روی محل مورد نظر مالیده و به مدت بیست دقیقه منتظر می مانید.
  • سپس پزشک محدوده تزریق را با هایلایتر مشخص می کند.
  • سپس محلول پرکننده با سوزن به لب ها تزریق می شود.
  • پس از تزریق، پزشک به آرامی ناحیه مورد نظر را ماساژ می دهد تا اطمینان حاصل شود که پرکننده ها به طور یکنواخت توزیع شده و نتایج بهینه است.
  • بسته به سایت مورد نظر، نتیجه گیری زمان بسیار کوتاهی دارد.
  • وقتی کارتان تمام شد، لب هایتان به سرعت پر می شوند.
  • در نهایت، مراقبت های پس از آن به شما آموزش داده می شود.

مراقبت پس از تزریق ژل لب روسی:

پس از انجام فرآیند، بیماران متوجه تورم می شوند که پس از مدتی از بین می رود. ممکن است لب های شما در بقیه هفته ناراحت کننده باشند. این دستورالعمل های نگهداری ساده را برای نتایج بی عیب، احیا و خوشایند دنبال کنید:

  • پس از درمان لب های خود را نجوید، زیرا برخی افراد معمولاً این کار را انجام می دهند.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • ناحیه مورد نظر را لمس یا خراش ندهید.
  • بعد از درمان مجاز به آرایش کردن نیستید.
  • لب های خود را هیدراته نگه دارید.
  • در صورت التهاب، کیسه یخ را به آرامی ماساژ دهید.
  • فقط از داروهای تجویز شده استفاده کنید.

مزایای تزریق ژل لب روسی :

عکس قبل و بعد ژل لب روسی

عکس قبل و بعد ژل لب روسی

مزایای متعددی وجود دارد که می توانید پس از انجام فرآیند دریافت کنید. این یک درمان بدون درد است، روشی بسیار راحت، زمان و مقرون به صرفه است و زمان کوتاه تری برای بهبودی بدون عوارض جانبی عمده نیاز دارد، در زیر به برخی از فواید آن اشاره شده است:

  • این پرکننده ها کاملا بی خطر و موثر هستند. هیچ احتمالی برای عوارض یا عوارض جانبی وجود ندارد.
  • آنها می توانند به شما کمک کنند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.
  • آنها نیز برگشت پذیر هستند. اگر از ظاهر خود ناراضی هستید.
  • این کار ظاهر لب شما را بهبود می بخشد.
  • اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.
  • این روند عوارض جانبی ندارد

نحوه تزریق ژل لب روسی:

تزریق‌های معمولی لب به صورت افقی در لب استفاده می‌شوند و ضخامت و ظاهری پرکننده به طور یکنواخت توزیع می‌کنند. در حالی که در روش پرکننده روسی، درمانگر شما از سوزن نازک‌تری استفاده می‌کند و مقادیر کمی از فیلر را به صورت عمودی وارد می‌کند و روی وسط لب‌ها متمرکز می‌شود. تمایز مهم دیگر این است که این روش سعی می‌کند لب را با تاکید بر مرکز بالا ببرد، نه اینکه کل لب‌ها را حجیم کند و در نتیجه ظاهری قلبی شکل ایجاد کند.

هزینه تزریق ژل لب روسی در تهران:

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی

هزینه تزریق ژل لب روسی در تهران توسط چندین متغیر تعیین می شود. برای ارزیابی قیمت این درمان، عوامل اساسی زیر باید در نظر گرفته شوند:

  • دفعات درمان های مورد نیاز هر بیمار متفاوت است زیرا نیازهای هر فرد تغییر می کند. بنابراین بستگی به بیمار و تعداد نوبت های مورد نیاز دارد تا هر جلسه قیمت تعیین شده و ویزیت های اضافی قیمت اضافی داشته باشد.
  • از آنجایی که این یک روش منحصر به فرد و مطلوب است که به طور قابل توجهی از روش پرکننده لب معمولی متمایز است، متخصصان پوست یا جراحان زیبایی با مهارت بالا برای خدمات عالی و نتایج وعده داده شده خود هزینه بیشتری دریافت می کنند.
  • انتخاب پرکننده نیز در تعیین هزینه مهم است زیرا فیلرهای گران قیمت مانند هیالورونیک کمی گرانتر از سایر پرکننده ها هستند اما نتایج طبیعی و طولانی تری دارند.

هزینه تزریق ژل لب در تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شوند و قیمت مراکز مختلف با هم فرق می کند. برای اطلاع از هزینه دقیق، سعی کنید به بهترین مرکز ژل لب در تهران مراجعه کنید.

بنابراین، ظاهر لب های روسی چگونه است؟

این تکنیک حجم اضافی در بدنه لب با احتمال کم مهاجرت ایجاد می کند (محصول بالای لب قرار می گیرد). می توان از آن برای ایجاد چاق شدن عمدی یا برای دادن پری طبیعی به یک سوپر مدل استفاده کرد. شایعه شده است که لب‌های سبک روسی از عروسک‌های روسی که به نام ماتریوشکا نیز شناخته می‌شوند، الگوبرداری شده‌اند که لب‌های کاملاً قلبی شکل و کمان مشخصی دارند. هدف از تکنیک لب روسی برجسته کردن کمان لب و ایجاد چیزی نزدیک به شکل قلب و بلندتر کردن لب ها به جای اضافه کردن حالت حجم بیش از حد است.

لب روسی چه تفاوتی با روشهای دیگر دارد؟

از آنجایی که شکل مورد نظر لب‌های روسی بسیار متفاوت از شکلی است که توسط پرکننده‌های سنتی ایجاد می‌شود، مشتریان باید یا اجازه دهند فیلرهای اصلی‌شان از بین برود یا آن‌ها را با هیالورونیداز حل کنند. لب های روسی با تزریق مجدد ستون های پرکننده به صورت عمودی به لب ها از مرز لب به جای تزریق افقی در ناحیه که به طور سنتی انجام می شود ایجاد می شود. این تکنیک به عنوان «چادر لب» نیز شناخته می‌شود، با ستون‌های پرکننده به‌عنوان «چادر» عمل می‌کنند که رول سفید دور لب را بالا نگه می‌دارد و حالت لب را ایجاد می‌کند.

آیا تزریق ژل لب روسی درد بیشتری دارد؟

تزریق ژل لب روسی نقاط کمتری مورد تزریق قرار می گیرد و تنها یک نقطه در مرز لب وجود دارد که حساسیت بیشتری دارد. بنابراین درد آن واقعاً به حداقل می‌رسد.

پرکننده های لب بهتر است بدون سری انجام شوند،میزان تخصص  دکتر تزریق ژل لب در تهران و انتخاب درست محل تزریق این روش باعث می شود که در طول درمان درد بسیار کم باشد. بنابراین واقعاً نیازی به استفاده از بی حسی نیست. همچنین ثابت شده که بی حسی بر تورم لب تأثیر می گذارد و باعث عدم تقارن نتایج و زمان استراحت بیشتر پس از تزریق می شود.

آیا تزریق ژل لب روسی برای من مناسب است؟

بهترین لب برای کار، لب هایی است که قبلاً در آن تزریق نشده باشند، اما اگر ژل قبلی روی لب دارید، باید قبل از تزریق ژل لب روسی، با حل شدن از لب خارج شود. بهترین ذکتر تزریق ژل لب در تهران معمولا ترجیح می دهند فرآیند انحلال را شخصا انجام دهند تا از حذف کامل اطمینان داشته باشند. توصیه می شود حداقل ۴ هفته قبل از تزریق کردن در لب های خود صبر کنید.

چرا باید فیلر موجود/قدیمی را بردارم؟

در تکنیک روسی لب نیازی به هیچ پرکننده ای در اطراف لب ندارد، بنابراین برای اینکه این تکنیک با پتانسیل کامل خود انجام شود، باید ژل لب قبلی خود را حل کنید.

ماندگاری تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

درمان به همان اندازه طول می کشد که پرکننده های لب معمولی شما طول می کشد، این محصول متفاوت نیست، تکنیک است.

آیا می توانم لب های روسی خود را با فیلر بیشتری پر کنم؟

بله، شما می توانید یک درمان تکمیلی برای حفظ نتایج داشته باشید.

سخن نهایی درباره تزریق ژل لب روسی در تهران

پس از مطالعه راهنمای گام به گام و آشنایی با تزریق ژل لب روسی، اگر تصمیم گرفته اید که شکل لب های خود را تغییر دهید و ظاهر خود را زیباترین و مناسب ترین تغییر دهید. یا اگر از دریافت فیلرهای معمولی خسته شده اید و می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید، سعی کنید بهترین دکتر فوق تخصص پوست در تهران را انتخاب کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.