کشش پوست در میکروبلیدینگ چگونه باید باشد؟

کشش پوست در میکروبلیدینگ یکی از مهمترین عوامل انجام صحیح فرایند میکرو است. در واقع عوامل زیادی برای انجام صحیح تاتو ابرو وجود دارد. از طراحی ابرو، تطبیق رنگ، تا عمق کاشت رنگ. اما یک مهارت بسیار مهم که باید به آن مسلط شوید این است که چگونه پوست را در حین انجام حرکات یا سایه زدن بکشید.

به اصطلاح کشش سه نقطه میکروبلیدینگ روش مهم برای انجام این کار است. به عنوان بخشی از آموزش ارائه می شود، اما یادگیری نحوه انجام این تکنیک در عمل کار آسانی نیست. برخی از هنرمندان بلافاصله این مهارت را به دست می آورند، در حالی که برخی دیگر نیاز به آزمون و خطا دارند.

بنابراین، اگر در ابتدای مسیر آموزش میکروبلیدینگ هستید، در ادامه این مطلب شما را با این اصطلاح آشنا میکنیم و به شما کمک کنیم تا آن را به درستی انجام دهید و به یک کشش کامل برای هر مشتری برسید.

در این مقاله، کشش سه نقطه‌ای میکروبلیدینگ را مورد بحث قرار می‌دهیم و حتی کشش دو نقطه‌ای را به عنوان جایگزینی برای میکرو با دستگاه بررسی می‌کنیم.

چرا کشش پوست در میکروبلیدینگ مهم است؟

پوست حالت ارتجاعی دارد و دارای چین و چروک است. هنگام انجام هر نوع تاتو ابرو، چه میکرو باشد یا شیدینگ ابرو، به یک سطح صاف و کشیده نیاز دارید که به شما امکان می دهد رنگدانه ها را دقیقاً در جایی که می خواهید و در عمق مناسب قرار دهید.

این امر با کشش و محکم نگه داشتن آن در محل به دست می آید.

اگر پوست هنگام استفاده از رنگدانه سفت نباشد، چندین مشکل ظاهر می شود:

  1. با تیغه یا سوزن حرکت می کند و نمی توانید رنگدانه ها را با دقت کافی قرار دهید
  2. تیغه یا سوزن نمی تواند به عمق مناسب برسد، بنابراین رنگدانه به اندازه کافی عمیق قرار نمی گیرد و در نتیجه احتباس ضعیف است.
  3. تروما بیشتر است
  4. خطوط میکروبلیدینگ ابرو به اندازه کافی واضح نیستند
  5. الگوی سایه به هم می ریزد و به صورت تکه تکه می شود

بنابراین، کشش تا حد ممکن، به خصوص هنگام کار روی پوست بالغ که دارای خطوط ریز در ناحیه ابرو است، ضروری است.

اما کشش پوست در میکروبلیدینگ می تواند سخت باشد. به هر حال، سطح بسیار کوچکی است و باید انگشتان خود را طوری قرار دهید که فضای کافی برای مانور در اختیار شما قرار دهد.

کشش سه نقطه ای به عنوان کاربردی ترین روش شناخته شده است. پس بیایید به آن نگاه کنیم.

 

کشش سه نقطه پوست در میکروبلیدینگ

کشش سه نقطه ای به معنای استفاده از انگشت وسط و اشاره دست است که ابزار را نگه نمی دارد و انگشت دستی که ابزار را نگه می دارد برای کشش پوست در ۳ جهت مخالف، که سطح صاف و سفتی ایجاد می کند.

رایج ترین قرار دادن انگشت عبارت است از:

۱- انگشت اشاره دستی که ابزار را نگه نمی‌دارد بالای قوس ابرو قرار می‌گیرد (بسته به موقعیت صورت مشتری، سمت نوک انگشتی که فشار وارد می‌کند و دور می‌شود).

۲- انگشت میانی در زیر قوس ابرو قرار می گیرد، در راستای انگشت میانی، سمت نوک انگشت فشار وارد می کند و در جهت مخالف کشیده می شود.

۳- انگشت دستی که ابزار را نگه می‌دارد در مجاورت انگشتان دست دیگر قرار می‌گیرد، اما به اندازه‌ای دور است که فضایی برای حرکت ابزار باقی می‌ماند. کناره نوک انگشت فشار کمی وارد می کند و پوست را کمی به طرفین می کشد.

انگشت حلقه شما به طور طبیعی روی صورت قرار می گیرد و این به شما پشتیبانی کافی برای نگه داشتن ابزار می دهد.

بر روی ابرو به صورت قسمتی کار می کنید و در حین حرکت دست ها و انگشتان خود را حرکت می دهید و این سه نقطه را در قسمت های مختلف قوس ها تکرار می کنید.

هنگام کار بر روی سر و دم، ۲ نقطه از دست که ابزار را نگه نمی‌دارد، به سمتی می‌روند، نه در بالا/پایین قوس، پایین‌ترین نقطه فشار خواهد بود. تغییر مکان انگشتان نسبت به ابرو اشکالی ندارد، اما پیکربندی آنها نسبت به یکدیگر باید ثابت بماند.

 

نکات مهم برای کشش پوست در انواع تاتو

نکات مهم برای کشش پوست در انواع تاتو

نکات مهم برای کشش پوست در انواع تاتو

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

این قرار دادن دست و انگشت نیاز به عادت کردن دارد.

شما باید فواصل مختلف را امتحان کنید و موقعیت انگشت حلقه را تنظیم کنید تا راحت ترین حالت را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که ناحیه ابرو یک سطح سه بعدی است، بنابراین شما باید محل قرارگیری نقاط فشار را با توجه به ساختار استخوانی مشتری خود تنظیم کنید.

اجازه دهید دستانتان به طور طبیعی بهترین موقعیت را پیدا کنند. در حالی که قرارگیری کلی نقاط فشار همان چیزی است که قبلاً توضیح دادیم، اما تا زمانی که کشش خوب و محکمی داشته باشید، فضایی برای شهودی بودن و اصلاح وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که نگه داشتن شما از هر دو طرف در حین کار رها نمی شود. دست های خود را طوری تمرین دهید که نیروی کشش ثابت بماند تا عمق ضربه ها یا سایه را یکنواخت و ثابت نگه دارید.

برخی از هنرمندان ترجیح می دهند از انگشت شست و اشاره برای ۲ نقطه بالا و پایین قوس استفاده کنند، بند انگشت وسط به صورت صاف روی پیشانی مشتری قرار گرفته و نقطه چهارم را فراهم می کند. این را نیز امتحان کنید و ببینید چه چیزی راحت تر است.

کشش دو نقطه گزینه بهتر برای میکروشیدینگ

کشش دو نقطه گزینه بهتر برای میکروشیدینگ

کشش دو نقطه گزینه بهتر برای میکروشیدینگ

از آنجایی که کشش سه نقطه گاهی دشوار است و احساس راحتی نمی‌کند (مخصوصا برای هنرمندانی که دست‌های ریزتر یا انگشتان کوتاه‌تری دارند)، یا فضای کافی را نمی‌دهد. بسیاری از هنرمندان حالت صورت را از دست می‌دهند و از کشش دو نقطه‌ای به خصوص برای میکروشیدینگ ابرو استفاده می‌کنند.

کشش دو نقطه ای به این صورت عمل می کند:

روی قوس ابرو به صورت چند قسمتی کار می‌کنید، دست‌هایتان را در امتداد ابرو حرکت می‌دهید و فقط قسمتی را که روی آن کار می‌کنید کشش می‌دهید.

انگشت شست دستی که ابزار را نگه نمی دارد در نقطه پایینی این بخش قرار می گیرد (با فرض اینکه از کنار صورت مشتری خود کار می کنید، اگر نه، موقعیت انگشت را تنظیم کنید).

سمت نوک انگشت صاف روی صورت قرار می گیرد و فشار وارد می کند تا پوست را دور کند.

انگشت اشاره مقابل شست قرار می گیرد، کناره انگشت صاف روی صورت قرار می گیرد و پوست را از شست دور می کند.

این کم و بیش معمولی برای سایه زدن ماشین است، اما در هنگام میکروبلیدینگ نیز یک گزینه است.

یادداشت های اضافی برای کشش پوست در میکروبلیدینگ

در اینجا چند نکته حرفه ای اضافی برای آسان کردن سایه زدن شما وجود دارد:

اگر انگشت خود را مستقیماً روی پیشانی مشتری قرار دهید، حرکات شما منقبض می شود و سوزن شما با زاویه ای مایل به داخل می رود.

با کشش دو نقطه ای، شما واقعاً باید روی ثابت نگه داشتن کشش تمرکز کنید. در حالی که کار بدون نقطه سوم ممکن است کار را از نظر فضا آسان‌تر کند، شما نقطه مقابل را از دست می‌دهید، بنابراین ۲ نقطه باقی‌مانده باید همه کار را انجام دهند.

ارتباط کشش پوست در تاتو و میکروبلیدینگ با بی حسی

تعجب می کنید که بی حسی چه ربطی به کشش پوست در تاتو ابرو دارد؟

خوب، فرمول‌های خاص قبل از بی‌حس کردن، دستیابی به سطحی شفاف را سخت‌تر می‌کنند، زیرا ممکن است پوست را نرم کرده و آن را لاستیکی‌تر کنند. این بیشتر در مورد میکروبلیدینگ یک مشکل است، زیرا اگر پوست نرم شود، دستیابی به ضربه های واضح دشوار است.

اگر این اتفاق بیفتد، حتی محکم ترین کشش نیز می تواند کارهای زیادی انجام دهد.

بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که فرمول قبل از بی حسی خود را با دقت انتخاب کنید. کاری که امروزه بسیاری از هنرمندان انجام می دهند این است که برای اولین پاس از بی حسی اولیه به طور کلی صرف نظر می کنند، و پس از باز کردن پوست، مستقیماً به سمت بی حسی ثانویه می روند.

سخن پایانی

درست مانند هر جنبه ای از تاتو، پی بردن به کشش نیاز به تمرین دارد. در حالی که باید نکات فنی کشش سه نقطه را بدانید، اشکالی ندارد که برخی تنظیمات را انجام دهید تا برای شما مفید باشد و موقعیت انگشت را راحت کنید. فقط مطمئن شوید که در بخش‌های کوچک‌تر کار می‌کنید تا از طرح خارج نشوید.

مطالب پیشنهادی:

منبع تصاویر: Freepik

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.