بهترین مرکز ماساژ در غرب تهران صادقیه را بشناسید!

بهترین مرکز ماساژ در غرب تهران صادقیه چه ویژگی هایی باید  داشته باشد؟ از بهترین مراکز ماساژ تهران چه انتظاری می توان داشت؟ ماساژ کمی بیشتر از چیزی است که در ذهن دارید. شاید شما هم تجربه ماساژ را داشته باشید اما باید بدانید که ماساژ اصولی و صحیح بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که تجربه کرده اید و در حقیقت ماساژ چیز دیگری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

اکنون با پیشرفت علم ماساژ درمانی، ماساژ راهی برای یافتن نقاط مشکل ساز بدن و رفع گره هایی است که در آنجا ایجاد می شود. تحریک قسمت های خاصی از بدن می تواند تأثیر مفیدی بر سایر قسمت های بدن گیرنده داشته باشد. اما برای اینکه بتوان از این موهبت بهره‌مند شد، ماساژ باید به صورت علمی و مستدل انجام شود. برای این کار توصیه می شود به مراکز ماساژ مراجعه کنید.

اما اینکه بهترین مرکز ماساژ در تهران کدام است و چه ویژگی هایی دارد سوالی است که در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز ماساژ در غرب تهران صادقیه

مرکز ماساژ در غرب تهران صادقیه

آشنایی با انواع سبک های ماساژ در بهترین مرکز ماساژ تهران

انواع مختلف ماساژ برای اهداف مختلف استفاده می شود. حالا این به شما بستگی دارد که آیا مرکز ماساژی که قصد بازدید از آن را دارید، این نوع ماساژ را ارائه می دهد یا خیر. در ادامه به معروف ترین ماساژهای انجام شده در مراکز ماساژ می پردازیم و سپس می گوییم کدام مراکز این خدمات را ارائه می دهند.

۱٫ روش ماساژ سوئدی

یکی از پرکاربردترین انواع ماساژ، ماساژ سوئدی است. در این روش روغن ماساژ برای مالش بدن و نرم کردن بافت های بدن استفاده می شود. اساس ماساژ سوئدی هدایت خون به سمت قلب است. به همین دلیل انتظار می رود نتیجه این ماساژ تقویت و رشد عضلات و اندام ها باشد که منجر به دفع سموم از بدن می شود. 

ماساژ سوئدی  آرامش‌بخش است و برای افرادی که احساس می‌کنند اعصابشان ضعیف است توصیه می‌شود. این نوع ماساژ را می توانید در بهترین سالن های مرکز ماساژ در غرب تهران صادقیه دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی: مراکز طب کار در تهران

۲٫ سبک ماساژ تایلندی

روش ماساژ تایلندی

روش ماساژ تایلندی

برخلاف ماساژ سوئدی، این ماساژ نیازی به روغن ندارد و می توان آن را با لباس کامل انجام داد. اساس ماساژ تایلندی استفاده از انگشتان، اعمال فشار و کشش پوست با استفاده از انگشتان است. تاکید این ماساژ روی نقاطی از بدن است که انرژی در آن به دام افتاده است.

با ماساژ دادن این نواحی انرژی آزاد می شود و این باعث انعطاف بیشتر عضلات می شود. با استفاده از این ماساژ می توان تا حدود زیادی مشکل گرفتگی عضلات را برطرف کرد. این ماساژ را می توانید در بهترین مرکز ماساژ تهران دریافت کنید.

۳٫ سبک ماساژ آیورودا

این ماساژ که به عنوان ماساژ زیبایی پوست نیز شناخته می شود، بر کشش عضلات صورت و کناره های چشم تمرکز دارد. یکی از ویژگی های این ماساژ این است که نقش مهمی در کاهش استرس و درمان سردرد دارد. ماساژ آیورودا جریان خون را در صورت افزایش می دهد و باعث می شود سلول های لنفاوی سموم را از بدن دفع کنند.

۴٫ روش ماساژ ورزشی

ماساژ ورزشی بخش مهمی از زندگی یک ورزشکار است. ماساژ ورزشی باعث تقویت عضلات ورزشکار می شود و او را برای تمرین آماده می کند. علاوه بر این، این ماساژ باعث می شود ورزشکار کمتر مستعد آسیب های عضلانی شود.

۵٫ سبک ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ

یکی از سبک های ماساژ که اخیراً مورد استفاده قرار می گیرد، نوعی ماساژ با استفاده از سنگ، روغن و حرارت است. این ماساژ بر روی بافت های عمیق بدن و سیستم عصبی و غدد حساس تمرکز می کند و با تحریک این نواحی باعث افزایش گردش خون و دفع سموم از بدن می شود. اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ سنگ داغ را می توانید در مقاله ماساژ سنگ داغ مطالعه کنید.

۶٫ سبک ماساژ نوزاد

لذت ماساژ بی سن است. به همین دلیل کودکان نیز می توانند از ماساژ بهره مند شوند. ماساژ کودکان ظریف‌تر است، اما هدف آن مانند ماساژ بزرگسالان است و برای افزایش گردش خون و در نتیجه افزایش انرژی و سلامت کودک انجام می‌شود.

چند مورد از بهترین مرکز های ماساژ تهران

حال اگر قصد بازدید از هر یک از مراکز ماساژ تهران را داشته باشیم، کدام مرکز را انتخاب کنیم؟ با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین سالن های ماساژ تهران در خدمت شما باشیم.

قیمت بهترین مراکز ماساژ در غرب تهران صادقیه چقدر است؟

قیمت ماساژ در تهران به عوامل زیادی بستگی دارد. مرکزی که به آن مراجعه می‌کنید، تجهیزاتی که استفاده می‌کنند و نوع خدماتی که به شما ارائه می‌دهند و همچنین نوع فردی که در انجام ماساژ شما چه تجربه‌ای دارد، همگی بر قیمت ماساژ تأثیر می‌گذارند. اما به طور کلی می توان گفت در  بهترین سالن ماساژ تهران  قیمت هر جلسه ماساژ از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می شود.

سخن نهایی

ماساژ فراتر از کشش و فشردن عادی نقاط عضلانی خاص بدن است که توسط دوست یا همسر شما به صورت غیر اصولی انجام می شود. انواع ماساژ که همگی با علم و تجربه به وجود آمده اند، هر کدام به نحوی روی نقاط خاصی از بدن متمرکز می شوند که می توانند سدهای خونی را باز کرده و جریان خون را افزایش دهند و همچنین سموم را از بدن دفع کنند.

اما این سبک از ماساژ نیاز به دانش و تجربه دارد که می توانید آن را در بهترین مرکز ماساژ تهران بیابید. در این مقاله سعی شده است تا معروف ترین ماساژها مانند ماساژ تایلندی و سوئدی را بررسی کنیم و همچنین بهترین مراکز ماساژ تهران را به شما معرفی کنیم  تا در صورت نیاز به ماساژ از آن ها دیدن کنید.

ممنون که تا آخر با ما بودید همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نظر و پیشنهاد در این زمینه در قسمت نظرات مطرح نمایید تا مشاوران پری کلینیک پاسخگوی آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.