تاتوی موقت ابرو – آیا این روند جدید آرایش ابرو ارزش صرف زمان و هزینه را دارد؟

صنعت آرایش هر روز در حال تغییر و ارتقا است. و برند ها هر روزه در حال تولید و اختراع محصولات آرایشی مختلف هستند، که در این میان آرایش ابرو ها هم پا به پای دیگر محصولات آرایشی در حال بهبود و ارتقا هستند. تاتوی موقت ابرو  و رنگ موقت ابرو در حال حاضر از جدید ترین روش های زیبایی ابرو هستند.

در چند سال گذشته، محصولات و تکنیک‌ های نوآورانه‌ ای مانند فیبروز یا اکستنشن ابرو ظهور کرده‌اند، اما هیچ‌کدام از آنها نتوانسته‌ اند تمام نیازهای ابروی ما را آنطور که میکروبلیدینگ ابرو می‌تواند، برآورده کند.

مطلب پیشنهادی : آزمایشگاه جواب فوری تهران

اما اکنون یک محصول جدید در بازار وجود دارد و آن هم تاتوی موقت ابرو است. ما قصد داریم تا در این مقاله این روش که جایگزین میکروشیدینگ ابرو است را بررسی کنیم.  اگر مایل به کسب اطلاعات در مورد روش تاتوی موقت ابرو هستید ، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تاتوی موقت ابرو چیست؟

تاتوی موقت ابرو یک محصول موضعی است که روی ابروها اعمال می شود. این محصول روی پوست زده می شود،  ولی مانند تاتو ابرو که به عنوان آرایش دائمی شناخته می شود، نیست.

برای مدت زمان تعیین شده روی ابروها می ماند و ردی از رنگ به جا می گذارد و ابروهای شما را زیبا تر می کند. این که چند روز دوام بیاورد و طول عمر این محصول ،  به نوع محصول، کیفیت فرمولاسیون آن و نحوه برخورد با ناحیه ابرو  بستگی دارد. اثرات آن دائمی تر از آرایش معمولی ابرو مانند مداد یا سایه ابرو است، اما هنوز هم دوام آن نسبتا کم است.

مطلب پیشنهادی : جذب مشتری تاتو

تاتو موقت ابرو چگونه است؟

۲ نوع تاتوی موقت ابرو وجود دارد، این دو، برچسب تاتوی موقت و فرمول رنگ موقت ابرو هستند. اما کدام نوع بهتر است؟ بیایید در مورد هر یک بحث کنیم.

برچسب تاتوی موقت ابرو ( نوع استیکری)

تاتو موقت ابرو
برچسب تاتو موقت ابرو

تاتوی برچسب کاغذی را که احتمالاً در کودکی دوست داشتید، به خاطر دارید؟ خوب، آنها کاربرد خود را در زیبایی ابرو ها پیدا کردند.

برچسب های تاتوی موقت اساساً تصاویری از ابروهایی هستند که روی ابروهای خود می چسبانند و به پوست شما منتقل می شوند. آنها می توانند بسیار طبیعی به نظر برسند – هر مو به طور جداگانه کشیده شده است، بنابراین بسیار شبیه به ضربه های موی میکروبلیدینگ شده هستند.

برای انجام این روش برندهای زیادی وجود دارند و طیف وسیعی از سبک ها، شکل ها و رنگ ها برای انتخاب وجود دارد.

فرآیند برنامه

  • مدل ابرویی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.
  • برچسب‌های تاتو روی یک صفحه کاغذی قرار می‌گیرند، بنابراین باید ابرو را برش دهید و تا حد امکان نزدیک به لبه‌های آن ببرید.
  • پلاستیک را از روی برچسب جدا کنید.
    قسمت چسبنده را روی پوست خود در جایی که می خواهید تاتوی ابروی شما باشد قرار دهید.
  • سمت کاغذ را با آب مرطوب کنید. کل برچسب باید به طور یکنواخت خیس شود، اما نباید زیادی خیس شود.
  • بگذارید حدود ۱ دقیقه بماند.
  • کاغذ را جدا کنید.

و بعد از انجام این مراحل،  تاتوی موقت شمابراق به نظر می رسد و نوعی لایه براق روی آن وجود دارد، بنابراین بهتر است آن را با پودر بپوشانید تا درخشش را از بین ببرید.

*برچسب های تاتوی ابرو برای شما مناسب است اگر موهای ابروهای شما کم یا بدون موهای زائد است. اگر مقداری موی ابرو دارید، باید قبل از استفاده از برچسب ابرو، آن را کوتاه کنید تا بهترین کاربرد را داشته باشید.

مدت زمان ماندگاری برچسب تاتوی موقت ابرو

تاتوی موقت ابرو از نوع برچسب می‌تواند تا ۵ روز دوام داشته باشد، و این در صورتی است که آن را تا حد امکان خشک نگه دارید و آن را به چیزی مالش ندهید (انگشتان، حوله، روبالشی، هر چیز دیگری).

قیمت برچسب تاتوی موقت ابرو

برچسب های تاتوی موقت  بسیار مقرون به صرفه هستند. آنها معمولاً  قیمت کمی دارند  و شما با خرید یک بسته برچسب تاتوی موقت ابرو  بین ۱۰ تا ۵۰ جفت برچسب ابرو را در یک بسته  خواهید داشت.

همتای برچسب تاتوی موقت ابرو

از آنجایی که برچسب های تاتوی موقت دارای ضربات موی قابل تشخیص هستند، ظاهر آن بسیار شبیه به ابروهای میکروبلیدینگ یا نانو است.

رنگ موقت ابرو

تاتو موقت ابرو
رنگ موقت ابرو

از سوی دیگر، ژل هایی وجود دارند که موهای ابرو و پوست را رنگ می کنند.

چندین برند آرایشی نوعی رنگ نیمه دائمی ابرو را ایجاد کرده اند که موهای ابرو شما را رنگ می کند و پوست زیر ابرو ها را برای چند روز رنگ می کند. این یک محصول بسیار ساده است که در اصل مانندرنگ کردن ساده ابرو ها است با این تفاوت که مدت زمان طولانی تری روی ابرو ها باقی می ماند. این رنگ ها در لوله های استوانه ای شکل و با سری برس مانند ، عرضه می شوند.

فرآیند انجام رنگ موقت ابرو

  • یک لوله تاتوی موقت ابرو در تناژی که بیشتر دوست دارید بخرید. اکثر برندها فقط تعداد انگشت شماری از از یک رنگ را ارائه می دهند که می تواند آزاردهنده باشد و بعدا نتوانید رنگ مد نظرتان را پیدا کنید.
  • یک لایه از ژل را روی ابروهای خود به شکلی که می خواهید بمالید.
  • آن را برای مدت معینی بین ۲۰ دقیقه تا ۲ ساعت بگذارید. اکثر فرمول ها بر اساس این اصل کار می کنند، هر چه مدت طولانی تری آن را رها کنید، اثرات طولانی تری باقی خواهند گذاشت.
  • پس از اینکه رنگ خشک شد ، رنگ را که اکنون شبیه یک برچسب شده از ابرو ها جدا کنید. این پوسته باید به شکل یک تکه جدا شود.

و حالا از ابروهای رنگی خود لذت ببرید.

مدت زمان ماندگاری رنگ موقت ابرو

هر چه مدت زمان بیشتری رنگ را روی پوست باقی بگذارید، پوست شما آن را بیشتر جذب می کند و اثرات طولانی تری باقی می ماند.

صرف ۲۰-۳۰ دقیقه زمان می تواند به مدت یک روز رنگ ابرو شمارا حفظ کند ، درحالیکه اگر ۲ ساعت رنگ ارو را نگه دارید، ۳-۵ رنگ ابرو موقت شما دوام می آورد. البته این به روتین شما نیز بستگی دارد، زیرا درست مراقبت نکردن از پوست ، باعث محو شدن تاتو موقت ابرو می شود.

مطلب پیشنهادی: برای کاهش درد تاتو چه باید کرد

قیمت رنگ موقت ابرو

قیمت رنگ موقت ابرونیز مانند برچسب های تاتو ، بسیار کم است.

همتای رنگ موقت ابرو

از آنجایی که تاتوی موقت  در کنار رنگ کردن مو ها، جلوه‌ ایدارای شیدینگ ابرو به ابرو ها می‌دهد، ظاهر آن شبیه به ابرو های شیدینگ یا ترکیبی است.

آیا ارزش امتحان کردن را دارد؟

تاتو موقت ابرو
قبل و بعد تاتو موقت ابرو ها

تاتوی موقت ابرو یک راه سریع  برای دستیابی به تقویت ابرو است که تا حدودی ماندگارتر از آرایش قدیمی ابروهایی است که ما به آن عادت کرده ایم. این به شما چند روز ابروهای برجسته و زیبا می دهد، بنابراین راه حل مفیدی برای سفر های کوتاه یا موقعیت های خاص است.

چیزی که عالی است این است که شما می توانید بین جلوه های سایه دار به دست آمده با ته رنگ و حالت مویی که برچسب تاتو ایجاد می کند، یکی را انتخاب کنید، اما باید توجه داشته باشید که برچسب تاتو خیلی طبیعی به نظر نمی رسد به شکلی که حتی ابرو های آرایش شده  با مداد می تواند طبیعی تر به نظر برسند.

نکته پایانی

اگر به آرایش دائمی ابرو  علاقه مند هستید، تاتوی دائمی ابرو یک راه عالی برای آزمایش ظاهر قبل از ایجاد روش های آرایش دائم با اثرات طولانی مدت است. مطمعناً اگر نسخه موقت را دوست دارید، مطمئناً نسخه دائمی را دوست خواهید داشت.

 

منبع:

https://www.goodhousekeeping.com/beauty/makeup/a46952/eyebrow-tattoo/

Temporary Eyebrow Tattoo – Is this New Makeup Trend Worth It?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.