درد تاتو را چگونه کاهش دهیم؟
انجام آرایش دائم و تاتو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. اما برای برخی از مراجعین، میتواند یک تجربه ترسناک باشد. چه مشکل اضطراب و وحشت قبل از تاتو باشد، چه درد تاتو در حین انجام آن. در هر صورت آرایش دائمی نباید شکنجه باشد. شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا کل فرآیند تاتو تا حد امکان برای آنها قابل تحمل باشد. بهطور خودکار، کار خود را آسانتر میکنید و مطمئن میشوید که مشتریانتان نظرات مثبتی را در مورد انجام تاتو ابرو و سایر روش ها نزد شما دارند.
در ادامه این مطلباقدامات ضروری برای به حداقل رساندن درد تاتو و گرفتن بهترین نتیجه انواع تاتو بیان شده است. رعایت این موارد به راحتی مشتریان شما در طول انجام انواع تاتو و کاهش درد آن کمک می کند.
مطلب پیشنهادی: آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو – آموزش میکرو ابرو در خانه
چگونه درد تاتو را برای مشتریان خود کاهش دهیم؟
- کاهش درد تاتو
تاتو یک روش سریع ۱۰ دقیقه ای داخل و خارج نیست. خیلی صمیمی تر از این است. شما حداقل ۳ بار مشتری خود را خواهید دید .
- برای مشاوره
- درمان اولیه
- ۶-۸ هفته بعد برای ترمیم کردن
بنابراین ساعت ها را با آنها سپری خواهید کرد و تاتو او را انجام خواهید داد. علاوه بر این انجام تاتو روی چهره مسلما، یک تصمیم بزرگ است. بنابراین ایجاد یک رابطه گرم و دوستانه و اعتماد بسیار مهم است.
اگر مشتری شما در هر مرحله از فرآیند تاتو احساس درد و ناراحتی کند، از کل تجربه راضی نخواهد بود، و در طول درمان نگرش منفی نسبت به شما و سالن شما ایجاد خواهد کرد. که این می تواند به طور بالقوه برای کسب و کار شما مضر است.
مطلب پیشنهادی : جذب مشتری تاتو
در اینجا لیستی از نکاتی وجود دارد که درد تاتو را کاهش می دهد و برای مشتری احساس آرامش بیشتری ایجاد می کند بیان شده است:
-
کل فرآیند تاتو یا میکروبلیدینگ را با جزئیات توضیح دهید
هنگامی که مشتری خود را برای مشاوره انواع میکروبلیدینگ ابرو و یا سایر انواع تاتو ملاقات می کنید (و به این نکته توجه کنید که همیشه حضوری برای مشاوره حداقل یک یا ۲ هفته قبل از تاتو ملاقات کنید)، با آنها صحبت کنید
مراقبت های قبلی
مشتری شما باید بداند که چرا مراقبت از قبل مهم است ، و اینکه اگر پوست آنها آسیب ببیند، ممکن است اصلا نتوانید درمان را انجام دهید، یا از آنجایی که پوست نازک شده و تحریک شده است، می تواند ناراحت کننده تر باشد. یا حساس
مراحل درمان
آموزش مشتریان خود در مورد آنچه که واقعاً انجام خواهید داد مهم است. اول، آنها حق دارند بدانند، و دوم، آنها می دانند که در طول درمان و بعد از آن چه انتظاراتی دارند. به علاوه، به آنها از تخصص خود اطمینان خواهید داد، که می تواند مشتریان مضطرب تر را آرام و درد تاتو را قابل تحمل کند.
نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند
مراقبت های بعدی
مراجعین باید از قبل بدانند که روند بهبودی چگونه به نظر می رسد، بنابراین با رسیدن به مرحله پوسته پوسته شدن یا شبح سازی دچار وحشت نشوند و هرگز نمی توانید اهمیت مراقبت های پس از آن را بیش از حد تاکید کنید. از شنیدن صدای شکسته نترسید – آنها باید مراقبت های بعدی را جدی بگیرند.
خطرات احتمالی
با خطرات و عوارض جانبی احتمالی کاملا واضح توضیح دهید. مشتریان از صداقت شما قدردانی می کنند و برای شما به عنوان یک حرفه ای ارزش بیشتری قائل می شوند. علاوه بر این، شما این وظیفه اخلاقی دارید که به آنها اطلاع دهید که بله، درمان ممکن است اشتباه پیش برود، اما شما هر کاری از جانب خود برای جلوگیری از آن انجام خواهید داد.
ترمیم اجباری
گاهی اوقات، مشتریان نمی دانند که چرا اولین لمس مهم است و ممکن است فکر کنند که این فقط یک گرفتن پول است. وقت بگذارید و توضیح دهید که تاتو در واقع حداقل یک فرآیند ۲ مرحله ای است و نه یک مرحله ای.
با حوصله و کامل توضیح دهید
ما می دانیم که وقت گذاشتن برای توضیح همه اینها به تک تک مشتریان ممکن است گاهی اوقات خسته کننده باشد، اما همه اینها بخشی از کار است. ممکن است وسوسه شوید که همه آن را در فرم رضایت خود قرار دهید (که به هر حال باید انجام دهید)، آن را برای آنها ارسال کنید و به آنها بگویید که آن را بخوانند.
اما در واقعیت، به ندرت کسی متن را میخواند و در حالی که ممکن است از نظر قانونی کاملاً روشن باشید، میخواهید همه چیز درست پیش برود و ارزش ریسک کردن را ندارد. فقط آنها را بنشینید و در مورد همه چیز با آنها صحبت کنید – هیچ چیز بهتر از ارتباط چهره به چهره نیست.
-
تست تاتو را انجام دهید
هرگز، هرگز تست تاتو را نادیده نگیرید، حتی اگر مشتری شما به طور کلی مستعد ابتلا به آلرژی نباشد.
اکثر مراجعین به تست واکنشی نشان نمیدهند. شما میتوانید تمام کار خود را بدون تست کردن اینکه مشتری که به رنگدانهها یا بیحس کردن حساسیت دارد یا نه ادامه دهید. اما ارزش ریسک کردن را ندارد. اگر از تست پچ صرف نظر کنید و شروع به استفاده از رنگدانه ها در پوست مشتری کنید و مشخص شود که آنها به رنگدانه یا بی حسی تاتو حساسیت دارند، واکنش می تواند بسیار شدید باشد.
آنها میتوانند فوراً درد شدیدی را احساس کنند، یا ممکن است به خانه بروند و تورم داشته باشند یا بثورات پوستی ظاهر شوند. این واکنش می تواند کم و بیش جدی باشد، اما قطعاً تجربه را برای آنها خراب می کند و به طور بالقوه می تواند برای کسب و کار شما مشکل ساز باشد.
ممکن است تا حد اقدامات قانونی پیش نرود، اما تجربیات بد کابوس هر کسب و کاری است، به خصوص در جوامع کوچکتر.
-
برای بی حسی و کاهش درد تاتو وقت بگذارید.
برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که زمان کافی برای بی حس کردن مشتریان خود بگذارید. حتی اگر مواد بیحسکننده شما معمولاً سریع عمل میکند، اگر پوست مشتری شما به زمان بیشتری برای جذب آن و اثر بیحس کننده نیاز دارد، ۱۰ تا ۲۰ دقیقه دیگر را کنار بگذارید.
مخصوصاً برای تاتو لب، بی حسی را برای مدت طولانی تری بگذارید. می توانید از ترفندهایی مانند لایه برداری سبک ناحیه تاتو یا پوشش پلاستیکی استفاده کنید.
مهم ترین چیز این است که در طول درمان با مشتری خود ارتباط باز و صادقانه داشته باشید. به آنها بگویید که اشکالی ندارد هر زمان که احساس ناراحتی یا درد تاتو شدید به شما اطلاع دهند. درمان نباید شکنجه باشد، به خصوص اگر بتوانید در هر زمان بی حسی ثانویه را اعمال کنید و آن را راحت تر کنید.
اگر مشتری شما احساس ناراحتی کند، به خود می پیچد و انجام تاتو را با دقت برای شما غیرممکن می کند.
-
توضیح دهید که درد تاتو تا حدی طبیعی است.
اگر آستانه درد مراجعه کننده به خصوص پایین است یا اگر ناحیه حساسی را درمان می کنید، به مشتری هشدار دهید که ممکن است بدون توجه به میزان بی حسی، احساس ناراحتی کند. پس از همه، پوست بارها و بارها شکسته می شود و این مستلزم احساسات خاصی است.
همه ما به احساسات مختلف واکنش متفاوتی نشان می دهیم، و برای برخی، خراش یا فشار ممکن است بدتر از درد تاتو مستقیم باشد. به هر مشتری در مورد احساسات احتمالی هشدار دهید. انتظار همه این موارد را داشته باشند بهتر از این است که غافلگیر شوند، زیرا همه چیز را مدیریت خواهند کرد.
ممکن است نگران باشید که هشدار دادن به مشتریان از قبل برخی از آنها را از انجام تاتو منصرف کند . در نظر داشته باشد تاتو برای افراد بسیار حساس ممکن است کار بسیار سخت و خسته کننده ای باشد.
-
در طول درمان برای کاهش درد تاتو موسیقی پخش کنید
خوب، این ممکن است بعد از تمام نکات جدی که به آنها پرداخته ایم، بی اهمیت به نظر برسد، اما صدای ما را بشنوید.
در طی مراحل تاتو، مشتریان چیزهایی را می شنوند. آنها ارتعاشات دستگاه را میشنوند و در مورد میکروبلیدینگ، برخی گزارش میدهند که میتوانند صدای بسیار بدی که تیغهای از روی پوست کشیده میشود را بشنوند.
موسیقی این صداها را خفه می کند. اکنون، ۲ راه برای رفتن به لیست پخش وجود دارد:
- از مشتری خود در مورد ترجیحات موسیقی آنها بپرسید. اگر در حال گوش دادن به چیزی هستند که دوست دارند، بیشتر آرام میشوند و این باعث میشود که ذهنشان از رویه خارج شود. فقط مطمئن شوید که این چیزی نیست که حواس شما را پرت کند.
- موسیقی محیطی آرامش بخش را پخش کنید. بسیاری از هنرمندان گزارش میدهند که مشتریان در طول عمل به خواب رفتهاند، که بهترین حالت است – آنها حرکت نمیکنند و شما میتوانید درمان را در آرامش انجام دهید. موسیقی محیطی جوی می تواند برخی از مشتریان را آرام کند و به تمرکز شما کمک کند.
نکته پایانی برای کاهش درد تاتو
ارتباطات به معنای واقعی کلمه مهم ترین عامل در انجام موفقیت آمیز تاتو است. در نهایت،باید سعی کنید مشتریان شما راحت باشند. از آنجایی که شما حرفه ای هستید، پویایی بین شما و مشتریانتان تا حد زیادی با نگرش شما تعیین می شود. بنابراین صمیمی اما قاطع باشید، خود را در دسترس و در دسترس برای هر سؤالی قرار دهید، و با مشتریان احساس راحتی کنید که نظرشان را بیان کنند.