اولتراپی در تهران + ۰ تا ۱۰۰ فواید و عوارض

اولتراپی در تهران محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا اولتراپی صورت تنها درمان غیرتهاجمی است که FDA برای لیفت کردن پوست صورت ، گردن، چانه و ابرو و همچنین بهبود چین و چروک روی دکلته پاکسازی کرده است. این روش از انرژی اولتراسوند متمرکز میکرو (همان فناوری مورد استفاده در تصویربرداری) برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می کند. امواج اولتراسوند در اعماق سطح پوست برای سفت شدن، سفت شدن و بلند شدن کار می کنند.

اولتراپی غیرجراحی و غیرتهاجمی است و با استفاده از انرژی ابداعی اولتراسوند علائم پیری را معکوس کرده و پوست را سفت می کند.

سفت کردن پوست با اولتراپی در تهران

اگر به تازگی اندکی چروک و یا افتادگی پوست روی گردن خود را متوجه شدید و نمی خواهید صبر کنید تا زمان لیفت صورت فرا برسد، خوش شانس هستید! اولتراپی در تهران به تازگی در بهترین مراکز زیبایی معتبر توسط بهترین دکتر فوق تخصص پوست در تهران انجام می شود.

اولتراپی یک درمان غیرجراحی است که FDA برای لیفت و سفت کردن پوست گردن، صورت و ناحیه ابرو، و بهبود خطوط و چین و چروک های دکلته استفاده می شود. در این روش از انرژی اولتراسوند برای معکوس کردن این علائم پیری استفاده می شود تا ظاهری جوان تر و ظریف تر داشته باشد.

از آنجایی که درمان‌های جدید دائماً ارائه می شوند، وسوسه‌انگیز است که فقط بر آخرین فناوری تمرکز کنید – اما آیا ترجیح نمی‌دهید روی درمانی تمرکز کنید که نتایج عالی را برای هزاران بیمار به ارمغان می‌آورد؟

اولتراپی برای ۵ سال متوالی موفق به کسب افتخارات برتر از انتشارات برجسته صنعت زیبایی شناسی شده است.

 

اولتراپی صورت چه کاری می تواند برای من انجام دهد؟

فقط ۱ یا ۲  جلسه درمان در بهترین مرکز اولتراپی در تهران به شما کمک می‌کند تا خط چانه صاف‌تر، مشخص‌تر و پوست سفت‌تری روی گردن زیر چانه داشته باشید. با اولتراپی صورت می توانید:

  • پوست افتاده گونه ها را بلند و سفت کنید که به نوبه خود می تواند چین های اطراف بینی، دهان و فک را بهبود بخشد و گوشه های افتاده دهان را بلند کند.
  •  با سفت کردن پوست در ناحیه ابرو ، ظاهری بازتر و با طراوت به چشمان خود بدهید .
  • بافت پوست را بهبود می بخشد  و رنگ را متعادل می کند.
  •  کلاژن سازی پوست شما را تقویت می کند تا پوستی محکم تر و جوان تر داشته باشید.

اولتراپی جایگزینی برای جراحی لیفت صورت نیست، اما اگر گزینه غیر جراحی را ترجیح می دهید، می تواند راه حل مناسبی برای درمان چروک و افتادگی زودهنگام یا بهبود متوسطی در گردن و خط فک باشد.

اولتراپی را در چه مناطقی را می توانم انجام دهم؟

این روش برای درمان کل قسمت فوقانی یا تحتانی صورت، گردن یا قفسه سینه طراحی شده است.

اولتراپی در تهران چگونه انجام می شود؟

اگر قبلا سونوگرافی انجام داده اید، درمان اولتراپی آشنا به نظر می رسد. یکی از ارائه دهندگان آبگرم پزشکی با تجربه ما ، یک اپلیکاتور صاف را روی پوست شما قرار می دهد که تصویری را روی صفحه نمایش می دهد. سپس دستگاه گرمای متمرکز را دقیقاً در عمق مناسب زیر پوست منتقل می‌کند و سطح پوست را دست نخورده باقی می‌گذارد.

بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ پوست شما با تحریک تولید کلاژن جدید به انرژی پاسخ می دهد. این خبر خوبی است، زیرا کلاژن حمایت محکمی برای پوست شما ایجاد می‌کند و به مرور زمان به آن لیفت و استحکام طبیعی می‌دهد. بلافاصله مقداری سفت شدن و لیفت را مشاهده خواهید کرد، اما نتایج بهینه بعد از ۲ تا ۳ ماه آشکار می شود.

آیا من کاندید خوبی برای اولتراپی صورت هستم؟

یک کاندیدای خوب برای اولتراپی صورت درجاتی از شلی پوست دارد. پوست آنها کمتر از آنچه که دوست دارند سفت به نظر می رسد و برای رسیدن به سطح بهبود مطلوب نیازی به جراحی ندارند.

بهترین نتایج در مردان و زنانی با افتادگی خفیف پوست و/یا چین و چروک در قسمت فوقانی صورت، پایین صورت، گردن یا سینه مشاهده می شود که می خواهند پوست این نواحی را صاف کنند.

آیا اولتراپی در تهران درد دارد؟

سطح درد از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما نیازی به بیهوشی نیست. بسیاری از مردم احساس سوزش موقت یا گرما را به عنوان انرژی اولتراسوند در طول درمان گزارش می کنند.

چه نوع نتایجی می توانم از اولتراپی در تهران انتظار داشته باشم؟

فرآیند کلاژن سازی بلافاصله شروع می شود، اما اثر کامل آن به تدریج طی ۲ تا ۳ ماه آینده ایجاد می شود. در کارآزمایی بالینی ۹ نفر از هر ۱۰ نفر دارای لیفت قابل توجه و قابل توجهی از خط ابرو بودند. این منجر به ظاهری بازتر به چشم ها و ظاهری جوان تر به طور کلی می شود.

افراد پوست سفت‌تر و مناسب‌تر را در نواحی دیگر صورت و گردن نیز گزارش کردند. بافت صاف و رنگ پوست یکدست تر از مزایای احتمالی است.

نتایج اولتراپی چقدر ماندگار است؟

از آنجایی که اولتراپی تولید کلاژن شما را تحریک می کند، مدت زمان ماندگاری نتایج به فرد بستگی دارد. اکثر بیماران تا یک سال پس از درمان کلاژن جدید تولید می کنند. البته، پوست شما به روند طبیعی پیری خود ادامه می دهد، بنابراین ممکن است برای حفظ نتایج خود نیاز به برنامه ریزی دوره ای برای انجام مجدد اولتراپی داشته باشید.

به چه تعداد درمان نیاز خواهم داشت؟

ما آن را در مشاوره شما مشخص خواهیم کرد، اما اکثر مردم تنها پس از ۱ یا ۲ درمان در هر ناحیه خوشحال می شوند. ما عکس‌های قبل و بعد می‌گیریم تا به شما کمک کنیم تفاوت را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا مایل به درمان‌های اضافی هستید یا خیر.

آیا اولتراپی بی خطر است؟

اولتراپی از انرژی اولتراسوند استفاده می کند که بیش از ۵۰ سال است که در تصویربرداری پزشکی و درمانی مانند سونوگرافی استفاده می شود و مطالعات بالینی ایمنی این آخرین کاربرد را تایید کرده است. مانند هر روش پزشکی، ملاحظات ایمنی کلی وجود دارد که پزشک شما آنها را برای شما بررسی خواهد کرد.

هزینه اولتراپی  در بهترین مرکز اولتراپی در تهران چقدر است؟

هزینه این انجام این کار در بهترین مرکز اولتراپی در تهران بسته به ناحیه تحت درمان شما و همچنین تخصص مرکز و همچنین نوع دستگاه و تجهیزاتی که در مرکز مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود.

 

سوالات متداول اولتراپی در تهران

سوالات بیشتری در مورد اولتراپی دارید؟ ما پاسخ هایی داریم!

اولتراپی چه تفاوتی با سایر درمان های زیبایی دارد؟

اول اینکه، اولتراپی غیر تهاجمی است. هیچ سوزنی، لیزر ابلیتیو و بدون نیاز به استراحت بعدی است. بسته به ناحیه یا ناحیه ای که درمان شده است، درمان ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد. دوم، این تنها درمان زیبایی برای سفت کردن پوست است که از انرژی اولتراسوند استفاده می کند، که به پزشکان این امکان را می دهد تا لایه های بافتی را که در طول درمان مورد هدف قرار می گیرند، ببینند و انرژی اولتراسوند را به جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت کنند.

اولتراپی چه تفاوتی با درمان های سفت کردن پوست با لیزر دارد؟

اولتراپی تنها درمان جوان‌سازی پوست است که از امواج فراصوت برای تصویربرداری و درمان پوست استفاده می‌کند و برخلاف بسیاری از لیزرها، این کار را بدون برداشتن لایه‌های سطح پوست انجام می‌دهد و نیاز به استراحت را از بین می‌برد و خطر ایجاد اسکار را به حداقل می‌رساند. اولتراسوند در اولتراپی تولید کلاژن را در پایه پوست تحریک می کند و به لیفت قابل مشاهده در تنها ۲ تا ۳ ماه برای افراد معمولی کمک می کند.

آیا اولتراپی صورت می تواند جایگزین لیفت صورت شود؟

اولتراپی لایه‌های بافت عمیق صورت و/یا گردن را درمان می‌کند. این روش یک درمان غیرتهاجمی است و نمی‌تواند نتایج مشابه جراحی را به دست آورد. برای افتادگی شدید پوست یا جولینگ، لیفت صورت با جراحی بهترین گزینه برای بهبود چشمگیر است. با این حال، برای افرادی که دارای افتادگی خفیف تا متوسط ​​هستند، اولتراپی می‌تواند جایگزینی عالی برای لیفت صورت برای سفت شدن و لیفتینگ قابل توجه و طولانی مدت پوست باشد.

عوارض اولتراپی چیست؟

پاسخ: ممکن است پوست شما بعد از درمان کمی برافروخته به نظر برسد، اما قرمزی باید ظرف چند ساعت از بین برود. همچنین ممکن است در زیر نواحی تحت درمان احساس حساسیت خفیف، تورم یا گزگز داشته باشید که طبیعی و موقتی است.

چگونه اولتراپی به کلاژن سازی پوست کمک می کند؟

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که با سفت و شاداب نگه داشتن پوست به آن جوانی می بخشد. با افزایش سن، کلاژن تجزیه می شود و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود. این می تواند منجر به چین و چروک، افتادگی و از دست دادن کلی رنگ پوست شود. اولتراپی از اولتراسوند متمرکز میکرو برای ایجاد یک اثر حرارتی استفاده می کند، که اساساً فرآیند تولید کلاژن را شروع می کند و به پوست شما کمک می کند تا کلاژن را از درون بازسازی کند.

مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.